Vakencorner
|
Re: Sötte på Bosse Ringholm - gav han 911 myst
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra gjort, frågan är om det kommer komma till nytta. Han är ju korrupt så det förslår, hans fotbollslag skattefifflade när han själv var finansminister! Tjeeena... Aja, bra gjort i vilket fall.
Posted on: 2007/10/25 11:40
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Detta log jag när jag läste mera sånt!
Sedan så tror jag Ringholm bara är ett äckel som är kåt på pengar och skiter i det mesta men han har haft några roliga kommenterare genom åren "bögfrågor" ![]() Får la se om det händer något men mycket härligt att läsa sånt här jag får göra nåt jag med snart |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Void föresten jag har slut på DVD skivor har du gott om pengar kan du la skicka ner ett liten paket med en 20 st eller nåt sånt
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det gör ont att behöva länka till en kvällstidning, men iaf:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article324551.ab
Posted on: 2007/10/25 11:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Klockrent Void!!!
Bra exempel på att man kan behöva material när man minst anar det!
Posted on: 2007/10/25 11:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Pärlor från honom.
Staten ska gå in i företagen och bestämma vad de ska tillverka. På det viset kan man styra folks konsumtion. Sill och mjölk, kräftor och mjölk. Det är jättegott. Brylépudding och ett glas mjölk. Ringholm beställer in mat och dryck på en krog i Bryssel Jag såg inget skäl till att bränna hjärnceller via spriten. De försvann ändå på ett eller annat sätt. De är så jävla slöa. Glömt att lägga på luren efter telefonintervju - sagt om den svenska polisen. Jävla oförskämd hon var, va. Glömde att lägga på luren... en reporter på SR sågades.
Posted on: 2007/10/25 12:03
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot: Ja, vad vill du att jag skickar? 911 myst, LCCC? TS? Säg till vilka och hur många av varje så skickar jag. Det kommer finansieras av mig och är prioriterat framför att köpa en ny uppsättning kläder på Tiger of sweden. ;-P
Alla andra: Sluta klaga på bosse nu. Han var jätte trevlig. Tog sig tid att lyssna och var artig och med en undrande blick. Man kan aldrig få någon att förbättras eller ändra sig genom att hacka på vad dom tidigare gjort. Många bäckar små, blir en stor 911-å som jag brukar säga... ;-P Ut och scanna era städer efter kändisar och ha skivor med er. TIPS1. Anklaga dem inte för det som dom tidigare gjort eller liknande. Då blir dom bara arga, ledsna och sätter upp skölden. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
LCCC helst skicka så många du anser dig ha råd med jag sätter in en liten summa på vakens konto nu
Det jag anser mig ha råd med ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot: Bra. Då gör jag så. LCCC it is. Du får även en hög med Terrorstorm. Eftersom den är "utgåenede" och ska ersättas med Terrorstorm 2. Vi har lite för många gamla terrorstorm liggande. Porto är nästan den jobbigaste utgiften. Har sjukt mycket utgående paket varje vecka. Du får räkna med en veckas leverans.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det kan ta en månad jag tror dessutom posten i angered är överfull för emils telefon som han så snällt skickade till mig har inte kommit än :-S
Fyra dagar sedan skandal! och påtal om sånt idag skulle jag tvätta och tro inte på fan en zeginarkärring (i vanlig ordning) hade sin tvätt i torskåpet på min tvättid och hon hade lagt en sop som skulle hålla dören öppen (magnetkort kommer inte in annars) jag blev så arg så jag kasstade denna sopen upp på taket och när jag var klar så låste jag dörren och satte på en tvätt maskin till utan något i bara för att jävlas så nu får hon vänta 3 timmar på att få ut sin tvätt och ringer hon på dörren här ska jag inte öppna |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du är lika ödmjuk och vänder andra kinden till som vanligt...
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det var bara för jag vet vem det var en zeginarkärring som är jämt är ute på gården och gapar en annan gång tvätta hennes syster på min tid de hade brutit sig in då hälde jag kaffe i deras tvätt så det lär ha luktat gott sen
det sker 50% av gångerna att någon är i tvättstugan men oftast ber de om ursäkt och jag lägger deras kläder på golvet och de beklagar sig men som denna som blev sur en gång för jag lade hennes kläder på golvet fick vad hon förtjännade och det bästa är att hon inte vet att det var jag som gjorde det med kaffet |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/10/25 13:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja dessa förortstvättstugor är inget ja kommer sakna den dagen jag dricker drinkar i min villa i bildal eller marstrand
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skål för Böfveln Maggot!
Vi är trots allt eliten! ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Va roligt att hörra att denna Zigenar kärring som du kallar det
tar egna initiativ och bryter det dagliga mönstret folk följer tänkte du så ? Hade det varit en tjej som är skit snyg undra vad du hade tänkt då ? Lågt Maggot Nice Void Tummen up Respect
Posted on: 2007/10/25 14:13
|
|||
|
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.
The way some people find fault, you`d think there was a reward. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bryta mönster får man göra på egen tid.
Och det är lixom kläder. Det spelar ingen roll om det är en snygg brud eller en flottig gubbe, man blir sur ändå..
Posted on: 2007/10/25 14:17
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Är du dum i huvudet Capsolito eller ?
Man bokar en tvätttid med en bricka och hon har fräckheten att ta någon annas! Vad tycker du jag ska göra ta någon nästa som någon har bokat kanske en kvinna som har fyra barn som måste ha rena kläder till skolan och kan bara tvätta den tiden Hoppas du blir rånad nån gång av någon som bryter mönstret |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot: Håll lite höjd va. Skriv inte saker som "är du dum i huvudet eller". Skriv något lustigare. Har du så dåligt ordförråd att du måste slänga ur dig sådant. Bättre kan du.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Haha jag blev rånad haha medans jag sov På Gävle Cityfest
i husvagnen till och med, men fan inte går man o lippar ut om det till andra, folk har sinna egna problem palla hörra på dinna. Om det gör dig gladare. Men men nu läste jag ju om dinna problem genom att svara ska tänka på det nästa gång du ältar dinna problem. Ursäkta Maggot Respect
Posted on: 2007/10/25 14:40
|
|||
|
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.
The way some people find fault, you`d think there was a reward. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
You are just a Darling sometimes now aint you! Good point. I shall travell well equipped in the future.
Posted on: 2007/10/25 15:17
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Herr Mask. Do us a fav and keep to the subject. This type of crap wastes my time. Stay on topic
Posted on: 2007/10/25 15:20
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Inte för jag vill vara surgubbe eller så, bara lite rolig... hehe??? Glöm inte det primära verktyget... ![]()
Posted on: 2007/10/25 15:20
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login