Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Karsten Brandts väderprognoser
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
We have over 400 government, military, and intelligence community witnesses testifying to their direct, personal, first hand experience with UFOs, ETs, ET technology, and the cover-up that keeps this information secret.
http://www.disclosureproject.org/ En lång lista på knäppskallar som inte vet vad de har sett eller är dumma i huvet som tex. Generaler, Admiraler, Doktorer och andra icke kritiskt tänkande eller icke trovärdiga personer. Du ser, i jämförelse med zink så är dessa ovan nämnda personer i olika uniformer något man beställer en Big Mac och Co. ifrån. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då man såg samma fenomen i Mexico har man spekulerat att det var väderballonger som kommit på drift från Mexico. Mind kontroll och likande anser jag inte förekommer utan någons vetskap för det är inte möjligt annat än om man t.ex. går med i en sekt. Att det skulle finns en förberedelse på besök från yttre rymden anser jag vara osannlikt. Avstånden i universum är så stora att även med ljushastigheten vilket fordra enorm energi så tar åtskilliga år även till de närmaste stjärnorna. Om man ska tala om hot från rymden är stjärna Sirius det största hotet. Det är en jättestjärna och på bara 8,6 ljusår ifrån oss. När bränslet tar slut i den stjärnan kommer den att explodera och skicka ut så kraftig strålning att allt liv på jorden kommer att dö ut. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är rolig, du väljer att tro på väderballonger fast ingen har registrerat dem på radar, förstår du att du verkar väldigt motsägelsefull i "våra" ögon"? Varför skulle man inte kunna färdas fortare än ljuset? Vi vet inte allt om Universum. Tycker inte att du ska oroa dig för strålningen från Sirius, lev livet istället. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att det inte har registrerat vad det nu var på radarn är bara från en enda källa och dessutom en tolkning av vad den källan menar så det anser jag vara för osäkert. Jag har försökt hitta om vanliga media skrivit om händelsen efteråt men jag har inte hittat något. Det innebär att de inte var något märkligt utan något vanligt som t.ex. väderballonger. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
raybeam, ge upp. Allt som flyger som inte är ett flygplan är en väderballong, det eller en fågel.
Du vet.. regeringen har sagt det... ![]()
Posted on: 2007/10/23 19:53
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
zink skrev:
Quote:
Att det inte har registrerat vad det nu var på radarn är bara från en enda källa och dessutom en tolkning av vad den källan menar så det anser jag vara för osäkert. Jag har försökt hitta om vanliga media skrivit om händelsen efteråt men jag har inte hittat något. Det innebär att de inte var något märkligt utan något vanligt som t.ex. väderballonger.[/quote] Japp emil322, nu ger jag upp.. Hittade en utriven sida ur Zinks dagbok som jag postar först: "De på vaken är så dumma mot mig! Det var ju väderballonger, det måste det vara, för jag har sett såna släppas upp och det är det enda i min trångsynta verklighetsram som jag kan referera till. raybeam säger att militären och flygplatsen inte sett väderballongerna på radar, det tycker jag låter konstigt, så konstigt att jag till och med väljer att låtsas om att det inte har hänt! Det fungerar jättebra. Om det kommer fram fakta som inte stämmer överens med vad jag lärt mig på VOFF's forum så håller jag bara för öronen och sjunger NANANANANA så försvinner de! Alla vet ju att så fort något händer som ingen kan förklara så smäller dagstidningarna upp det på sina löpsedlar! Eftersom det här bara var väderballonger (eventuellt i kombination med sumpgas) så var det inget för media att skriva om. Jag vet ju också att det som inte syns på radar, det finns inte! Så OM det var så att de verkligen inte såg något på radar, ja då fanns det ju inget där, det måste ju vem som helst fatta? Klart jag tvivlar på mig själv ibland men om jag kör på med min till synes självsäkra och arroganta stil och ignorerar vissa fakta som inte passar in i min världsbild så är det säkert ingen som fattar att jag är väldigt rädd och osäker innerst inne.." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
haha. jag tror du har skrivit den.
Posted on: 2007/10/23 21:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och UFO anhängarna. Jag är SÄKER på att de inte syntes på radarn. Jag är SÄKER på att de inte var väderballoger. Jag är SÄKER på att de var UFO. Jag är SÄKER på allt jag inte vet vad det är, är verkligen UFO . Att anta att de är vanliga saker som finns på jorden är helt befängt. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
att påstå att något som är på jorden inte kan va ett ufo är väll ganska korkat...
Men sen finns det vissa fall där ufot i fråga garanterat varit av utomjordisk härkomst. Läs boken left at the east gate, snacka med larry och kom sen o säg att det var en väderbalong.
Posted on: 2007/10/23 21:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Eftersom dina Hussar i den satanistiskt styrda judepressen inte skriver om det så kan det inte vara sannt!!! Du avslökjar dig gång på gång på gång på gång på gång på gång att du bara är en liten knähund för Satanisteliten.
Posted on: 2007/10/24 15:32
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Måste man läsa en bok för att tro att UFO varit på jorden. Jag skulle vilja ha mer konkreta bevis på UFO innan jag köper att de varit på jorden. Att läsa en bok för att bli övertygad i en fråga ska man inte behöva göra om det handlar om konkreta bevis då ska det räcka med bevisen. Finns det konkreta bevis på att UFO från yttre rymden varit på jorden så presentera dem för mig. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men varifrån UFO kommer är väl en sak, UFO är UFO, ändå. Han den där pollenkungen Gösta Carlsson gjorde ett monument/skulptur ev ett UFO, efter sitt eget möte. Jag minns inte riktigt... han fick ju även något från dom. En del snodde de där men in black som ringde på dörren hos honom.
Posted on: 2007/10/25 7:20
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag förstår inte varför detta skulle kunna utgöra något bevis. Det verkar ju som Gösta Carlsson har förvarat föremålet, vad det nu var, så det var lätt att stjäla istället för att låta någon göra en ordentlig undersökning att föremålet. Om de var ett riktigt föremål från ett UFO har Gösta Carlsson hanterat det oerhörd slarvigt. Jag tror därför att föremålet INTE kommer från ett UFO utan att han har tillverka det själv. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag förstår inte varför detta skulle kunna utgöra något bevis. Det verkar ju som Gösta Carlsson har förvarat föremålet, vad det nu var, så det var lätt att stjäla istället för att låta någon göra en ordentlig undersökning att föremålet. Om de var ett riktigt föremål från ett UFO har Gösta Carlsson hanterat det oerhörd slarvigt. Jag tror därför att föremålet INTE kommer från ett UFO utan att han har tillverka det själv. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
*asg*, Det som inte syns på radar finns inte som tex. stealth plan, F-117 och B-2 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
De kom och ringde på dörren, sa de var amerikaner, såg väl ut som robotar/soldater/men in black eller något sådant. Han gav dem väl en bit, till låns- den återsågs aldrig. Förstördes inte n bit i brand - och/eller finns det en bit i kassavalv - jag kommer inte ihåg dessa gamla uppgifter,
Posted on: 2007/10/26 10:45
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det hela låter konstigt. Om man hittar något som man tror verkligen är från ett UFO så lämnar man väl inte ut det till okända män eller varelser. Jag anser att det hela har för stora likheter med en skröna. Du har inga tydligare bevis än detta? Då ska vi se om detta dubbelpostas. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Phil Schneider har/hade ganska många ufo artifakter, ända tills han tog "självmord" genom att strypa sig själv med en slang...
Fins ganaska många implantat som konkreta bevis också. Och egentligen, Zink, bara kolla omkring dig i världen. Fiberoptik, ir, datorer, var tror du det kommer ifrån? Sen finns det ju hur många som helst som säger sig ha jobbat på tex a 51. nu för några månader sen var det ju en gubbe som på sin dödsbädd erkännde att han jobbat med ufo.
Posted on: 2007/10/26 11:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är lite dåligt insatt. Det är inte så enkelt att man kan stå emot, erbjudande man inte kan motstå... du vet för lite om deras psykiska manipulation/kraft.
Posted on: 2007/10/26 11:16
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du svarar på ett hopkok av raybeam som har gjort om mina svar till sin egen version och därför får raybeam stå för den versionen. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
De implantat som testades i Discoverys program "Best Evidence " kom från ett verktyg och en kniv. Proverna kom från armen på en man och foten från en kvinna. Det var en UFO person som var övertygad att det var implantat som kom med dem och som också hade plockat ut dem från personerna. Jag anser därför att INGA implantat som inte har analyserats är några sådana. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Här kan man läsa om Gösta: http://home.c2i.net/rune.overby/gj_ufo.html Här ser man Gösta, skulpturen är också i bilden - + mer att läsa. http://home.c2i.net/rune.overby/gosta2.html
Posted on: 2007/10/26 11:29
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men dom metallerna som phil hade då? som flera tusen personer sett?
Men det kanske inte räknas?
Posted on: 2007/10/26 11:33
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login