vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Svenska släktträd

See User information
Jag har emellanåt haft äran att blivit bjuden till bröllop mellan kvinnor och män från mellanöstern. Jag har vid dessa tillfällen uppmärksammat att det ofta rör sig om mellan 500-1000 gäster som på ett eller annat sätt är släkt med varann.

De svenska bröllop man blivit bjuden till brukar i bästa fall ha 50-70 släktingar.

Nu förtiden finns ju väldigt många mångkulturivrare från medelklassen och emellanåt överklassen som menar att det aldrig funnits något genuint svenskt och att man måste anpassa sig till den nya mångkulturella tidsandan för annars blir man stämplad som rasist.

Tycker det är viktigt att peka på att det faktiskt funnits några genuina svenska släktträd och att de fortfarande existerar.

http://home.student.uu.se/pebe3215/rotter/info/fff.htm

Posted on: 2007/7/7 19:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Svenska släktträd
bloodsband, släkträd och ur kulter..

varför vill ni mäta er med illuminater för?

det är med hjälp av dessa gamla dokument och släktskap som skapar förutsättningar för konfikter runt om i frimurar världen.

har svenska ur kulten något mer att komma med än "sina" frimurar symboler och andra med ärvda ockulta familjer..

svenskarna är på sin höjd lika genuina som grekerna, perserna, men äldre än amerikanarna och israelerna..

kanske kan svensken iaf svälja verkligheten någon gång och lyckas resa sig ur den mänskliga träskmarken med hjälp av sanningen om sig självt som omedveten slav åt babylons furstar..

med världen tyngsta beskattning så klart..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Banned4Life:

det är med hjälp av dessa gamla dokument och släktskap som skapar förutsättningar för konfikter runt om i frimurar världen.

har svenska ur kulten något mer att komma med än "sina" frimurar symboler och andra med ärvda ockulta familjer..

svenskarna är på sin höjd lika genuina som grekerna, perserna, men äldre än amerikanarna och israelerna..

kanske kan svensken iaf svälja verkligheten någon gång och lyckas resa sig ur den mänskliga träskmarken med hjälp av sanningen om sig självt som omedveten slav åt babylons furstar..

Vet du vad som slår mig när jag läser ytterligare ett svenskhatande citat från dig?

En lögnare förnekar alltid sanning eftersom sanningen hotar hela hans existens! Men varför skulle man bli förvånad över detta, det är väl detta som utmärker en människa som talar med kluven tunga!

Förmodligen gynnar det dig privat att stödja lögner men bara så att du vet, svenskar finns inte bara som rånoffer eller mesar! Ärligt talat borde väl du inse vart det lutar när fler och fler blir utsatta för utpressning och våldshot från ligor som bott här avsevärt kortare tid än det tar dig att borsta tänderna.

Förhoppningsvis har Sverige en framtid befriad från skitsnack och falsk mulitkultipropaganda. Det är ett val som det svenska folket gemensamt kommer att göra när bedrägeriet gått för långt och blivit alldeles för uppenbart vilka våldsförhärligande förövare som döljer sig bakom mutade försvarsadvokater i rättssalar eller bakom marionetter i riksdagshus.

Det valet kan du eller jag aldrig göra till hundra procent eftersom ingen av oss har hela våra rötter här! Men jag kommer till ettusen procent stödja den sida som kräver att få behålla sitt land i ett stycke istället för att se det styckas upp mellan kriminella gäng oavsett om skurkarna kallar sig parlamentariker eller gangsters.

Men frågan är vem av oss som kommer att ha anledning att känna sig osäker den dagen fler människor inser vilken bluff du egentligen stödjer genom att på alla sätt minimera just svenskarnas rätt att ha ett eget land!

Posted on: 2007/7/8 8:05

See User information
Quote:
Banned4Life:

1. det är med hjälp av dessa gamla dokument och släktskap som skapar förutsättningar för konfikter runt om i frimurar världen.

2. har svenska ur kulten något mer att komma med än "sina" frimurar symboler och andra med ärvda ockulta familjer..

3. svenskarna är på sin höjd lika genuina som grekerna, perserna, men äldre än amerikanarna och israelerna..

4. kanske kan svensken iaf svälja verkligheten någon gång och lyckas resa sig ur den mänskliga träskmarken med hjälp av sanningen om sig självt som omedveten slav åt babylons furstar..

1. Så du menar att släktforskning eller att vara stolt över sina rötter är geniunt dåligt enbart för det svenska folket. Men varför tiger du likt en stum amöba om de exempel jag berättat om där nysvenskar adderar detta gånger 10.

Om du liksom jag vuxit upp i förorter så vet du att speciellt svenskar med annat etniskt ursprung än det svenska har mycket större koll på sina släktträd som dessutom är hundra gånger större än svenskarnas eftersom de nysvenska endast med undantag tillåter någon att gifta sig utanför sina egna etniska gränser.

Fattar du inte hur genomskinligt ditt svenskhat blir när du överhuvudtaget inte kommenterar detta!

2. Vanliga hederliga svenskar som med sitt blod, svett och tårar byggt detta land som många invandrare utnyttjat via ekonomiska bidragssystem sedan dag (1) kallar du alltså ockulta! Vad skall man då kalla dig?

3. Japp... du erkänner alltså att svenskar existerar... bravo! En bit på vägen har du isåfall kommit på vägen till insikt. Men vad är det för fel att just svenska folket vill hävda sin suveränitet? Du vill att alla andra folkslag skall vara patrioter och nationalister men svenskarna skall bara stå framåtlutade medans de blir påsatta och rånade under tiden.

Det är en mycket snedvriden inställning till det land som en gång tog emot din släkt i detta land.

4. Japp Sverige kommer förhoppningsvis att vakna... men gör då förmodligen processen mycket kort med alla som inte respekterar deras egenart och som enbart kommit hit för att hata, råna och utnyttja svenskarnas gästfrihet maximalt.

Vart befinner du dig i en skala från 1-10 gällande att hata eller att älska de som tog dig och din familj under sina vingars beskydd när ni behövde det!

Posted on: 2007/7/8 8:28

Anonym
Quote:
humlan skev : jag läser ytterligare ett svenskhatande citat från dig?

vart hittar du all "svenskhat" i mitt inlägg humlan.?

klipp gärna ut mitt citat hat som du nu snackar om..

Quote:
Vart befinner du dig i en skala från 1-10 gällande att hata eller att älska de som tog dig och din familj under sina vingars beskydd när ni behövde det!

just nu så befinner sig mitt kalkylerande på en annan nivå än ditt humlan, svenskar som kollektiv är ett skämt och jag kan inte ge någon äran för att jag finns här och pröjsar en massa skatter till lurade trälar med trekronor på pannan eller armen.

som det ser ut just nu så är iaf en del "svenskar" runt om mig som visar mig en hel del uppskattning och kärlek till min existens i denna "Nati'on" sverige som med sina "vingar", "ljus" och ockulta lögner förtryckt hela min persona sen jag kommit hit på alla möjliga nivåer och plan.

dom ända vingar beskydd du pratar om är babylon/rome/illuminati fast som du genom frimureriets manipulation misstagit som svenskt...

dags att släppa svenska storebrorsan svans någon gång va humlan?

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:

Frimurarordern kom till sverige år 1735 svenskarna var här innan!
Jag undrar om det finns någon chilinsk kultur eller chilinare överhuvudtaget

De har ju inte ens ett eget språk
osv !

Störtlöjliga argument

Chile har alltid varit en mångkultur

Anonym
hahahahhaha

trodde aldrig mångkultur kunde existera´...!!

Quote:

sväljer du alla frimurara sagor så där helt med hull och hår?

så tempel riddarna satte aldrig sin fot här innan 1735 menar du?

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
hahahahhaha

trodde aldrig mångkultur kunde existera´...!!

Quote:

sväljer du alla frimurara sagor så där helt med hull och hår?

så tempel riddarna satte aldrig sin fot här innan 1735 menar du?

Svara nu på frågan om chile och det var ett folk som åkte dit inte 100 olika språk på 20 år eller hur ?

Så det var tempelriddarna som skapade den svenska kulturen ?

Bevis tack

See User information
Quote:
Banned4Life:
vart hittar du all "svenskhat" i mitt inlägg humlan.?
klipp gärna ut mitt citat hat som du nu snackar om..

Jag tolkar dina inlägg uteslutande byggda på hat och förakt. Du vräker konstant smältande syra över alla som hävdar att Sverige faktiskt existerat innan det misslyckade integrationsexperimentet projicerades på var mans näthinna.

Om jag missförstått dina avsikter så skulle jag bli jättenöjd.

Kan du förklara varför dina inlägg ofta bygger på cynism och förakt för vanliga arbetande svenskar som byggt och bygger detta land?

Posted on: 2007/7/8 13:54

Anonym
det cyniska i det hela är inte arbetarna utan lögnen som håller dom i arbete..

jag är bara ett resultat i den här cyniska världen, sverige precis som mitt "hemland" chile en riktig frimurar koloni/safe´place för dom som behöver föra agendan vidare.

det enda vi här inne på vaken gör är att missförstå varandra, medvetet eller inte.

vi alla skulle behöva en lång semester med mycket flummande så lögnerna kan sorteras i skallen på er.

99.9% av allt vi lärt oss i våra liv är tyvärr lögner..

Quote:
Sverige faktiskt existerat innan det misslyckade integrationsexperimentet

sverige är inget annat än en frimurar koloni, sen låååångt tid tillbaka.
fattar inte varför ni tar det personligt..

Anonym
Jag är väl medveten om att frimurarna har stor makt här och antagligen utsätt sverige till ett exprimentland men detta måste ske succesivt och jag tror inte detta började i birka precis.

Märker bara på min morfar han är mycket friare i tanken en min generation han gör som han vill och hans stuga och dess inredning är inte direkt full med frimurarsymbolik eller IKEAs andefattiga möblemang

See User information
Quote:
Banned4Life:
det cyniska i det hela är inte arbetarna utan lögnen som håller dom i arbete.. jag är bara ett resultat i den här cyniska världen, sverige precis som mitt "hemland" chile en riktig frimurar koloni/safe´place för dom som behöver föra agendan vidare.

det enda vi här inne på vaken gör är att missförstå varandra, medvetet eller inte. vi alla skulle behöva en lång semester med mycket flummande så lögnerna kan sorteras i skallen på er.

99.9% av allt vi lärt oss i våra liv är tyvärr lögner..

Citat Bumblebee: Sverige har faktiskt existerat innan det misslyckade integrationsexperimentet!

sverige är inget annat än en frimurar koloni, sen låååångt tid tillbaka. fattar inte varför ni tar det personligt..

Det jag uppmärksammar att du hela tiden missar och underskattar att det funnits en stark gemensam värdegrund i det här landet. Det har existerat gemensamma värderingar och en moral bland de arbetande klasserna. Inte utan anledning! I krig och armod är det väl viktigare än någonsin att inte låta några stycken få fritt spelrum för sitt eget misslyckande genom att skada andra i samma situation.

Visst är hela den demokratiska processen en scam för att suga ut energin ur de som inte har någon annat val än att slava hela livet men det betyder inte att vissa, som du själv har rätt att skada eller skrämma andra slavar bara för att du och andra med dålig självkontroll inte kan kontrollera sina känslor.

Det jag reagerar mot när du snackar dig hes för att få leva ut ditt hat mot allt och alla är att jag tycker du riktar det åt fel håll. Jag personligen hatar de som lever efter devisen:

Slicka uppåt och sparka neråt!

Jag tycker faktiskt att det omvända är att föredra, för vad skulle jag tjäna på att behandla någon med liknande livssituation som mig själv illa?

Jag tycker många gånger att du använder detta uttryck:

Sparka uppåt och sparka neråt!

Det verkar ganska tokigt tycker jag i alla fall!

Posted on: 2007/7/8 19:29

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper