vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Mannen förtrycker sin kärring varje dag hela tiden
Mycket ska man höra på ett forum som heter "vaken.se" här diskuteras olika maktfaktorer i samhället men vågar någon påpeka ordet "jude" så får man akta sig och det är helt ointressant att ta upp dessa minoriteter, man kan lika väl påpeka att maktens män är just män för då är det ingen som vet.

Förr i tiden var symbolen för för all värdens förtryck kapitalism men idag både i mediavärlden och för en del på vaken.se har detta bytts ut mot "manen"
(Det är den vita manen som är det allseende ögat)

Idag finns en massa jävla kortklippta,håriga och snusande kärringar i varenda jävla TV-soffa som pratar om att kvinnor är minst lika bra som alla män, fast de är ju bättre förstås!
Därför att de kan ju inte föda barn och de få män som accepteras av dessa "feminister" är ju naturligtvis bögarna som enligt många av dom oxå kan skaffa barn.
(Hokus pokus)

Partier som FI startas i sverige och skolväsentet och media lär ut feminism för oss hela tiden, Det går fan inte en dag utan att någon TV eller radioprogram tar upp den förtryckta kvinnan i sverige och den som förtrycker henne är den vita manen.
att lära ut lite feminism i Somalia är det naturligtvis ingen modig feminist som pratar om utan de har samlats här i sverige för att klaga på hur förtrycka de är dessa modiga feminister samlades i sverige allehop!

Halleluja!

Edited by maggot on 2007/6/27 20:36:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Manen förtrycker sin kärring varje dag hela tiden

See User information
Manen?

Resized Image

Posted on: 2007/6/27 20:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
haha det var faktiskt kul

Anonym
Fixat

See User information
Quote:

maggot wrote:
Fixat

Det står fortfarande "manen"

Tjocka Berta som kan ses här http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=52457#forumpost52457 är inte förtryckt av någon man. Hon åt upp sig för att kunna trycka tillbaka. Men hon snusar emellertid, har tatuering på skulderbladet, och är lagom deprimerad som en modern kvinna ska tycka sig vara. Hon är med i FI, LF (Lesbisk Front), V, LLL (Lesbiska Laboratorieassistenters Likaberättigande), FLLR (Feta Lesbiska Laboratorieassistenters Riksförbund) och FHT (Förbundet för Humanism och Tolerans) .

Posted on: 2007/6/27 23:31
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

novax wrote:
Quote:

maggot wrote:
Fixat

Det står fortfarande "manen"

Tjocka Berta som kan ses här http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=52457#forumpost52457 är inte förtryckt av någon man. Hon åt upp sig för att kunna trycka tillbaka. Men hon snusar emellertid, har tatuering på skulderbladet, och är lagom deprimerad som en modern kvinna ska tycka sig vara. Hon är med i FI, LF (Lesbisk Front), V, LLL (Lesbiska Laboratorieassistenters Likaberättigande), FLLR (Feta Lesbiska Laboratorieassistenters Riksförbund) och FHT (Förbundet för Humanism och Tolerans) .

Ni får förlåta mig

Re: Mannen förtrycker sin kärring varje dag hela tiden

See User information
Quote:

maggot wrote:
Mycket ska man höra på ett forum som heter "vaken.se" här diskuteras olika maktfaktorer i samhället men vågar någon påpeka ordet "jude" så får man akta sig och det är helt ointressant att ta upp dessa minoriteter, man kan lika väl påpeka att maktens män är just män för då är det ingen som vet.

Förr i tiden var symbolen för för all värdens förtryck kapitalism men idag både i mediavärlden och för en del på vaken.se har detta bytts ut mot "manen"
(Det är den vita manen som är det allseende ögat)

Idag finns en massa jävla kortklippta,håriga och snusande kärringar i varenda jävla TV-soffa som pratar om att kvinnor är minst lika bra som alla män, fast de är ju bättre förstås!
Därför att de kan ju inte föda barn och de få män som accepteras av dessa "feminister" är ju naturligtvis bögarna som enligt många av dom oxå kan skaffa barn.
(Hokus pokus)

Partier som FI startas i sverige och skolväsentet och media lär ut feminism för oss hela tiden, Det går fan inte en dag utan att någon TV eller radioprogram tar upp den förtryckta kvinnan i sverige och den som förtrycker henne är den vita manen.
att lära ut lite feminism i Somalia är det naturligtvis ingen modig feminist som pratar om utan de har samlats här i sverige för att klaga på hur förtrycka de är dessa modiga feminister samlades i sverige allehop!

Halleluja!

Divide and rule oldest TRICK in the book.

Tyckte det var VÄLDIGT interresant med Aaron Russo när han pratade om Rockefellers investering och stöd av FEMINIST rörelsen... ; )

40 years later and its just SOooooo== much better for women now isnt it?

But there are ENDLESS excuses to why it still sucks, but the best one of them all is:

MONEY.

And gosh darn, dont the "modern young women" of today just loooove to shop?

Posted on: 2007/6/28 0:11

Anonym
Vart tror du FI fick alla sina pengar från då?

See User information
Quote:
Maggot! Ni får förlåta mig!

Maggot! Du har inte gjort något som du skall be om ursäkt för. Möjligtvis skall jag be om ursäkt för att jag skämtade till det över din felstavning, jag fattade ju vad du menade egentligen.

Tyckte bara att kopplingen till en "man" kan vara dubbeltydigt om man betänker hur man definierar mannen i singularis, d.v.s. en "man"!

Ungefär lika knepigt som att för en engelsman lära sig skillnad på de svenska orden "glas" och "glass"!

Kör hårt Mags!

Posted on: 2007/6/28 8:17

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Maggot! Ni får förlåta mig!

Maggot! Du har inte gjort något som du skall be om ursäkt för. Möjligtvis skall jag be om ursäkt för att jag skämtade till det över din felstavning, jag fattade ju vad du menade egentligen.

Tyckte bara att kopplingen till en "man" kan vara dubbeltydigt om man betänker hur man definierar mannen i singularis, d.v.s. en "man"!

Ungefär lika knepigt som att för en engelsman lära sig skillnad på de svenska orden "glas" och "glass"!

Kör hårt Mags!

Det man inte kan skämta om förtjännas inte heller att tas på allvar

See User information
Quote:

maggot wrote:

Mona Salin? Jag vet inte, men deras "ledare" är kommunist...såååå...
Rockefellers?

CFR genom Bildt?

MMMmmmmmMMMmoneeeeey!
POWER!!!
GLOBALISM.....FEMINISM

A new flavour of shit for the mass minded morons to bow down to.

...and the WAR goes on...
http://oneheartbooks.com/resources/articles/war_on_you_print.html

Posted on: 2007/6/28 12:11

Anonym
När alla manliga politiker säger att de är feminister så menar de inte att män och kvinnor ska vara lika inför lagen utan de menar att de kan knappt vänta på att springa hem och sätta på sig sin läder pyjamas och spela undergiven.

Anonym
Quote:

The Lorax wrote:
Quote:

maggot wrote:

Mona Salin? Jag vet inte, men deras "ledare" är kommunist...såååå...
Rockefellers?

CFR genom Bildt?

MMMmmmmmMMMmoneeeeey!
POWER!!!
GLOBALISM.....FEMINISM

A new flavour of shit for the mass minded morons to bow down to.

...and the WAR goes on...
http://oneheartbooks.com/resources/articles/war_on_you_print.html

Nej Gudrun Schyman.
Det andra fattar jag inte

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper