vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6)

Re: Vilka låg bakom 11 september?

See User information
Zink
Hur länge du tänker fortsätta dina värdelösa inlägg?

Posted on: 2007/9/5 9:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

osm skrev:
Hehe,

Hoover sa, conspiracy, 911 är en av många conspiracies! Är du korkad ? :)
911 planerades inte på en halv eftermiddag precis. 911 är inte den enda konspirationen, den har endast kunnat skapas på grund av att vi lever i en konspiration!

Många snackar om konspirationen, som om den vore en grej som uppstått nu på senare tid, som ett häftigt mode eller nåt. Eller att nån suttit o knåpat egotrippar för 20.30 år sedan... En liten grupp männsikor! Hmm, backa bandet nåra tusen år, 911 blir så mycket enklare att hålla koll på då.

Zink, jag menar att Hoover försökte berätta en sak, men det var ingen som brydde sig så värst då. pga det så kunde man fortsätta nwo planerna, o så hände 911.... O sen kommer nästa o nästa o nästa. O alla står o funderar på vad Hoover sa, o vad det betydde? :)

Han har dock ännu rätt, -so monstrous he cannot believe it exists!

Hare gött..

Du får gärna förklara. Först så läser jag att konspirationen sker i största hemlighet och att alla organ som FBI, CIA m.m. hjälper till i att dölja konspirationen sedan kommer ett citat från Hoover som också ska vara med i denna dolda konspiration men som öppet deklarerar denna konspiration och då frågar mig. Varför i all världen sa Hoover något om konspirationen alls om de nu skulle döljas?

Går det verkligen att bevisa en konspiration som är dold och öppen samtidigt? Är inte det oförenligt.

Enligt mig så säger Hoovers citat att konspirationen inte finns för annars skulle han ha hållit tyst om den.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Posted on: 2007/9/5 9:48

Anonym
Quote:

puppa skrev:
Zink
Hur länge du tänker fortsätta dina värdelösa inlägg?

Om du nu tycker jag håller på med att lägga i värdelösa inlägga så får du faktiskt visa på att de är värdelösa annars anser din kritik också vara värdelös.

Anonym
Quote:

puppa skrev:
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Om du använder sökfunktionen kommer du att upptäcka att denna kommentar inte är särskilt ovanlig.

Anonym
Quote:

Enligt mig så säger Hoovers citat att konspirationen inte finns för annars skulle han ha hållit tyst om den.

Han sa det bara för att få kompisar eller vad??

Quote:

Om du nu tycker jag håller på med att lägga i värdelösa inlägga så får du faktiskt visa på att de är värdelösa annars anser din kritik också vara värdelös.

Jag tycker att alla dina inlägg är helt värdelösa. Du kan inte hitta någon annan förutom du själv och zpz2 vilket också är dig själv som tycker något annat.

Anonym
Måste bara lägga mig ner på golvet och skratta käken ur led :) :) :) ...
Om Hoover kanske inte sagt vad, och skulle du kanske inte tro att det är film på väggen, under en konspirationsteori som ramlade ner under FBI's högkvarter, och rätt ner i gröten hos pappa Bush, och hans lärjungar, alla heter visst SIV!

Va tusan yrar du om Zink?

Ärligt talat, begriper du inte att det är nåt fuffens med citatet?
Begriper du inte att det är nåt galet när fler och fler "plockas" bort, efter det dom gjort vissa uttalanden, eller tänker göra? Ser du inte skogen för alla träd lilla gubben?

Lägg undan Tin Tin och "best of a ding ding värld", ta fram lite andra böcker istället. Dom ger mer!

Lycka till med agendan!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article710771.ab
En viktig tanke! En del får den, andra inte!

Anonym
Quote:

osm skrev:
Måste bara lägga mig ner på golvet och skratta käken ur led :) :) :) ...
Om Hoover kanske inte sagt vad, och skulle du kanske inte tro att det är film på väggen, under en konspirationsteori som ramlade ner under FBI's högkvarter, och rätt ner i gröten hos pappa Bush, och hans lärjungar, alla heter visst SIV!

Va tusan yrar du om Zink?

Ärligt talat, begriper du inte att det är nåt fuffens med citatet?
Begriper du inte att det är nåt galet när fler och fler "plockas" bort, efter det dom gjort vissa uttalanden, eller tänker göra? Ser du inte skogen för alla träd lilla gubben?

Lägg undan Tin Tin och "best of a ding ding värld", ta fram lite andra böcker istället. Dom ger mer!

Lycka till med agendan!

Detta är då inget bra svar på det jag framförde.

Ta och förklara varför Hoover nämnde en konspirations om enligt många 911 truth sidor är hemlig.

Quote:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article710771.ab
En viktig tanke! En del får den, andra inte!

Och vad är det för särskilt med att försvarsminister avgår? Ministrar har kommit och gått under årens lopp så varför detta mer märkvärdigt än de andra? Eller är ministeravhopp ett tecken på en konspiration?

Anonym
Ta en korv o gå o lägg dig Zink, kroppen behöver sömn, annars blir man snurrig och dan! :)

Natti natti

Anonym
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

zink skrev:
De byggnader jag refererar till varuhusraset i Soul och bankbyggnadskollapsen i Singapore rasade rakt ned och utan sprängämnen.

Kan du ge mig länkarna till referaten?

Ska jag tolka ditt referat som icke hållbart?

Anonym
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

zink skrev:
De byggnader jag refererar till varuhusraset i Soul och bankbyggnadskollapsen i Singapore rasade rakt ned och utan sprängämnen.

Kan du ge mig länkarna till referaten?

Ska jag tolka ditt referat som icke hållbart?

Länkarna om byggnaderna finns i tråden "Tydliga explosioner i WTC - Video".

Anonym
Nej, det finns bara en transport minister som har öppet sagt det, flera gånger dessutom.

Norman Minettas vittnesmål
http://www.youtube.com/watch?v=J1YTsfbYhr0

När zzzink säger "inga hårda bevis" så är det helt sonika ett påstående att det inte finns hårda bevis, ungefär som man kan påstå att flygfotogen smälter stål vilket de gör på FOX news.

« 1 ... 3 4 5 (6)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper