vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Mångfalld
Jag tror att det är viktigt att vi arbetar för mångfallden på jorden,
att vi arbetar för att alla växter och djur kan överleva och att deras raser får finnas kvar och acklimematiseras och utvecklas i en naturlig miljö med tidens gång och att vi inte ska mixtra med arter och plantera in eller plantera ut på ett onaturligt sätt.

Samma sak borde då råda med människan, skapelsen har format de olika människoraserna och givit oss världsdelar av en andledning, hade gud velat ha bara en ras av arten människan hade inte de olika raserna skapats.
Vårt jobb är då att leva i samklang med "gud" och hålla raserna rena (inom rimliga gränser såklart)

Jag vill även poängtera att jag inte har något emot rasblanding eller föraktar människor som skaffar barn med andra raser, jag försöker bara förstå skapelsen och varför det idag propageras för rasblanding och en kontraproduktiv mångfalld och jag är lite ambivalent nu när jag skriver detta för jag hoppas att jag inte sårar någon människa som har blandrasbarn för det är absolut inte min mening

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Mångfalld

See User information
Om du inte har något emot rasblandning, varför ska vi då kämpa för att hålla raserna rena?
Makten vill blanda upp västerlänningarna och skapa ett uppblandat världsmedborgarfolk som skall styras under en världsmakt. Det resulterar alltså i ett rotlöst, kulturlöst och historielöst folk som måste köpa till sig sin identitet för att känna någon lycka och gemenskap med sina "likasinnade" överhuvudtaget.
Den etniska gemenskapen som på ett naturligt sätt alltid flätat samman de olika folkgrupperna genom dess egna gemensamma kultur, historia och särart inom arten människligheten skall bytas ut mot materialism. Och den nya fantastiska "gemenskapen" ska naturligtvis sitta i sociala konstruktioner och dekadenta subkulturer (som den till stor del redan gör).
Då talar vi om 2 splittringar inom folket, den etniska och den sociala. Som endast kan lösas på 2 sätt, antingen så stödjer vi deras planer på att blanda upp oss totalt, låter oss förnedras till vår egna undergång och dör tillslut ut både etniskt, kulturellt och historiskt. Eller så gör vi motstånd mot detta totalt vansinniga projekt.

Men detta ämnet har ju absolut ingenting med den globala makteliten eller någon ny världsordningen att göra, enligt många här som säger sig ha ett "öga mot makten", så detta är nog fel ställe att diskutera detta på.

Kan ju även tillägga att jag fnissade till litegrann när Du skriver: "Vårt jobb är då att leva i samklang med "gud" och hålla raserna rena (inom rimliga gränser såklart)"

Inom "rimliga gränser"?
Vad är en "rimlig" gräns?

Posted on: 2007/7/2 6:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Maggot:
Samma sak borde då råda med människan, skapelsen har format de olika människoraserna och givit oss världsdelar av en andledning, hade gud velat ha bara en ras av arten människan hade inte de olika raserna skapats. Vårt jobb är då att leva i samklang med "gud" och hålla raserna rena (inom rimliga gränser såklart)

Gud? Jag trodde att det bl.a. var en pigmentfråga!

Posted on: 2007/7/2 7:42

Anonym
Trygve_Bauge!

Denna diskution har nog jag och du haft på ca 5 olika forum med över 100 inlägg från oss var och säkert 5 gånger på varje forum oxå men okej.

Saken är ju återigen att vi tagit emot för många invandrare på för kort tid många ickeassimelar bara mm
Om två personer från olika raser skaffar barn ska de naturligtvis få göra det och det är inget fel med det men jag skulle ÖNSKA att germaner skaffar barn med germaner och afrikaner med afrikaner, att utföra tvångsabort eller något sånt är naturligtvis inte humant eller införa någon form av raskontroll.
Problemet är de rådande folkströmmningarna till västvärlden inte enskillda människor

om du förstår ?

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:

Gud? Jag trodde att det bl.a. var en pigmentfråga!

Gud = Ödet,tanken,skapelsen,materian,meningen

See User information
Quote:

maggot wrote:
Trygve_Bauge!

Denna diskution har nog jag och du haft på ca 5 olika forum med över 100 inlägg från oss var och säkert 5 gånger på varje forum oxå men okej.

Saken är ju återigen att vi tagit emot för många invandrare på för kort tid många ickeassimelar bara mm
Om två personer från olika raser skaffar barn ska de naturligtvis få göra det och det är inget fel med det men jag skulle ÖNSKA att germaner skaffar barn med germaner och afrikaner med afrikaner, att utföra tvångsabort eller något sånt är naturligtvis inte humant eller införa någon form av raskontroll.
Problemet är de rådande folkströmmningarna till västvärlden inte enskillda människor

om du förstår ?

Önska? Ja, det är väldigt lätt att ordna det. Det är nämligen bara att hjälpa alla icke-germaner hem?

Posted on: 2007/7/2 11:50

Anonym
Quote:

Trygve_Bauge wrote:

Önska? Ja, det är väldigt lätt att ordna det. Det är nämligen bara att hjälpa alla icke-germaner hem?

Men de som inte vill ha den hjälpen då utan har ett bra liv i sverige och kanske har barn med en german ?

See User information
Maggoth

1. Du startar en tråd där du undrar över varför makten propagerar för rasblanding.

Jag svarar på varför makten bedriver propaganda för rasblanding.

2. Du berättar även att du vill se raserna rena för att behålla mångfallden.

Jag berättar varför det är viktigt att behålla de etniska särarterna och håller med dig.

3. Du säger att du skiter i ifall människor rasblandar.

Så nu undrar jag vad det är du egentligen vill säga med din tråd? Du verkar ju en aning kluven på vad du själv tycker i frågan, eller har jag missförstått dig?

Sen undrar jag varför du helt plötlisgt vänder dig emot mitt inlägg? Jag är nämligen ganska övertygad om att ifall någon av de verklighetsbefriade vänsternissarna på det här forumet hade skällt ut dig (som de brukar göra) så hade ditt svar till dem blivit relativt likt mitt. Kanske med mer stavfel då men.. på det stora hela väldigt likt mitt.

Du verkar ändra åsikter beroende på vem/vilka du diskuterar mot. Har jag rätt eller fel i mitt påstående?
Så slutligen så råder jag dig att åtminstånde veta vad du själv tycker och tänker i frågan. För att posta två stycken argument som motsätter sig själva i samma inlägg där du ska presentera din ståndpunkt i frågan fungerar inte enligt mig.

Posted on: 2007/7/2 12:12

Anonym
Quote:

Trygve_Bauge wrote:
Maggoth

Du säger att du skiter i ifall människor rasblandar.

Först vill jag säga att du glömde svara på frågan ovan.
Jag skiter i om folk rasblandar jag förstår att två människor som blir kära vill ha barn men när jag ser så många svenska tjejer här i angered skjuva på barnvagnar och majoriten av barnen ser ut ha en pappa nedaför europa så börjar det kännas väldigt konstigt.
(trots att barnen ofta är jättegulliga)

Quote:

Så nu undrar jag vad det är du egentligen vill säga med din tråd? Du verkar ju en aning kluven på vad du själv tycker i frågan, eller har jag missförstått dig?

Jag har en stark oro för att vår ras håller på att utarmas och tryckas undan och jag anser det måste bli en diskution om detta.

Quote:

Sen undrar jag varför du helt plötlisgt vänder dig emot mitt inlägg? Jag är nämligen ganska övertygad om att ifall någon av de verklighetsbefriade vänsternissarna på det här forumet hade skällt ut dig (som de brukar göra) så hade ditt svar till dem blivit relativt likt mitt. Kanske med mer stavfel då men.. på det stora hela väldigt likt mitt.

Kan inte påstå detta stämmer vet många andra trådar där jag ofta hållt med dig inte kommenterat dig.

See User information
"Jag skiter i om folk rasblandar jag förstår att två människor som blir kära vill ha barn men när jag ser så många svenska tjejer här i angered skjuva på barnvagnar och majoriten av barnen ser ut ha en pappa nedaför europa så börjar det kännas väldigt konstigt."

"Jag har en stark oro för att vår ras håller på att utarmas och tryckas undan och jag anser det måste bli en diskution om detta."

Du ser inte att du argumenterar mot dig själv? Ena stunden skiter du i om folk rasblandar sig, andra stunden bryr du dig inte eftersom att folk kan bli kära i varandra?

Du vet ju som sagt inte vad du tycker.

Och ja, diskussionen tycker jag också ska hållas vid liv gällande vår etniska söndring. Det är nämligen den mest centrala frågan just nu.
Men det är ju som sagt svårt att diskutera mot/med en person som själv inte bestämt sig för vad han tycker och tänker gällande frågan som han själv vill diskutera.

Eller vill du propagera för att vi ska förhindra rasblandning men samtidigt skita i den? Det är nämligen det du har sagt.

Posted on: 2007/7/2 12:25

Anonym
Quote:

Du ser inte att du argumenterar mot dig själv? Ena stunden skiter du i om folk rasblandar sig, andra stunden bryr du dig inte eftersom att folk kan bli kära i varandra?

Du vet ju som sagt inte vad du tycker.

Först undrar jag om du undviker denna fråga

" Vad ska man göra med de ickegermaner som har barn i sverige med germaner och deras gemensamma barn" ?

Jag ser det som såhär om en svensk tjej går på spårvagnen i Hjällbo med en man från argentina med deras barn och jag reagerar inte.

sen åker vagnen vidare till hammarkullen och man ser en svensk man med en kvinna från afrika som går på med deras barn och man ser ett skitsött ansikte i barnvagnen.

sen fortsätter vagnen till storås där en oxå två går på med ett rasblandat barn och då ser man sig om och ser att man är nästan helt svensk på vagnen och man tänker hur länge det kommer finnas vita människor i Angered eller ens i sverige om det fortsätter en massinvandring till sverige

See User information
Maggoth

Jag undviker den inte. Jag vill endast veta vart du själv står i den här frågan och vore oerhört tacksam ifall du presenterar din åsikt i frågan innan du börjar diskutera mot dig själv.

Det som är gjort är gjort, det är givetvis beklagligt och jag har inget bra svar på hur vi ska lösa den saken. Det enda vi, eller ja.. Jag (jag är väl ensam om den åsikten här) kan göra nu är att informera folk till att inte göra det.

Okej, ja det är ju bra att du åtminstånde har börjat tänka i den banan. Det är alltid ett plus. Ifall jag har förstått det hela rätt så vill du ha en liten rasblandning i Sverige? Hur ska du lösa det, segregation? Raslagar som inte ska gälla alla? Integration för ett fåtal?

Posted on: 2007/7/2 12:38

Anonym
Jag vill varken eller inte ha rasblandade barn i sverige jag vill bara veta att den vita rasen är säkrad

See User information
Quote:

maggot wrote:
Jag vill varken eller inte ha rasblandade barn i sverige jag vill bara veta att den vita rasen är säkrad

Det är den inte. Vet du varför? Jo, för att en alldeles för stor andel svenskar resonerar som du.

PS: Det finns ingen "vit" ras.

Posted on: 2007/7/2 12:43

Anonym
Quote:

Trygve_Bauge wrote:
Quote:

maggot wrote:

Det är den inte. Vet du varför? Jo, för att en alldeles för stor andel svenskar resonerar som du.

PS: Det finns ingen "vit" ras.

Jag vet att rasen inte är säkrad och det är inte pga av svenskar som resonerar som jag utan svenskar som tillåter massinvandring och röstar därefter vilket inte är jag.

Jaja du vet vad jag menar indoeuroper,germaner,arier

See User information
Mig veterligen så röstade du enbart på folkfientliga partier i valet 2006.

Och att beskylla svenson för våra samhällsproblem är ju väldigt lätt. Men så länge det inte finns några direkta folkliga och välutvecklade alternativ så kommer svenson att stanna kvar i den relativt trygga och säkra materialistvärlden.

Posted on: 2007/7/2 12:52

Anonym
Quote:

Trygve_Bauge wrote:
Mig veterligen så röstade du enbart på folkfientliga partier i valet 2006.

Och att beskylla svenson för våra samhällsproblem är ju väldigt lätt. Men så länge det inte finns några direkta folkliga och välutvecklade alternativ så kommer svenson att stanna kvar i den relativt trygga och säkra materialistvärlden.

Skylla och skylla jag gör väl för lite jag med men men,
Jag tror heller inte partipolitik osv är någon lösning utan information alternativa hemsidor och tidningar

Anonym
Hmmm,...nu blir jag väl stämplad som rasist och nazist,...men vad gör det,...det skiter jag i. Jo,...jag skulle vilja säga ett par saker om det här med RAS. Varför är det så farligt att prata om ras och om raser?

Det finns olika raser, det är ett väldokumenterat faktum. Det är inget nazister har kommit på, utan raserna har funnits i urminnes tider.

Det går att FÖRÄDLA en ras till en bättre och starkare ras, eller så går det att DEGENERERA en ras till en ras med dåligare egenskaper än vad som ursprungligen var fallet.

T ex,..våra sädesslag,...havre vete, korn, råg...tror ni dessa "raser" av säd har uppkommit av en slump? Nej,...det har våra förfäder FÖRÄDLAT fram.

Vad beträffar människan så kan man skapa dåliga raser genom att blanda en dålig ras med en bättre, istället för att blanda två ypperliga raser till en ännu bättre.

Vad är då en dålig ras? Tja, en ras som inte har de nödvändiga resurser för att klara sitt överlevande i den miljö de lever i på ett optimalt sätt. Så skulle man kunna säga utan att trampa några på tårna.

Vad menas med det? Jo, t ex en neger har sin mörka hudfärg och har fler svettporer per cm än en vit människa för att de bättre skall klara sig i det varma klimat de lever i. Det naturliga urvalet har genom årtusenden frambringat dessa egenskaper för att människan bättre skall kunna överleva i denna varma miljö.

En kines hade inte klarat sig länge i den miljö som den negroida rasen lever i på Afrikas varma slätter.

Jajaja,...det massor att snacka om,...orkar inte mer nu,...känns lite som att kasta pärlor åt svin,...då dessa ideér säkert blir våldsamt angripna av de politiskt korrekta plattskallarna på vaken.

Återkommer i frågan...

Anonym
Raslig duglighet och överlevnad

God dag!

Under de senaste veckorna har jag talat med er om rasgränsöverskridande brottlighet som begåtts mot vårt folk och som mörklagts avsiktligt av den kontrollerade nyhetsmedian så att de judiska mediamogulerna lättare ska kunna vidmakthålla sitt bedrägeri att så kallade "hatbrott" främst är en fråga om heterosexuella vita män som förföljer icke-vita, homosexuella och medlemmar av andra officiellt privilegierade grupper, och att vi därför behöver avskaffa Bill of Rights så att alla ska kunna vara trygga och ha det bra. De bott jag specifikt gjort er uppmärksamma på - till exempel Wichitamassakern och kidnappningen, våldtäkten och mordet på Vickie McGraw i Shreveport förra månaden - är brott av sådan natur att de enligt varje objektiv norm kvalificerar för rikstäckande nyhetsbevakning, men istället för att rapportera dessa brott har media mörklagt dem, och utifrån detta faktum har jag dragit slutsatser om mediamogulernas motiv.

Nå, jag skulle kunna fortsätta att tala i vecka efter vecka om skändliga brott förövade av svarta mot vita som mörklagts av den kontrollerade median i syfte att stärka min slutsats. Olyckligtvis finns det ingen brist på sådana brott att rapportera om. Ett gnagande bekymmer som jag har när jag rapporterar dessa brott mot vårt folk eller när jag ger exempel på mediala mörkläggningar, är emellertid att jag låter som om jag gnäller. Jag klagar på saker som våra fiender gör mot oss, men jag gör inget annat än att klaga. Jag vet att det åtminstone är så som en del människor ser på det. En del människor intar i själva verket en mycket negativ syn på hela situationen. De ser till vad som görs mot oss; de ser på vår nästan totala brist på motstånd; de ser på beteendet hos lämlarna vilka entusiastiskt kollaborerar med dem som förgör vår ras och vår civilisation; och sedan sträcker dessa observatörer upp sina händer och säger: "Vid Gud, vi förtjänar inte att överleva som en ras!"

Jag fick ett brev för några dagar sedan från en lyssnare som har en stark darwinistisk åskådning. Han är mer eller mindre på vår sida, men han har en tämligen defaitistisk attityd. Han skrev till mig, och jag citerar: "Är det inte sant att om den europeiska rasen inte varit så underlägsen judarna, så skulle vi inte ha hamnat i denna obehagliga situation till att börja med? Har inte vår ras visat om och om igen att vi hör hemma på botten av den rasliga stegen och bara existerar för att tjäna judarna? Har inte den vita rasen visat om och om igen att vi förtjänar det folkmord som nu drabbar oss?" - slut citat -

Min korrespondent fortsätter med att tillhandahålla belägg för sin slutsats att vår ras har förlorat kampen för överlevnad och därför måste utplånas i enlighet med den naturliga ordningen, likt den sabeltandade tigern och passagerarduvan före oss. Han framhäver att vi inte längre har en kollektiv intelligens, en stamkänsla eller verkligt ledarskap, och att ingen ras kan överleva utan dessa nödvändigheter. Såsom saker och ting förlöper nu kan vi med någorlunda god säkerhet förutsäga en mardröm till framtid: Den judiska propaganda som strömmar ur våra TV-mottagare kommer att bli mer och mer flagrant, befrämjandes månkultur, rasblandning, vit skuld och självhat ständigt allt påstridigare. Våra unga kvinnor kommer att i en tanklös iver att vara moderiktiga och imitera vad de ser på TV, knycka, rotera och rappa till en MTV-rytm med sina negroida älskare. Våra unga män, som blivit allt mjukare och omanliga, kommer att passivt se på utan att ens förstå för att sedan åter ta itu med sina TV-spel. Den vita arbetarklassen och medelklassen kommer att dyka allt djupare ner i kreditkortsbaserad konsumtion och kommer knappast att märka vad den yngre generationen gör, så länge som den nuvarande ekonomiska blomstringen, grundad på teknologiska innovationer av färre och färre kreativa medlemmar av vår ras, håller i sig.

Fler och fler icke-vita invandrare kommer att strömma in i Amerika och Europa, och inget kommer att göras för att stoppa flödet oavsett om republikanerna eller demokraterna, de konservativa eller labouranhängarna, styr. Republikaner och konservativa kommer att fortstätta att tala om sådana saker som att "återupprätta den nationella stoltheten", "återupprätta utbildningskvaliteten", "få bort regeringen från produktiva medborgares ryggar" och likande saker som tilltalar de alltid hoppfulla och alltid lättlurade vita medborgare som ännu inte slagit följe med clintonkoalitionen eller blairkoalitionen, men regeringens verkliga politik kommer i själva verket att förbli nästan den samma oavsett vilket parti som regerar.

När ekonomin väl dalar ordentligt, kommer den hälft av befolkningen som får månatliga utbetalningar av regeringen av det ena eller andra slaget att hållas rättade i ledet med löften om ett förstärkt understöd, och de politiserade polisagenturerna, beväpnade med nya "hatbrottslagar" och "hattalslagar", kommer att vara redo att slå till omedelbart mot någon som försöker vicka på båten.

Det vita födelsetalet kommer att falla till och med ännu lägre under reproduktionsnivån, medan antalet födda bastarder av alla nyanser kommer att fortsätta att stiga. Slutligen kommer den ohyggligt flinande juden, som tidigare förblev bakom kulisserna och gnuggade sina händer och triumferade över sitt hantverk, att vara i stånd att träda fram öppet och styra i sitt eget namn. Inom ett århundrade kommer vår ras att vara borta, och, enligt den gynnare som skrev till mig, det kommer att finnas en naturlig rättvisa i det utfallet. På lång sikt överlever bara de dugliga, och vi har visat oss själva vara odugliga.

Jag har hört liknande argument från andra människor. I en del fall är det helt enkelt en undanflykt, en ursäkt för att ge upp kampen och inte göra något alls: "Kriget är redan förlorat", säger dessa människor. "Varför skulle jag ta risken att förlora mitt jobb genom att tala ut nu när det inte längre finns något hopp om raslig överlevnad?" I andra fall blir människor som egentligen inte är fegisar så nedslagna av vad de ser omkring sig att det är svårt för dem att lägga ner särskilt mycket energi och entusiasm i en kamp som de fruktar är hopplös. För den senare gruppen är det kanske värt vår tid att titta närmare på denna fråga om duglighet och överlevnad.

Duglighet är naturligtvis inte något absolut. Det kan bara definieras i förhållande till en specifik omgivning. En organism - eller en ras - som är överlägset duglig i en miljö kan vara fullkomligt oduglig i en annan. Vidare måste vi vara försiktiga med att likställa förmåga att överleva med överlägsenhet. Passagerarduvan överlevde enastående väl i Nordamerika; den blomstrade i omgivningen här, tills vita män med eldvapen tog sig in i miljön och jagade arten till utplåning. Men det finns fortfarande många andra arter som överlevt den vite mannens intrång i deras miljö: till exempel bakterien Clostridium tetani, den mikroorganism som förorsakar stelkramp. Är det därför korrekt att säga att Clostridium tetani är överlägsen passagerarduvan? Kanske, men bara i en mycket begränsad bemärkelse: den förstnämnda finns fortfarande här, och den senare är utdöd. Och jag har inga tvivel om att om den vite mannen gick in för det, skulle han kunna driva Clostridium tetani till utplåning såsom han gjorde med det virus som förorsakar smittkoppor. I en bredare bemärkelse är det naturligtvis meningslöst att tala om sådana olika organismer.

Liknande överväganden gäller för frågor om vår egen ras och judarnas relativa duglighet. Under mycket lång tid har judarna levt i ett symbiotiskt förhållande med icke-judar - i mer än 3.000 år om man inkluderar förhållandet mellan judarna och de gamla egypterna. Under merparten av relationerna mellan judar och icke-judar, har judarna levt som en marginaliserad minoritet, hatad och misstrodd av icke-judarna, men tolererad på grund av judarnas kommersiella och finansiella nytta.

Förhållanden av detta slag åtföljdes av en konstant spänning mellan den judiska minoriteten och den icke-judiska majoriteten. En blidlig anekdot som väl illustrerar denna spänning tillhandahålls av den ryske författaren Nikolai Gogol i sin kosackhistoria Taras Bulba. Varje kosackläger hade en grupp judar som föraktades av kosackerna, men vanligtvis tolererades på grund av att judarna alltid var redo att sälja kosackerna vad de än kunde vilja ha, speciellt sprit. Att sälja sprit till kosackerna var emellertid ett riskabelt yrke för judarna, eftersom kosackernas motvilja mot judarna ibland översteg gränserna för deras tolerans, och då följde en allmän avjudefiering av lägret. I Taras Bulba kastade de alla judiska lägeranhängare i närmsta flod där de dränktes utom en som gömde sig under en vagn.

Och denna underhållande anekdot speglades i en större skala i varje europeiskt land under hela medeltiden. Judarna infiltrerade gradvis ett land och tog sedan på sitt oefterhärmliga sätt över vissa aspekter på ekonomin: handeln med alkohol, prostitution och pengautlåning var de vanligaste. När de inte förbjöds av lagen att göra det, monopoliserade de handeln med vita slavar. På samma gång förvärvade de böndernas och hantverkarnas och medelklassens välstånd på detta sätt. De köpte beskydd från aristokratin genom att finansiera krig, genom att tjänstgöra som skattmasar, genom att ge finansiell rådgivning och så vidare. Detta modus vivendi resulterade ofta i att judarna blev rikare i genomsnitt än de icke-judar bland vilka de levde, men deras rikedom köpte dem aldrig acceptans eller respektabilitet. De var alltid föraktade sociala parior, så annorlunda värdbefolkningen att en jämförelse vore meningslös, och i de flesta länder, åtminstone före 1800-talet, var de inte ens medborgare, eftersom medborgarskapet grundade sig på blod, på stamtillhörighet, på ras.

Precis som med kosackerna, blev medborgarna till slut förbittrade på judarna och reste sig mot dem. Kungen eller hertigen eller någon annan beslöt att han inte behövde sina judiska skattmasar tillräckligt mycket för att stå ut med upploppen, så för att lugna den allmänna oron och oordningen genomförde han en allmän förvisning av alla judar ut ur hans rike. Detta skedde i varje europeiskt land åtminstone en gång, och i flera av dem hände det mer än en gång, eftersom judarna kom smygandes tillbaka igen, och processen upprepade sig.

I vilket fall som helst tycker jag inte att det är riktigt att säga att judarna visade sig själva vara dugligare än vi eller överlägsna oss i någon allmän bemärkelse. I bara en egenskap var judarna överlägsna: nämligen i sin förbluffande förmåga att förvärva pengar. Annars gjorde vår ras ett allmänt bättre arbete vad gäller att överleva. Vi excellerade på varje annat område för strävan, inom krigets och fredens konst, inom litteraturen, inom ingenjörskonsten, inom målning och skulptur och astronomi, i att bygga städer och vägar och att utforska nytt land. Att säga att juden var överlägsen på grund av att han var rikare är som att säga att fästingen på hundens rygg är överlägsen hunden eftersom fästingen är fetare. Hunden gör många saker väl; fästingen suger bara blod.

Nåväl, jag har talat om förhållandena före 1800-talet. Detta är 2000-talet. Vi drivs snabbt emot utplåning medan judarna övervakar processen och blir fetare än någonsin. Vad hände som förändrade vår relativa duglighet i förhållande judarnas? Hur förändrades vårt samhälle från ett med en stolt och myndig ande, en maskulin ande, till ett med en feminin och undergiven ande? Hur förlorade vi vår aristokratiska stolthet i att vara oberoende och självförsörjande och lärde oss istället demokratins servila sätt, började se upp till regeringen för att beskydda oss och försörja oss i gengäld för våra skatter och våra röster? Vad hände med vårt stammedvetande, med vår känsla för ras? Varför känner så många av oss att vi borde be om ursäkt för att vara vita? Hur förlorade vi kontrollen över våra kvinnor? För ett århundrade sedan skulle vi inte ha övervägt för en sekund att tillåta våra kvinnor att umgås med negrer, inte ens om de hade benägenheten att göra sålunda. Vad tog ifrån oss självförtroendet och försatte oss på defensiven?

Folk förändras över generationernas lopp. Raser förändras när födelsemönster förändras, och socialhjälpsstaten och rasblandningen har sannerligen förorsakat en särskild tillbakagång i den rasliga kvaliteten, men denna biologiska förändring har varit förhållandevis liten och är inte huvudskälet till vår rådande situation. Vi är i biologiska termer i grund och botten samma ras som vi var för ett århundrade sedan. Så hur förlorade vi vår stolthet och vår rättrådighet och blev till en sådan avskyvärd pöbel av egalitärer, okunniga om framtiden och villiga att tolerera vad som helst?

Det grundläggande svaret är att den stora massan av vårt folk varken är god eller ond, varken storslagen i anden eller småskuren, varken heroisk eller feg och njutningslysten, varken lojal eller illojal, varken rättrådig eller tolerant gentemot fördärv och skurkaktighet; de är neutrala. Varje kvalitet i dem är bara latent, väntandes på att uppväckas och manifesteras av en yttre kraft. Allt handlar om ledarskap, om vägledning, om föregående med exempel för dem. Med goda ledare, med klokt och starkt ledarskap, med hederligt och rasmedvetet ledarskap, uppväcks och manifesteras de bästa kvaliteter som finns latenta i ett folk, i en nation, i en ras. Med heroiskt ledarskap, med storslaget ledarskap, kan ett helt folk - lämlar och alla andra - manas till storhet och heroism, om dessa kvaliteter finns latenta i dem - och dessa kvaliteter finns fortfarande latenta i vårt folk, trots den rådande anblicken.

Vi har haft ett katastrofalt misslyckande vad gäller ledarskap. Varför? Nå, till att börja med är inte demokratin gynnsam för storslaget ledarskap, inte ens under de bästa omständigheter. Ett relevantare svar är att demokratin under televisionens tidsålder, då televisionen står under våra ärftliga fienders kontroll, är en renodlad katastrof. Jag använder naturligtvis termen "television" för att beteckna hela den kontrollerade massmedian. Vi är på väg mot utplåning nu, inte för att vi besegrats av en icke-vit armé på samma sätt som en del av de vita folken i centrala och östra Europa besegrades av hunner och mongoler och turkar under medeltiden innan andra vita folk satte stopp för erövrarna och sedan drev dem tillbaka. De svarta övervallen mot vårt folk, invasionen av mexikaner och asiater, hotar inte vår överlevnad på grund av att dessa icke-vita är överlägsna oss i någon av ordets bemärkelser. Dessa icke-vita hotar vår överlevnad bara för att vi förlorat vår vilja att göra motstånd, bara för att vi handikappats moraliskt, bara för att vi förlorat vår stolthet och vårt självförtroende och vårt stammedvetande, och ytterst är det televisionen i händerna på judarna som moraliskt handikappat oss.

Jag förmodar att det är en rejäl överförenkling. De allmänna skolorna och universiteten betingar också vårt folk moraliskt för utplåning, och det gör även de kristna kyrkorna. Men ytterst är det den judiska kontrollen över massmedia som förgiftat dessa institutioner och förändrat det sätt på vilket de betingar vårt folk. När allt kommer omkring är de flesta utbildare - vilket betyder de flesta lärare och de flesta skoladministratörerna - lika mycket lämlar som resten av befolkningen, lika mottagliga för vad som kommer ur deras TV-skärmar som de amerikaner som inte är utbildare. Och de kristna predikanterna och prästerna och kyrkoadministratörerna är likadana: kristen doktrin har visat sig vara förbluffande flexibel när det gäller att anpassa sig själv till föränderliga politiska trender.

Så vid det här laget är vi på väg mot utplåning på grund av att vi saknar ledarskap, och judarna drar fördel av denna brist på ledarskap för att pumpa oss fulla med andligt gift genom sin kontroll över massmedia, och förlamar i grund och botten vår vilja att motstå deras övertagande av vårt samhälle. Vad säger detta om vår duglighet? Många människor tror - och jag har själv sagt det - att vita människor är särskilt mottagliga för det judiska andliga giftet. Kan svarta och mestiser och asiater fås att känna rasligt hat och självhat på samma sätt som vita? Nå, förmodligen inte exakt på samma sätt, men jag skulle bli förvånad om de visade sig inte vara mottagliga för psykologisk manipulation alls. Jag misstänker att om de människor som kontrollerar massmedia gick in för det skulle de kunna betinga svarta eller vietnameser att hata sig själva och också inlåta sig i självdestruktivt beteende, precis som de betingat oss, även om betingningens detaljer förmodligen skulle vara annorlunda.

Vi var dugliga för tre tusen år sedan när vi levde i en miljö som inte inkluderade judar. Till och med i Europa då judar fanns närvarande utvecklade vi slutligen antikroppar mot dem som gjorde att vi kunde överleva. Vi tvingade dem att leva mer likt inaktiva sporer än som aktiva patogener. Olyckligtvis förde Nordamerikas tidiga bosättare inte tillräckligt av dessa antikroppar med sig. När sporerna började bryta ut i Europa under 1800-talet - och till och med tidigare i England - var vi mindre förmögna att mostå judarna än vi var under medeltiden. När vi hade byggt en ny och allt mer blomstrande civilisation i Nordamerika och judarna började komma in under den senare delen av 1800-talet, hade vi nästan inget motstånd mot infektionen. Att låta judarna komma in i Förenta staterna var som att ge smittkoppsinfekterade filtar till indianerna. De använde oss för att bryta ner den Gamla Ordningen i Europa med två förödande broderkrig. Sedan gav uppfinnandet av televisionen i slutet av andra världskriget dem det folkmordsvapen de behövde för att göra slut på oss.

Vi är dugliga när vi lever i en omgivning utan judar. Vi kan sopa gatan med varje annan ras med båda händerna bakbundna. Med judarna är som en hund besudlad med sjukdomsbärande fästingar. Om hunden kan göra sig kvitt fästingarna tillräckligt fort kommer han att överleva. Om han inte gör sig kvitt fästingarna kommer de slutligen att bringa honom att dö. Betyder det att fästingarna är dugligare och mer förtjänta av överlevnad än hunden? Jag skulle inte påstå det, men det är klart att hunden måste göra något åt fästingarna - snart. Och vi måste göra något åt judarna - snart. Och det står klart att nyckeln till att få bort judarna från våra ryggar är att återvinna kontrollen över vår massmedia.

Nå, vi har faktiskt inte slagit fast något nytt idag. Inte desto mindre tycker jag att det vi talat om är oss behjälpligt för att förstå dynamiken hos den process som för oss mot vår utplåning. Det är behjälpligt att förstå att det faktum att mestiser strömmar över vår södra gräns utan motstånd inte säger något om vår duglighet i fröhållande till mestisernas. Det faktum att svarta tar över våra städer, terroriserar våra skolor och springer iväg med våra kvinnor säger ingenting om vår duglighet i förhållande till de svartas. Hela kriget beträffande överlevnad står mellan oss och judarna. När vi väl tagit deras kontroll över televisionen ifrån dem, har vi vunnit kriget. Vi kommer att sopa bort de svarta och mestiserna och bastarderna på några dagar. Det kommer att bli kladdigt, men det råder inga tvivel om vem som kommer att vinna.

Tack för att ni varit med mig idag igen.

av doktor William L. Pierce

Anonym
Avföring, foster etc

SYNOPSIS: Doktor Pierce tillhandahåller dokumentation, och en del ytterligare detaljer, om de ämnen som han behandlat i sin sändning Chockerande skillnader. I den sändningen sökte doktor Pierce illustrera att det finns djupgående psykologiska skillnader mellan raserna och att dessa skillnader är medfödda. Dessa skillnader blev genetiskt bestämda under en lång tidsperiod under det att raserna utvecklades i olika delar av världen i skilda miljöer.

===========================================
Sändningsdatum: 5 maj 2001
av doktor William L. Pierce

God dag!

Låt mig börja genom att svara några lyssnare som hade svårt att tro på de bisarra saker som jag rapporterade för tre veckor sedan, då jag ville illustrera det faktum att det finns djupgående psykologiska skillnader som separerar de olika människoraserna, och dessa skillnader har evolutionära ursprung: vilket betyder att de är medfödda, genetiskt bestämda skillnader som etablerats under en lång tidsperiod under de olika rasernas evolution i olika delar av världen, där det fanns skilda evolutionära miljöer.

Jag illustrerade i synnerhet de psykologiska skillnaderna mellan kineserna och européerna, och mellan judar och arier. I fallet med judarna använde jag den ofta kommenterade judiska tendensen till koprofil humor, som är en mycket starkare tendens bland dem än bland arier. Som ett exempel på denna tendens anförde jag ett nytt MTV-program, Dude, This Sucks. Jag nämnde att när de spelade in ett aktuellt avsnitt av detta program kom två män - "Shower Rangers" - som tidigare hade intagit ett kraftigt laxermedel, upp på scenen klädda som pojkscouter. På signal vände de ryggen mot publiken, drog ner sina byxor, böjde sig fram och sprutade avföring över en grupp intet ont anande tonårsflickor på scenen.

De judar som skrev manus till Shower Rangers uppträdande tyckte uppenbarligen att avföringsduschen var dråpligt rolig. Detta är det slags saker som judar vanligtvis tycker är skojigt. Jag framhöll att den jude som är ytterst ansvarig för Shower Rangers är MTV:s ägare, miljardären och mediamogulen Sumner Redstone, som också äger CBS och många andra massmedia. Han är en av de inflytelserikaste judarna i världen, en jude som närhelst han besöker Vita huset alltid får en stor kram från den judiske springpojke till president som råkar vara president för ögonblicket. Jag kunde också ha skyllt avföringsduschincidenten på MTV:s homosexuelle judiske programchef, Brian Graden, som naturligtvis lyder order från Redstone.

En del lyssnare kunde helt enkelt inte tro att en ultrarik och oerhört inflytelserik jude såsom Redstone skulle kunna vara involverad i en sådan lågtstående handling som Shower Rangers: Howard Stern kanske, men inte Sumner Redstone. En sak som jag inte framhöll i min sändning för tre veckor sedan är att juden Howard Stern också arbetar för Sumner Redstone. Redstone är otvivelaktigt en mycket sofistikerad och mycket smart jude, Men Shower Rangers är verkligen det slags dynga som han regelbundet producerar åt ariska tonåringar att konsumera, vare sig deras föräldrar lägger märke till det eller inte. Det är verkligen det slags dynga som han och hans judiska fränder som kontrollerar vår media, vår reklamindustri och betingningen av våra barn, tycker är mycket skojigt. Tala med en simbassängsunderhållningsarbetare i Hollywood eller någon som är ansvarig för säkerheten vid någon andelsfastighet i New York där dessa rika judar håller till. Ni kommer att få höra så att det räcker.

Oavsett huruvida Sumer Redstone och Brian Graden trodde att Shower Rangers skulle vara ett nytt djärvt steg mot att betinga ariska tonåringar att skratta åt samma saker som judarna skrattar åt eller huruvida de naivt trodde att arier och judar redan skrattar åt samma saker, kan det inte råda några verkliga tvivel om det faktum att Shower Rangers var en del av ett MTV-program och att de uppträdde som jag berättade. Föreställningen som jag beskrev blev föremål för en stämning mot MTV i Los Angeles federala domstol vid början av förra månaden av två av de flickor som blev duschade.

De människor som säger åt mig att Sumner Redstone aldrig skulle godkänna något som Shower Rangers, att han är för smart och sofistikerad för det, fick sin övertygelse bekräftad av det faktum att de inte kunde finna några nyheter om duschningsincidenten i Los Angeles tidningar. Är ni förvånade över att mediamogulerna håller varandra bakom ryggen? Men judarna talar i själva verket om dessa saker med varandra. Om det är för mycket besvär för er att skaffa fram domsolshandlingarna, så skumma igenom en del av Hollywoods "insidernyhetsbrev", som är proppfulla av nyhetsrapporter om saker som till exempel vilken mediamoguls son det var som var så full på sin bar mitzvah förra lördagen att han kräktes över torarullarna, eller vilken vd för en bögannonsbyrå det var som just fick diagnosen att han har AIDS eller vem som det ryktas om har köpslagit utanför domstolen med en icke-judisk stjärna för att undvika ett faderskapsmål. Åtskilliga av nyhetsbreven från Hollywood hade med alla detaljerna om Shower Rangers-episoden förra månaden. Tro mig; den hände. Och tro mig, det är typiskt av de människor som kontrollerar Hollywood och TV-underhållningsindustrin och betingningen av Amerikas barn - och händelsevis vår regerings tre huvudinstanser.

När jag talade om de psykologiska skillnaderna mellan kineser och européer, fokuserade jag på kinesernas matvanor. Jag nämnde specifikt deras vana att äta aborterade människofoster och även tama hundar och katter och kroppsdelar från olika vilda djur, inklusive dem som tillhör utrotningshotade arter, och jag gav tigerpenisar och noshörningshorn som exempel.

Jag anmärkte också att vad kineserna gör med katter och hundar är mycket värre än att bara äta dem. En del lyssnare ifrågasatte det uttalandet. "Vad skulle kineserna kunna göra mot katter och hundar som vore mycket värre än att äta dem?", frågade de mig. Vad som är värre är det sätt på vilket katterna och hundarna behandlas innan och under det att de dödas för att ätas - och också innan och under det att de skinnflås för sin päls. Och jag varnar er för att jag är något av en extremist när det handlar om grymhet mot djur. Jag avskyr grymhet, antingen förövaren är kines eller europé. Jag avskyr vita män som fångar pälsdjur. Jag blir särskilt förfasad över dödandet av stora katter för att göra pälskappor eller jackor åt rika kvinnor, men jag är även extremt fientlig till uppfödningen av minkar och andra små däggdjur bara för att de ska kunna skinnflås för att hjälpa de kvinnliga lämlar som har råd med det att vara mer moderiktiga. Det faktum att det finns vita människor som är grymma, kallhamrade och likgiltiga inför djurs lidande och som inte berörs av att döda sådana vackra och magnifika varelser som de stora katterna betyder emellertid inte att vi är lika dåliga som kineserna i detta hänseende. Det finns avsevärda skillnader. I allmänhet förefaller det inte finnas någon känsla alls bland kineserna och de övriga asiaterna för djurens känslor. Det tycks inte finnas någon förståelse, inget begrepp, för den vite mannens sympati för djuren. För kineserna är ett djur helt enkelt ett objekt, som kan eller inte kan ha ett ekonomiskt värde. Om det har ett ekonomiskt värde, så bör det användas på varje sätt som är lönsamt.

Utöver denna generella oförmåga att sympatisera med djur, har kineserna sina märkliga kulinariska vanor och sina märkliga föreställningar om diet. Konsekvensen är att katter och hundar avsedda att ätas eller skinnflås behandlas på ett nästan ofattbart inhumant sätt. I allmänhet blir katterna strypta eller dränkta innan de skinnas för att inte pälsen ska skadas. En del hundar, som inte har en katts förmåga att åsamka sin torterare skada med sina klor, skinnflås faktiskt levande. Och vi har den kinesiska gourmetens märkliga föreställning om att ju smärtsammare död djuret lider, desto mörare och smakrikare blir köttet. Så för att behaga kunden väljs en hund eller katt ut från en bur på en restaurang, tas sedan in i köket för att få alla sina ben brutna innan den slaktas. Kunden, som sitter vid sitt bord, kan njuta av skriken och ångesten som kommer från köket medan han inväntar sitt mål.

Det finns en hel del mycket obehaglig information av detta slags saker tillgänglig från Humane Society of the United States websajt. Det är hsus.org. Humane Society har till och med skickat hemliga utredare med videokameror till Kina för att spela in en del av de fruktansvärda saker som görs mot katter och hundar där.

Det ämne som jag fick flest frågor om var min rapport om kinesernas ätande av mänskliga foster. Kineserna tror att bruket är bra för hälsan, precis som de betraktar malet noshörningshorn som ett afrodisiakum och tigerpenisar som potenshöjare. En del människor som skrev till mig trodde helt enkelt inte att kineserna kunde vara så annorlunda européer - eller de ville åtminstone inte tro det. En del av dem anklagade mig för att inte vara sanningsenlig. Andra efterfrågade bara bevis. Det finns i själva verket en hel del bevis tillgängliga i ämnet, men språksvårigheterna, tillsammans med kinesernas karakteristiska misstänksamhet mot utomstående, medför en hel del svårigheter vad gäller insamlingen. Av detta skäl ska jag begränsa mina styrkanden idag till en engelskspråkig kinesisk källa, Hong Kong-tidnignen Eastern Express. Alla citat som följer är tagna ur en lång artikel som dök upp i utgåvan från den 12 april 1995 av Eastern Express. En reporter som besökte flera sjukhus på det kinesiska fastlandet sökte aborterade foster avsedda att ätas, och fann att de var mycket lättillgängliga. Jag citerar ur Eastern Express:

"Rapporter om att döda embryon används som kosttillskott började sprida sig tidigt under förra året med rapporter om att en del doktorer på sjukhus i Shenzhen åt döda foster efter att ha genomfört aborter. Doktorerna ska enligt uppgift ha försvarat sina handlingar med att säga att embryona var bra för deras hud och allmänna hälsa.

En trend hade fastslagits, och snart cirkulerade rapporter om att doktorer i staden lanserade foster som ett mänskligt hälsopreparat. Sjukhusstäderskor sågs slåss med varandra över vem som skulle få ta de högt skattade mänskliga resterna med sig hem. Förra månaden begav sig reportrar från EastWeek - en systerpublikation till Eastern Express - till Shenzhen för att se om ryktena kunde styrkas. Den 7 mars tog sig en reporter in på det av staten drivna Shenzhen Health Center for Women and Children, låtsades vara sjuk och frågade en kvinnlig läkare efter ett foster. Läkaren sade att avdelningen hade slut i lager, men att vederbörande skulle återkomma.

Nästa dag återvände reportern vid lunchtid. Läkaren dök till slut upp från operationsavdelningen hållandes i en knytnävsstor glasflaska fylld av foster i storlek av en tumme. Hon sa att 'det finns tio foster här, alla aborterade denna morgon. Du kan ta dem. Vi är ett statligt sjukhus och tar inte betalt.'...

Reportern fick veta att det gällande priset för ett foster var 10 dollar, men när det rådde knapp tillgång på handelsvaran kunde priset gå upp till 20 dollar. Men dessa priser är småmynt jämfört med de som sätts av privata kliniker, som påstås göra sig en förmögenhet på att sälja foster. En kille på Bong Men Lao Street tar 300 dollar för ett enda foster. Den person som leder kliniken är en man i 60-årsåldern. När han såg den krassliga reportern erbjöd han sig att ta en beställning på foster som hade nått full storlek och, enligt vad som ska ha sagts, hade de bästa läkande egenskaper. När en kvinnlig doktor som hette Yang... från Sin Hua-kliniken frågades huruvida foster var ätliga, sade hon med eftertryck: 'Naturligtvis är de det. De är till och med bättre än moderkakor. De kan göra ens hud mjukare, ens kropp starkare, och de är bra för njurarna. När jag var på ett armésjukhus i jiangtiprovinsen tog jag ofta med mig foster hem.'...

En herr Cheng från Hong Kong hävdar att han ätit fostersoppa under mer än sex månader. Till att börja med brukade mannen, som är i 40-årsåldern, ofta företa en resa till Shenzhen i affärer, och gjordes uppmärksam på foster av vänner. Han säger att han träffat ett antal professorer och doktorer på statliga sjukhus som hjälpt honom att köpa fostren. 'I början kände jag mig illa till mods, men läkare sa att ämnena i fostren kunde hjälpa mig att bota min astma. Jag började ta dem, och gradvis försvann astman', sade Cheng...

Zou Qin, 32, en kvinna från Hubei med den fina hyn hos någon många år yngre, tillskriver sitt välbevarade utseende en diet av foster. Som läkare vid Lun Hu-kliniken har Zou utfört aborter på flera hundra patienter. Hon tror att foster är mycket näringsrika och hävdar att hon ätit mer än 100 under de gångna sex månaderna. Hon tar fram ett foster inför reportern och förklarar urvalskriterierna. 'Folk föredrar vanligtvis foster från unga kvinnor, och till och med bättre, det första barnet och av manskön. De kastas bort om vi inte äter dem. De kvinnor som gör aborter här vill inte ha fostren. Dessutom är fostren redan döda när vi äter dem. Vi utför inte aborter bara för att äta fostren...'

Doktor Warren Lee, ordförande i Hong Kong Nutrition Association, är medveten om de smaklösa ryktena. 'Att äta foster är en sorts traditionell kinesisk medicin och är djupt rotad i den kinesiska folkloren...', säger han."

Nåväl, det finns mycket mer i artikeln från den 12 april 1995 ur Eastern Express, en engelskspråkig tidning som publiceras i Hong Kong. Om det inte räcker åt er, så försök själva att gräva i den kinesiska folkloren. Som mannen sade har ätandet av foster djupa rötter i den kinesiska traditionen.

Medan jag är inne på ämnet för rasliga skillnader, så låt mig nämna något som jag inte talade om för tre veckor sedan. Jag talade bara om skillnaderna mellan européer och kineser och mellan arier och judar. Jag nämnde inte skillnader mellan svarta och vita. De är verkligen i en kategori för sig själva. Jag är säker på att många människor verkligen tror på att vi inte är särskilt annorlunda kineserna. Och det finns också många människor som tror att de enda skillnaderna mellan arier och judar är att judarna går till kyrkan på lördagar istället för söndagar och är lite bättre på att tjäna pengar än vi är. Dessa är de människor som helt enkelt inte kan tro vad jag berättade för dem om att äta foster och om sambandet mellan Sumner Redstone och Shower Rangers. Men ingen behöver egentligen övertygas om att det finns större skillnader mellan svarta och vita.

Alla förstår att svarta är tämligen annorlunda oss: till och med de gråtfärdiga collegeflickor som vrider sina händer och frågar mig: "Åh, varför kan du inte förstå att vi alla faktiskt är lika, att det bara finns en mänsklig ras?" Trots deras desperata behov av att vara Politiskt Korrekta, förstår de att svarta är lika skilda från oss som natt är skilt från dag. Egalitärerna bevisar genom sitt eget beteende att de faktiskt inte tror på jämlikhet.

Jag ska ge er ett aktuellt exempel på det. Jag är säker på att ni kommer ihåg våra aktuella diskussioner om rasupploppet i Cincinnati förra månaden. Förra veckan framhävde jag att trots att det bara var svarta som gjorde upplopp - medan måltavlorna för upploppet var vita - och slet ur vita män och kvinnor ur deras bilar och slog dem svårt, var den enda person som åtalades för "hatbrott" i Cincinnati i samband med upploppet en vit man, den 20-årige Craig Carr, som blev rasande över upploppsmakarna och kastade en tegelsten mot en svart. De svarta gjorde upplopp och attackerade vita män och kvinnor enbart för att de var vita, men ingen svart åtalades för "hatbrott" för den skull. En vit man kämpar emot, och han åtalas för "hatbrott". Detta var ett uppenbart fall av svarta och vita som bedöms efter helt olika beteendenormer.

Ett till och med aktuellare fall var det med en svart professor vid Northern Kentucky University. Och jag bör berätta för er med en gång att när någon svart företes som "professor" vid ett vitt universitet, börjar det ofrivilligt att rycka i mina skrattmuskler. Jag förutsätter instinktivt att vad jag ställs inför inte är en lärd man som befinner sig vid akademin tack vare sina meriter, utan snarare en förmånstagare av Politisk Korrekthet som är bättre lämpad att plocka bomull än att lära vita elever någonting. Detta tycks definitivt vara fallet med professor Clinton Hewan, en kolsvart infödd jamaican som tillsatts som biträdande professor i statsvetenskap vid Northern Kentucky University. Det universitetet ligger starax över gränsen mellan Ohio och Kentucky från Cincinnati sett, och sålunda var upploppet ett fall av avsevärt intresse på det mestadels vita universitetets campus.

Om ni kommer ihåg tändes gnistan till upploppet av svarta som var arga över ett dödligt möte mellan en svart gatuligist med ett digert straffregister och 14 utestående arresteringsorders, den 19-årige Timothy Thomas, och en vit polis som försökte arrestera honom. Den svarte struntade i befallningen att stanna och höja sina händer, och när den vite polisen såg honom sträcka sig mot sitt skärp, sköt och dödade han den svarte. Professor Clinton Hewan hurrade givetvis över de svarta upploppsmakarna. Han var redan välkänd på campus som en agitator för svarta strävanden och en uttalad kritiker av så kallad "vit rasism", en passande uppsamlingsklausul för allt som svarta finner besvärande. 1998, till exempel, när universitetet inte lyckades ge honom hans ämbete, anlitade han en advokat och tillkännagav högt och upprepade gånger att den tillsättningen förvägrades honom på grund av ansträngningarna hos "vita rasister" på fakulteten. Som kunde förutses gav universitetet efter och beviljade Clinton Hewan ämbetet.

Efter upploppet påkallade professor Hewan avrättningen av den vite polis som skjutit den svarte ligisten Timothy Thomas. Han berättade för universitetsområdets tidning, Northener, att Thomas familj borde - citat - "tyst smyga sig på den jäveln och utplåna honom... Familjen borde ge sig ut och fixa den polismannen." - slut citat -

Kan ni nu föreställa er reaktionen på Northern Kentucky Universitys campus och i lokala media om en vit professor hade reagerat på upploppet med att berätta för områdestidningen att polisen borde ha stävjat upploppet på samma sätt som israelerna vanemässigt stävjar demonstrationer av palestinier: nämligen genom att identifiera de svarta ledarna i massan och låta krypskyttar "fixa dem". Eller ponera att en vit professor hade berättat för tidningen att när den svarte agitatorn Jesse Jackson kom till Cincinnati för att dra fördel av publiciteten borde vita medborgargardister smyga sig på honom och "fixa honom". Ämbete eller inget ämbete, denne vite professor skulle vara arbetslös illa kvickt. Men vad tror ni hände med Professor Hewan?

Naturligtvis ingenting. Den vite rektorn för universitetet, doktor James Votruba, tillkännagav att han fann professor Hewans påkallande av avrättningen av den vite polismannen "besvärande", och att han avsåg att "titta närmare på saken". Nåväl, inte allt för nära. När allt kommer omkring har doktor Votruba givit universitetets "Utmärkelse för starkast inflytande" till professor Hewan för tre år sedan.

Min poäng är att liberalerna, fotbollsmorsorna, yuppisen, tidningsreportrarna och universitetsadministratörerna, som samtliga skulle svära med handen på en hög biblar att de absolut och fullständigt tror på att svarta och vita har samma intelligens, samma problemlösningsförmåga och uppfinningsförmåga, samma grad av självdisciplin, samma moral och samma sätt att se på världen, inte tror på ett ord av det, och beviset för det ligger i det slags förmånlig behandlig de alltid består någon som professor Hewan. De dömer inte svarta efter samma normer som de dömer en vit man, eftersom de vet - trots att de inte medger det - att den svarte behöver ett försprång för att upprätthålla illusionen av jämlikhet. De vet att den svarte inte har samma intelligens, samma grad av självdisciplin eller samma sätt att se på världen som en vit man har, och sålunda försöker de alltid att kompensera för den bristen på något sätt i syfte att upprätthålla illusionen om jämlikhet, om likhet, men i själva verket är det de gör att göra skillnaderna till och med ännu uppenbarare för den uppmärksamme iakttagaren.

Tack för att ni varit med mig idag igen.

See User information
Det stämmer att raserna är någonting som naturen har skapat. Bland annat genom klimatskillnaderna jorden över. Genom att bryta mot "naturens lag" gällande oss själva, då mänskligheten i allra högsta grad tillhör naturen så bryter vi också ned oss själva till en uppblandad massa av ingenting.

Ifall vi tar ett enkelt exempel. En ko är inte "naturlig", i den bemärkelsen att den inte blivit skapad av naturen, i och med att kon aldrig har varit vild och levt fritt. Den är framavlad för att ge föda åt människan. På samma sätt gäller även rasbastarden då den heller inte är skapad av den egentliga naturens gång. Utan blir då framavlad av det systemet som vill se ett rotlöst, kulturlöst och etnisk-uppblandat folk - boskap som är helt beroende av materialism ,måste köpa sig till en identitet samtidigt som makten låter den identitetslösa människan betala skatt - se på TV - läsa tidning - bli dum i huvudet osv osv.. ja du förstår.

När man talar om raser så ska man aldrig glömma att alla har ett lika stort värde då alla besitter olika kunskaper som hjälper till att öka mångfallden i världen (Precis som maggoth menar). Den "mångkultur" som makten prisar högt är en falsk mångkultur i ett falskt spel. Den äkta mångkulturen bildas när folken lever åtskillt och utvecklar sin egna kultur, etnicitet och land i den mån de själva behagar.

Posted on: 2007/7/2 14:08

See User information
Tänkte bara säga att havre faktiskt inte är något sädesslag.

Titta på wikipedia sådant vetenskapsdösnack:
"En gammal myt är att det är önskvärt med rasrenhet, något som kan vara skadligt enligt nutida biovetenskap. När husdjursraser standardiseras, använder man inavel. Det innebär ökad risk för att sjukdomsgener ska slå igenom. Myten grundar sig i det genetiska självhushållet i äldre tiders lantbruk."

Myt... inavel inom tex den vsrata rasen för att de inte koulerar med tex den gula rasen... nu får de ge sig...

Sicko.

Kan någon ändra det mesta i ddenna text, under "raser", tack.

Posted on: 2007/7/2 14:08
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

Trygve_Bauge wrote:
Det stämmer att raserna är någonting som naturen har skapat. Bland annat genom klimatskillnaderna jorden över. Genom att bryta mot "naturens lag" gällande oss själva, då mänskligheten i allra högsta grad tillhör naturen så bryter vi också ned oss själva till en uppblandad massa av ingenting.

Ifall vi tar ett enkelt exempel. En ko är inte "naturlig", i den bemärkelsen att den inte blivit skapad av naturen, i och med att kon aldrig har varit vild och levt fritt. Den är framavlad för att ge föda åt människan. På samma sätt gäller även rasbastarden då den heller inte är skapad av den egentliga naturens gång. Utan blir då framavlad av det systemet som vill se ett rotlöst, kulturlöst och etnisk-uppblandat folk - boskap som är helt beroende av materialism ,måste köpa sig till en identitet samtidigt som makten låter den identitetslösa människan betala skatt - se - på TV - läsa tidning - bli dum i huvudet osv osv.. ja du förstår.

När man talar om raser så ska man aldrig glömma att alla har ett lika stort värde då alla besitter olika kunskaper som hjälper till att öka mångfallden i världen (Precis som maggoth menar). Den "mångkultur" som makten prisar högt är en falsk mångkultur i ett falskt spel. Den äkta mångkulturen bildas när folken lever åtskillt och utvecklar sin egna kultur, etnicitet och land i den mån de själva behagar.

"Det stämmer att raserna är någonting som naturen har skapat."

Var har du fått de tankarna ifrån? Naturen skapat...

Man kan inte tala om att alla har lika värde - det är inget som vi kan bedöma,och det är irrelevant att ens tala om värde.

Det finns heller inget sådant som att "hjälper till att öka mångfallden i världen..." - vadå hjälp. Det är väl inget som lilla människan alls kan ha synpunkter på. Det handlar ju om varför allting finns här, meningen med livet, vad en själ är... som har en kropp här, oavsett om det är i en växt eller vad som helst.

Du skriver "...boskap som är helt beroende av materialism..." - men dina ord är utifrån en materialistisk syn på livet.

Posted on: 2007/7/2 14:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

novax wrote:
Tänkte bara säga att havre faktiskt inte är något sädesslag.

Titta på wikipedia sådant vetenskapsdösnack:
"En gammal myt är att det är önskvärt med rasrenhet, något som kan vara skadligt enligt nutida biovetenskap. När husdjursraser standardiseras, använder man inavel. Det innebär ökad risk för att sjukdomsgener ska slå igenom. Myten grundar sig i det genetiska självhushållet i äldre tiders lantbruk."

Myt... inavel inom tex den vsrata rasen för att de inte koulerar med tex den gula rasen... nu får de ge sig...

Sicko.

Kan någon ändra det mesta i ddenna text, under "raser", tack.

Novax,...nu har du huvudet under armen igen,...läs och lär:http://www.pagen.no/standard.asp?id=36

Fakta om sädeslag

Havregryn

Vid en internationell jämförelse ligger det svenska havret

i topp när det gäller mängden nyttiga, lösliga fiber från

den skalade havrekärnan. Just dessa anses vara den aktiva substans i havre som bidrar till att sänka kolesterol-halten i blodet. Havre är även rikt på mättande kostfiber. Därför tillhör havregrynsgröt de livsmedel som mättar bäst av alla!

Råg

Råg är en unik gröda för norra delen av Europa. Grova rågbröd med mycket fullkorn mättar bra. De består mest av stärkelse och fiber, vilket hjälper dig att hålla vikten under kontroll. Undersökningar visar att råg i kosten ökar utsöndringen av gallsyror. Forskning pågår om hur detta

i sin tur sänker kolesterolhalten. Näringsforskare är därtill övertygade om att en rad ämnen i råg inverkar positivt på hälsan - och helt säkert är att kostfiberna håller din mage

i trim!

Vete

Vete är en av världens äldsta kulturväxter. I främre Orienten har det odlats i ca 10 000 år och i Sverige sedan 6 000 år. Vetets speciellt goda bakegenskaper har gjort det till det mest odlade sädesslaget i Sverige. Vetekornet innehåller endast 2 % fett och vetekornets skal, vetekliet, består till över 30 % av kostfiber.

Korn

Korn är ett av våra äldsta sädesslag och odlades i Främre Asien redan under åttonde årtusendet f.Kr. I Sverige har korn odlats sedan början av yngre stenåldern och var länge den enda spannmål som kunde produceras i landets nordligare delar. Där gav det upphov till tunnbrödet.

Speltvete

Spelt, även kallat dinkel, är en av de äldsta sädesarter som finns och kan ses som urmodern till vetet. Förutom att spelt smakar gott och är rik på protein, mineraler och vitaminer är den dessutom vänlig mot mage och tarm. På grund av sitt ursprung anses den av många vara mindre allergiutlösande än flertalet av våra vanliga högt förädlade livsmedel, men man ska veta att den innehåller gluten. Under vikingatiden odlades spelt i Sverige och nu är den på grund av sina goda egenskaper på stark frammarsch igen.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper