vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Lyckad "chembust"
#1


See User information
Efter en lugnare sommar med färre "chemtrails" än i våras har det blivit värre igen. Dagligen syns spår i luften och regnbågsdis ligger över himlen. Det sprayas ofta på nätterna och nästan varje solig dag täcks himlen av en massiv sprayning.

Diset är så skarp att det inte går att titta på himlen åt solens håll. När jag tittar genom bilfönstrets uv remsa överst i rutan ser jag att de "elektriska" molnen får olika färger. Det bildas ofta stora "halos" runt solen.

Jag har informerat arbetskamrater om fenomenet o de är helt förbluffade. Vi har sett regnbågsfärgade moln o helt gröna o blå moln.

Förra veckan såg jag ett plan spraya en rak "chemtrail" över hela himlen. Jag använde för första gången i mitt liv tekniken att mentalt "chembusta" utsläppet.

Jag slöt ögonen o vände min fulla kärlek till piloten som flög planet och till de som planerar utsläppen. Jag försökte känna och fokusera min kärlek till moder jord mot "chemtrail" strecket med ögonen slutna. Jag upplevde en mycket stark energi inom mej som strålade ut mot himlen. Jag upplevde kärlek och lycka.

När jag tittade igen efter att ha blundat i några sekunder såg jag ett avbrott i "chemlinjen" exakt det ögonblicket jag blundat. Jag blev så häpen och omtumlad att jag inte kunde ta in vad som hänt. Jag gick genast in på min arbetsplats o tog mej en kopp kaffe.

Efter några sekunder gick jag ut o såg att avbrottet var kvar. En helt ren, klarblå bit i ett streck som annars låg från horisont till horisont.

Samtidigt såg jag ett mycket annorlunda och speciellt moln röra sig fort mot ett annat "chemtrailspår" på himlen. Jag fokuserade mentalt på det molnet o fick insikter om att det var "sylpher" som kommit för att rensa luften.
Jag såg mänskliga ansikten bildas i "sylphmolnet" och kände nackhåren resa sig rakt upp. En kraftig energi for genom ryggraden och jag kände det som om kroppen lyftes en bit upp i luften. Jag blev väldigt yr och kände mej mer som energi än i en kropp.

"Sylpherna" hann upp "chemdiset" och långa stråk av "chemdiset" föll ut över himlen som klarnade och blev blåare igen.

Efter kanske 15 minuter hörde jag dånet av jetplan och tittade upp rakt över mej. Där for det fram tre jetplan som lämnade varsitt "chemtrail" bakom sig. De böjde av linjen över mej och formade cirklar o spiraler i mängder. De sprayade massivt över "sylph" molnet.
Jag var tvungen att fortsätta arbeta men gick ut o kollade regelbundet. Hela eftermiddagen ägnade sig sedan dessa tre plan åt att spraya intensivt. Jag har aldrig förut sett plan spraya så noga över en och samma plats på himlen.

Orgone - ett ande tag=)

Posted on: 2007/10/27 22:15
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lyckad "chembust"
#2
Fy för den lede. Du är verkligen skruvad, du har inte funderat på att få hjälp eller i alla fall prata med någon? Så här kan du inte ha det.

Detta kommet att ta en tag att smälta.. hu jedamig

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#3


See User information
Näää...ja vet....vem mer kan hjälpa mej "chembusta" mentalt? Är du oxå en ""etheric warrior"?

Posted on: 2007/10/27 22:32
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#4


See User information
Resized Image

Skojar...

Det däruppe är mycket relaterat till mänsklighetens sinnen mm.

Kom att tänka på ett foto från NASA, det visade devils face över Europa. Det var inget "liknande" eller slump eller så, utan det var helt klart.

Clinton blev oroad och kontaktade påven om det.
Tyvärr försvann fotot jag hade då en disk la av.

Det är är mycket sådant, men det är lite hysshyss.

Under tsunamin i Thailand så sågs drakar uppe i skyn/bland molnen. Bilder togs och visades i media, såsom i Japan. Etc, mm, osv.

Posted on: 2007/10/27 22:36
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#5


See User information
Quote:

OrGone skrev:
Efter en lugnare sommar med färre "chemtrails" än i våras har det blivit värre igen. Dagligen syns spår i luften och regnbågsdis ligger över himlen. Det sprayas ofta på nätterna och nästan varje solig dag täcks himlen av en massiv sprayning.

Diset är så skarp att det inte går att titta på himlen åt solens håll. När jag tittar genom bilfönstrets uv remsa överst i rutan ser jag att de "elektriska" molnen får olika färger. Det bildas ofta stora "halos" runt solen.

Jag har informerat arbetskamrater om fenomenet o de är helt förbluffade. Vi har sett regnbågsfärgade moln o helt gröna o blå moln.

Förra veckan såg jag ett plan spraya en rak "chemtrail" över hela himlen. Jag använde för första gången i mitt liv tekniken att mentalt "chembusta" utsläppet.

Jag slöt ögonen o vände min fulla kärlek till piloten som flög planet och till de som planerar utsläppen. Jag försökte känna och fokusera min kärlek till moder jord mot "chemtrail" strecket med ögonen slutna. Jag upplevde en mycket stark energi inom mej som strålade ut mot himlen. Jag upplevde kärlek och lycka.

När jag tittade igen efter att ha blundat i några sekunder såg jag ett avbrott i "chemlinjen" exakt det ögonblicket jag blundat. Jag blev så häpen och omtumlad att jag inte kunde ta in vad som hänt. Jag gick genast in på min arbetsplats o tog mej en kopp kaffe.

Efter några sekunder gick jag ut o såg att avbrottet var kvar. En helt ren, klarblå bit i ett streck som annars låg från horisont till horisont.

Samtidigt såg jag ett mycket annorlunda och speciellt moln röra sig fort mot ett annat "chemtrailspår" på himlen. Jag fokuserade mentalt på det molnet o fick insikter om att det var "sylpher" som kommit för att rensa luften.
Jag såg mänskliga ansikten bildas i "sylphmolnet" och kände nackhåren resa sig rakt upp. En kraftig energi for genom ryggraden och jag kände det som om kroppen lyftes en bit upp i luften. Jag blev väldigt yr och kände mej mer som energi än i en kropp.

"Sylpherna" hann upp "chemdiset" och långa stråk av "chemdiset" föll ut över himlen som klarnade och blev blåare igen.

Efter kanske 15 minuter hörde jag dånet av jetplan och tittade upp rakt över mej. Där for det fram tre jetplan som lämnade varsitt "chemtrail" bakom sig. De böjde av linjen över mej och formade cirklar o spiraler i mängder. De sprayade massivt över "sylph" molnet.
Jag var tvungen att fortsätta arbeta men gick ut o kollade regelbundet. Hela eftermiddagen ägnade sig sedan dessa tre plan åt att spraya intensivt. Jag har aldrig förut sett plan spraya så noga över en och samma plats på himlen.

Orgone - ett ande tag=)

Tror fullt och fast på det du säger, hjärnan kan sända ut vågor som kan påverka atmosfären, det var detta indianerna använde i sina regnbågsdanser, självklart är detta inget som medelmedborgaren har en minsta aning om, men vad har de en minsta aning om?

Man kan under LSD och Svamp tripper, pga av större utnyttjande av hjärnan under trippen enkelt påverka molnen i atmosfären, har själv utforkskat detta, och lyckats både lösa upp moln, och till och med framkalla moln, på rena viljan, vart lite stressad när jag såg det hända, men lugnade ner mig, och kunde testa detta ca 10 ggr fram och tillbaka, så det var ingen naturlig företelse.

som ditt namn innehåller, orgone har vissa påstått att dessa energier skall kunna lösa upp chemtrails.

Det bästa vore ju kanske om man sköt ner några av dessa plan, så kanske dom skulle akta sig för att kema.

Posted on: 2007/10/27 22:47
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#6


See User information
Ja...verkligheten blir sig aldrig mera lik. Skönt är ju det.
Erowid är ett mysigt forum.....

Posted on: 2007/10/27 22:48
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#7


See User information
Quote:

novax skrev:

Skojar...

Det däruppe är mycket relaterat till mänsklighetens sinnen mm.

Kom att tänka på ett foto från NASA, det visade devils face över Europa. Det var inget "liknande" eller slump eller så, utan det var helt klart.

Clinton blev oroad och kontaktade påven om det.
Tyvärr försvann fotot jag hade då en disk la av.

Det är är mycket sådant, men det är lite hysshyss.

Under tsunamin i Thailand så sågs drakar uppe i skyn/bland molnen. Bilder togs och visades i media, såsom i Japan. Etc, mm, osv.

det du sett är Project Bluebeam, hologram i himlen ritade av satteliter, skall användas för att övertyga de religösa att ta chippet, kommer i live version att användas med röst rakt inne i huvet, framkallat av 3g nätet, det är därför 3g skall täcka 100%

Har själv sett dem, med egna ögon. Otroligt detaljerat, dok kan till och med animera, man tror inte sina ögon.

Kika på Ironmountain Report har en fil om Project Bluebeam, som beskriver det hela, kanske man skall posta den?

Posted on: 2007/10/27 22:51
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#8


See User information
Tack för infon.....skall kollas upp.
http://se.msnusers.com/OrGone/shoebox.msnw?albumlist=2
Privata kort från vår gård...(chemtr. o sylpher)

Posted on: 2007/10/27 22:55
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#9


See User information

Posted on: 2007/10/27 23:03
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#10


See User information
Quote:

OrGone skrev:
Här finns hjälp att få....
http://fraktali.849pm.com/shop/orgonite.html

Tackar, skall forska mer i detta =)

Posted on: 2007/10/27 23:19
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#11


See User information
Sen vi grävde ner en towerbuster i varje hörn runt vårt hus går det knappt att skicka ett sms innifrån huset. Det var aldrig problem med sms förut. Det har aldrig riktigt funkat att ringa mobilt överhuvudtaget innifrån kåken.
Omgivningen är också utsatt för "gifting".
Här finns också fler än en "cloudbuster"
Antagligen därför detta området ständigt är utsatt för överflygningar.
"chemtrails", helikoptrar, lågtflygande militärplan, transport o jet.

Har anmält militären ett flertal gånger o fått hjälp att flytta deras övningstriangel för jetplanen. De flög så lågt att en kille några km längre bort fått tinnitus o anmält dem för det.

Posted on: 2007/10/27 23:29
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#12


See User information
är det inte det ena så är det det andra...

Posted on: 2007/10/27 23:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#13


See User information
en faraday bur i koppar, skall tydligen stoppa mobil bra den med, även elf och vlf vågor, från HAARP skall skyddas emot.
Michael Tsarion berättade att Brahmerna i formtida indien, i deras krig, hade kopparhjälmar, och bodde inne i berg med kopparmalm för att skydda sig, luktar HAARP lång väg. Kanske man skall bli en tinfoil-hat-människa tillslut, fast med koppar folie då förståss.

Posted on: 2007/10/27 23:47
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#14


See User information
Quote:

Steffo skrev:
en faraday bur i koppar, skall tydligen stoppa mobil bra den med, även elf och vlf vågor, från HAARP skall skyddas emot.
Michael Tsarion berättade att Brahmerna i formtida indien, i deras krig, hade kopparhjälmar, och bodde inne i berg med kopparmalm för att skydda sig, luktar HAARP lång väg. Kanske man skall bli en tinfoil-hat-människa tillslut, fast med koppar folie då förståss.


Men med rätt svamp så kan du väl tänka dig osynlig och onåbar.

Posted on: 2007/10/27 23:54
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#15


See User information
Kan inte låta bli att posta:

Resized Image

Ormets kluvna tunga ser det ut som...


Från:
http://www.nasawatch.com/archives/columbia/

Posted on: 2007/10/27 23:59
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#16


See User information
Lite utanför chembust, men vem vet, kanske det finns en koppling... Jag såg på:

http://video.google.com/videoplay?docid=-73731341583788062&hl=en

Har just nu 2.25 in - ett ansikte...

(Apollo 11 astronauts caught on tape faking their orbit of the Moon while still in low Earth orbit)

Posted on: 2007/10/28 0:11
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#17


See User information
Sajt med en hel det intressant...
bland annat ett fint foto en bit ned på William Cooper och barnen

http://piratenews.org/hollywood.html

Posted on: 2007/10/28 0:20
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#18


See User information
Quote:

novax skrev:

Men med rätt svamp så kan du väl tänka dig osynlig och onåbar.

Har du testat en sån svamp kan du ju alltid tipsa!

Posted on: 2007/10/28 0:21
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lyckad "chembust"
#19
Jag såg också ansiktet vid 2.25 Novax, Kosmiskt medvetande in action.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lyckad "chembust"
#20
And after a period of time we will be able to manipulate matter with the mind!

We don't understand it now, but we will, eventually!



Snart där!, just nu leker vi "upptäcker på nytt"!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#21


See User information
Det hela OSAR Nwo, att nwo skulle ligga bakom Tsunamin finns det gott om belägg för, här i Sverige fick vi en hel krisbredningslag som kan disabla hela regeringen vid katastrof, ala martial law i Usa, kanske ni missade den debatten.

Varför skulle ett kosmiskt medvetande projicera sig angående en tsunami? Och varför visade sig inte Jesus, som folk har sett projektioner i Usa? Kanske för att folk i Asien tror på draken som religiös symbol, men såklart, ett kosmiskt medvetande är ju av den gamla religösa symbolernas typ, passar rakt av med våra fejkade religioner.

Det jag vet om kosmiskt medvetande är att det inte bryr sig om världen, däremot vårt medvetande och våra val, när du ser saker manifestera sig i världen, då är det inte kosmiskt medvetande, som bara manifesterar sig i ditt medvetande, skulle jag påstå i vart fall.

I detta fall, ett självklart Bluebeam psyop anfall, i samband med Tsunamnin, som ochså var manmade, via Haarp, eventuellt ochså med hjälp av scalar wave teknologi, läs mer här http://www.cheniere.org/video/sovietweathervideo.html

Posted on: 2007/10/28 0:47
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#22


See User information
Orgone you are blessed.
Att ha en sån upplevelse är unikt.
Jag vet, har haft dom här nere i Malmö.
Sylfarna är väldigt specifika dom tar man inte där man sätter dom
Det gäller att se dom när dom är där.
Som jag upplever det så är det hur mottaglig man själv är till deras kommunikation annars ser man dom ju inte.

Jag är glad för din observation, gör det mesta av det, en sån förvaltar man. Samlar på sig, har du sett en ser du fler.
Komunikation,
kom ---unik---action---.

orgonera mera



Posted on: 2007/10/28 18:53

Edited by monitor on 2007/10/28 19:18:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#23


See User information
Detta låter inte riktigt friskt...
Om inte droger var inblandade här är det nog stor risk att det rör sig om någon form av schizofreni.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Schizofreni
Quote:
Schizofreni är en allvarlig psykisk sjukdom som utmärks av varaktiga defekter i perceptionen eller verklighetsuppfattningen. Typiska symtom hos en person som lider av obehandlad schizofreni är gravt desorganiserat tänkande, vanföreställningar och hallucinationer. Även om störningen huvudsakligen rör kognitionen, så kan den yttra sig på beteendemässiga och känslomässiga sätt. Eftersom det finns en mängd olika kombinationer av symtom som kan resultera i en schizofrenidiagnos, så är det svårt att säga att det är en enskild psykisk störning; Eugen Bleuler, som myntade termen, pratade faktiskt i stället om "schizofrenierna" (plural).

Posted on: 2007/10/28 19:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lyckad "chembust"
#24


See User information
E du på rätt tråd eller ???? zpz2
Bara undrar ?

Posted on: 2007/10/28 19:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
46 user(s) are online (46 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 46

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS