vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Bokmässan, Göteborg, 28sep, Juri Lina?
Jag gillar inte alls att människor slås ner pga av deras politska åsikter.

Du snackar om att inte döma och plasera i fack osv!

Men du är jävligt snabb att dömma ut människor som har kontakter med människor som har "fel åsikter"

Genom sig själv känner man andra!

Du borde läsa Juris bok om kommunismen så kanske du kommer till insikt om vad det är för människor du hyllar!

Ditt parti brukar delta i sammanhang med våldsverkare såsom AFA mm och var det inte er gamla ledare Elin Gauffin som vid under kampanjen "Elevkampanjen" år 1998 berättade hur ni rev ner politiska motståndares valmatrial och förstörde dessas valsedlar!

Dit parti ingår i en rad nätverk som ex flyktingamnesti där ni tillsammans med hela etablisimanget mer eller mindre arbetar för en okontrolelrad invandring...
Där sammarbetar ni med
Centerpartiets Ungdomsförbund (CUF)
Centrum mot rasism
Ingen människa är illegal
Ung Vänster
Vänsterpartiet
Caritas, Angered
Folkets Hus, Hammarkullen
Globalisering Underifrån,
Socialdemokratiska Ungdomsförbundet

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag tror att Toblerone gillar inte att Juri helt korrekt påpekar vem som står bakom honom och hans parti. Kommunister och yttrandefrihet mixar lika bra som pedofiler och småbarn.

Vad är det ör skillnad mellan en Barnpedagog och en Pedofil?

- Pedofilen gillar barn.

Posted on: 2007/9/22 13:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag ringde Bok & Bibliotek i Norden AB, SE-412 94 Göteborg | Tel 031-708 84 00 under förmiddagen och för några minuter sedan. Hon i växeln kopplar mig hela tiden till en telefonsvarer för någon person. Jag förklarar att det finns en författare med estländsk bakgrund och som legat på topplistorna, som bor i sverige och undrar om vi kan få in honom på en kant nu på slutet även om vi är sena. Ingen hör av sig till mig och vill diskutera detta. Jag ska fortsätta ringa 031 708 84 00.

Den som vill får gärna ringa till bokmässan och förklara att ni har mailat om en Estländsk författare men inte fått svar och undrar om ni kan få tala med någon som har hand om bokningarna eller om det finns möjlighet att få in denna författare på "short notice".

Jag tänkte att om jag lyckas med någon av dessa personer och de säger ok, så får vi ringa till Juri genom Maggot eller Attilla kanske och se om han kan ta ett X2000 ned till GBG direkt i helgen. Men det är om vi verkligen lyckas. Först ska vi få dem att uttala sig.

Anonym
Jag har kontakt med ledningsgruppen nu /organisatören.

- Det är omöjligt att få en monterplats. Det finns ingen plats kvar, vi har anmält för sent. Det finns inget utrymme helt enkelt.

- Det är omöjligt att ställa honom i ett hörn. (som jag bad om)

Det finns en chans att "estlands montern" kan ta hand om honom eller låta han vara där. Jag ska tala med ledningen / organisatören om 20 min igen. Så ni behöver inte ringa in och tjata till växeln. OK?

OBS OBS OBS. Allt detta är ordnat UTAN att ledningen vet vad han heter eller vem han är. Jag hara bara tala om hans placeringar på försäljningstoppen i Estland och andra saker. Han inte nämnt hans namn ännu.

See User information
Vad händer???

Uppdatera oss!

Posted on: 2007/9/27 16:47

Anonym
Jag fick samma nummer till samma Est som du fick benny.
Har ringt han 3 ggr. En gång upptaget och de andra gångerna har jag inte fått svar. Fortsätter ringa och har ganska klart för mig vad jag ska önska av honom och hur jag ska formulera mig.

See User information
Lycka till.

Posted on: 2007/9/27 17:40

Anonym
Well. Jag har fått tag på ansvarig för Estlands monter på bokmässan.

Han var mycket trevlig och en resonabel man. Men vi är alldeles för sent ute om vi vill ha in Juri Lina. Han har redan nekat andra mindre författare som är sent ut. Det hela han förklarade för mig verkade helt rimligt i mina öron.

Vidare så kallade han Juris böcker för "great" och han var även av uppfattningen att Juri var en "stor" författare och definitivt hade passat i deras monter/på bokmässan. Han hade enbart goda ord att säga om Juri och han tvekade aldrig samt stakade sig aldrig när han förklarade detta för mig.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper