vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Påminnelse till alla användare.

See User information
Forumregler

Reglerna är:

Man för en respektfull diskussion och försöker respektera allas åsikter.

Man upprepar sig inte flera gånger.

Man skriver inte nedlåtande om andra.

Man ger inte administratörer, eller vaken.se ansvar för innehållet i andras inlägg.

Följer man inte dessa regler så kan man bli anstängd för en bestämd tid. Alla som blivit avstängda har möjlighet att kontakta vaken.se administration och be om att få komma tillbaka till forumet.

Vaken.se är en sida för att sprida alternativ information, inlägg som är kritiska till denna alternativa information bör hålla sig på en låg och ödmjuk nivå.

Personangrepp och hot är sådant som inte är välkommet och det kommer stävjas hårdare. Det måste omedelbart bli en skärpning på detta område. Vi hoppas att varje användare tar sitt ansvar för att skapa en positiv miljö. Tack.

Posted on: 2007/7/21 14:21
Administrationsgruppen
www.vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Påminnelse till alla användare.

See User information
Lysande sickan

Posted on: 2007/7/21 16:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
forum regler my ass..

micke du talar tyvärr med kluven tunga..
igen..
läs längst ner på sidan..

jag citerar

www.vaken.se tar inget ansvar för innehållet  |  Logo av micro

hahaahha

du ska ha en massa forum regler men tar inget ansvar..??

dvs du har en massa krav på oss alla samtidigt tar du inget ansvar..

hur går det ihop..?

See User information
Varför ha regler över huvud taget?

Är det läskigt att låta sunt förnuft råda?

Alla får väl stå för vad de själva säger.

Precis som i verkligheten.

Vaken.se är en skön sida men ramarna förvånar mig.

Själva eftersträvan att vilja kontrollera något skapar bara problem.

Men tack för påminnelsen, antar jag

Posted on: 2007/7/21 19:41

See User information
Ett helt klart efterlängtat ryt ifrån admin.

Allt för ofta får jag tanken att skriva ett inlägg, som stannar just där.
Detta pga all onödig OT-skit och alla personangrepp.. Det ser mer ut som en kollektiv gästbok än ett forum, ibland jävligt låg nivå, tyvärr.

JAG ansvar själv för innehållet då jag skriver det, och reglerna är helt enkelt till för att att förmå att skapa en trevlig miljö.
Det är inte heller så svårt att förstå att jag behöver bemöta folk med respekt om jag ska ha någon chans att framföra mitt budskap eller föra en debatt.

Det blir nog ett bättre resultat att väcka folk med kärleksfulla morgonpussar, än att tända eld på deras sängar och skrika för full hals.

Posted on: 2007/7/22 5:33

See User information
Att lyfta kvalitén på forumet är någonting som jag ofta tänker på. Tyvärr så vet jag inte hur det bäst skall skötas.

"Låt gå mentaliteten" förespråkas av flera och har varit det sätt som vakens forum huvudsakligen skötts.

Detta har dock lett till mycket stök och bråk och jag trivs inte med det systemet. Det verkar även leda till att de som är bråkiga tar över och försöker kontrollera forumet på olika sätt.

Att ha regler innebär dock att administratörer måste följa upp och moderera aktivt i forumet och det har inte varit så lätt iom att det inte har funnits många moderatorer som har haft lust att hjälpa till.

Jag hoppas personligen att fler personer skall vilja hjälpa till att lyfta fram vaken.se och på så sätt kunna få bättre kvalité på både forum och andra delar av vaken.se.

Tack till alla som hjälper till och skriver bra inlägg!

Posted on: 2007/7/22 8:34
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Jag tänkte på dessa "dödskallar" på vaken och dess regler jag undrar om admingruppen själva granskar sina admins och själva efterlever sina regler

Lorax som tydligen e admin brukar ju dumförklara zink ganska så hårt och kallat mig omogen och lite annat

Micro har nyligen sagt att " Novax var den minst spirituella på detta forum" och startat en tråd om att " han e trött på maggots inlägg"

Jag börjar bli riktigt trött på detta forum måste jag säga

Anonym
provoceramera!
Jag glömde säga att jag alltid blir äcklad av att läsa dina idiotiska inlägg du är den största rövslickaren på detta forum

du har fanimej aldrig sagt nåt bra och din hemsida är ju fan så motsägelsefult så det är helt otroligt

See User information
Quote:

maggot wrote:
Jag tänkte på dessa "dödskallar" på vaken och dess regler jag undrar om admingruppen själva granskar sina admins och själva efterlever sina regler

Lorax som tydligen e admin brukar ju dumförklara zink ganska så hårt och kallat mig omogen och lite annat

Micro har nyligen sagt att " Novax var den minst spirituella på detta forum" och startat en tråd om att " han e trött på maggots inlägg"

Jag börjar bli riktigt trött på detta forum måste jag säga

Jag skulle så gärna vilja att maggot inte var i detta forum.

Snälla! Snälla!. Jad kan jag göra för att du ska sluta skriva här?

Jag har gjort ett forum till dig. Arbeta med det istället.

Posted on: 2007/7/22 12:49
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper