vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Gissa hur många underrättelse tjänstemän som skriver här
Hur många från svenska underrättelse tjänsten tror ni skriver här?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Gissa hur många underrättelse tjänstemän som skriver här

See User information
Starkaste kandidaten för det måste ju vara zinkedinken, utan konkurens.

Posted on: 2007/9/27 17:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag

Anonym
De som engagerar sig i forumet och skriver mycket med aldrig vågar eller aldrig kan träffas i verkligheten för en fika eller diskussion om IRL-aktivism är blacklisted i min bok. Det betyder inte att jag tror de jobbar med underrättelsetjänst, det betyder bara att jag ser dem som onödiga/hopplösa och helt odugliga att ha och göra med. Forumet har inget självändamål. ALLT ska mynna ut i förändring i verkligheten och aktivism i verkligheten.

Enkel teknik. Jag har träffat massor av er i verkligheten, jag vet att ni finns i verkligheten och vi har kontakt utanför forumet. Då kan man bygga upp ett samarbete och förtroende.

Anonym
Ingen

Anonym
Det är fullt möjligt att ingen av dem skriver här, gissa hur många av dem som läser här istället.

See User information
Alla...

Posted on: 2007/9/27 18:32
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
finns det något facit?

Posted on: 2007/9/27 18:35

See User information
Quote:

Al_Kyder skrev:
finns det något facit?

- Fråga våran egen professor i Statskunskap, zink!

Han om någon måste ju veta.

Posted on: 2007/9/27 18:51

See User information
"dom" kollar vilka böcker vi läser, filka filmer vi ser, vad vi köper i affären, vilka siter vi är inne på och vad det står i våra mail, jag är övertygad av att dom kollar här också, och försöker ta reda på vilka vi är och göra ngn form av svartafolkets lista med "konspiratörer"

Posted on: 2007/9/27 19:59
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Tänker du på någon särskild void?

Du hamnade just nu inom mitt radar scanning område.

Du kan väl säga som det är.

Alex Jones är ingen journalist, han är NSA agent eller nå´t?

Annars skulle han ha blåst på som fan om detta med Duran Duran.

En journalist vill få igång en debatt, en underättelsetjänsteman

han gör en utredning i det tysta!

Är det Must som finansierar Vaken eller enheten för psykologiskt försvar?

Alla, som hänger här så ofta är väl inte bidragsberoende, void?

Hur långt har ni kommit i bevisinhämtningen mot NWO?

Är Mona Sahlin och Bildt dubbelagenter eller är de på NWO:s sida?

Ni håller på med en jätteoperation va, kartläggningen och knäckandet av det största brottssyndikatet i världshistorien.

Det är därför ni debunkar detta med Duran Duran så häftigt, för allting utreds just nu!

Men ge mig bara en signal void. Har ni kontroll på NWO?

Kan jag sova lugnt om natten?

Är ni snart klara, så kan jag ju lämna sidan.

Jag ställer väl ändå bara till med problem

Anonym
Dom sidor som Must driver är nog:

www.aftonbladet.se
www.expressen.se
www.dn.se

osv.

See User information
Vad i helvete YRAR du om människa?

Posted on: 2007/9/27 21:07

Anonym
TheArbeiter:

Hamnade jag i din "radar" för vilka som är "underrättelse tjänstemän"?

Well. Vad ska jag säga? Jag är rörd. Jag tar det som beröm och tolkar det som att mitt infokrigande mot någon form av hållbar sanning här i världen är framgångsrikt.

Vilka jobbar jag för då? Du får tre alternativ att välja mellan, ett är rätt.

1. CentCom?
X. Säpo?
2. Ödlor?

Kan vi få några fler röster på mig från vaken.se användarna?
Jag skulle gärna vilja vinna det här med 4-6 röster mer än den som kommer 2:a på din lista av de på vaken.se. Då skulle jag vara stolt som fan. Ska fan firas med ett par Norrlands Guld. Det är jag värd isåfall. Rösta nu! :)

Quote:
Men ge mig bara en signal void.

Okej? Vilken sorts av signal. Gillar du sådana här CIA-Drama-Rollspel:s liknande grejer? Ska jag sätta in en annons i SVD där du kan avläsa den hemliga koden från mig som identifierar att jag faktiskt "jobbar för underrättelse".

I min CV som jag skickade som jobbansökan till ett av ovanstående alternativ så presenterade jag mig på följande sätt:
"På min fritid jobbar jag med att lägga in sublima meddelanden på de mest populära konspirationsfilmerna så när de seedas och sprids via internet så är vissa kopior modifierade för att subtilt programmera/styra den konspirationsintresserade amatörsforskaren."

See User information
Void är lätt en ödla. Jag vet det. Har sett han ligga i solen för att värma upp sitt blod.

Posted on: 2007/9/27 21:18

Anonym
Quote:

void skrev:
TheArbeiter:

Hamnade jag i din "radar" för vilka som är "underrättelse tjänstemän"?

Well. Vad ska jag säga? Jag är rörd. Jag tar det som beröm och tolkar det som att mitt infokrigande mot någon form av hållbar sanning här i världen är framgångsrikt.

Vilka jobbar jag för då? Du får tre alternativ att välja mellan, ett är rätt.

1. CentCom?
X. Säpo?
2. Ödlor?

Kan vi få några fler röster på mig från vaken.se användarna?
Jag skulle gärna vilja vinna det här med 4-6 röster mer än den som kommer 2:a på din lista av de på vaken.se. Då skulle jag vara stolt som fan. Ska fan firas med ett par Norrlands Guld. Det är jag värd isåfall. Rösta nu! :)

Quote:
Men ge mig bara en signal void.

Okej? Vilken sorts av signal. Gillar du sådana här CIA-Drama-Rollspel:s liknande grejer? Ska jag sätta in en annons i SVD där du kan avläsa den hemliga koden från mig som identifierar att jag faktiskt "jobbar för underrättelse".

I min CV som jag skickade som jobbansökan till ett av ovanstående alternativ så presenterade jag mig på följande sätt:
"På min fritid jobbar jag med att lägga in sublima meddelanden på de mest populära konspirationsfilmerna så när de seedas och sprids via internet så är vissa kopior modifierade för att subtilt programmera/styra den konspirationsintresserade amatörsforskaren."

Men varför vill du träffa mig void?

En motståndsrörelse funkar jävligt mycket bättre om alla gör sin del på sin kant utan att veta om hela jävla nätverket!

En motståndsrörelse där alla känner varandra är oerhört sårbar!

Om ingen känner den andre och alla sprider information i det tysta, så kan ingen knäcka en sådan organisation!

Verka utan att synas, är inte för inte Wallenbergarnas valspråk!

Anonym
Och jag står fortfarande fast vid att Alex Jones verkar inom någon sido avdelning av US Intelligence!

Han kan bara inte vara så cynisk, så att han sitter och väntar på att en eller flera nukes skall spränga bort städer bara för att Duran Duran låten Playing with Uranium också skall kunna adderas i anklagelsen mot de som är ansvariga för deras arbete!

Varför nämnde han ingenting i programmet med Warren?

Hans agerande går utanför mitt förstånd, när man betänker att det är 100% klart att Duran Duran är Illuminati!!

Det går bara ihop med hypotesen att han är inom Intelligence

Anonym
Quote:

Men varför vill du träffa mig void?
En motståndsrörelse funkar jävligt mycket bättre om alla gör sin del på sin kant utan att veta om hela jävla nätverket!
Om ingen känner den andre och alla sprider information i det tysta, så kan ingen knäcka en sådan organisation!
Verka utan att synas, är inte för inte Wallenbergarnas valspråk!

Jag har väl aldrig skrivit att jag vill träffa dig någonstans? Det kan jag inte minnas att jag har skrivit. Hittar inget i denna tråd iaf.

Bra att du är nöjd och övertygad om att din väg är den rätta.
Ha det bra och lycka till med ditt infokrig eller vad det nu är du håller på med. Vi gör vår grej, så kan du göra din duran-duran-grej.
Om du någonsin tröttar på duran-duran kan du säkert få låna någon immortal technique från oss andra.

See User information
Jag tycker det är ganska så långsökt att säga att Aj är med i Illuminatis agenda bara för att han inte tar upp allt, han kanske inte haft tid? han kanske inte vet om det? Han kanske inte är intreserad?

Och att säga att duran duran är 100% säkert illuminati pga några låtnamn är också ganska så långsökt

Posted on: 2007/9/27 22:51

Anonym
Quote:

Jag har tänkt lite mer över det du skrev och jag har en fråga.
Har du byggt upp den här teorin om hur du tycker det moderna infokriget ska utkämpas genom att hämta inspiration från thrillers/sci-fi-film/spion-thrillers eller?

Genom att du finns på internet, har telefon, har ett personnummer, har en identitet, har gått i skolan, har en historia, har en mobiltelefon, etc etc så finns du i så många register och loggar att OM någon med makt hade velat kolla upp dig och dina åsikter/umgänge hade det varit väldigt enkelt antagligen. Så din "hemliga tysta organaisation" är redan knäckt.

Vi ska spela öppna kort. "De" ägnar sig åt att dölja och ljuga i det som för vanligt folk är osynligt. Vår uppgift är att avmaskera, inte själva leka någon jävla dektektiv-spion-lek.

Anonym
Men va fan, om någon spränger kärnvapen i amerikanska städer så vet jag precis vem det är. AJ har ju tom sagt att nästa 9/11 blir säkert med kärnvapen.

Anonym
Quote:

void skrev:
Quote:

Jag har tänkt lite mer över det du skrev och jag har en fråga.
Har du byggt upp den här teorin om hur du tycker det moderna infokriget ska utkämpas genom att hämta inspiration från thrillers/sci-fi-film/spion-thrillers eller?

Genom att du finns på internet, har telefon, har ett personnummer, har en identitet, har gått i skolan, har en historia, har en mobiltelefon, etc etc så finns du i så många register och loggar att OM någon med makt hade velat kolla upp dig och dina åsikter/umgänge hade det varit väldigt enkelt antagligen. Så din "hemliga tysta organaisation" är redan knäckt.

Vi ska spela öppna kort. "De" ägnar sig åt att dölja och ljuga i det som för vanligt folk är osynligt. Vår uppgift är att avmaskera, inte själva leka någon jävla dektektiv-spion-lek.

Du måste ju vara bra jävla naiv void! När du har bekantat dig med NWO´s planer, så är integritet en fråga om att bli utrotad eller inte.

Jag har väl ingen jävla aning om vad ni har för agenda, och har du inte fattat att NWO spelar ett spel som är 10 ggr mer avancerat än en vanlig spionroman, då kan du ju sitta där och önska att du hade vårdat din integritet lite mer, när de kommer och hämtar dig!

Det där rättvisesnacket om att "varför skall du få vara anonym, när vi frontar och tar alla risker, det är så dumt, så det finns inte!

Hur länge tror du att Illuminaterna hade kunnat överleva som en maktfaktor om de inte hade satt in en person i taget utan frontat hela organisationen av rättvise skäl!

Fundera på det du!

Anonym
Det är rätt, NWO och dess bedrägerier är mycket avancerade.

Bedrägerier i bedrägerier vetenskapligt utformat men som alla bedrägerier så bygger de allihopa på att folk tror på dem.

Så fort bedragaren inte längre har någon som tror på honom så är det ganska kört. Det "enda" man behöver göra är att inse att det mesta är helt enkelt bara lögner. Jag skulle tro att det enda som är sant som de lär ut i den obligatoriska skolan är att 1 + 1 = 2 [gissa varför den just är obligatorisk]

Jag skulle vara glad om jag såg 5% av deras bullshit men som sagt var, man lär sig mer och mer.

De som sitter i toppen av skiten är i grund och botten kabbalister och den största "hemligheten" i denna babylonska demonologi är att hela verkligheten i själva verket är en illusion. Tala om matrix, heh.

Jag kan definitivt tänka mig att de inte tycker att folk behöver veta detta.

Anonym
Quote:
Det där rättvisesnacket om att "varför skall du få vara anonym, när vi frontar och tar alla risker, det är så dumt, så det finns inte!

Ditt svar innehåller enligt mig så mycket dumheter och totalt värdelösa taktiker att jag bara blir trött av att kolla på det. Jag orkar inte ens svara långt på sådant där. Du vrider och vänder på allt när du tar in och tolkar det i huvudet? Var har jag uttalat mig om din anonymitet?

Det enda jag säger är att om du tror du är anonym när du reggat dig här och pratar om infokrig, så är du ju rätt körd alltså. Hallå?

Naiv? Är det inte du som är naiv när du tror att världen kommer förändras genom att du INTE organisarar dig, INTE gör något IRL, inte syns, bara gör saker på egen hand. Ska förändringen vara så hemlig att folk inte ens märker det också? Att tro att du kan sitta själv i din datastol och uppnå förändring är ju bara så naivt och barnsligt att jag inte vet vad. Det enda du presenterat här är massa teorier om duran duran. Vad är det för aktivism eller infokrig du håller på med egentligen? Du verkar ganska kn... i mina ögon. Ta det inte personligt, eftersom jag gör denna bedömning från text och jag aldrig träffat din "person" i verkligheten.

Risker? Med den väg du tänkte köra? Vad det nu är för "hemlig" väg så är det nog bäst att du avregistrerar dig härifrån och slutar snacka med oss.

Ta din spionroman och dina duran-duran skivor och gör din aktivism på annat håll om det är nu det du vill. Varför du sitter kvar i forumet och skriver när det du förespråkar är "hemlighet" fattar jag inte. Det får dig bara att framstå som paradoxal och en "snackare" som inte vet vad han håller på med.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper