Vakencorner
|
Anonym
|
Så kristet, hell lucifer
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Visst är han duktig och kallar sig för kristen. Vad jag inte förstår är hur någon som någonsin har röstat på skiten som kristen kan tycka det är bra.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1106727,00.html Är det inte ungefär samma sak som om Sveriges Pedofil Satanist Parti skulle förespråka förbud emot att ha orgier i skogen? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Så kristet, hell lucifer
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det är inte själva sakfrågan som är intressant i det här fallet utan att han påstår sig representera majoriteten i hans parti och ändå inte, gissa vad, det är exakt samma sak i samtliga partier.
Spratteldockor? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo jag förstår |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ingen kan ha en rätt att ta ett liv. Abort är en absurd och fruktansvärd sak.
Posted on: 2007/6/29 15:49
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så om din syster eller 14åriga dottern blev våldtagen av 15 somaliska shapeshifter och blev gravid skulle hon alltså föda sitt barn ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Något väldigt ont är ingen anledning till att ursäkta något än värre brott. Lika lite som jag har rätt att ta en människas liv har din syster det.
Posted on: 2007/6/29 16:43
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag håller inte med dig varken våldtäcksmänen eller flickan vill ha barnet så det kommer växa upp kärlekslöst med en farsa på kåken pch en morsa på psyket det bäddar inte för något "gott" Hur är det om det var fara för kvinnas liv ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Måste ju finnas en gräns för abort tycker jag ändå. Det tar ju inte många väckor innan fostret fått hjärta och hjärna |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det där är bara ord för att försöka legitimera något, och spekulationer. Man ska inte blanda ihop saker och ting. Är någon med barn så är det ju så... en själ kommer hit och det är ingen liten sak, utan är redan bestämt ovan... det är bara här saker och ting spelas upp. Att hindra/döda en människa är att sätta sig upp mot himlen - det är inget man kan göra utan att få gruvlig karma-det är ju det exemplet visar, som du gav med tjejen/somalierna. Man måste tänka på att det är inget som hon står utanför - det är hon son är orsaken till det hela - har somliga inte allas vaknat än, och tror på slump osv, då har jag inget längre att diskutera här. Då kan ni panga på "fienden" och gå med i upplösningen... Det är det bästa för tjejen, vad är hennes del i det hela? Vad har hon gjort dom...? Hon har sin skuld... det är det det bottnar i - det är en karmatisk relation mellan de inblandade, och nu är det återgäldning... om hon fortsätter i en felaktig/ond spiral så väntar bara än värre saker som hon får möta och gå igenom - att ta ett liv vore det allra mest pucko hon kan göra - varför bär hon det barnet... det var kanske hennes mor i förra livet...?
Posted on: 2007/6/29 16:54
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Just nu dricker jag Gin så jag återkommer senare med ett svar eller nya frågor
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Man måste förkorta aborten och det får bara ske i nödfall. Det är bissart när det används som ett preventiv medel.
Mammor som gör abort brukar drabbas av djupa andliga depressioner och jag önskar ingen den tomheten. Ni som använder våldtäkter som ett skäl, straffa inte barnet och mamman, låt istället det barnet växa upp med kollektiv stötta från samhället ge mamman ett fett skadestånd. och lås in äcklet.
Posted on: 2007/6/29 17:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Min enkla uppfattning är att en abort kan endast rättfärdigas i självförsvar, dvs, kvinnans liv är i en konkret fara, annars är det fråga om mord eller om du så vill: illuminati människooffer. De tycker det är skit underhållande att se 100 miljoner bebisar på slaktbänken.
Svin. (Dra en google search på bilderna av döda foster, och tom. dessa är censurerade och saniterade) Jag ska leta rätt på, bebisar i sopsäck som jag ska trycka upp i nyllet på samtliga idioter. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Frihetsguiden!
Att vara så spikrakt känslokall inför tjurkalvar och universiellt liv som startat upp tyder bara på en sak, du har skippat empatin till fördel för iskallt lömska teorier. Att du inte känner på djupet kanske kan förklara varför du så gärna vill utse dig till ledare. För de som genomskådat ditt svarta ljus så är det bara ytterligare bevis för att du är en marionett. Men ställ dig framför spegeln och fråga... Vem håller i trådarna? M.a.o. vem är det som är din bärare och har ansvar för dig?
Posted on: 2007/6/29 19:47
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vill höra försvaret av mordet på 100 miljoner av valfri mupp som inte ens vill titta på bilderna av vad de gör.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ditt sätt att skydda medborgarna är att förvandla dom till materiella produkter. Din respekt för livet är helt bortblåst i din ateistiska självförnekelse religion. Inget värde ingen moral.
Livet är heligt och ingen har någon rätt att skada det. Alla ideologier har slutat i det samma vare sig dom varit kommunister eller fascister. För respekten finns inte för livet. Samhället byggs upp som matriella fängelser för de produkter som inte skall lära känna sitt sanna jag. En produkt kasseras lätt men inte ett heligt liv. Därför är det så mycket bekvämare med ateism i vår tid, då slipper vi gråta över vad vi gjort världen till och vår egoism kan rättfärdigas.
Posted on: 2007/6/29 20:22
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Håller med dig in dina inlägg här. Det är absolut så att abortepedemin är en del av hela programmeringen, efter marxism, feminism, womens lib humanism etc. Agnkroken som fåren fick var bland annat kvinnans rätt till 'sin egen kropp'". Så har eliten fått ut kvinnan att producera, och bli en som inte känner sin egen natur, moder är underordnat - hon har ingen djup känsla för livets mening och värde. Så kan man fånga många flugor med en hand. Människor som sagt inte längre människor, är non human - och har fåtts att lämna sådan förståelse som kanske fram till femtiotalet var norm. Nu går alla på det därmed "frihet", och tror man får det om man går sin egen väg, söker sin lycka. Inget håller tillbaka att människor blir non human och onda. Människan har ingenting, kroppen är något heligt som hon får vara i, men vems är allt... Människor tror och säger att det har rätten attt göra si eller så, och gör det - det har blivit ideologier... - sicket trams. Hon tar sig rätten, men det är inget som hon har enligt kosmos ordning - hon går emot de mest grundläggande principer genom det fullständigt absurda som det nu är kring sexualitet osv.Universums lagar är som dom är - bara idotiska illusoriska resonemang får till och med detta med "människan rätt" att bli något andligt... viskulle för lääänge sedan tänkt på att inte gå så fel, så att vi har dessa trassligheter, var vi än gör så ser vi inga sunda utvägar - då gäller det att haka på fina ord - då passar ordet "frihet" bra... så kan man tycka sig lösa även de problem man själv ligger bakom, att ha blivit gravid... genom att göra abort... Håller också med disinfo om det där med offer - det är verkligen vad syftet är med hela abortdödandet. Vi måste vända om vårt tänk och handlande snarats... sådana här tankar som vill ha oss att söka dödsvägar håller inte - de promotas bara när en grupp/civilisation redan är bortkollrad och på väg mot distinction. Jag tycker alla som varit på vaken och kallar sig vakna, kan fatat att ALLT som får stort genomslag och promotas brett därute är fel - man måste alltid vända på allting - de gör det därmed väldigt lätt för oss-se vad de skriver och står för - så vet vi att gör vi tvärtom så kan vi klara oss... "Human selfishness, greed, stupidity, and ignorance are interwoven with the goodness inherent in human nature, and humans are unknowingly creating everything they will have to bear; this is currently swallowing up society. Numerous social problems of various sorts are surfacing in the world and crises lurk everywhere. Yet humans do not know to find the causes within their own nature. After the degeneration of morality, humans are unable to see that the terrible human heart is the poisonous root of social problems, and so they always foolishly try to find the way out in social phenomena. As a result, human beings never realize that all the so-called “ways out” that they create for themselves are precisely them sealing themselves off. As such, there are even fewer ways out, and the new problems that follow are even worse. Thus, with much difficulty humans again find a tiny space and take new measures, thereby closing this remaining bit of space once again. As this repeats itself over a period of time, there is no room left and they can no longer find a way out, nor can they see the truth beyond the enclosed space. Human beings begin to suffer from all that they have created for themselves. This is the final way in which the universe eliminates lives." Li Hongzhi Se resten här: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=43831#forumpost43831
Posted on: 2007/6/29 20:56
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"...mänsklig rätt." Mänsklig??? Man har rätt att nyttja den fria vilja man haft. Nu drunknar vi i karma - för att vi inte vet vad en människa är, och inte meningen med livet och inte vet vad som är rätt/gott respektive ont/fel. Det är irrelevant att prat om mänsklig rätt - det gör man för att man stoppat andras ord i sitt eget sinne - har andras tankar - gjort ideologi av det - sytt ihop något som man vill försvara - för att det är den smitväg man önskar - ens karma och besättelser fått en att gå på-så man inte ska släppa på skiten och sina fasthållanden.
Posted on: 2007/6/29 21:07
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hur mår hamsterns lärjunge? Jag förstår inte din fråga. För övrigt är det fult att svära... det ger även karma i ryggsäcken.
Posted on: 2007/6/29 21:30
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
vilket patriarkat menar du att jag skyddar?
Om människor tycker det är jobbigt att bli gravida, skall man då intsifta lagar att det är ok ha sex med alla ändå, vi bara dödar barnet så fort det börjar växa. Eller ska man säga som det är gör ingen och bli inte gravid om du inte vill ha barn. De värden min Gud skyddar det är dom som inte du upplevt, sanningen för de värden som är ädla tillexempel vår tillkommelse i mamman. Värdet i närheten med det vackra som sin nästa. Gud ger dig en tro på mänskligheten som inte du kan greppa. Bort från materialismen som är priset för människans själ. Genmför dessa två ideologier och vad dom förespråkar och säg mig om du finner en ända skillnad Kapitalism - satanism bara ett exempel för att förstå hur förvridet vårat tänkande har. blivit. Människan hade kunnat sluta äta kött det hade varit att förklara fred med moder natur. kom bara att tänka på tjurhuvudet.
Posted on: 2007/6/29 21:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo det var en fråga, och som jag sa så förstår jag inte vad du menar här. Det finns inget sådant som att något "bara är ord." Allt är levande, även om det bara är ett ljud, eller trysksvärtapå papper - det vi ser hör är bara en slags manifestation på denna nivå där vi har våra sinne, hjärnan. Det man säger har annat med sig bakom - det har man stoppat in där. Svordomar bär med sig något väldigt fult - det sänder man ut mot andra - men som alltid så är det i slutänden en själv man skadar.
Posted on: 2007/6/29 21:53
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Så här säger min bibel.
rom 12:1 Därför ber jag er, bröder, vid Guds barmhärtighet, att frambära er själva som ett levande och heligt offer som behagar Gud. Det skall vara er andliga gudstjänst. Anpassa er inte efter denna världen, utan låt er förvandlas genom förnyelsen av era tankar, så att ni kan avgöra vad som är Guds vilja: det som är gott, behagar honom och är fullkomligt.
Posted on: 2007/6/29 21:58
Edited by Joshua on 2007/6/29 22:24:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nej du offrar dig inte för någon och det är din dom. Här kommer novax karma ide tillrätta, men av en helt annan anledning än han tror. Du aviker från helheten och får inte längre ta del av hans oändlighet det lämnar dig med bara smuts framför ögonen.
Posted on: 2007/6/29 22:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Frihet, du vet att du är exponerad med brallorna vid knäna för länge sedan, och har dessutom skägget i brevlådan. Du sprattlar.
Andlig ledare... som skriver så här: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=53091#forumpost53091 Din uppenbarelse anger att du som många är en av de som är från detta: "This is going to trigger a vociferous response from all the mind controlled muppets out there but so be it": http://www.think-aboutit.com/Reps/thi ... ng_to_trigger_a_vocif.htm
Posted on: 2007/6/29 22:24
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login