vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ikväll gör jag leverreningskuren!
Återkommer med resultatet i veckan som kommer. Tänk vad mycket bra information man hittar när man söker, har gått ett halvår ca med kraftig värk konstant nedanför högra revbenet.

Har laddat i köket nu med hela programmet, tidig sänggång kl 22.00 på en lördag känns lite knepigt men det skall bli intressant att se vad som händer, de jag varit i kontakt med som gjort kuren har blivit botade i från vad de nu lidit av.

Läste dessutom vattumannens horoskop om det var igår eller förrgår, i metro och det lät nästan för bra för att vara sant, "jag skulle tydligen prova något nytt eller liknande med positiv utgång"

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Ikväll gör jag leverreningskuren!
Önskar dig lycka till! Håll oss uppdaterade

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Trevligt, trevligt......hmmm,...man får ju lite inspiration här nu...

Frid / Psilo

See User information
Jag har också gjort den två gånger.
Första gången hända det inte så mycket andra blev det lite bättre resultat men ska göra den igen, tredje gången gillt eller vad man säger :) för de säger om man har mycket skräp och gallstenar mm så kan det behövas göra flera gånger för att få ut allt.

Lycka till!
hör gärna av dig om hur det går
Peace!

ps. en viktig grej är att ha njurarna mm i bra skick så de kan ta hand om gifterna som kommer frigöras. de gör man genom att rena dom innan kuren.

Posted on: 2007/7/21 13:45

Anonym
Tog det andra glaset saltvatten 20.00, har inte ätit på ett dygn, men känner mej ok ännu så länge, drabbades nyss av ett "anfall" från ändtarmen, diarreer av sällan skådat slag, 21.45 dags för olivoljan med tillbehör, enligt denna sidan kan man må lite dåligt ,men jag är som sagt beredd att ta den risken

http://www.monicalandin.com/leverrening/

quackwatch och de andra får säga vad de vill, det jag går på är alla användarberättelser mm, skrivs det dessutom så mycket negativt om leverkuren och kolloidalt silver och allt det andra så tar jag det som ett tecken på att det fungerar, de borde vara livrädda vid detta laget(hålla i hattarna)

Ush det smakar salt i munnen men jag återkommer med mera imorgon, kl 09.00 tar jag det sista glaset och då är den första kuren avslutad!

See User information
All skit som grovtarmen släpper igenom ut i blodbanorna hamnar i levern och njurarna. Därför ska man börja med anledningen, till att det samlats skit i levern.
Och - det är en enkel kur. Den består av ett koncentrat av jordärtskockor. 25 dagar en kur. Därefter brukar man ha återställt den normala tarmhälsan med självläkta tarmslemhinnor och normala mängder av enbart, de goda bakterierna.
Passar också till diabetiker, eftersom det behåller glykoshalten på en jämn nivå under lång tid, och tillför inga kalorier eller socker. De fruktoligosacharoider som finns, utvecklar en gel som lägger sig som en skyddande hinna i hela magen - tarmsystemet. Sacharoiderna, passerar igenom och spjälkas först i grovtarmen. Där utgör de näring till de goda bakterierna. Kostfibrerna - inulinet, drar med sig ut ur systemet allt dåligt som ligger och jäser och göder de dåliga bakterierna.
Under kuren 25 dagar, m 4 tabl. dagligen får tarmsystemt tid att självläka helt enkelt. Om man så önskar, kan kuren upprepas.
Detta gavs, till överviktiga diabetiker med tarmproblem redan på 1950, talet. köptes i lösvikt på apoteket. När insulinet kom, så försvann koncentratet topinulin och blev bortglömt.
Finns i övriga eurpoa där läkarna förskriver det. Här kan man köpa det via: aktivsyn.se alla jag rekommenderat det till, har ringt och tackat, som viktreduceringsmedel, 5-7 kg per 2 kurer alltså 2 x 25 dagar fick jag veta. Man får en mängd mineraler på köpet dessutom.

ÄR nyfiekn på din lever - reningskur, vad hände sen ?

Posted on: 2007/8/31 20:15

Anonym
WTF, sluta ät industriproducerad mat så skulle ju inte behöva rensa levern.

See User information
Många undrar, om DU återhämtat Dig från reningskuren, eller vågar du inte gå för långt från toastolen än... ?

Posted on: 2007/9/4 16:46

Anonym
jO JAG LEVER OCH ÄR HÄR NU, HAR HAFT FULLT UPP MED MIN ELALLERGI OCH ALLT DET ANDRA SKITET SÅ MIN TID VID DATORN ÄR BEGRÄNSAD, BRUKAR BRÄNNA ÅT HELVETE MEST I BENEN EFTER NÅN TIMMA, oj såg inte att capslocken var aktiverad, efter den första(och enda) kuren så kom det som andra beskrivit inte så mycket mer än "smågrus" knappt det ens, så teorin om att alla dessa klumpar skulle vara orsakade av saltet och oljan faller pladask, skall göra kuren flera gånger men väntar till våren tror jag, hittade förresten epsomsaltet billigare på en sida som jag nu inte hittar, den är borta helt enkelt.

Där kunde man istället för att på örtapoteket köpa ett helt kilo för runt en 50-lapp, då till fotbad men jag frågade om man inte kunde dricka det, hrmm, joo, jaa det är mycket möjligt men det får jag inte säga någonting om fick jag till svar.

Jag återkommer till våren eller när det nu blir med hur det gick den andra gången.

See User information
jag har också gjort den här epsomsaltkuren en gång. inga stenar fick jag heller.

är det någon av er andra som gjort den här kuren och fått resultat?

Posted on: 2007/12/9 15:45

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper