Vakencorner
|
Re: Tips!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det finns så sjukt mycket sånt på internet och den ena källan hävdar annorlunda än den andra. Hur är dom föreläsningarna? Får man massa övningar dom vill att man ska göra, eller berättar dom "såhär är verkligheten"?
Posted on: 2005/11/20 12:06
|
|||
|
||||
|
Re: Tips!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
hehe...det är väl ganska givet att man ska hålla ett kritiskt öga öppet...dvs...allting man ser och hör ska man ju självklart inte suga åt sig som svamp...även om dessa människor
talar om för en hur "verkligheten" ser ut eller hur man bör utöva övningar...så é det ganska 1+1 att det är DERAS åsikt!! Man ska ju aldrig följa någons "ideologi" -eller va man ska kalla det- blint..(eller om ska följa det överhuvudtaget..men det en annan fråga) Jag vet inte vad du har sett för typ av liknade föreläsningar eller hur du väljer att ta åt dig informationen...men jag kan tala om för dig att jag tycker att mkt av det som Caroline Myss tar upp har jag varit medveten om sedan länge i mitt eget inre...därför VET jag att det inte är en massa blaj hon snackar om!!... sedan väljer jag själv vad jag gör med den informationen... de här människorna vet inte heller hela sanningen trots allt...endast en del av det...så därför ska man ta åt sig det som ens inviduella själ känner igen sig i och utgå därifrån! observera att jag försöker inte tala om för andra hur de ska leva nu utan detta är bara min åsikt ;)
Posted on: 2005/11/22 12:46
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login