vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Det är män som förstör miljön
Det är män som förstör vår miljö

Är det inte så typiskt att det är männen som är de största miljöbovarna?

Och inte nog med det.

De får dessutom en massa statliga pengar för att skita ner, för att fösa iväg vår planet, vår darrande exi-

stens i universum, till en osäker framtid.

Gerd Johnsson-Latham, kansliråd på Utrikesdepartementet, har som oberoende expert skrivit en rapport till Miljövårdsberedningen.

Och där får vi bland annat veta:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kol ... icagunne/article663658.ab

Manskatt nu !

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Det är män som förstör miljön

See User information
I ett patriarkat är det männen som gör det mesta förutom att ta hand om familjen.

Posted on: 2007/8/30 13:02
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Och med detta menar du exakt vad ?

Män har inget kollektivt ansvar micro inte judar heller!

Anonym
Jisses, va nivån sjunker!

Maggot, har du glömt bort att NWO är något väldigt gammalt, och välplanerat? Män används dels för att dom är lättare att manipulera, och skapa ego i. De e bara o visa en fin bil, lite elektroniska leksaker, billig nakenhet, o sen lova lite makt, sen gör dom som man säger. Kvinnan söker stabilitet, och siktar på det istället.

Kvinnan är närmare moder jord, och är också den som kan bära och föda ett barn. På så vis fungerar kvinnan olik mannen. Mannen är mer en jägare och mer praktisk, det är bara att byta ut bytet, som triggar egot, sen jagar han något annat.

Skall man klaga på någon så får man klaga på allihopa, både dom som har skapat den här sörjan, och dom som accepterar den. Dagens man/karl är för dum för att fatta, han e tuff och har massvis med innehållsfri pondus att försvara. Mannen är manipulerad till detta, står det inte klart ännu?

Det ordnar sig dock nu när både mannen och kvinnan kommer ner på marken o får kontakt. Efter det så kommer kopplingen upp i kosmos. Då ere svårt o manipulera, därför behövs chippet!

Rikta slangbällan åt rätt håll....

hare...

Anonym
Maggot skrev.
Det är män som förstör vår miljö

Är det inte så typiskt att det är männen som är de största miljöbovarna?

Och inte nog med det.

De får dessutom en massa statliga pengar för att skita ner, för att fösa iväg vår planet, vår darrande exi-

stens i universum, till en osäker framtid.

Gerd Johnsson-Latham, kansliråd på Utrikesdepartementet, har som oberoende expert skrivit en rapport till Miljövårdsberedningen.

Och där får vi bland annat veta:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kol ... icagunne/article663658.ab

Manskatt nu !

SVAR. Det var det mest långsökta jag läst på länge.Jag är så trött på alla äckliga feministLUDER.

Anonym
På tal om den globala uppvärmningen här är en ny propgandafilm.

11th Hour trailer (Leo DiCaprio climate change documentary)
http://youtube.com/watch?v=g_5dlqVJdBs

Anonym
osm

Jag hoppas du förstår att "manskatt" var ett skämt sedan resten av ditt snack fattar jag inte vad du vill ha sagt med ?

Skulle inte kvinnor vara matrilistiska ta en tur till IKEA eller HM vet jag...

finns ett ordspråk som lyder

"Det första en kvinna läger märke till hos en annan kvinna är hennes man"

Anonym
Maggot, ha lite längre minne än ett par månader, eller år. Studera historien så får du reda på en massa roliga saker.

jag får försöka lite tydligare, om du inte förstår.
Det du ser i dag, män o kvinnor, de e bara en massa program som springer o köper kläder o skor o allt annat krafs. Samma med männen, coola solbrillor, stora bilar, fett ös i stereon, spy tillräckligt, dricka mycke o så vidare. Det är inte människor, de e program! Dom har alla blivit så, för att det är meningen, som du ser så är det inga problem att roa dom, eller styra.

Studera gärna lite olika folkslag, och som du skulle behöva, studera andra sorts sätt att leva på, andra kulturer, i skogen till och med. I djungeln till ex, där har både mannen och kvinnan en helt annan roll. Beroende på vem som lär den, så blir man vad informationen säger, a.k.a, DU BLIR VAD DU TÄNKER!

Har man inte sett mänskligt betéende, och levt i det så betér man sig inte som en människa heller. Man gör som alla andra, eller köper o har det som visas på reklamen.

Hare gott masken :)

Anonym
Men vad vill du ha sagt med detta ?

Det är Män som förstör miljön handlar tråden om ?

Jag har läst lite om maya men även svensk forntid och då mest kvinnans roll där men vad har det med saken att göra ?

Fattar nada

Anonym
Lite svårt o va mer tydlig!

1: Världen är mansdominerad eller hur? Varför?

Tips, för att få koll på konspirationen, backa bandet mycket mer Maggot, det räcker inte att kolla över axeln ett par gånger. Icke går igenom historien realtivt bra (väldigt stora drag), i början av alla sina föredrag, även Michael Tsarion, Jordan Maxwell och Alan Watt med flera.

För att få med andra tårtbitar, Gregg Braden typ.. Annars ere bara o söka....

Dom snackar alla om konspirationen (förutom Greeg av dom nämnda), men än viktigare, kunskapen som försvann.

Ere nån som har lust kan ni ju posta en massa googlelänkar som behandlar historia. Jag har lite bb strul o kan inte surfa så väldans bra i dag.
Borde finnas en del i länkarkivet osså. Det kanske låter tråkigt att plugga en massa historia igen, men de e ju inte rioktigt samma sak som i plugget längre, 2 världar liksom, annan historia...

Hare så länge!

Anonym
Jag ger upp

Men jag tycker inte det direkt står att "babyloniska brödraskapet" ligger bak miljöförstörningen men men

ha det

Anonym
OSM Skrev:

Jisses, va nivån sjunker!

Maggot, har du glömt bort att NWO är något väldigt gammalt, och välplanerat? Män används dels för att dom är lättare att manipulera, och skapa ego i. De e bara o visa en fin bil, lite elektroniska leksaker, billig nakenhet, o sen lova lite makt, sen gör dom som man säger. Kvinnan söker stabilitet, och siktar på det istället.

Kvinnan är närmare moder jord, och är också den som kan bära och föda ett barn. På så vis fungerar kvinnan olik mannen. Mannen är mer en jägare och mer praktisk, det är bara att byta ut bytet, som triggar egot, sen jagar han något annat.

Skall man klaga på någon så får man klaga på allihopa, både dom som har skapat den här sörjan, och dom som accepterar den. Dagens man/karl är för dum för att fatta, han e tuff och har massvis med innehållsfri pondus att försvara. Mannen är manipulerad till detta, står det inte klart ännu?

Det ordnar sig dock nu när både mannen och kvinnan kommer ner på marken o får kontakt. Efter det så kommer kopplingen upp i kosmos. Då ere svårt o manipulera, därför behövs chippet!

Rikta slangbällan åt rätt håll....

SVAR:
Kvinnor är lika lättmanipulerade som män.Hjärntvätten,indoktrineringen & mindcontrollen biter lika mycket på kvinnor som på män.När det gäller folk i sanningsökar branchen, jag snackar om personer som Jordan Maxwell,Alex Jones,Allan Watt ,Icke osv så är alla män var e alla dom kvinnliga i den branchen?Om man går efter det du beskriver så borde kvinnor vara överrepresenterade i den branchen.

Anonym
Vi har ju micro på den kvinliga sidan

(SKÄMT INGEN CENSUR)

See User information

Posted on: 2007/8/31 10:10

Anonym
Jävlarns Puppa den måste jag se

Anonym
Tack för tipset Puppa.Du vet inte någon sida där man kan ladda ner den eller läsa den online.

Anonym
Programeringen biter lika bra, men annorlunda! Där e också svaret till varför konspirations-snubbarna ofta är män, män o kvinnor e annorlunda! Dom tänker annorlunda, o känner annorlunda i grund o botten, så då blir det ett annorlunda resultat osså.

jag håller inte riktigt med om att det är så få kvinnor som jobbar med konspirationsrelaterade pryls. jag ser fler och fler brösta upp sig imot nwo. Men de finns ju lite mer att lära sig, än bara konspirationsteori...

Fler kvinnor finns på andra sidan konspirationen. För att dra ett par ex, Donna Eden med sin energy healing. En del av mina astronomiska kunskaper kommer ifrån en kvinna i Australien. När jag var i kontakt med henne för några år sen, kommer banne mig inte ihåg vad hon heter, så jobbade hon lite tillsammans med Janet & Stewart Swerdlow. janet har jag snackat med en del också, trevliga männsiakor....

o så vidare...

Vi ser väl saken olika också kan jag tänka, ganska vanligt med tanke på att vi alla är unika :)

Hare gott..

Anonym
Maggot, du tror inte att "the bad boys" e bakom miljöförstöringen!
Hmm.... Alla riktigt vakna människor jag träffat vill inte förstöra miljön, på något vis. Alla andra Svensson som går runt o e mindcontrolled vet inte bättre, därför förstör den miljön, och sig själv. Den vet inte bättre för att ett prog/spell sitter där, i vägen... Hur kom det dit? Från "The bad boys", med andra ord, deras fel! Varför?... Det var ingen som ville ha eller bad om nåt program, det blev manipulerat dit av åter igen, the bad boys...

Människan har blivit lurad, förtryckt manipulerad, slaktad osv väldigt länge.Under den långa tiden kan man ta bort sanning, skapa caos och erbjuda lösningar/program... Allt de där får man reda på när man backar bandet...

Hare igen :)

Anonym
Nej det är inte män som förstör miljön, det är ideologier som kapitalism, religion och politik som förstör miljön och planeten.

Pappa

Anonym
Precis som att det inte finns kvinnliga psykopater i NWO som står för verklig miljöförstöring som tex. släppa ut genetiskt modifierade hybrider i världshaven eller varför inte helt sonika dumpa några hundra tusen ton nervgas förra året.

De allra flesta "miljö organisationer" är front organisationer och bakom dom står just NWO. Deras senaste grej är CO2 skatter, gissa vad. De vill att du ska betala till dom för att du andas och privat egendom, glöm det. Inte campa på elitens plantage för då kommer 33st Darth Vaders och sprejar en med massa söta små kulhål.

Här lokalt så sitter en massa välavlönade pajasar och säger att det är väldigt bra att ha vägtullar med kameror så att man ska betala för vägen man har redan betalat för, i all evighet. Snart säljer man antagligen de allmänna vägarna till sina kompisar i näringslivet.

PPS, publik-privat-samverkan = Sälj ut allt till kompisar och låt idioter betala för det.

Anonym
med andra ord, vi gör fel, lär oss att behandla problem fel, lever fel allmänt.... Det krävs som sagt ett annat tankesätt för att lösa problemet, det går inte att använda samma som skapade det.

Det enda som kan hjälpa är en drastisk förändring, men det vill folk inte gå med på, dom vill ha alla leksaker o förmåner o sånt. moment 22....

hare...

See User information
Tyvärr det finns endast i bokform jag hittade de i Henry Makows sida

Posted on: 2007/9/1 10:11

See User information
Quote:

Anonym skrev:
Nej det är inte män som förstör miljön, det är ideologier som kapitalism, religion och politik som förstör miljön och planeten.

Pappa

Sant, den största boven är konsumtion vilket är en effekt av kapitalism. Men man får inte glömma att människan utrotade många andra arter långt innan begreppen konsumtion och kapitalism var myntade.

Att just män råkar förstöra mest i genomsnitt beror på vår kultur. Män uppfostras att leda och får därför bra självförtroende. Ett bra självförtroende leder oftast till att man bli ignorant och egoistisk.

Ett bra självföroende måste användas på rätt sätt.

Posted on: 2007/9/5 5:34
I am a child of the Enlightenment

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper