Vakencorner
|
Re: Att tänka på!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tycker denna din tankgång är helt riktigt - skapa en egen liten grej just om det där så kanske sådana som 9/ 11 kan få strula lite här och där... Hö,hö...
Jag kommer säkerligen att kika på just dessa grejer du snackar om - jag anser också att en slags 2avprogramering, är av nöden - kanske den går att finna i just en sådan där grej - du menar... Härligt! Berätta om varför just blodet är och var en sådan "maktfaktor" i det gamla Indianlandet - det är viktigt att veta - om man nu skall sas. "avprogrameras"... samt: plus: (Grymlingen)
Posted on: 2005/12/12 23:22
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Fortsätt skriv!
Brainstorm :) Jag gillar det du skriver och du har mycket att ge, så sluta inte. Sen om du vill skriva i ett eget hörn - go for it - men sluta inte att tycka och tänka med oss andra :) Jag har alltid gått efter den enkla principen att man ska se saker från olika perspektiv. Så även om alla inte tycker likadant så ska man endå skriva. Keep it up! Fridens.
Posted on: 2005/12/13 0:20
|
|||
|
"Låt inte det onda ta överhanden. Besegra det genom att göra gott."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
jag håller helt med epic.
fortsätt skriv, ju fler viewpoints ju bättre. jag känner, mycket som du säger, att det är lätt att "fastna" i ett konspirations informations hanterande, och det är ju kanske inte så bra det heller,,, vi kommer ändå aldrig att fatta allt. under tiden vi är så upptagna med att vara arga på eliten glömmer vi bort oss själva och vad Vi bäst kan göra, komma närmare sanningen både i den fysiska världen Och den spirituella, det spirituella faller lätt bort i drivor av information, hjärnan jobbar övertid på "att försöka förstå". vilken är mycket av vad "programmeringen" går ut på. Vi Vet ju redan innerst inne hur det står till, och för mycket information kan vara ett hinder för oss att tänka och känna efter själva. jag kan bara tala för mig själv i detta, så det gör jag. jag säger inte att man ska sluta ta reda på fakta, nej, tvärtom, använd detta för att visa människor att vi måste ta tillbaka makten att tänka för oss själva igen, börja ifrågasätta saker och ting runtom oss, vakna upp ur den globala "transen". Jag tycker ni här inne gör ett fantastisktisk insats för mänskligheten. all heder till er alla! peace
Posted on: 2005/12/13 14:19
|
|||
|
"The odyssey begins where the imagination ends"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tjena cee!
Självklart ska du vara kvar och ösa. Tycker att du är en frisk fläkt som verkar ha många järn i elden, och som kommer med info i ett brett område. Läser dina inlägg med intresse och glädje. Att vara "energisk" är inte nödvändigtvis samma sak som att dominera, det finns andra som har gett bra exempel på det senare. Allt handlar om energier, ge och ta, vilket jag tycker stämmer bra in på dig, så keep up the good work!!! mvh eureka
Posted on: 2005/12/13 17:57
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tackar och bugar, värmer gott...
Det är så snön smälter runt benen :) ... Hare gott goa vänner! (ALLA) (Frågan är lika viktig som svaret - cee) |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login