vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 »

Re: Kul med islam

See User information
Quote:

CrushNWO wrote:

Dan när koverterade du till Islam ? Varför gjorde du det? Hur känns det att bli kontrollerad av Imaner?

Det är självklart att den globala makteliten vill skapa etniska motsättningar annars hade dom ju inte gjort allt i sin makt för att införa mångkultur i Europa. Muslimer vill givetvis leva kvar med sina inhemska traditioner och kulturyttringar när dom lever i Europa.Tror du att folk i Muslimska länder skulle accepterat 50 miljoner asatroende som gruppvåldtagit,misshandlat och rånat och krävt att man skulle få införa lagar som var anpassade till asatroendes fördelr?Men nu är det så att västerländsk kultur inte verkar fungera så bra i hop med personer från Islamska länder.Skall då folket i väst inte få lov och yttra sig när det finns personer med muslimska värderingar som beter sig som svinn?
Som jag sagt och alltid säger så drar jag knappst alla personer med muslimskt påbrå över en kam därimot så verkar du väldigt oikofobisk och fördumsfullt lagd mot västerläningar.

Jag har varit muslim i snart 8 år och vill inte sammankoppla mig med banditer. De flesta muslimer vet inte mycket om Islam, kunskap kommer inte utifrån en "titel" man sätter på sig vid födseln.

Posted on: 2007/7/5 13:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

maggot wrote:
Det var ju oxå ett sätt att reklamera en religon

Skit i början det är skräp börja i slutet

Koranen uppenbarade sig inte i följdordning vilet innebär att det inte finns ett början och slut.

De första uppenbarelserna var följande:

”LÄS I din Herres namn, Han som har skapat – skapat människan av en grodd som sätter sig fast! Läs! Din Herre är den Främste Givaren,” (96:1, 96:2, 96:3)

Posted on: 2007/7/5 13:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Kul med bajs
Islam är ren skit...

Anonym
jaja jag kan slänga upp en "fin" citatsamling om islam jag med

Anonym
Dan ang medelvägen

”De, som förneka Gud och hans apostlar och söka skilja Gud och hans apostlar åt och säga: ”Vi tro på en del och förneka en del” och söka finna en medelväg.
Dessa äro förvisso de verkligt otrogna, och åt de otrogna hava vi berett ett nesligt straff.” [4:149-150]

See User information
Resized Image

Posted on: 2007/7/5 22:58
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Varför inte tömma ett band ifrån en M2 och se om Allah kommer och tar en i örat? (Det gjorde inte månguden eller hans pedofil profet)

Fuck Islam:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:M2_machine_gun.jpg

Nästa gång någon säger "otrogna hundar" så finns:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:HH-3-minigun-vietnam-crop.GIF

Fast Svenskar är så hjärntvättade så de tror att det är helt normalt när kulturberikare säger rakt ut hur mycket de hatar svenskar. Jag tycker att dessa sorgliga individer kan flytta till Tunisen (och se vad som händer) eller varför inte Rosengård & Rinkeby, eller varför inte ännu bättre, betala för skiten, oj, ja visst fan, de som förspråkar sånt skit är ju vänsterdrägg som lever på bidrag och kan inte betala.

Jag är inte sådan emot endast muslimer, utan även Jehovas Fittne, de bankade på en gång och jag sa, dra eller basebollträ i huvet. De stod kvar med foten i dörren och fick en fet smäll (inte med träet) och sen anmälde jag dem för hemfridsbrott och de fick dagsböter och sin tandläkar räkning. (se på fan, då och då tillämpas faktiskt lagarna)

Nästa gång de väljer att förpesta en så blir det YouTube. (Fjantig jävla egyptisk solgud, ett hån emot all sann intelligens)

Edited by disinfo on 2007/7/5 23:29:42
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:31:39
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:33:49
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:36:28
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:38:54
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:43:13
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:43:45
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:44:49
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:52:11
Edited by disinfo on 2007/7/5 23:54:37

See User information
Quote:

maggot wrote:
Dan ang medelvägen

”De, som förneka Gud och hans apostlar och söka skilja Gud och hans apostlar åt och säga: ”Vi tro på en del och förneka en del” och söka finna en medelväg.
Dessa äro förvisso de verkligt otrogna, och åt de otrogna hava vi berett ett nesligt straff.” [4:149-150]

Om du hade anskaffat dig Koranens Budskap istället för den gamla översättningen (vilket jag påpekade för si sådär ett halvår sedan) så finns det förklarat att detta handlar inte om medelvägen utan om att förneka den sanna guden. Tror man inte på Profeterna så kan man inte tro på Allah. Bush säger sig tro på Gud, det gör de flesta frimurarna men är det verkligen Gud?

En annan intressant aspekt när det gäller Islam är att man vänder upp och ner på pyramiden. Alla människor har lika värde och man har inte detta rastänkande eller nationaltänkande (vilket är ett påfund av makteliten). Däremot så kommer de som sitter överst i pyramiden att bli straffade eftersom de anser sig vara mer värda än övriga.

Posted on: 2007/7/6 6:32

Anonym
Dan och andra multikulti förespråkare vill ni vara vänliga och berätta vad ni tycker om Muammar al-Gaddafis "oskyldiga tal" ? http://www.youtube.com/watch?v=LNUqLztI4mQ

Anonym
Dan en lite video till dig http://www.youtube.com/watch?v=YNqT_VzEtLs&mode=related&search=
När skall du åka på pilgrimsfärd till Mekka ?

See User information
Nu har jag inte tillgång till ljud på denna dator, men Muammar al-Gaddafis lär har gjort många dåliga saker. En nära vän till mig har flytt från hans förtryck och kan inte återvända än idag, efter över 20 år.

Posted on: 2007/7/6 8:30

Anonym
Quote:

Dan wrote:
Nu har jag inte tillgång till ljud på denna dator, men Muammar al-Gaddafis lär har gjort många dåliga saker. En nära vän till mig har flytt från hans förtryck och kan inte återvända än idag, efter över 20 år.
Dan du ehöver inte ljud för att ta del av hans tal videoklippet är nämligen textat på engelska.

Anonym
Quote:

Dan wrote:
Om du hade anskaffat dig Koranens Budskap istället för den gamla översättningen (vilket jag påpekade för si sådär ett halvår sedan) så finns det förklarat att detta handlar inte om medelvägen utan om att förneka den sanna guden. Tror man inte på Profeterna så kan man inte tro på Allah. Bush säger sig tro på Gud, det gör de flesta frimurarna men är det verkligen Gud?

Vadå koranens budskap ?
Jag kan tolka själv en gammal översättning är väl det absolut bästa helst så gammal som möjligt då så lite som möjligt kan ändras och förvrångas.
Frimureriet är en judisk idiologi enligt mig inte något kristet alls
eller snarare satanistiskt!

Quote:

En annan intressant aspekt när det gäller Islam är att man vänder upp och ner på pyramiden. Alla människor har lika värde och man har inte detta rastänkande eller nationaltänkande (vilket är ett påfund av makteliten). Däremot så kommer de som sitter överst i pyramiden att bli straffade eftersom de anser sig vara mer värda än övriga.

Detta är en lögn jag har läst stora delar av denna onda bok och alla har inte alls lika mycket värde

See User information
Quote:

maggot wrote:

Vadå koranens budskap ?
Jag kan tolka själv en gammal översättning är väl det absolut bästa helst så gammal som möjligt då så lite som möjligt kan ändras och förvrångas.
Frimureriet är en judisk idiologi enligt mig inte något kristet alls
eller snarare satanistiskt!

Du är skojig du. Koranen har inte förändrats sedan dess uppenbarelse, men det finns bra och dåliga översättningar (vilket inte får heta Koranen). Den du läser är översatt av en ateist och dinna verser är osynkroniserade vilket innebär att din vers 149 är igentligen 150 (illuminiserad?)

Frimureriets ideologi härstammar bortom judendomen.

Quote:
Detta är en lögn jag har läst stora delar av denna onda bok och alla har inte alls lika mycket värde

Självklart om du läser en knasig översättning och tolkar den utifrån ditt eget ego. Om man säger som så, tror du att människor kan skapa ett 100% rättvist samhälle? Har det någonsin funnits ett samhälle där alla har samma värde? Är det inte som så att de flesta ledare ser till sitt eget folk och familj före andra? Om man tar dagens ledare, väst som öst så skor sig alla på folkets tillgånger.

Här har du tafsir:
http://www.tafsir.com/Default.asp

Första Suran Al-Fatiha som inte är mer än sex rader i pocketvarianten har förklaringar som motsvarar säkerligen 20-30 A4 ark.

Posted on: 2007/7/6 13:06

See User information
Maggot du säger "Frimureriet är en judisk idiologi enligt mig inte något kristet alls eller snarare satanistiskt!"

Jag håller med dig snarare satanistiskt, men du verkar inte förstått att en kristens tro består av både det gamla testamentet och det nya. så med andra ord the judiska ÄR kristet. Går du på judarna går du på dom kristna. Det är det kristna som inte är judiskt.

Man skulle kunna göra det så enkelt att kalla kristendomen för en judisk falang om man vill utan att ljuga.

Posted on: 2007/7/6 13:19
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce

See User information
Quote:

CrushNWO wrote:
Dan och andra multikulti förespråkare vill ni vara vänliga och berätta vad ni tycker om Muammar al-Gaddafis "oskyldiga tal" ? http://www.youtube.com/watch?v=LNUqLztI4mQ

Tittade på talet, synd att det var sönderklippt, hade varit intressant att se allt han sa. Kolla gärna upp vad Memri är för en organisation och vilka som ligger bakom dem.

Posted on: 2007/7/6 13:31

See User information
Er fader är DJÄVULEN sade Jesus om det Judiska Prästerskapet som är författarna av den heligaste boen TALMUD som är en Judiska Lagen!

Du är helt totalhjärntvättad av Judiska fabler, Joshua!

Posted on: 2007/7/6 13:32

See User information
Quote:

Joshua wrote:
Maggot du säger "Frimureriet är en judisk idiologi enligt mig inte något kristet alls eller snarare satanistiskt!"

Jag håller med dig snarare satanistiskt, men du verkar inte förstått att en kristens tro består av både det gamla testamentet och det nya. så med andra ord the judiska ÄR kristet. Går du på judarna går du på dom kristna. Det är det kristna som inte är judiskt.

Man skulle kunna göra det så enkelt att kalla kristendomen för en judisk falang om man vill utan att ljuga.

Islam inkluderar alla Profeter som inkluderar hos kristendom och judendom.

Posted on: 2007/7/6 13:33

See User information
Jesus pratade väl om alla som du finner i gamla testamentet, och han stöder (eftersom han lever) moses lagar. bara att slå upp bibeln.

Posted on: 2007/7/6 13:35
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce

See User information
bennynazi nu ska vi inte ljuga va?

Bibeln, Toran och Talmud
Den judiska Bibeln (=Gamla Testamentet) består av Toran (dvs de fem Moseböckerna), Profeterna och de övriga Heliga Skrifterna. Nya Testamentet är en kristen helig bok men ingår inte i den judiska urkunden.

Toran är den viktigaste bibeldelen för en jude. Den anses ha gudomligt ursprung. Enligt traditionen fick det judiska folket Toran efter uttåget ur Egypten för cirka 3000 år sedan. Toran föreskriver i första hand hur en jude ska leva, inte vad han ska tro.

Högläsning ur Toran ingår som ett moment i den judiska gudstjänsten. Man läser ur en så kallad Torarulle. Den är skriven på hebreiska på hopfogade ark av pergament.

Talmud är en kommentar till och en uttolkning av Toran.
Det är ett omfångsrikt verk som tog nästan 1000 år att slutföra.

Posted on: 2007/7/6 13:42

See User information
Quote:

CrushNWO wrote:

Khadaffi är tydligen den som hårdast driver processen att få till EN maktledning av Afrika.

Posted on: 2007/7/6 13:43
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

CrushNWO wrote:

Khadaffi är tydligen den som hårdast driver processen att få till EN maktledning av Afrika.

Det kan hända...

Posted on: 2007/7/6 13:49

Anonym
Han sålde ut totalt till globalisterna när de visade vad som händer med tex. Saddam. Han kanske fick ett erbjudande han inte kunde tacka nej till.

See User information
Angående MEMRI:

Quote:
MEMRI has been criticized primarily for its choice of the content it selects for translation. Brian Whitaker, the Middle East editor for the UK Guardian newspaper, has criticized MEMRI for having a pro-Israel bias and agenda, and not being explicit about this on its website. He has written, "My problem with Memri is that it poses as a research institute when it's basically a propaganda operation",[3] that material selected by MEMRI for translation, "further the political agenda of Israel, and ",[7] and that, "MEMRI's website does not mention you [Carmon] or your work for Israeli intelligence. Nor does it mention MEMRI's co-founder, Meyrav Wurmser, and her extreme brand of Zionism.... Given your political background, its legitimate to ask whether MEMRI is a trustworthy vehicle"[3]

En artikel:
http://www.conspiracyplanet.com/chann ... =97&contentid=4493&page=2

Posted on: 2007/7/6 14:35

« 1 (2) 3 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper