vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#1


See User information
Såg två jättelika gula cigarrformade objekt över kanalöarna
Två av de största oidentifierade flygande objekt som någonsin siktats har rapporterats av en brittisk pilot, uppger Sky News.
Ray Bowyer, 50, såg två enorma cigarrformade UFO:n under inflygningen till kanalön Guernsey.
– Det var ett mycket vasst, smalt gult objekt med ett grönt område på. Det var på 2 000 fots höjd (cirka 600 meter) och höll sig stilla, berättar Aurigny Airlines-piloten Ray Bower för Sky News.
Först trodde han att föremålet var över en och en halv mil bort, men insåg senare att avståndet var mycket större, upp mot 65 kilometer bort.

En mile långt
– Först trodde jag att objektet var ungefär lika stort som en Boeing 737, men det måste ha varit mycket större eftersom det var så långt borta.
– Det kan ha varit så stort som en mile (cirka 1,6 kilometer) långt, säger Bowery.
Senare såg han ytterligare ett likadant objekt, fast längre västerut, berättar piloten som noga understryker:
– Jag påstår inte att jag sett något från en annan värld. Allt jag säger är att jag har aldrig sett något liknande under min tid som pilot.

”Naturligt fenomen”
Även andrepiloten och flera passagerare uppges ha sett fenomenet.
John Spencer i den brittiska UFO-föreningen British UFO Research Association säger att det inte är klarlagt att UFO:na är utomjordiska rymdskepp.
– Den här typen av observationer har rapporterats sedan 1940-talet. Man tror ofta att det rör sig om utomjordingar, men många tror också att det mer sannolikt rör sig om naturliga atmosfäriska fenomen som vetenskapen inte kan förklara fullt ut, säger han till Sky News.



http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1101714,00.html

Posted on: 2007/6/22 15:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#2


See User information
Det måste ha varit svampgas, missfärgade "persisting "contrails eller så har han tagit droger, för UFO's finns inte och speciellt inte några amerikanska utomjordiska militära farkost som dokumenterats på en lista i Pentagon, som dessutom "hackern" Gary McKinnon har läst...!

Posted on: 2007/6/22 16:48
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#3
Det var väl en sådan som krashade i Pentagon och förångades totalt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#4


See User information
masspsykos är det

Även andrepiloten och flera passagerare uppges ha sett fenomenet.

Posted on: 2007/6/22 19:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#5
Mmmmm, det är sådana där bomber folk här smälla men de är inga bomber utan bara WTC-brakskitar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#6


See User information
Quote:

Hanko wrote:
masspsykos är det

Även andrepiloten och flera passagerare uppges ha sett fenomenet.


Förstod inte riktigt vad du menade med detta? Menade du att alla på planet drabbats av masspsykos? Men det var ju bara ett visst antal av passagerarna som såg det, är det masspsykos så borde väl ALLA drabbas av det eller?

Posted on: 2007/6/23 15:19
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#7


See User information
Quote:

TeBe wrote:
Quote:

Hanko wrote:
masspsykos är det

Även andrepiloten och flera passagerare uppges ha sett fenomenet.


Förstod inte riktigt vad du menade med detta? Menade du att alla på planet drabbats av masspsykos? Men det var ju bara ett visst antal av passagerarna som såg det, är det masspsykos så borde väl ALLA drabbas av det eller?


jag skojade lite, självklart var det bara passagerarna på fönsterplats + dom som glutta över som såg det plus piloten och hans co-pilot.

Posted on: 2007/6/23 21:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#8
Men jag tror att det var en holohoax 3 x 4 meter gaskammare med 18 tusen judar. De bajsar magiskt flygbränsle som smälter tusentals ton stål.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#9


See User information
Quote:

disinfo wrote:
Men jag tror att det var en holohoax 3 x 4 meter gaskammare med 18 tusen judar. De bajsar magiskt flygbränsle som smälter tusentals ton stål.


Det tror du väl inte. Varför skriver du alltid bakvänt mot det budskap du vill ha fram. Kan du inte bara skriva det du står för - istället för att vrida till det så att nya besökare inte fattar... vad är vitsen med att alltid putta in skitord utifrån att det skulle ha postas av zzzzkeptiker?

Det verkar lite stört måste jag säga.

Är du korkad, eller är det bara som du vill påskina?

Posted on: 2007/6/23 21:52
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#10
Du är ett psykfall. Gissa vad, du har inget vettigt att säga någonsin utan tror dig vara smart om du hittar på lite psyk-gåtor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#11
Blev psykfallet ledsen för att man sa sanningen, se psyk-jävel springa till säpo-micro och klaga.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#12


See User information
Quote:

disinfo wrote:
Blev psykfallet ledsen för att man sa sanningen, se psyk-jävel springa till säpo-micro och klaga.


Det är fult att svära. Du säger väl inte ofta något sant, utan har ju för vana att skriva tvärtom mot det du vill ha fram.

Alla ser helt klart att du har skägget i brevlådan. Ingen skriver heller så mycket pervogrejer som du, du verkar väldigt insatt. Till och med att de konstant pervar på Bohemian. Kräla tillbaka in i garderoben, smygis.

Posted on: 2007/6/23 23:47
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#13
Koko, i skallen, exakt vad du är.

Fråga vem som helst, psykfall.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#14


See User information
Quote:

disinfo wrote:
Blev psykfallet ledsen för att man sa sanningen, se psyk-jävel springa till säpo-micro och klaga.

Du älskar att vara säpo-övervakad, det är därför du sprider dynga här dygnet runt?

Trodde du hade blivit tagen av polisen nu, tomte-pajas...
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=663753

Posted on: 2007/6/24 0:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#15
Knappast troligt ditt äckliga desinformations as. Må NWO slänga dig på soptippen förr snarare än senare. Jag ska fan gå till mina skrftsamligar och förbanna dig åt helevete med exakt samma skrifter NWO använder. Jävla svin. Tillskilnad med komnumist-buddister så det dags att förklara krig.


Edited by disinfo on 2007/6/24 1:02:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#16
Jag tänker använda svart magi till att avliva din fru och dina barn som tack så mycket för dina lögner. Korrupta central bank avskum.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Brittisk pilot såg två jätte-UFO
#17


See User information
disinfo <--- Du tar och lugnar ner dig, jag vill INTE se såna där hotelser från dig eller någon på detta forum!!!

Det kanske finns krafter i detta samhälle som vill att du skall uttrycka dig exakt så som du har gjort som sedan kan användas till att smutskasta eller stänga forumet, titta hur det går för Carls Bildt och hans blogg, tror du att CB vill att vi skall kunna skriva "sanningar" om honom och hans förehavande på bl.a. hans egna bloggsida?

Du vet ju att etablissemanget vill införa striktare lagar mot yttrande och åsiktfriheterna så varför ger du dom en till anledning?!

Om du inte kan sköta detta snyggt så får admingruppen sköta det åt dig! OK?

/admin

Posted on: 2007/6/24 15:35
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS