Vakencorner

bush and the alien.
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
http://www.coasttocoastam.com/gen/page2194.html?theme=light
En konstig reflex, eller bevis för att bush är en skumfuk?
Posted on: 2007/9/15 21:06
|
|||
|
Re: bush and the alien.
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=1
Posted on: 2007/9/16 0:37
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
En sk "down to earth" teori hade väll varit att det är ngns axel/arm och veck i kavajen, men den rör sig oregelbundet till bush/dom som står bredvid..
Och folk som är intreserade av Lazar liknande berättelser bör kolla in Phill Schneider. Jäävlit spännande. Han jobbade med mineraler eller ngt sånnt (att göra grottor/underjordiska baser) o dulce/a 51 i ganska många år. Var med om ett sk "alien rebbelion" där han förlorade några fingrar. Sen tröttnade han på all skit och coverups och började prata öppet om det, visa rymdvarelse matterial osv.. Sen gjorde han självmord... Inte genom att käka alla kopiösa mängder av piller han har i hemmet, inte genom att skjuta sig själv med sin pistol. Nepps han störp sig själv med en slang... ehh.. okej.. googla runnt lite så hittar ni massa videor med honnom, en speceillt bra är den från 95 då han föreläser på en ufo mässa. Här är ett öppet brev från hans ex-fru. http://www.apfn.org/apfn/ex_wifephil.htm
Posted on: 2007/9/16 5:27
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
det där med en alien i rutan är så extremt fånigt så jag finner knappt inte ord.. lägg ner snälla :)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
du är fånig.
Posted on: 2007/9/18 14:40
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Jaja emil man ser vad man vill se.
Jag är säker på att det finns utomjordiskt liv och är relativt säker på att dom har vart här , men jag tror knappast dom står bakom bush i livesändning ;). |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
OJ va konstigt att sådant här kommer fram på C2C. Jag är riktigt förvånad, det hade jag aldrig trott. öj öj öj
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Voiden är lite skeptisk mot C2C eller?
Dom har mycket intressanta människor med, men ibland hör man disinfo från en del gäster, man får helt enkelt bestämma vilka man kan lita på och inte och det börjar man bli ganska duktig på.. Lyssnade på ett program häromdagen som handlade om remote viewing, väldigt intressant, men några av dom intervjuade påstod att Osama Bin Laden var vid liv och att USA kunde plocka honom när dom ville.. Lite rätt och lite fel enligt mig.. USA hade kunnat plocka honom om han vore vid liv! Remote viewing är annars jävligt intressant, för er som undrar så kan ni söka efter "the father of remote viewing" , Ingo Swan ..
Posted on: 2007/9/18 19:57
|
|||
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Har George Noory erkännt att han sympatiserar med 911-truthmovement eller om han själv är övertygad om att 11 september var organiserat av en svårgreppbar maktelit?
Har någon hört det här med "reverse speech"? Vete fan vad det handlar om eg. Tror Rense hade något program om det. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Noory har ju AJ med ganska ofta så det ser jag som en bra sak, dessutom tror jag inte AJ skulle ta i Noory med en tvåmeters tång om det var nåt skumt med honom.. Iofs så vill ju AJ ha ut informationen men han skulle nog inte göra det genom att umgås med fel människor..
Öppna sinnet lite voiden.. ![]()
Posted on: 2007/9/18 20:35
|
|||
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Här är en bättre och längre filmlänk:
http://www.disclose.tv/viewvideo/1578 ... ord_Peeks_Through_Window/ Det är något som står FRAMFÖR Bush och inte bakom fönstret. Ser ju faktiskt ut som Greys, man kan se 2 st. här.
Posted on: 2007/9/19 11:31
|
|||
~Jag vill skaffa mig en god utbildning - därför hoppade jag av skolan~
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Så jävla läskigt :D
vad är det för någonting lixom...
Posted on: 2007/9/19 12:27
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Hur stor tror ni % satsen är att det är en alien vi ser i rutan?
Jag skulle säga mycket mindre än 1% Ser ni nån mening med att det skulle vara nånting annat än en reflektion? Nej för det finns inget vett i detta alls. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Jag ser det som jag ser allt annat i "paranormal" changern, som att allt utom 5% går att förklara bort med naturliga down to earth teorier.
Så jag skulle säga att jag tror det är ungefär 5% chans att det faktiskt är en alien och inte en reflektion, hade jag inte tyckt det var lönt att diskutera det då, så ser jag ingen anledning i att jag (eller någon annan för den delen heller) skulle överhuvud taget diskutera hela ufo ämnet i sig. Jag är dock väldigt övertygad om att USAs regering (såväl som så gott som alla andra regeringar för dom är alla styrda av samma makt) är väldigt connected med EBEs, så jag säger ptja, why not?
Posted on: 2007/9/19 12:39
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login