vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Skogsartur är så jävla märkvärdig
Om man jämför med denna man

http://youtube.com/watch?v=48Huhl4Zvao

Naaaaaaaaaaaa NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE INGET MÄRKVÄRDIGT!

Fan vad jag älskar 100 höjdare

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skogsartur är så jävla märkvärdig

See User information
Varför skriver du sådär? är du avundsjuk?

Posted on: 2007/6/27 11:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Greena wrote:
Varför skriver du sådär? är du avundsjuk?

På vad att jag inte bor i en Amazon som ligger bredvid ett hus ?

Anonym
artur är en av dom få äkta själarna bland oss, märkvärdig är att försöka ta ner han på din nivå masken, där du är den självutnämnda masken mer och mer börjar visa ditt rätta ansikte som bloodigel.

jag slösar gärna min tid imellan åt till att verbalt spreya dig med relevant verklighet så du kan få känna hur du sakta men säkert sugs in i det kollektiva maskineriet som du på samma gång fruktar och älskar..

köttkvarnen som maskineriet även kallas, du vet väl hur slakterier fungerar masken.!

en väl fungerande verksamhet precis som dina Poly-C I A's.

Anonym
Vi i byn håller med Geena o Banned4life.
Varför skojja om gedigna folk, varför förlöjliga folk som klarar sig själva, o inte behöver pappa samhälle som matar o tar hand om??

Man får väl lära sig att om man är djupt skeptiskt till samhället, så dyker man väl upp i nåt fåntrattsprog ala kanal fem o hundra höjdare!

Baj

Anonym
Skogs Arthur är en intelligent person som droppat av det här bajssamhället.

Mera folk som Arthur!!

Anonym
Ni har missförståt mig jag gillar artur har träffat han i verkliga livet oxå det var en väldigt intressant och trevlig man tråden handlar igentligen om "bi i bil manen" alltså det är ett tips om ett roligt klipp om en inte lika fullt intressant man

Anonym
Quote:
man tråden handlar igentligen om "bi i bil manen"

vem försöker du lura nu..??

vad heter tråden..??

du kan väl städa till skitsnacket lite iaf

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
Quote:
man tråden handlar igentligen om "bi i bil manen"

vem försöker du lura nu..??

vad heter tråden..??

du kan väl städa till skitsnacket lite iaf

Om du ser filmen kanske du förstår

Anonym
Nep, du får backa Maggot. Överskriften är lika fel som Aftonbladets, eller Expressens etc. Låter inte snyggt alls! Ännu sämre med tanke på vem Artur är, och vad han är för person, o står för! Jag tycker bara rakt och enkelt, driv inte med riktiga människor, vårda dom!

Jag skicka i går ett mess till Banned4life och poängterade att han var en riktig människa han också, han säger det han vill och kör inte me nåt fegspel. Raka rör mot systemet e också fruktat beundransvärt! Verkar inte vara många som vågar stå upp mot det verkliga problemet, eller ens förstå vad problemet är för något! Som människa så känns det grejt att det ploppar upp fler Artur och Banned4live, jag har väntat länge!

Carl Jung sa en gång, typ, det är inte gruppen utan individen som blir intelligent!

See User information
Quote:

osm wrote:
Nep, du får backa Maggot. Överskriften är lika fel som Aftonbladets, eller Expressens etc. Låter inte snyggt alls! Ännu sämre med tanke på vem Artur är, och vad han är för person, o står för! Jag tycker bara rakt och enkelt, driv inte med riktiga människor, vårda dom!

Jag skicka i går ett mess till Banned4life och poängterade att han var en riktig människa han också, han säger det han vill och kör inte me nåt fegspel. Raka rör mot systemet e också fruktat beundransvärt! Verkar inte vara många som vågar stå upp mot det verkliga problemet, eller ens förstå vad problemet är för något! Som människa så känns det grejt att det ploppar upp fler Artur och Banned4live, jag har väntat länge!

Carl Jung sa en gång, typ, det är inte gruppen utan individen som blir intelligent!

hehe - så du förstår vad problemet är.

Great!

Posted on: 2007/7/1 22:55
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Ja vi får väl se när man kan börja snacka om relvant info, utan att bli hackad på. Ännu har jag inte sagt nåt, typ. Det går inte att snacka om vissa saker på vaken, inget nytt iofs.

See User information
Quote:

osm wrote:
Ja vi får väl se när man kan börja snacka om relvant info, utan att bli hackad på. Ännu har jag inte sagt nåt, typ. Det går inte att snacka om vissa saker på vaken, inget nytt iofs.

Nä, vissa saker är så laddade.

Typ...Resized Image

Posted on: 2007/7/1 23:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Enligt Juri Lina och andra forskare så gick hitler på amfetamin

See User information
Quote:
osm:

Den där Jungman Jansson han var klok han!

Tror dessutom att den enda varelse på den här planeten som inte ärver ett piss av sina föräldrars överlevnadsbetingade instinktiva gener är människan. Misstagen upprepas i generation efter generation i eoners, eoners liggande åttor.

Kanske därför man säger att den som bryter en ond cirkel är en vinnare ur alla perspektiv. Men det är ett högt pris man får betala för att inte leva som resten av flocken.

Hån, spott och spe får man per automatik av de som fortfarande springer runt i ekorrhjulet tills hjärtat slutar slå.

Posted on: 2007/7/2 7:59

Anonym
om han var klok eller inte har jag inte ens brytt mig om, den där grejjen han sa lät dock relevant.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper