vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Re: Eddie Meduza var en demoniskt motarbetad andlig ledare
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Jag anser att Eddie Meduza (Errol Nordstedt) hade ett andligt uppdrag: Han skulle säga vad folk tänkte för att ge perspektiv och lätta på trycket. Men han misshandlades av sin styvfar som pojke och familjen flyttade mycket. Överallt där de bodde, mobbades han. Han flydde in i sin egen värld av humor och alkoholism. Han drack varje dag i 18 år. Efter en nykter period, så dog han i en hjärtattack 2002. Jag anser att det fanns en antimänsklig konspiration i den andliga världen mot honom.

Han har förklarat i intervjuer att han inte är rasist, att han inte dömer människor efter ras och att han tycker bra om många kvinnor.

http://tobiasstruck.blogspot.com/2007/06/eddie-meduza.html

Haha va?

Jag tror nog alla människor på jorden har ett uppdrag visa ska driva med politisk korrekthet och andra ska väcka västvärlen med kurser

Vad har rasism med eddie meduza att göra

Han är ju för fan utalad antinazist

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Vart tog texten vägen? Det enda jag hittade på blogen var någon musikvideo med EM från YouTube..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Visst, alla har uppdrag. Men ju starkare ljus, desto mörkare skugga. Om du förutsätter att det finns en kamp mellan ont och gott, alltså. Meduza är smutskastad som rasist, utifall att du inte visste det.

Jag har hört mycket om Eddie Meduza men inte att han är rasist hehe jo en gång hörde jag det då nån kommenterade han skrivit låten "heil hittler" Där han ironiserar av hitler och tar avstånd från "förintelsen" hehehe varför starta du just denna tråd förövrigt är Eddie Meduza en av sveriges bästa artister och jag har sätt han live 2-3 gånger

Detta älskar jag

"Kvinnor ska man bara köra kuken i"
Eller
"Som ni ser finns inget i huvet på fruntimer"

haha så jävla politisk inkorrekt och skönt

http://youtube.com/watch?v=-uZckq-AATI

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Quote:

maggot wrote:

varför starta du just denna tråd

Tja, varför inte? Jag hörde om honom mycket som barn, växte upp bland white trash som gillade honom. Jag var litet udda i hyreshuset, för min familj var en konstnärsfamilj och alla andra i huset var truckdrivers och volvoarbetare. Men det var först för ett par dagar sedan som jag lyssnade på honom för första gången. Och jag gillar honom som människa. Han är rolig som går över gränsen med glimten i ögat.

Så kontentan av det hela är att, eftersom du är en västvärldens andliga ledare så har du fått dina tankegångar av andra andliga ledare och en av dessa är Eddie Meduza som visar röven på youtube för att skrämma bort sveriges alla efentarer ?

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Ja, inte fan vill jag leda folk till skitnödig puritanism. Vi skall respektera varandras fysiska frid och intellektuella frihet. Men vi skall inte förtrycka det som är naturligt. Det är när folk gör det, som de behöver underhållare som Meduza, som drar ut proppen. Det betyder inte att det ÄR så att kvinnor bara är till för att knulla med. Det är bara det att det är så förbjudet att känna och tycka, som gör att till slut måste någon skrika det mest förbjudna utav helvete för att inte anden skall försmäkta i det onaturligas förtvining och dö under maktens stövelfan.

Först måste jag fråga om vad du tror Eddie Meduza tror om "frihetsguiden" tror du han skulle ha varit med där idag om han fått nyss om din rörelse och levt och vart frisk och kry ?

Jag håller med Bert Karlsson i att Eddie Meduza var ett geni jag beundar denna man och blir alltid glad när jag hör eller ser han.
Men jag vet inte om man skulle kalla han andlig ledare snarare en politiker isåfall då han sjöng samhällskritiska texter för det svenska folket och gav fan i pöbeln.
Jag tror du missuppfattat Eddie Meduza han var en enkel man en son som bor inom oss alla om vi skippar alla fiktioner och illusioner och vårt akademiska skitsnack som gör en spyfärdig.
Hans levnadsätt handlade inte om "stitnödig puritaism" eller dekadent eller idyliskt levande.
Han drev med allt och alla och jag lovar hade han idag sätt denna tråd hade han garvat ihjäl sig..

Han våldtar kvinnor i sina musikvideos för fan det är bara en provocation och du verkar på nåt bakvänt sätt ha blivit förälskad i hans levnadsätt men han skämtar ju bara....

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:

Jag hyllar inte våldtäkt - och jag tror inte att han var så enkel som du tror. Bert Karlsson har sagt att han var mer intelligent än han visade. Klart att han drev med allt - men det skulle verkligen inte förvåna mig om han hade uppskattat Frihetsguiden. Dock tror jag att han hade mycket ångest och kände sig jagad. Vet du att han blev utsatt för sexuella övergrepp som barn?

hahaha du är la för go

Nej jag viste inte han blev utsatt för övergrepp men har hört liknande din far satt ju på psyket verkar som man måste haft en tuff bakgrund idag för att bli en andlig ledare.

Bert Karlosn tror jag bokstavlien kallat honom Geni men nu lämnar jag denna tråd för jag vet varken ut eller in

Eddie Meduza anser sverige behöver en liberal nationalism och gillar en grundaren Frihetsguiden som anser sig ha tagit wikhalls själ och påstår sig vara från rymden mm mm

mycket ska man höra

PS: Kan du inte berätta om detta i dina 250kr kurser

Anonym
Re: Eddie Meduza var den finaste och ordentligaste människa som finns...
Njaa,...inte var väl Eddie Meduza som en politiker maggot,...mer som en "revolutionär" anser jag.

Jaha,...så frihetsguiden försöker sig på ett nytt grepp nu,...undra var han är ute och fiskar efter genom att plötsligt låtsas förstå humor och börjar prata om Eddie Meduza. Hmmm,...det visar väl sig inom kort vad frihetsguiden har i bakfickan.

Frihetsguiden, sluta tråla,...sjung ut,...vad är det du vill ha sagt?

Anonym
Bra frihetsguiden,...din vilopaus från vaken.se i djup kontemplation och meditation har tydligen gjort dig mycket gott.

Du verkar ju nästan trevlig tycker jag...

Anonym
Tro? Hmmm,...kanske var det allvarligt fel av mig att anta att din vilopaus med dina "kollegor" borta i Komodo gjort dig gott, du verkar dock fortfarande vara lite platt upptill!?

Anonym
Självklart!

Anonym
Trögfattad? Du är ju en upplyst stor andlig ledare så det borde väl åtminstone du begripa frihetsguiden?

See User information
Hellre tio demoniskt motarbetade andlig ledare i handen, än en demoniskt promotad andliga ledare i skogen

Tarzan

Amon

Posted on: 2007/6/27 0:02
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Novax. Jag förstår inte. Utveckla.

Hör vad din gubbe i grottan säger om det.

Posted on: 2007/6/27 18:41

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Quote:

novax wrote:
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Novax. Jag förstår inte. Utveckla.

Hör vad din gubbe i grottan säger om det.

Jag förstår inte. Vad menar du?

Du har i ett inlägg talat om en gubbe i grottan - med anknytning till att höra röster, mästare, andlighet osv. Du sa väl något om att du kände en, hade kontakt...

Posted on: 2007/6/27 19:39

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Quote:

Du har i ett inlägg talat om en gubbe i grottan - med anknytning till att höra röster, mästare, andlighet osv. Du sa väl något om att du kände en, hade kontakt...

Citera.

Du skrev:

"Det finns goda krafter inom frimureriet. De depraverade sekter som de rikaste familjerna tillhör, är som en sjuk blomma från en frisk grodd. Jag har kontakt med mästare, som hälsar er från grottan."

Posted on: 2007/6/27 21:52

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Novax. Det är en hamster, jag har invigt honom i Frimureriets mörkaste hemligheter och han bor i en plastgrotta:

http://tobiasstruck.blogspot.com/2007 ... m-sekunders-dramatik.html

Är du seriös? Du gör en tråd http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=47541#forumpost47541 om att du är den nya tidens andliga ledare, och det pratas om krafter och mästare etc - då lägger du till du att du har kontakt med en mästare i en grotta. Inte svårt att förstå varför du skrev det, nu fortsätter du att vimsa.

Posted on: 2007/6/28 15:35

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Novax. Vadå vimsar? Bara för att jag inte skrev att min mästare är en hamster (som jag visserligen själv har invigt men sedan visade sig övertrumfa mig i visdom)?

Din mästare är alltså inget som kan "mästra" dig - utan du har invigt den... och det är en hamster i en grotta... det är mästaren du ville ge sken av att sitta i en grotta någonstans. Det hade i andra trådar talats om mästare, jag brukade tala om mästare, om kultivering och varför man begav sig till bergen, skogarna och grottorna mm mm - så talade du om din mästare. Nu framkommer det att det bara är ett spratt från ditt reptilianska sinne, eller vad det är - din mästare... ett djur... själv invigt...

Hoppas du repar dig.

Posted on: 2007/6/28 15:53

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Kan du inte skriva ner lite annalyser om varför Meduza var en andlig ledare

Anonym
Jag tycker att han definitivt borde göra det, sen åka på lite "annalyser" *asg* Dafa Dong?

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Kan inte du suga min kuk?

Du lär samla på dig en del goa citat under tiden du är här.
Jag tror inte jag är så bra på att suga kuk faktiskt och tycker det är ganska överskattat med just oralsex

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Maggot. Kan inte du suga min kuk?

Du lär samla på dig en del goa citat under tiden du är här.
Jag tror inte jag är så bra på att suga kuk faktiskt och tycker det är ganska överskattat med just oralsex

För att inte tala om vad Frihet... gör med sin hamster, det är inte bara överskattat utan avskyvärt och borde straffas med amputation.

Posted on: 2007/6/29 0:15

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Jo, men jag kräver bevis och källhänvisning på ditt påstående, det måste ju vara vetenskapligt.

See User information
Quote:
Maggot:
Jag tror inte jag är så bra på att suga kuk faktiskt och tycker det är ganska överskattat med just oralsex...

För vem?

Posted on: 2007/6/29 7:46

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Maggot:
Jag tror inte jag är så bra på att suga kuk faktiskt och tycker det är ganska överskattat med just oralsex...

För vem?

Ja att utöva det och slicka på ett bär kan jag väl inte påstå är världens "hit" att få det är en känsla men jag vet i fan om det känns så mycket igentligen då är det bättre doppa den i äggalådan

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper