vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Hade det varit en svensk...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Hade det varit en svensk...
jag skulle hellre satsat på 6 år då man öppet hävdar inom svenskt rättsväsende att icke medborgare ska straffas dubbelt så hårt.

sen så var det avrättnigar inom krimminella kretsar och då är man självklart tacksam som domare att man städar undan varandra fint i den "yrkes" krimminella världen.

egentligen ska ju dubbelmördaren belönas med medaljer och höga obelixer, om han varit frimurare så klart då ja..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Utvisa de som spränger våldtår och rånar och förstår för alla som bor i sverige om detta kan vi aldrig kompromisa!

Han har förbrukat vår gästvänlighet och har inget här att göra

Anonym
jag tycker att dom som förstår ska få stanna.

skicka alla soc fall istället..

See User information
Banned4Life?

Vi snackar om den vietnamesiska maffian! Inga trevliga människor att ha inne i samhällskroppen oavsett om det är här eller i Vietnam. Men eftersom de inte har här att göra överhuvudtaget så förstår i alla fall inte jag varför svenska skattebetalare skall tvingas betala miljonbelopp för dessa brottslingars fängelsevistelse.

De pengarna kunde man väl istället lägga på de åldringar som byggde detta land i sitt anletes svett men som idag tynar bort utan omtanke på ålderdomshem där personalen inte har tid för dem.

Posted on: 2007/7/8 14:12

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Utvisa de som spränger våldtår och rånar och förstår för alla som bor i sverige om detta kan vi aldrig kompromisa!

Han har förbrukat vår gästvänlighet och har inget här att göra
Ja inget snack om saken sådana svinn skall ut.

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Banned4Life?

Vi snackar om den vietnamesiska maffian! Inga trevliga människor att ha inne i samhällskroppen oavsett om det är här eller i Vietnam. Men eftersom de inte har här att göra överhuvudtaget så förstår i alla fall inte jag varför svenska skattebetalare skall tvingas betala miljonbelopp för dessa brottslingars fängelsevistelse.

De pengarna kunde man väl istället lägga på de åldringar som byggde detta land i sitt anletes svett men som idag tynar bort utan omtanke på ålderdomshem där personalen inte har tid för dem.

Håller med dig varför skall vi betala för sådana sadistiska,äckliga svinn .Alla stackars gammlingar ruttnar bort på våra äldreboende och ingen bryr sig .Effekto hur fan kan du på allvar vilja ha kvar kännslokalla psykfall från Vietnamesiska Maffian ? Dom förtjänar att utvisas omedelbart och tjäna av straffet i Vietnam istället.

Anonym
Saken är den att vi kan ansvar för vårt folks fel och brister men inte hela universums !

Precis som micro här inne borde ta ansvar för vad admins kläcker ur sig men inte provocatörer

Anonym
Quote:
kadaver masken skrev: Saken är den att vi kan ansvar(a)för vårt folks fel och brister men.. blabajs

Vi kan ta ansvar!??! på vilket sätt förknippar du dig med hela samhället masken?

kan du inte se till att ta ansvar över ditt eget liv först innan du börjar snacka om ansvar här asså.

på vilket sätt förstjänar du social bidrag då din ansvarfulla mask`?

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:

Vi kan ta ansvar!??! på vilket sätt förknippar du dig med hela samhället masken?

kan du inte se till att ta ansvar över ditt eget liv först innan du börjar snacka om ansvar här asså.

God kväll!

Jag är en del av det svenska samhället och det svenska samhället är en del av mig.

Betänk att någon är född här och gått i svensk skola men vi ändå misslyckats med denna individ och han blir krimminel då är det sverige som misslyckats.och får ta sina konsekvenser.
men om en turrist kommer hit och våldtar så har vi inget med han och göra och han ska ut!

Ungefär som en familj de kan ju inte kassta ut sina barn men gäster som beter sig illa i ett hus.

Jag förtjännar socialbidrag för jag gjort mitt bästa för att lyckas försörja mig själv översommaren men inte fått något jobb precis på samma sätt förtjännar invandrare oxå socialbidrag om de försöker.

See User information
Quote:
Banned4Life:

Jo men nu är det så att det finns ett antal människor som tycker precis som Masken i detta fall... och även om vi inte går på soc, studer eller är arbetslösa så har vi mattekunskaper och göra enkla räkneexempel. (Det verkar vara ett problem för många luddvänstermänniskor att lägga till och dra ifrån så att summan blir positiv.)

Många äldre arbetare i detta land kämpade som slavar för att bygga upp infrastruktur och välfärd. De blev lovade att samhället skulle förvalta deras inbetalade pensions-, och skattepengar för att kunna garantera dem vård och omsorg på ålderdomen.

Ett plus ett blir inte två längre och för oss med någorlunda räknekunskaper och empati för de som förtjänar den så är det inte svårt att se var pengarna borde hamna.

Istället för att föda fega kräk som bara kommit in i landet av sjuka anledningar som att råna, våldta, misshandla och mörda andra oskyldiga människor så vet jag hundraprocentigt att många skulle se att dessa våldsverkare förpassades till helvetet en gång för alla.

Att de sexsiffriga miljonbelopp de kostat oss alla istället lades ner på de som verkligen förtjänar att behandlas med respekt och värdighet den tid de har kvar.

Posted on: 2007/7/10 19:44

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper