vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Sötte på Bosse Ringholm - gav han 911 myst
Jag mötte hononom i tunnelbanan vid gamlastan. Skulle upp och handla lite grejer och han skulle ned i tunnelbanan. Jag vände, frågade om jag fick snacka med han, och om jag fick promenera med han ett tag (jag var väldigt artig och lung). Jag fick kanske 120-180 Sekunder av hans tid och han berätta om 911 truthmovement, andreas von bulow, michael meacher, andra kändisar/politiker. Att det finns många globalt och lokalt som vill se en ny utredning osv osv. Använde det bästa material jag kunde. Han verkade lyssna med intresse, tog film, skulle se den och sen lämna till annan vän som kunde ha intresse. Tackade mig och vi skiljdes.

Med kunskap kommer ansvar. Att vara medveten om 911 och gå omkring utan Dvd-er med sig är både egoistiskt och totalt vårdslöst. Jag kräver nästan att alla jämt ska ha ett par dvd:er i väskan eller i ryggsäcken med sig, precis vart man fan än går. För man vet aldrig vem man springer in i som behöver få sig lite dokumentär.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Sötte på Bosse Ringholm - gav han 911 myst

See User information
Bra gjort, frågan är om det kommer komma till nytta. Han är ju korrupt så det förslår, hans fotbollslag skattefifflade när han själv var finansminister! Tjeeena... Aja, bra gjort i vilket fall.

Posted on: 2007/10/25 11:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Detta log jag när jag läste mera sånt!

Sedan så tror jag Ringholm bara är ett äckel som är kåt på pengar och skiter i det mesta men han har haft några roliga kommenterare genom åren

"bögfrågor"

Får la se om det händer något men mycket härligt att läsa sånt här jag får göra nåt jag med snart

Anonym
Void föresten jag har slut på DVD skivor har du gott om pengar kan du la skicka ner ett liten paket med en 20 st eller nåt sånt

See User information
Det gör ont att behöva länka till en kvällstidning, men iaf:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article324551.ab

Posted on: 2007/10/25 11:54

See User information
Klockrent Void!!!

Bra exempel på att man kan behöva material när man minst anar det!

Posted on: 2007/10/25 11:56
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

See User information
Pärlor från honom.

Staten ska gå in i företagen och bestämma vad de ska tillverka.
På det viset kan man styra folks konsumtion.

Sill och mjölk, kräftor och mjölk.
Det är jättegott.

Brylépudding och ett glas mjölk.
Ringholm beställer in mat och dryck på en krog i Bryssel

Jag såg inget skäl till att bränna hjärnceller via spriten.
De försvann ändå på ett eller annat sätt.

De är så jävla slöa.
Glömt att lägga på luren efter telefonintervju - sagt om den svenska polisen.

Jävla oförskämd hon var, va.
Glömde att lägga på luren... en reporter på SR sågades.

Posted on: 2007/10/25 12:03
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Maggot: Ja, vad vill du att jag skickar? 911 myst, LCCC? TS? Säg till vilka och hur många av varje så skickar jag. Det kommer finansieras av mig och är prioriterat framför att köpa en ny uppsättning kläder på Tiger of sweden. ;-P

Alla andra: Sluta klaga på bosse nu. Han var jätte trevlig. Tog sig tid att lyssna och var artig och med en undrande blick. Man kan aldrig få någon att förbättras eller ändra sig genom att hacka på vad dom tidigare gjort. Många bäckar små, blir en stor 911-å som jag brukar säga... ;-P

Ut och scanna era städer efter kändisar och ha skivor med er. TIPS1. Anklaga dem inte för det som dom tidigare gjort eller liknande. Då blir dom bara arga, ledsna och sätter upp skölden.

Anonym
LCCC helst skicka så många du anser dig ha råd med jag sätter in en liten summa på vakens konto nu

Det jag anser mig ha råd med

Anonym
Maggot: Bra. Då gör jag så. LCCC it is. Du får även en hög med Terrorstorm. Eftersom den är "utgåenede" och ska ersättas med Terrorstorm 2. Vi har lite för många gamla terrorstorm liggande. Porto är nästan den jobbigaste utgiften. Har sjukt mycket utgående paket varje vecka. Du får räkna med en veckas leverans.

Anonym
Det kan ta en månad jag tror dessutom posten i angered är överfull för emils telefon som han så snällt skickade till mig har inte kommit än :-S

Fyra dagar sedan skandal!
och påtal om sånt idag skulle jag tvätta och tro inte på fan en zeginarkärring (i vanlig ordning) hade sin tvätt i torskåpet på min tvättid och hon hade lagt en sop som skulle hålla dören öppen (magnetkort kommer inte in annars)
jag blev så arg så jag kasstade denna sopen upp på taket och när jag var klar så låste jag dörren och satte på en tvätt maskin till utan något i bara för att jävlas så nu får hon vänta 3 timmar på att få ut sin tvätt och ringer hon på dörren här ska jag inte öppna

Anonym
Du är lika ödmjuk och vänder andra kinden till som vanligt...

Anonym
Det var bara för jag vet vem det var en zeginarkärring som är jämt är ute på gården och gapar en annan gång tvätta hennes syster på min tid de hade brutit sig in då hälde jag kaffe i deras tvätt så det lär ha luktat gott sen

det sker 50% av gångerna att någon är i tvättstugan men oftast ber de om ursäkt och jag lägger deras kläder på golvet och de beklagar sig men som denna som blev sur en gång för jag lade hennes kläder på golvet fick vad hon förtjännade och det bästa är att hon inte vet att det var jag som gjorde det med kaffet

See User information
Quote:

maggot skrev:
Det kan ta en månad jag tror dessutom posten i angered är överfull för emils telefon som han så snällt skickade till mig har inte kommit än :-S

Fyra dagar sedan skandal!
och påtal om sånt idag skulle jag tvätta och tro inte på fan en zeginarkärring (i vanlig ordning) hade sin tvätt i torskåpet på min tvättid och hon hade lagt en sop som skulle hålla dören öppen (magnetkort kommer inte in annars)
jag blev så arg så jag kasstade denna sopen upp på taket och när jag var klar så låste jag dörren och satte på en tvätt maskin till utan något i bara för att jävlas så nu får hon vänta 3 timmar på att få ut sin tvätt och ringer hon på dörren här ska jag inte öppna
Benny ett tvättstugebråk till att lägga till din sammling:) :)

Posted on: 2007/10/25 13:04

Anonym
Ja dessa förortstvättstugor är inget ja kommer sakna den dagen jag dricker drinkar i min villa i bildal eller marstrand

Anonym
Skål för Böfveln Maggot!

Vi är trots allt eliten!

See User information
Va roligt att hörra att denna Zigenar kärring som du kallar det
tar egna initiativ och bryter det dagliga mönstret folk följer
tänkte du så ?

Hade det varit en tjej som är skit snyg undra vad du
hade tänkt då ?

Lågt Maggot

Nice Void Tummen up

Respect

Posted on: 2007/10/25 14:13
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

See User information
Bryta mönster får man göra på egen tid.
Och det är lixom kläder. Det spelar ingen roll om det är en snygg brud eller en flottig gubbe, man blir sur ändå..

Posted on: 2007/10/25 14:17
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Är du dum i huvudet Capsolito eller ?

Man bokar en tvätttid med en bricka och hon har fräckheten att ta någon annas!
Vad tycker du jag ska göra ta någon nästa som någon har bokat kanske en kvinna som har fyra barn som måste ha rena kläder till skolan och kan bara tvätta den tiden

Hoppas du blir rånad nån gång av någon som bryter mönstret

Anonym
Maggot: Håll lite höjd va. Skriv inte saker som "är du dum i huvudet eller". Skriv något lustigare. Har du så dåligt ordförråd att du måste slänga ur dig sådant. Bättre kan du.

See User information
Haha jag blev rånad haha medans jag sov På Gävle Cityfest
i husvagnen till och med, men fan inte går man o lippar
ut om det till andra, folk har sinna egna problem
palla hörra på dinna.

Om det gör dig gladare.

Men men nu läste jag ju om dinna problem genom att
svara ska tänka på det nästa gång du ältar dinna
problem.

Ursäkta Maggot

Respect

Posted on: 2007/10/25 14:40
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

See User information
Quote:

void skrev:
Jag mötte hononom i tunnelbanan vid gamlastan. Skulle upp och handla lite grejer och han skulle ned i tunnelbanan. Jag vände, frågade om jag fick snacka med han, och om jag fick promenera med han ett tag (jag var väldigt artig och lung). Jag fick kanske 120-180 Sekunder av hans tid och han berätta om 911 truthmovement, andreas von bulow, michael meacher, andra kändisar/politiker. Att det finns många globalt och lokalt som vill se en ny utredning osv osv. Använde det bästa material jag kunde. Han verkade lyssna med intresse, tog film, skulle se den och sen lämna till annan vän som kunde ha intresse. Tackade mig och vi skiljdes.

Med kunskap kommer ansvar. Att vara medveten om 911 och gå omkring utan Dvd-er med sig är både egoistiskt och totalt vårdslöst. Jag kräver nästan att alla jämt ska ha ett par dvd:er i väskan eller i ryggsäcken med sig, precis vart man fan än går. För man vet aldrig vem man springer in i som behöver få sig lite dokumentär.

You are just a Darling sometimes now aint you!

Good point.

I shall travell well equipped in the future.

Posted on: 2007/10/25 15:17
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

maggot skrev:
Är du dum i huvudet Capsolito eller ?

Man bokar en tvätttid med en bricka och hon har fräckheten att ta någon annas!
Vad tycker du jag ska göra ta någon nästa som någon har bokat kanske en kvinna som har fyra barn som måste ha rena kläder till skolan och kan bara tvätta den tiden

Hoppas du blir rånad nån gång av någon som bryter mönstret

Herr Mask.

Do us a fav and keep to the subject.

This type of crap wastes my time.

Stay on topic

Posted on: 2007/10/25 15:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

void skrev:

You are just a Darling sometimes now aint you!

Good point.

I shall travell well equipped in the future.

Inte för jag vill vara surgubbe eller så, bara lite rolig... hehe???
Glöm inte det primära verktyget...

Resized Image

Posted on: 2007/10/25 15:20
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper