vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Är Colin Powell frimurare?

See User information
Jag har snokat efter lite kring info om Colin Powell. Många hemsidor anger honom som frimurare, men nästan inga ger några som helst bevis. Är det någon här som vet var man kan bekräfta de uppgifterna?

Posted on: 2007/10/9 17:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Är Colin Powell frimurare?
han är väl mäd i både triletara kommisionen och bilderberggruppen iaf

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
http://www.whale.to/b/33.html

Dock att vara medlem i frimurare säger inte så mycket alls.
Hemliga sällskap är nogot som är mycket poppulärt, speciellt i staterna.

Visst så tycker jag att frimurare är idioter och illuminati elitist svin, men eftersom att så många är medlemmar i dom utan att ha ngn aning om vad det är, så räcker det i mina ögon inte att bara kolla på om dom är med i dom.

Lästa i en bok att för ca 60 årsen vad 1/3 av alla vita män i usa med i något form av hemligt sällskap, varav frimurarna var det största.

Frimurare funkar som alla andra hemliga sällskap, bara få vet vad som händer resten är "fodder"

Posted on: 2007/10/9 17:28
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Han sägs vara av 33grd så det torde väl betyda något i så fall...

Posted on: 2007/10/9 17:43

See User information
Japp, jag såg det. Med tanke på att han är 33 graders, och med i så många andra "skumma" sällskap så lär det betyda en hel del.

Dock tror jag inte alla 33are vet vad det egentligen är dom pysslar med.

Posted on: 2007/10/9 17:49
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Las Codex Magica med Texe Marrs hajar du bade han och fler "vet" vad man "vet" om man ar "med"

Finns gratis pa DC++
http://www.codexmagica.com/

Posted on: 2007/10/9 20:34
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Colin Power är ganska känd för att han försökte begrava My Lai massakern. När det inte funkade försökte de med att det var ett undantag och inte som en regel. Skulle han ha misslyckats med det sistnämnda så hade det inte blivit någon CFR plats för honom.

See User information
Colin Powell, snälla... Tror ni att den stackaren har makt?

Han är bara en syndabock. Skapad av masspsykos.

Ni är så roliga. Sitter och försöker reda ut vem som är frimurare och vem som inte är... När ska ni fatta att alla människor kommer från samma källa?

Så länge man vill leva ett liv där man antar att någon annan har mer makt än dig så är det precis ett sånt liv man får leva.

Ingen är mer frimurare än nån annan.

Posted on: 2007/10/10 15:01

Anonym
Quote:

provoceramera skrev:
Colin Powell, snälla... Tror ni att den stackaren har makt?

Han är bara en syndabock. Skapad av masspsykos.

Ni är så roliga. Sitter och försöker reda ut vem som är frimurare och vem som inte är... När ska ni fatta att alla människor kommer från samma källa?

Så länge man vill leva ett liv där man antar att någon annan har mer makt än dig så är det precis ett sånt liv man får leva.

Ingen är mer frimurare än nån annan.

Din fåntratt!

Vad snackar du om är det inte viktigt att känna till om visa personer är med i ordernsällskap som har regler som ersätter yttervärldens ?

Naturligtvis är visa "frimurare" mer frimurare en andra det finns olika falanger färger grader mm och detta finns för att visa frimurare är illuminatiserade frimurare och andra är hörnstenar som förståt att frimureriet gynnar karriären!
Colin Powell är givetvis insyltad!

See User information
Lugna dig lite, maggot, så ska pappa förklara.

Jag har inte sagt att något inte är viktigt. Men jag tror du och vissa användare på det här forumet är mer insyltad i frimurare och dess grader än vad Colin Powell är.

Förstår du?

Posted on: 2007/10/10 16:40

Anonym
Nej
Någon annan som förstår vad PSM snackar om ?

Povel ser inte frimurarna som något viktigt utan det är bara jag som förstorar upp det ?

See User information
Ok då maggot, här får du mer att tänka på tills du förstår...

Eftersom jag inte alltid uppskattar vissa frimurarfalangers beteenden, så ligger det i mitt intresse att fokus INTE ligger på någon som Powell. Hade hoppats att du var lika smart.

Även om Colin Powell, Bush etc etc är frimurare eller ej så ligger det i frimurarnas intresse att du ska tro så.

Dessutom har makten aldrig legat hos någon annan än individen.

Dock finns det vissa som gillar att påstå att de styr individen.

Så att såna som du(?) kan känna sig osäkra på sin omvärld.

Välkommen tillbaka förresten.

Posted on: 2007/10/10 18:39

Anonym
"Även om Colin Powell, Bush etc etc är frimurare eller ej så ligger det i frimurarnas intresse att du ska tro så"

Någon annan som fattar vad provoceramera pratar om ?

Ex Bushsläkten är en gammalblodlinje som går tillbaka till dracula osv den nuvarande presidenten föddes in i skull & bones som Icke säger "presidenter är inte valda av usas väljare de är utvalda av blodlinjer och hemliga sällskap"

Men det får bli det sista jag säger i denna tråd

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper