vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Att tänka på!
Tjenna gott folk...

vaken.se är till för alla och alla intressen inom ämnet, håller ett öga på den globala makteliten. Förutom det så finns många kategorier för olika intressen och information. Jag skriver som attan om allt möjligt och står på mig många gånger, men det är endast min åsikt. Ni som har en annan, skrik till, alla skall få låta lika mycket :)

Jag har alltid trott på att man skall säga precis vad man tycker, no matter what. Ingen har rätt, ingen har fel, vi har alla en unik viewpoint, använder ett engelskt uttryck där, det passar så bra in till ordets riktiga betydelse, enligt mig...

Förmodligen skulle jag skriva och tycka mer om själva konspirationen i detalj, men jag arbetar inte riktigt så numer. Jag låter info flöda med hög hastighet genom bollen och smakar på allt.

Den info som jag tagit mig an under alla dessa år har lett till att jag nu fått en annorlunda viewpont än när jag började min resa. Nu lutar mitt intresse åt Maya och har sett dess tunga betydelse, detta efter att ha studerat allt som har med den att göra väldigt länge, och intensivt.

Min intuition säger nu att jag mer eller mindre ska lämna all negativ info om korruptionen i konspirationen, och ägna mig åt maya & avprogramering, typ... och att hjälpa andra. Fråga till Er, skall jag hålla en liten avdelning för mig själv och hålla till där, eller skall jag fortsätta som vanligt?...

Syftet med vaken är som den alltid har varit, och jag vill inte färga för mycket, med tanke på att jag numer har släppt allt annat och bara jobbar med detta. Kan bli en och annan postning då o då har jag märkt :) ...

Skulle vara kul om ni tyckte till lite...

Hare riktigt gott....

Tjipp...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Att tänka på!

See User information
Jag tycker denna din tankgång är helt riktigt - skapa en egen liten grej just om det där så kanske sådana som 9/ 11 kan få strula lite här och där... Hö,hö...
Jag kommer säkerligen att kika på just dessa grejer du snackar om - jag anser också att en slags 2avprogramering, är av nöden - kanske den går att finna i just en sådan där grej - du menar...

Härligt! Berätta om varför just blodet är och var en sådan "maktfaktor" i det gamla Indianlandet - det är viktigt att veta - om man nu skall sas. "avprogrameras"...
samt: plus: (Grymlingen)

Posted on: 2005/12/12 23:22
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Fortsätt skriv!
Brainstorm :)

Jag gillar det du skriver och du har mycket att ge, så sluta inte. Sen om du vill skriva i ett eget hörn - go for it - men sluta inte att tycka och tänka med oss andra :)
Jag har alltid gått efter den enkla principen att man ska se saker från olika perspektiv. Så även om alla inte tycker likadant så ska man endå skriva.

Keep it up! Fridens.

Posted on: 2005/12/13 0:20
"Låt inte det onda ta överhanden. Besegra det genom att göra gott."

See User information
jag håller helt med epic.
fortsätt skriv, ju fler viewpoints ju bättre.

jag känner, mycket som du säger, att det är lätt att "fastna" i ett konspirations informations hanterande, och det är ju kanske inte så bra det heller,,, vi kommer ändå aldrig att fatta allt. under tiden vi är så upptagna med att vara arga på eliten glömmer vi bort oss själva och vad Vi bäst kan göra, komma närmare sanningen både i den fysiska världen Och den spirituella, det spirituella faller lätt bort i drivor av information, hjärnan jobbar övertid på "att försöka förstå". vilken är mycket av vad "programmeringen" går ut på.
Vi Vet ju redan innerst inne hur det står till, och för mycket information kan vara ett hinder för oss att tänka och känna efter själva.

jag kan bara tala för mig själv i detta, så det gör jag.

jag säger inte att man ska sluta ta reda på fakta, nej, tvärtom, använd detta för att visa människor att vi måste ta tillbaka makten att tänka för oss själva igen, börja ifrågasätta saker och ting runtom oss, vakna upp ur den globala "transen".

Jag tycker ni här inne gör ett fantastisktisk insats för mänskligheten.
all heder till er alla!

peace

Posted on: 2005/12/13 14:19
"The odyssey begins where the imagination ends"

See User information
Tjena cee!

Självklart ska du vara kvar och ösa.

Tycker att du är en frisk fläkt som verkar ha många järn i elden, och som kommer med info i ett brett område.
Läser dina inlägg med intresse och glädje.

Att vara "energisk" är inte nödvändigtvis samma sak som att dominera, det finns andra som har gett bra exempel på det senare.

Allt handlar om energier, ge och ta, vilket jag tycker stämmer bra in på dig, så keep up the good work!!!

mvh eureka

Posted on: 2005/12/13 17:57

Anonym
Tackar och bugar, värmer gott...
Det är så snön smälter runt benen :) ...

Hare gott goa vänner! (ALLA)

(Frågan är lika viktig som svaret - cee)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper