Vakencorner
|
Re: Van allen bältet.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ta det lugnt med thinner flaskan, innan du svarar på poster. Tänka mindre? du verkar ha slutat själv, kan man tro om man läser din sakliga information, de döda zombierna? Nej jag är inte politiker.
Posted on: 2007/10/27 16:16
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nu hittar du åter igen på saker. Försök att läsa innantill? Var får du allt ifrån?
Posted on: 2007/10/27 16:35
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Mifo man känner alla andra som man känner sig själv,så
Fäll inga omdömen eller rid på ord,utan lyssna o iaktta i stället, så kommer det till dig du behöver JUST NU,MAN behöver inte hela tiden försvara sig ,utan lyssna in istället.Du attraherar på så sätt andra miljöer/sitionationer där du inte behöver gå på i försvar ovabrutet(). Man tränas oavbrutet av den man igentligen ÄR-sig själv . Ända tills man förstått att man kunde ALLT. Tänk att göra sig märkvärdig på något som är hur enkelt som helst--
Posted on: 2007/10/27 16:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ag behöver inte gå i försvar, jag KAN VÄLJA tror du jag är tvungen att svara på idiotiska repliker? Varför tror du hjag ens svarar dig, när jag inte ens orkar kommentera ditt snurr?
Posted on: 2007/10/27 16:52
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tänker, du å andra sidan kan bara upprepa dig. Berätts nu om jorden och universums rotation, som du tyckte var så kul. Hur hänger din felande teori ihop, med vad du har skrivit, som du nu vill få att verka som om du aldrig skrev??
Posted on: 2007/10/27 16:55
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Var någonstans står det om "min teori"?
Posted on: 2007/10/27 16:58
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Alla ideologier är ur irrande hjärnor.FRIHET kommer INTE ur tänkandet. Har du utforskat frihetsbegeppet ur olika syn vinklar?
Posted on: 2007/10/27 16:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det syns inte du är ju här? du verkar ha kollat in thinnertrasan ur olika vinklar, vad dillar du om? Va fan är frihet? När du försöker berätta hur man skall tänka är det frihet? Jag har sagt åt dig att inte dricka sprit när du är här.
Posted on: 2007/10/27 17:24
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/10/27 17:29
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jag träffat och känner privat , kasta din blid av mig är du snäll l. TROR du dom håller med dig?ingen nämd å ingen glömd, du jag skall köra bil nu ,fatta det.
Posted on: 2007/10/27 17:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
...even Hubble himself made it clear in his 1937 book (The Observational Approach To Cosmology) that he was very uncomfortable with the "recession factor" being attributed to him as "The Hubble Expansion". If one just sticks to the observed facts, Hubble concluded, "There is no evidence of expansion and no restriction of the time scale, no trace of spatial curvature...."
Posted on: 2007/10/27 18:53
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Får se hur långt Kineserna kommer innan de inser att strålningen är för hög, då kan de ju alltid låna Nasa's gamla studio som Kubrick satte upp.
Det som talar mest för att Apollo var en bluff är att man inte har varit tillbaks på månen sen 70-talet, come on! Läste för länge sen någonstans att det är även hög strålning i omloppsbanan, mikroskopiska tester visade massa småhål på astronauternas dräkt och hjälm. . |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Har du kollat denna http://nasascam.bravehost.com/
Posted on: 2007/11/10 9:33
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag säger bara; The Lunar Rover!
http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_rover Först tyckte jag att det måste vara höjden av manlig fåfänga att ta med sig bilen till månen. Det ska stå 3 st parkerade där. Senare förstod jag ju att allt är fejk. ![]()
Posted on: 2007/11/19 23:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tycker det finns ett väldigt starkt argument för att de faktiskt tog sig dit:
Ryssarna. Om Ryssland hade haft minsta lilla indikator på att de bluffade kan vi vara jävligt säkra på att de slagit på stora trumman (remenber, we had a cold war going on). Klart som sjutton att de följde all radio-, data- och TV-trafik. Märkligt att de inte försökte intervenera eller störa bara...(som i Tintin menar jag). Å andra sidan finns det ett starkt argument mot: Jag och många, många andra har frågat varför de inte kunde tysta alla ifrågasättanden genom att helt enkelt plåta landningssiterna med Hubble-teleskopet, eller med någon av de fåtal sonderna som nu och nyss snurrar där uppe. Ett par ovedesägliga foton skulle ju tysta debatten direkt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Även om man tror att det kalla kriget var verkligt och inte en bluff så varför skulle Ryssarna avslöja månfejken? De skulle tjäna mycket mer på att utpressa USA med att hota att avslöja det.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe - vilken twist!
"Låt oss låtsas att ni amerikaner vinner det kalla kriget, så betalar ni i sovjetkassan efteråt...vi har inga problem med det...vi kallar det realpolitik (som er Kissinger brukar säga)." Jag ger mig för den Al-CIAda! 10 poäng. ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
He he skriv till Putin och läxa upp honom i strategi, och förklara vad som är bäst. du kan ju inte hävda som ett bevis att dom "skulle" ha gjort på ett visst sätt om det är sant. Visst har du rätt på ett sätt, jag tror att dom varit tysta om denna sak, men idag är saker och ting annorlunda, Ryssland är utsatt för angrepp fårn väst, men alla kanske inte ser det, men revolutionen som gjorde att ryssland tappade Ukraina, var iscensatt av väst. Och kommer göra Ryssland till ett asiatiskt land, istället för ett europeiskt.
Posted on: 2007/12/18 14:10
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login