vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 9 10 11 (12)

Re: Mot alla lögner...

See User information
Acharya har skrivit lite nytt:

What Do We Teach the Kids?

"As yet another alarming sign of the times, the name "Mohammed" is now the second most popular boys name in Great Britain. This name will likely soon become the most popular name in Britain and elsewhere in Europe."

Hela:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fus ... istAll&friendID=120058877

Posted on: 2007/6/30 18:00
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jaha, då får vi leva i en öppen diktatur som alla muslimska skitländer. Nämn en enda muslimsk demokrati, någonsin?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Fan vilket drygt sätt att diskutera ni har! Sida upp och sida ner med citat, vad är det för jävla diskussion?

Posted on: 2007/6/30 20:59
"Just because you're paranoid, don't mean they're not after you."

Anonym
Vad det gäller citat så skall man väl tänka till lite och försöka förstå vidden av innehållet. Oftast så är det filosofiska tankar som sätts ihop. Ren o skär text är en sak, citat är ofta en tanke, smaka på den!

See User information
Quote:

vidrigsson wrote:
Fan vilket drygt sätt att diskutera ni har! Sida upp och sida ner med citat, vad är det för jävla diskussion?

vidrigsson!

Om man inte har viljan att forska och lära sig se VILKA idéer och vilka de är som är bärare av dessa som ligger bakom den konspiration som sakta men säkert underminerat de stora civilisationerna i historien, så har man ju heller INGEN möjlighet att kunna komma med några svar på hur vi ska ta oss ur denna soppa vi nu sitter i.

"Den som inte lär sig av historien är dömd att upprepa den."

När man studerar historien så kommer det klart och tydligt fram för den som har öppna ögon och är villig att se sanningen i vitögat, VILKA konsekvenser det än har för en personligen ( Med tanke på dagens politiskt korrekta tankeslaveri, där tabubelagda tankar och forskning inom vissa ämnenområden ofta drabbar sanningsägare med åtal, fängelse, utfrysning, uppsägning, vräkning och/eller smutskastning.) VAD det är för idéer och vilka det är som ligger bakom dessa som fört oss till nutidens nära stundande samhällskollaps.

Syna de tabun som samhälleliten utövar på sina undersåtar så ser du också den agenda och idé den är bärare av.

VAD är då icke-politisk korrekt att diskutera?

Kan det vara: Massinvandringen, "Mångkulturen", Feminismen, Homopropagandan, "Judefrågan"-med allt vad det innebär, bl.a den nya statsreligionen, "Förintelsen".

Är det då konstigt att samma frågor som är tabubelagda i debatten motsvarar SAMMA punkter i Elitsatanisternas-Illuminaternas agenda för att underminera den västerländska civilisationen?

Är det då konstigt att den grupp som är mest framträdande i historien i att undergräva de stora civilisationerna, varit och är just de s.k. Judarna och de idétraditioner de varit skapare av likt: Kommunismen, Marxismen, Rentier-kapitalismen ( Liberalismen ) "Humanismen", Sociologin samt dagens sionister och dess allaehanda nyttiga idioter i grupper som de Evangeliska kristna?

Posted on: 2007/7/1 7:13

See User information
Tack för det. En lång egenskriven text, inte bara en urklippt sida från den ena eller andra texten. Mycket mer underhållande att läsa och med mycket större genomslagskraft.

Dessutom är jag med på dina tankegångar, det är inget nytt för mig.

Posted on: 2007/7/1 8:41

See User information
Quote:

vidrigsson wrote:
Tack för det. En lång egenskriven text, inte bara en urklippt sida från den ena eller andra texten. Mycket mer underhållande att läsa och med mycket större genomslagskraft.

Dessutom är jag med på dina tankegångar, det är inget nytt för mig.

Det kanske inte var några nyheter för DIG, men framför allt för den djupt sionistindoktrinerade och grundlurade, Joshua.

Jag la ut alla de andra texterna så att läsarna av tråden ska få en bakgrund till vilken kontroll allehanda Judar och sionister har på bl.a våra medier samt den historiskt religiösa bakgrunden till den.

Posted on: 2007/7/1 8:47

See User information
Det var inte personligt riktat mot dig. Jag var rätt trött på att läsa joshuas bibeltexter och dylikt dynga.

Posted on: 2007/7/1 9:14

Re: MEdia i USA.........

See User information
INFOLINKS

Inside the world of Rupert Murdoch
June 28: If the owners of The Wall Street Journal intend to sell the paper to Rupert Murdoch, either they don't know about his M.O. or they are somehow hoping it has changed. Keith Olbermann reports.
Countdown With Keith Olbermann Front Page
Latest news from MSNBC.com

http://tinyurl.com/28rck5

Posted on: 2007/7/1 21:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Hö, hö... Orkar inte "Citera" - det får ni göra själva...
Men en shysst länk, är det i alla fall:
http://www.viewfromthewall.com/final_ ... X02X1242959299&rpt=1&kt=1

Artiklar, samt - filmer...

Lite romantiskt sk. "Kristet", men ändå - jag köper det!

Posted on: 2007/7/1 21:36
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
En härlig bön som de "Gudstrogna" Judarna, Joshuas älsklingar utför i Synagogan:

KOL NIDRE

This is the prayer that Jews pray on Yom Kippur during Judaism's most holy moment equivalent to Christmas Eve for the Christians. The Kol Nidre is a celebration of the deceptions to come.

"All vows, obligations, oaths, and anathemas, pledges of all names, which we may vow, or swear, or pledge, or whereby we may be bound, from this Day of Atonement until the next (whose happy coming we await), we do repent. May they be deemed absolved, forgiven, annulled, and void, and made of no effect; they shall not bind us nor have power over us. The vows shall not be reckoned vows; the obligations shall not be obligatory; nor the oaths be oaths."

Google search http://google.com

What is forgiven? The Jewish Prayer Book lists the following sins specifically that are unconditionally forgiven beforehand on Yom Kipur.

Sins committed with incestuous lewdness

Oppressing one's neighbor

Assembling to commit fornication

Deceitful acknowledgments

Violence

Evil imagination

Denying and lying

Taking and giving bribes

Calumny

Extortion and usury

Haughtiness

Shamelessness

Lawlessness

Litigiousness

Treachery to one's neighbor

Tale bearing

False-swearing

Embezzlement

Stealing

Posted on: 2007/7/4 22:20

Anonym
Babylonska talmud är inte Torah (gamla testamentet)
Rabbin är inte en präst utan "skriftlärd"

Fast det finns ju allsköns kristna idioter som tror på vad fan som helst. (trots att det finns 0 stöd för det i sina "heliga 66 böcker" av bullshit)

« 1 ... 9 10 11 (12)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper