Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Kul med islam
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det spelar ingen roll vad du säger fattar du väl! Jag kan påstå att månen är jord av ost men låt oss höra vad experterna säger eller de själva jag citerar "Frimureriet är fött i israel" "Frimurarlogernas uppgift i euoropa är att utgöra det judiska samvetet2 Judishe allgeminere zeuting 27 feb 1956 "Frimurarordern är den judiska världsfinansens verkställande politska organ" (Rabbinen Isac Wise) "Frimureriet är byggt på judendom vad finns kvar av rituallerna om du tar bort judendomens läror) ( Jewish tribune) Theodor Herz skrev "varje loge är en symbol för det judiska templet" "frimurarordern såsom riddarordern hava uppkommit i jerusalem" Frimurarkallendern 1928 Sedan kallar Frimurarna sin davidstjärna för hexagram vilket är en ockult symbol som svartmagiker andvänder ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det skulle vara intressant att höra denna intervju, har du länk? När det gäller memorisering av Koranen finns det idag sexåringar som läsa upp den från början till slut utantill.
Posted on: 2007/7/6 17:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Frimurarna startades i Skottland, innan detta var de Tempelherrerna och hur blev de så? Jo man hittade skrifter i Jerusalem och var kom dessa skrifter ifrån? Jo, från Egyptien och var fick de kunskap ifrån? Babylon? och var fick de kunskap ifrån? Östasien, Kina kanske... Så, visst jag kan starta en order baserad på frimureriet och säga att det startades 2007 men dess ideologi härstammar långt innan man fann Kaballahn och andra skrifter i tempelberget.
Posted on: 2007/7/6 17:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Och vad Theodor Herz sa spelar ingen roll. Sann judendom har inte med satanism att göra. Moses var dess Profet (må han vila i frid) och vad upptäckte han när han kom ner från berget? Hans folk dyrkade en gyllende kalv (influerad av den Faraoniske guden). Så judarna splittrades för vissa ville återgå till avgudadyrkan man tidigare hade i slaveriet.
Posted on: 2007/7/6 17:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Prinsen av Egypten, en Hiksos kung som hette Josef och som aldrig skrev någon som är känt utanför Vatikanens bibliotek och vips 4 versioner på sydchalideiska (feniskiska) dyker upp 1000 år senare och är nu gamla testamentet.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
maggot wrote:
Quote:
Quote:
Se bild här: http://www.esnips.com/doc/8a88964d-19 ... 373a67b8ca15/devil_medium + bilden på klippmoskèn: ![]() ... Abraham och Klippmoskén eller Umars moské...: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=50856#forumpost50856
Posted on: 2007/7/6 17:41
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
lika talande bildbevis här måste jag säga, det där huvudet passar in i alla möjliga stjärnor har jag märkt. Hög nivå på bevisen nu ni är verkligen igång.
Posted on: 2007/7/6 17:56
|
|||
|
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"Passar in..." - inga bilder får väl förekomma på djur osv på moskeerna, men de har denna gamla bild på klippmoskén. Den visar vad de ägs av och tillber.
Posted on: 2007/7/6 18:04
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bertil Lundberg har nog tillsammans med novax fått lite konspiratorisk fnatt här.
Posted on: 2007/7/6 18:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Min konspirationsteori blir att Novax är en sionistisk infiltratör eftersom han under loppet av 24 timmar har länkat till hypersionistiska sidor i hopp om fakta.
Posted on: 2007/7/6 18:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är du som är konspiratoriskt lagd, jag talar inte om konspirationer här, eller hur.
Posted on: 2007/7/6 18:18
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hög nivå på adl pajasen som inte ens kan bemöta: http://www.air-photo.com/swedish/ |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är helt otrolig, Joshua! Du blundar FULLSTÄNDIGT för alla bevis som visar sionistjudarnas kontroll över mediavärlden, bank- och finansvärlden och Hollywood, samt den förviridna nuvarande Judaiserade historiebeskrivningen. Plus Judarnas tidigare historiska inblandning i forna civilisationors sammanbrott och deras anti-kristna handlingar som både aposteln Paulus och Jesus vittnar om i Bibeln. Det är aldrig någon i dagens mainstreammedia som frågar sig VARFÖR judarna blev portade ifrån de flesta Europeiska länder under medeltiden och rennäsansen? Aldrig får vi en förklaring till varför detta "oskyldiga" och "ständig förföljda" folk varit så hatade genom historien. Jesus sade: "Som man sår får man skörda", "Du lär känna trädet genom dess frukter." och "Edra fäders synder kommer komma över edra ättlingar". Den sataniska grunden i Judendomen håller på att skapa dess egen undergång, och då inte bara i mellanöstern utan även i västvärlden när folket väl börjar vakna upp till Frimurarjudarnas och satanisternas ständiga indoktrinering av oss genom deras medier och utplundring av våra tillgångar och underminering av våran civilisation.
Posted on: 2007/7/6 18:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Din äckliga lilla sprätt! Vad har du för svar på citaten jag la upp ! ? Och förnerkar du att hexagramet är en ockult symbol som ofta förekommer inom svartmagi wica osv ? Dan! Ja ska se om jag kan få fram den! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Svårt störd medlem i Livets Ord, Uppsala.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu tycker jag att ni verkligen är orättvisa mot Joshua. Precis som att en marmorsten skulle avbilda satan låter knasigt bara det. Och sedan beskylla alla judar för satanister och judendom är okunskap. De judar som sitter på toppen är inte speciellt religiösa, folket i Israel är inte speciellt religiösa heller. Sionismen är något helt annat än judendom. Luktar antisemitism...
Posted on: 2007/7/6 18:36
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jovars det MODERNA frimureriet grundades i storbritanien den 27 juni 1717 där man slog ihop fyra andra loger (tempelriddare) tempelriddare skottar ? Illuminati grundades i tyskland men vi står inte inför en tysk konspiration Frimurare,Illuminati,jesitordern mm är bara namn ord som ska skydda de styrande Du kan säga vad van du vill år 2007 men du kan inte mätta dig med vad högt uppsatta frimurare själva säger! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vem har sagt att vanliga judar är satanister jag har passat judiska barn som barnskötare jag såg inte jävulen i deras ögon snarare gud Lägg ner! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dessutom, davidsstjärnan började användas och förknippas som judendom först på 1800-talet. Så symbolen davidsstjärnan har igentligen inget med judendomen att göra utan är ett påhitt för en sionistisk symbol likt det kristna korset.
Posted on: 2007/7/6 18:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Möjligt men ska man leta symbolik och dess ursprung blir man bara förvirad |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo,...det är lätt att bli förvirrad när man börjar städa upp bland all historieförfalskning och dylikt som föreligger...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
http://www.jewsagainstzionism.com/about/mission.cfm http://www.nkusa.org/aboutus/mission.cfm http://www.israelversusjudaism.org/
Posted on: 2007/7/6 18:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Pentagrammet är ju som alla förstår mer än dess fysiska utseende som vi ser här. Allt finns på andra nivåer/i andra dimensioner- här är bara en manifestation, där vår hjärna nu korrespondererar. Pentagrammet är väl som en port eller öppning till ett annat tidsrum. På så sätt kan dessa gamla aliengudar ha sin inverkan in "hit" - så islams och judar kan hållas kvar i djurfarmen av sina ägare.
Posted on: 2007/7/6 19:03
Edited by novax on 2007/7/6 19:19:01
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login