vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Insiders gamla repotage om invandrare och brott

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=S3cpreVQELY&mode=related&search=

Invandrare rånar bara svenskar

Fängelsestraffet rena lekstugan

De skrattar åt det hela

ÖPPNA ÖGONEN!

Posted on: 2007/9/30 15:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Insiders gamla repotage om invandrare och brott

See User information
Förr försökte muslimerna ta Europa med vapenmakt, nu gör de det med barnvagnar.

Posted on: 2007/9/30 15:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Mina erfarenheter är ett rånförsök, knivhotad av en svensk för några år sedan. För ca 20 år sedan blev jag jagad av en svensk narkoman med skruvmejsel. Sedan har jag nästan hamnat i slagsmål med ett antal svenskar, en kanske hade finsk härkomst... okej invandrare?

Hur som helst så finns det problem bland invandrare, även med titeln muslim. Men det är helt klart motsattsen av hur en muslim ska uppföra sig, så jag kallar dem inte muslimer som rånar andra precis som att Bennybear eller Maggot skulle tituleras som kristna?

En annan grupp som många gånger anklagas för en hel del är romer. Jag känner en del romer och jag vet också hur människor pratar omkring dem. Faktum är att jag har hört att många är helt klart förbannade på mig eftersom jag sålde ett hus till en romsk familj och hört folk säga att ingen kan sälja sitt hus idag och att priserna har sjunkit markant. När jag efterforskar via mäklare och sidorna hitta.se och bovision.se så ser jag helt klart att ingen ens har försökt, eller försöker sälja sina hus.
Då jag också har hört hur människor talar om romer i min närhet och jag vet att vissa kan man inte lita på, och andra är som vem som helst så anklagas alla romer, även de bästa på falska grunder. Jag har också följt med utvecklingen hos vissa unga romer och upp i tonåren hur deras utveckling har blivit. Hopplösheten och föraktet från omgivningen formar många av dem till en isolerad grupp, utan framtidshopp och tro om att t.ex. finna arbeten osv. Om de gör affärer på egen hand så som att köpa och sälja bilar så ser många dem som skurkar.

Så en stor del av skulden på att t.ex. romer, och vissa invandrargrupper faller till kriminalitet kan många gånger riktas mot samhället som inte tar emot dem och ge dem chansen att finna ett liv som vilket svensk som helst.

Jag hörde i en kommun där politiker hade gjort en åtgärd till en familj som de hade problem med. De lovade mannen i huset ett fast arbete om han såg till att barnen gick till skolan. Allt hade gått riktigt bra och jag träffade sonen till familjen som arrangerade en matlagningstävling för alla elever på skolan och var mycket framåt.

Samma tendenser finns även hos svenskar som hamnar i kriminalitet. Om omgivningen stöter bort dem och ser dem som "mindre värda" så självklart finns chansen att dessa individer hamnar i drog- och kriminalitet.

Posted on: 2007/9/30 21:30

Anonym
Dan!

Jag känner också ett antal romer, skittrevliga människor som är som de flesta andra utom när det kommer till de s.k. traditionsbundna trauman som låser deras möjligheter att agera som de själva vill.

Det finns ett grupptryck från andra romer som säger att man inte kan leva som vanliga svenskar på alla sätt och vis utan att det får negativa följder. Det är enl. de gammaldags normerna viktigt att man som rom gifter sig med andra romer inom släkten.

Jag känner också till romer som inte vill att deras barn skall gå i skola, speciellt då unga tjejer som enl. de gamla traditionerna istället har sin framtid utstakad som fruar och barnaföderskor.

Jag undrar varför du uteslöt den biten helt och hållet?

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Dan!

Jag undrar varför du uteslöt den biten helt och hållet?

Vi undrar oxå varför du utesllutit det faktum att Sverige tagit emot överlägset mest "invandrare" ifrån utomeuropeiska länder de senaste 30 åren och att de knappast kan får bättre möjligheter till lättförtjänta pengar än här i landet som "dryper av mjölk och honung"!!??

Vi undra oxå varför du inte nämner alla de ekonomiska pålagor denna massinvandring drabbar svensken i form av neddragningar av den sociala tryggheten, lönedumpning, och massivt växande våldsbrottslighet, otrygghet och allmän rotlöshet i samhället??

Posted on: 2007/9/30 23:09

See User information
Angående romerna så känner jag till sammanhållningen och grupptryck, men även om det finns sammanhållning så innebär det inte alltid att man är kriminell osv. Men många gånger är ju orsaken till att folk blir kriminella genom att de är utstötta från det övriga samhället.

Jag känner många invandrare, ingen av mina vänner är kriminell eller har berättat om någon kriminell bakgrund. Jag har också hört historier varför de har kommit hit och vad som kan hända om de återvänder. Landet av mjölk och honung är ett mycket fint land, om du syftar till Libanon. Det finns en libanesisk historia som går på följande sätt:

En man tackar Allah för det land han lever i och frågar hur kan du vara så givmild, vi har en vacker kust, fritt flöda av vatten, fina berg och växande natur. Svaret blev, vänta... tills du får reda på vem dina grannar är.

Jag har själv besökt landet nu fyra gånger och ska åka ner igen inom en månad. Om det vore lugnt så skulle jag gärna flytta dit, men om du följer media så ser du att man bombar ihjäl politiker efter politiker som är syrienkritiska. Hezbollah har ockupperat stora delar av staden eftersom de känner sig isidosatta. Förra sommaren bombade Israel sönder halva landet, alla broar, elverk, flygplats och bostadsområden. Det är bara en tidsfråga innan detta händer igen.
Även då är det inte många libaneser i Sverige, de som är från Libanon enligt statistiken är Palestinier eller Syrier och Palestinierna är statslösa, har inget hemland. De får inte medborgarskap i Libanon och vad jag finns det flera orsaker. 1. Att ge dem medborgarskap legitimerar deras utvisning från sitt hemland vilket blir en vinst för Israel. 2. Palestinerirna ar i största del muslimer, de kristna vill inte komma i minioritet i landet.

Så problemet skulle ju faktist lösas om väst tillsammans med Israel ger sig av och låter araberna få leva sitt eget liv. Nu är det inte så.

Posted on: 2007/9/30 23:42

See User information
Om du nu älskar Islam så mycket så är det som sagt bara att flytta till valfritt muslimskt land.

Sverige har inte ansvar för HELA världen.

Jag har aldrig sett dig bry dig om det SVENSKA folket och de destruktiva konsekvenser dagens massinvandring och statligt styrda mångkulturella politik och slakt av de nordiska folkens kulturhistoria skapar. Om du nu bor i Sverige får du faktiskt först och främst tänka på vad Svenskarna anser och bry dig om vårat lands förhoppningsvisa fortlevnad i välstånd och harmoni inför framtiden.

Varför åker du inte ned och kämpar för libaneserna och Palestinierna som du verkar bry dig så mycket om.

Posted on: 2007/9/30 23:52

Edited by bennybear on 2007/10/1 0:10:58

See User information
Dan!

Nu fall du verkligen i mina ögon för nu repiterar du de svaren som media har lärt dig "det är synd om invandrare de bor i förorter" eller "svenskar begår oxå brott"

När man ursäktar invandrares brott med att de bor i "utsatta områden" är man inget mer en rasist!

Det då gör är att behandla invandrare som barn, och ursäkta deras betende för att de inte kan ta ansvar för sig själva!

och i förorter borde väl svenskar och invandrare spela på samma vilkor ?
Men faktum är att svenskarna här har mindre status men de begår inte alls lika många brott som sina kamrater....

Invandrare utgör ca 10% av befolkningen men över 50% av alla brott och ju grövre brotten är ju mer invandrare.
som ex överfallsvåldtäcker,gruppvåldtäckter,rån mm

Vi svenskar kan ta ansvar för vårt folks fel och brister men inte hela mänskligheten!

Romer ? Det är la knappt någon diskremering mot dom längre svenskar däremot diskreminras hela tiden på arbetsplatser och i media...

Det går inte en dag utan att vi får höra hur rasistiska svenskar är hur tråkiga vi är och hur dåliga vi är!

och det är ingen ide att klaga eller anmälla dessa personer som hetsar mot svenskar för vi räknas inte som en folkgrupp..
Svenska språket är heller inte obligatoriskt..

Svenskar är andraklassensmedborgare i sitt eget land!

Sedan undrar jag en sak Dan.
Vad värnar du mest om här i sverige en ickemuslismk svensk eller en muslimsk invandrare!

Vad ser du helst bo i sverige ickemuslimska svenskar eller utomeuropiska muslimer ?

Posted on: 2007/10/1 9:04

Anonym
Först av allt vill jag bara säga som jag många ggr sagt och som maggot tog upp alla individer har ett eget ansvar och invandrare är inga barn även om många poltiskt korrekta rasister ofta tror det.
Tröttsamt att jämt höra hur de Svenska samhället sätter folk i sk utanförskap.Det är väl ganska naturligt att man blir eller känner sig utanför om man inte 1. lär sig Svenska ordentligt 2 Bara umgås med sin egen folkgrupp eller med andra ej etniska Svenskar
3.skyller alla äns egna problem på dom onda och djupt rasistiska Svenskarna,utan att ransaka sig själv .

När det gäller jobb så är det svårt för alla i dessa tider .Om en arbetsgivare väljer en etnisk Svensk före en ej etnisk Svensk så blir det alltid en massa skitsnack om etnisk diskriminering utan att man gräver djupare och anylyserar från fall till fall.Om jag drev ett företag eller jobbade som
pesonalchef och där var två personer att välja mellan ,båda hade lika bra meriter men en av dom två kunnde knappt prata förstålig Svenska.Då hade jag utan att vara kränkande självklart anställt personen som kunnde Svenska då man på en arbetsplats självklart måste kunna samarbeta och föra en dialog mellan varandra .

När det gäller kriminalitet i bland ej etniska Svenska ungdomar så är det bara att välja och vraka för alla större gäng och tidigt börja uttnyttja dessa på botten av hiarakin .Ungdomarana lever bland förortskultur där respekt mätts i hur mycket pengar du har och hur många brott du begått och deras rotlöshet gör att dom inte känner sig hemma i detta samhälle (tack för mångkulturen) och dom vill ofta inte vara en Svensson för det är ju mesigt .Så dom umgås hellre med andra ej etniska Svenskar och på så sätt själva skapar sig ett utanförskap.Och eftersom det är mer statushöjande att fixa snabba cash än att säga att man vill bli plugga till läkare eller ha ett vanligt 7-16 knegg så blir det kriminalitet dom ägnar sina liv åt .

.Sådana personer kommer aldrig att bidra till något bra utan lever på välfärd utan ge något tillbaka.Självklart är bara ungdomarna brickan i ett spel och utnyttjas att göra skitjobben.Ovan står alla dom yrkeskriminella vi har importerat hit till Sverige sedan 70 talet.Det multikulturella samhället och medlemskapet i EU har bidragit till att massa brottsyndikat från öst Europa och Asien lättare kunnat få fotfäste i Sverige och kan lätt rekrytera och gömma sig bland sina landsmän .Vårt rättsystem är ett skämt och vilken person som helst från ett land med tuffa fängelse och hårda straff ser Sverige som ett paradis, en frizon där man kan styra och sälla hur som helst och samtidigt lyfta det ena bidraget efter det andra. Och som yrkeskriminell kommer man lätt undan med sina brott och om man åker ditt så spenderar man tiden på ett ställe där, maten och miljön till och med är bättre än våra Sjukhus . Vi måste genast stoppa all invandring förutom dom med särskilda skäl.Vi måste ut ur EU.
Det Svenska smörgåsbordet har varit uppdukat alldeles för länge .
Tänk på alla fattigpensionärer och hemlösa är det inte dom värda att hjälpa ?Vi kan inte hjälpa hela världen och vårt folk är snart minoritet i sitt eget land fatta hur jävla sjukt det är.

See User information
Oj, nu fick jag hela bunten mot mig...

Jag tycker att ni verkar vara allt för fokuserade och näst intill blinda genom att endast se invandrarna som brottslingar osv. Även om de skulle vara överrepresenterade bland kriminella så är det fortfarande en liten del, de allra flesta hedliga människor som arbetar, eller vill arbeta och bidra till samhället.

Som jag berättade, de invandrare jag känner ingår inte i denna kategorin ni beskriver. Ingår araben som Maggot spelade in sin blurb hos bland kriminella gangsters?

Senare ser jag många av er helt absurbt sammankoppla kriminalitet, med muslimer och islam. Wallah, hugg av handen på tjuvarna som en viss sharialag säger, utför 90 piskrapp på dem som utför otuckt utanför äktenskapet, var finns kopplingen?

Jag känner ett flertal "etniska svenskar" som är som mig, muslim. Idag finns det inget islamskt land, pga västvärlden och dess illuminati. Även om invandringen och flyktingströmmar ingår i konspirationen så är det väl inte invandrarna vi ska bestraffa? Även om vi riktar stark kritik mot regeringen så kommer ju flyktingar i allafall?

Problemet grundar ju sig i världsordningens agenda genom att väst befinner sig och har befunnit sig på platser, skapat oro i århundraden. Detta är redan sagt och jag säger det igen.

Att sparka på Ahmed som redan ligger ser jag inget konstruktivt i. Och om vi skulle tillåta att återupprätta en riktig sharia-stat i mellanöstern så kan jag lova att ett antal skulle flytta dit. Men dessa individer är av god sort och drar ner statistiken för kriminalitet, för vem vill få sin hand avhuggen?

Posted on: 2007/10/1 11:28

See User information
Quote:

Dan skrev:

Jag tycker att ni verkar vara allt för fokuserade och näst intill blinda genom att endast se invandrarna som brottslingar osv. Även om de skulle vara överrepresenterade bland kriminella så är det fortfarande en liten del, de allra flesta hedliga människor som arbetar, eller vill arbeta och bidra till samhället.

Som jag berättade, de invandrare jag känner ingår inte i denna kategorin ni beskriver. Ingår araben som Maggot spelade in sin blurb hos bland kriminella gangsters?

Är du go i hela huvet eller ?
och varför svara du inte på mina frågor om vilka du värderar högst utländska muslimer eller svenska ickemuslimer ?

Jag vet att det är en liten del invandrarna står för ca 90% av alla överfallsvåldtäckter i stockholm men under 1% kommer aldrig bli misstänkta för våldtäckt!
Mig är den sista du behöver berätta för att det finns bra invandrare jag har umgåts med invandrare så långt tillbaka jag kan minnas och det inkluderar även muslimer!
MEN NÄR VI TAR HIT INVANDRARE ÖKAR KRIMMINALITN SOM LEDER TILL MER ÖVERVAKNINGS OSV!
och att du ens betvivlar denna fakta med "även om de skulle vara överrepresenterade" visar bara hur du blundar för dessa ämnen!
Att ta hit invandrare är detsamma som mer problem för landet

Quote:

Senare ser jag många av er helt absurbt sammankoppla kriminalitet, med muslimer och islam. Wallah, hugg av handen på tjuvarna som en viss sharialag säger, utför 90 piskrapp på dem som utför otuckt utanför äktenskapet, var finns kopplingen?

Ja du ser hur sjuk denna religon är hugga handen av tjuvar ?
Frågan är varför taskigkvinnosyn är så vanligt i dessa länder men det kan ju bero på att kvinnan är mindre värd en manen
Det är helt okej att slå sin fru

sura 4:34
Om ni ser tecken på illvilja hos dem, förmana dem då och varna dem och [om detta inte hjälper] håll er borta från deras nattläger och [som sista utväg] tillrättavisa dem handgripligen.

Quote:

Jag känner ett flertal "etniska svenskar" som är som mig, muslim. Idag finns det inget islamskt land, pga västvärlden och dess illuminati. Även om invandringen och flyktingströmmar ingår i konspirationen så är det väl inte invandrarna vi ska bestraffa? Även om vi riktar stark kritik mot regeringen så kommer ju flyktingar i allafall?

Problemet grundar ju sig i världsordningens agenda genom att väst befinner sig och har befunnit sig på platser, skapat oro i århundraden. Detta är redan sagt och jag säger det igen.

Vadå "etniska svenskar" varför skriver du aldrig om "etnsiska araber"
Vi straffar inte invandrarna utan flyktingpolitiken men invandrarna har ett ansvar och det är inte bara makteliten som kan göra dåliga handlingar det kan alla göra och alla ska då ställas till svars.
Eller varför ska man annars hugga händerna av tjuvar ?

[/quote]
Att sparka på Ahmed som redan ligger ser jag inget konstruktivt i. Och om vi skulle tillåta att återupprätta en riktig sharia-stat i mellanöstern så kan jag lova att ett antal skulle flytta dit. Men dessa individer är av god sort och drar ner statistiken för kriminalitet, för vem vill få sin hand avhuggen?[/quote]

Det finns väl muslimska länder som går att bo i turkiet ex
bara flytta dit jag är glad om så många muslimer som möjligt flyttar hit men som en av våra riksdagsmän sade
"Sverige åker många invandrare till inte för att det är framtidslandet utan för att det är bidragslandet"

Jag kan med handen på hjärtat säga att muslimer säga som moderaten som smygfilmades av janne joseffson
"Muslimer är bra på att föda barn och uttnytja vårt system"

Såg du uppdrag granskning när muslimkvinnorna hade levt i sverige i 7-11 år utan att lära sig svenska!

och varför åker alla muslimer så gärna till sverige när de flyr kanske pga av vårt fina bidragsystem...
Ju mer barn du har ju mer pengar får du!

Posted on: 2007/10/1 15:27

See User information
Maggot, jag värderar människor efter deras handlingar och inte pga dess utseende eller var de kommer ifrån.

Turkiet är en sekulär militärdiktatur som t.om. har förbjudit vissa människor att tala, skriva på sitt eget språk. Kvinnor som bär slöja får inte gå in i offentliga byggnader, så som skolor, bibliotek, regeringshus. Jag har en vän som direkt skulle hamna i fängelset om han satte foten på turkisk mark. Att det har blivit som det har blivit är pga frimurarnas infiltration och stöd till Atta Turk, ungturkarna första halva av 1900-talet. Min vän berättade att den nya militärgeneralen inom armen (kommer inte ihåg namnet) har judisk bakgrund, även då han själv förnekar detta. Men Turkiet är medlem i Nato, har ett mycket nära samarbete med Israel i militära övningar, utbyten, vapenaffärer osv... så där kan man väl se ett bevis om detta.

Men visst skulle jag kunna tänka mig att bo i t.ex. Istanbul. Jag mellanlandade där på väg ner till Libanon och såg hur vacker staden var med alla dess osmanska moskéer.

Lagarna inom Sharia kan tyckas hårda, men de är inte för och bör inte praktiseras i ett orättvist samhälle som detta. Om det var 100% sharia så skulle det vara svårt att begå brott. Varför skulle man vara orolig för straffen om man själv inte stjäl? Hårda straff kan vara ett skydd för samhället och dess medborgare.

Posted on: 2007/10/1 17:59

See User information
Det är anmärkningsvärt att se hur folk här propagerar för att "ta seden dit man kommer", och sedan själva, här på vaken, bara ägna sig åt judar och invandrare, trots att det inte finns något sådant underforum här på vaken.

Posted on: 2007/10/1 19:28
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation

Anonym
Dan
Slöjförbudet ska nu hävas sen den nya presidenten tillträde hans fru bär nämligen slöja och även hans barn.

Anonym
Quote:

TTime skrev:
Det är anmärkningsvärt att se hur folk här propagerar för att "ta seden dit man kommer", och sedan själva, här på vaken, bara ägna sig åt judar och invandrare, trots att det inte finns något sådant underforum här på vaken.

Vad snackar du om ?

See User information
Quote:

maggot skrev:
Quote:

TTime skrev:

Vad snackar du om ?

Enligt dig och ett par individer till här på forumet så skall invandrare för att överhuvudtaget accepteras "ta seden dit de kommer", men själva kan ni tydligen skriva osedvanligt mycket om invandrare på ett forum som inte ens har någon rubricerad avdelning för de frågorna.

Har du förstått den här gången?

Posted on: 2007/10/1 20:49

See User information
Quote:

Dan
Slöjförbudet ska nu hävas sen den nya presidenten tillträde hans fru bär nämligen slöja och även hans barn.

Jag vet att hans fru bär slöja, detta la man fram som en skandal för några år sedan.
Sedan vet vi inte vad som kommer att hända, det är militären som regerar.

Posted on: 2007/10/1 21:49

Anonym
TTime!

På detta forum diskuteras konspirationer och dold information massinvandring är just det...

Anonym
TTime vad är problemat ?Vi tvingar inte dig att diskutera detta ämne så sluta att gnälla.För övrigt som maggot nämde så är invandring och mångkultur ett verktyg som används av NWO-syndikatet så med andra ord kan det gå under tråden den "den nya världsordningen"

Anonym

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
TTime vad är problemat ?Vi tvingar inte dig att diskutera detta ämne så sluta att gnälla.För övrigt som maggot nämde så är invandring och mångkultur ett verktyg som används av NWO-syndikatet så med andra ord kan det gå under tråden den "den nya världsordningen"

Problemet är att ni inte lever som ni lär. Ni tar uppenbarligen inte seden dit ni kommer.

Som jag skrev i en tidigare tråd: "Ponera att vi har ett internetforum för SPORTINTRESSERADE. Någon gör tio inlägg per dag, och åtta av dem handlar om fotboll. Fotboll är onekligen en sport, men har den personen verkligen hamnat på rätt forum?"

Om de som håller i det här forumet hade ansett att massinvandringen var ett problem som borde diskuteras i den utsträckning som ni gör, så hade det funnits ett underforum med rubriken MASSINVANDRING. Nu gör det inte det.

Att intensivt ägna sig åt något som underblåser främlingsfientlighet är inte en lösning. Var inte blinda för det ni gör!

Maggot, jag har lyssnat på din blurb och jag gillade redan tidigare din Reinfeldt-grej, så jag vet att åtminstone du kan bättre.

Posted on: 2007/10/2 16:30

Anonym
Quote:

TTime skrev:
Problemet är att ni inte lever som ni lär. Ni tar uppenbarligen inte seden dit ni kommer.

Som jag skrev i en tidigare tråd: "Ponera att vi har ett internetforum för SPORTINTRESSERADE. Någon gör tio inlägg per dag, och åtta av dem handlar om fotboll. Fotboll är onekligen en sport, men har den personen verkligen hamnat på rätt forum?"

Vi på vaken fokuserar ju på olika saker ta ex seraphim som gör ett jättejobb med 9/11 vi har alla våra specialiter som vi senare samlar på ett gemensamt forum för dold information.
Sedan är ju ex många av mina inlägg invandrarrelaterade men hade fler tagit upp det hade inte jag behövt.
hade inte 9/11 tagits upp här hade jag gjort det men jag är heller inte så påläst på 9/11 medan jag tycker jag har ganska bra koll på mångkultur och invandring.

Quote:

Om de som håller i det här forumet hade ansett att massinvandringen var ett problem som borde diskuteras i den utsträckning som ni gör, så hade det funnits ett underforum med rubriken MASSINVANDRING. Nu gör det inte det.

När jag var moderator här förut så fanns invandringen som ett underforum att micro,void och tebe inte diskuterar det så mycket är att de kanske inte bor i dessa områden.
Ta tillexempel vi som snackat om dessa ämnen
Jag = Angered
Jaxtone = Angered
Bennybear= Göteborg
CrushNWO skåne föredetta bosatt i Rosengård
Tror du det är en slump ?

Quote:

Att intensivt ägna sig åt något som underblåser främlingsfientlighet är inte en lösning. Var inte blinda för det ni gör!

Det jag säger kan nog bidra till att någon blir främlingsfientlig men på ett forum som heter "vaken.se" så så är det ju bara en stor skam om någon börjar hata någon pga av deras etniska särart.
Att prata om 9/11 kan leda till att man legitermar islam
Samma löjliga logik

See User information
Quote:

maggot skrev:

När jag var moderator här förut så fanns invandringen som ett underforum att micro,void och tebe inte diskuterar det så mycket är att de kanske inte bor i dessa områden.
Ta tillexempel vi som snackat om dessa ämnen
Jag = Angered
Jaxtone = Angered
Bennybear= Göteborg
CrushNWO skåne föredetta bosatt i Rosengård
Tror du det är en slump ?

Har invandringen funnits som underforum? Och sedan plockats bort!? Hur svårt kan det vara att förstå den vinken?

Andra skall tydligen anpassa sig, men inte ni. Har ni måhända en självbild som ubermensch?

Posted on: 2007/10/2 18:58

Anonym
Eftersom det inte finns något underforum får man posta det i andra kategorier och detta är ett "tips" hur svårt kan det vara att förstå ?

Det måste ju för fan vara lite balans på vaken och olika ämnen eller du kanske vill att det ska se ut såhär

http://vaken.se/modules/newbb/viewforum.php?forum=4

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper