vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Nationaldemokraterna stödjer Alex Jones
Ägna dig åt 9/11 och översätta filmer du istället

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
maggot: och så ägnar du dig åt.... Ja vad egentligen?

Det där var inte ens roligt skrivet av dig maggot. Helt jävla onödigt. Seraphim har väl dragit det fetaste hästjobbet av alla med alla översättningar. Det är ju fan tack vare han som du har kollat på Terrorstorm övht taget.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Sera har gjort en kanonjobb och det ska han ha mycket cred för men frågan är vad sera ville säga med sitt "kanoninlägg" i denna tråd där kan man prata om något "onödigt"

Anonym
maggot:

Se mitt inlägg överst på denna sida och gör som jag säger.

Du kunde fan inte hålla dig borta ur tråden om någon pep något som du inte sympatiserar med, du kunde inte låta bli att kommentera.

Har du slut på makrill och Dansk RÖD Fadöl i hemmet eller varför beteer du dig på detta vis?

Anonym
Är jag utsat för en konspirationa av dig o sera

Makrill har jag inte inte öl heller bara lite blaskigt vin och det ska nu drickas upp...

Jaja nu orkar jag inte tjaffsa med dig du borde bränna skivor istället

Anonym
Det hade varit bättre att vara CP-skadad.

Då hade man varit aningslös och glad jämnt.

Å andra sidan så verkar 90 % av befolkningen vara till hälften CP-skadade.

Vad gäller folk som varit på vaken ett tag så verkar 90 % vara enbart Halvvakna och utan mål/strategi för en bättre värld.

Själv tror jag att jag är vaken till kanske 20 % och att Infon måste ut.

Tror jag i alla fall. En del verkar bara vilja ha bekräftelse och tävlar på att ha mest inlägg på Forumet.

Avslöjas inte Konspirationen så kommer det heller inte att ske några förändringar.

Se er själva i Spegeln och fråga er vad f-n ni vill med Livet.

Skall Psykopaterna få fortsätta med sina Lögner.

Det måste byggas upp en Kritisk massa och ur den kan vi Rösta.

Allt nuvarande är SJUKT.

Hjälper det att rösta på ND eller SD i nästa val ?

Kontraproduktivt enligt min syn på saken.

Vad är mer Kontraproduktivt ?

Ämnen som är stämplade av Inteligentian som Tabu-ämnen.

Vi är i Informationsstadiet ( Info-Krig ) och jag har inte sett något Nytt växa fram ur det stadiet ännu.( folkrörelse )

Jag kommer att följa Vaken och önskar er lycka till !

Själv Tackar jag för mig ochv avreggar Mig

911 is The Key.

Anonym
A73

1 jag tror inte ND/SD har lösningen på sveriges alla problem men jag tror absolut att de kan bromsa elitens planer ett tag eller varför tror du att de är så smutskasstade i media?
och bör man inte stödja de enda partier 1 gång vart 4e år, som faktiskt tar upp dessa dolda maktstrukturer

2 Tabu

Vill du ha reda på vilka som styr ta då reda på vilka du inte får kritisera

Varför är dessa ämnen tabu och vilka har skapat dessa ?

Att vara nationaldemokrat = med nazist
att vara sanningsökare = konspirationsteoriteker = galen och paranoid

det är samma gäng som stämplat orden

Anonym
Maggot fortsätter svara för han vill vara en nagel i ögat. han vill gnälla. han vill vara martyr som bor i skyttegravarna. han vill bli sedd som en retsticka som aldrig håller tyst. han tror också att ständigt älta samma ämnen med alla han träffar kommer göra någon form av underverk för världen.(??)

Vidare kan jag personligen gnälla på att maggot för han har sett till att jag blev automatiskt deletad från helgon.net då jag försökte tipsa om "manifestation i stockholm." Forum-administratörerna skicka ett surt mail till mig om att de var trötta på vaken. jag bad om ursäkt. de svarade att de hade fått "nog" sedan den där maggot ballat ur där felra gånger. Rättvist mot mig... Tjenare.
Jag drar slutsatsen att maggot då pajjat alla möjligheter MED och på helgon.net. Det är väl inte en för långdragen slutsats eller?

Maggot: Dra på en promenad eller tälta ett par dagar kring: Gäddevatten och Skyrsjön. Du kommer hitta. Du har nu ledigt från vaken.

Anonym
Jag undrar däremot varför jag blir mordhotad av muslimer som springer runt och ylar och när man först skjuter efter dem springer de och gråter som 12åriga kvinnor.

Jag hoppas att Rumsfeld och G. Bush inte bara slutar med 350,000 Irakier utan att de totalt kärnvapenbombar hela mellanöstern.

Allahu Satan.
(Shaitan, om man vet något)

Det är dags att åka till Guatemala City och gå till USMCs rekryteringsstation och presentera papper och sen åka och skjuta skit. DS.

See User information
Maggot, det finns även en hel del lösningar i t.ex. Islam.

Ta t.ex. det som fundamentalt styr oss människor, dvs. ekonomin och räntan. Inrätta islamska banker och förbjud ocker. Förbjud spel om pengar, värdepapper och aktiehandel. Förbjud skatter förutom zakat vilket är 2,5% av ditt sparade kapital som du har förvaltat under ett helt kalenderår som ska delas med till de som har det sämre. Förbjud ägandet av naturresurser och naturtillgångar, detta ska gå till välfärden så som skolor och sjukvård. Se till att samhället eller Sverige blir självförsörjande i sån hög utsträckning det bara går och lägg inte all tillförlit på en annan stadsmakt.

Även om man inte är muslim så kan man finna alternativa och bra lösningar i Islamsk lag.

Men nu kanske du (maggot) blir ilskaen och postar massa bilder från Iran?

Posted on: 2007/9/15 1:08

Anonym
Jag tycker att du kan förklara hur Gud/Allah lyckades göra bort sig rörande arvsdelen i Koranen. Inte ens du kan förneka att Allah försöker dela ut 7 delar till 5 personer. (Titta i din sk. skenheliga bok)

See User information
Vilken vers syftar du till?

Posted on: 2007/9/15 3:45

Anonym

See User information
Bisarrt att läsa på vaken att man önskar att den sista delen av världen som ännu inte ligger under det nya standardiserade systemet blir sönderbombat, och därmed att denna fas av agendan vi befinner oss i nu blir fullbordad.

Tror inte någon förutom eliten kommer hurra när nästa fas av agendan rullar in.

Posted on: 2007/9/15 10:45

See User information
Svar till Al-CIAda:

Quote:
Parents: Both parents shall receive one-sixth each, i.e., one-third of the total property.

Wife: The wife shall receive one-eighth of the total property.

Balance: The balance after giving away the shares of the first category of inheritors shall be 1-(1/3+1/8) = 1-(11/24) = 13/24

Daughters: The three daughters shall equally share two-third of the balance of the property and assets of the deceased after the shares of all the inheritors of the first category have been given. 13/24 x 2/3 = 13/36; share of each daughter shall be 13/36 x 1/3 = 13/108

Total: The total shares distributed shall be 1/3+1/8+(13/108 x 3) = 11/24+13/36= 59/72

Balance: The balance (i.e., 1-59/72 = 13/72) shall be given to the person bequeathed by the deceased; in the absence of such a person, it shall be given to the closest male relative of the deceased; in the absence of such a relative, the balance shall be distributed as per the regulations of the state of residence of the deceased.

http://www.understanding-islam.com/re ... t.asp?type=article&aid=14

De sidor du hänvisade till glömde bort att man delar in arvet i olika kategorier och räknar helt annorlunda än vad Islamsk Sharia säger...

Posted on: 2007/9/15 12:29

Anonym
Quote:
Bisarrt att läsa på vaken

Vad enskilda användare tycker om hur olika saker i världen ska lösas eller hanteras är inget som har med vaken.se att göra. Forumet är till för öppen debatt men speglar nödvändigtvis inte vaken.se.

Jag låser denna tråd och hänvisar er till mitt tidigare inlägg om vad ni bör göra. Infokriga, bränna skivor eller annat. Får ni tråkigt en lördag som denna är det bara att PM:a mig. Jag har massor med andra idéer.

Jag säger som Kajan i hipp hipp på bred skånska. (med diftongerna)
"JA E FULL AV SVAR!"

See User information
Dan!

Jag fattar inte varför du fortsätter att bebo detta land som ändå har den muslimska världen att tacka för sin utveckling och vetenskapliga framsteg.

Om du nu är så begeistrad av Islam så är det väl bara att flytta till ett valfritt muslimskt land.

Take a pick.

Det är märkligt att alla vill till detta underutvecklade land.

Posted on: 2007/9/15 20:56

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper