vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Väck Sverige! - Sanningen om Marika

See User information
I kväll Söndag den 28:e, klockan 21.10 på TV2 börjar TV-serien "Sanningen om Marika". Det är en fiktionalisering av ett verkligt försvinnande med starka kopplingar till kontrollstaten och den nya världsordningen. Serien tar upp en massa spännande ämnen och efter avsnittet visas en debatt som filmades i går.

För oss på www.conspirare.se är det här blodigt allvar, men SVT har tvingat in oss bakom en slöja av fiktion genom hot om nedstängning och juridiska påföljder.

Trots det ger det här alla sanningssökare i sverige en unik chans att synas och höras. Ta den! Vårt hopp är att de som kommer med i sökandet (även om de till en början tror att allt är fejk) kommer att förstå. Maktkonspirationen är sann. Försvinnandena är verkliga. Svenssontillvaron är ett fängelse.

Ni på vaken är unikt rustade för den här striden. Ta den. Hjälp oss att visa de dolda strukturerna!

Vi vet att vi är på rätt spår. Läs gärna min analys av svensk nutidshistoria till att börja med så ni fattar att vi är på er sida i kampen att välta pyramiden.

http://www.conspirare.se/?page_id=155

När folk frågar; Är det här på riktigt? Har vi en perfekt chans att dra slöjan från deras ögon och säga JA - kolla in det här!

Avslöja makten! Hitta Maria! Hitta De andra!

p.s. jag fick kämpa en del för att få med vaken i tv-rutan. men det gick!

Posted on: 2007/10/28 15:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Väck Sverige! - Sanningen om Marika
A-orange.

Kan du inte berätta lite mer och lite kortfattat vad det handlar om.
Det är inte alla som orkar med " Dumburken " längre.

Vet ni om hon lever och om hon har blivit inlockad i en sekt ??

Har försvinnandet kopplingar till Maktstrukturen ??

Aktivera ditt Pm och i vilken del av landet du/ni bor i fall någon här på vaken vill ha kontakt. Ibland ger det mer att träffas Live över en Fika.

Ni verkar känna till Maktstrukturen och det Globala Nätverk som härskar.

Ordo Ab Chaos !

Välkommen till vaken.se

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Intressant, det börjar läcka genom. Vanlig media kan inte gömma sig mycket längre, det är så många som vet vad som hände elfte september och om illuminati. Ska kolla ikväll och skicka glada mail till svt för att de visar sanningen om Marika.

Posted on: 2007/10/28 17:41

See User information
Spännande. ska följa

Posted on: 2007/10/28 17:50
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
För dom som inte märkt det så har vaken.se bilivit med i ett verklighetsspel med okända bakomliggande syften.

Är det ett bra försök att ta fram sanning,
eller är det ett försök att åstakomma någonting annat?

Posted on: 2007/10/28 18:42
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Som det nyfunna ordspråket säger så är ju "All reklam, bra reklam!"

Det kan leda till nåt bra.. Så länge vi inte börjar ordtvista och bråka med varandra *Host,Host**!

Ska förövrigt spela in "Marika"..

Posted on: 2007/10/28 18:59
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Både och...

Anonym
jag skulle vilja be om att få ordet "verlklighetsspel" definerat om det nu inte är för mkt begärt..

jag får nämligen grova psyop känslor inne på conpirare..

Anonym
Ja, det får jag också,...vem är det som går i mitt potatisland egentligen!!??

Anonym
iförsig är din trovärdighet lägre än conspirare storpataten..

det är bara dåliga bot'ar som kan upprepa sig mer än dig.

See User information
herrejösses vad det här verkar falskt.
ungefär som 911.

Posted on: 2007/10/28 20:29
Detach

Anonym
Quote:

GodSpeed skrev:
herrejösses vad det här verkar falskt.
ungefär som 911.

Hahaha....

Vaken.se är under attack av SVT.

Ni kommer väl ihåg Dokumentären för några år sedan om att Fotbolls-Vm 58 inte existerat. Naturligvis så erkände filmskaparna att alt var fejk i Dokumentären.

Bra försök SVT. Ta upp 911 istället och visa Demoleringen av WTC7.

Vilket jävla Pack ni är.

See User information
Börja titta på serien + debatten, hmmm blir inte riktigt klok på detta, verkar som hela debatten + den där siten osv är "regiserad"
som ett rollspel ungefär, specielt när den där arge maken skällde som en banhund, tror inte jag kommer följa detta "rollspel" mer

Posted on: 2007/10/28 21:15

Anonym
Quote:

gorang skrev:
Börja titta på serien + debatten, hmmm blir inte riktigt klok på detta, verkar som hela debatten + den där siten osv är "regiserad"
som ett rollspel ungefär, specielt när den där arge maken skällde som en banhund, tror inte jag kommer följa detta "rollspel" mer

Det handlar om fortsatt programering av " Fårsskocken " !!!... så att man inte kan se dom verkliga KONSPIRATIONERNA !!!!!!!

Hade det handlat om ett verkligt försvinnande så hade det varit på TV3 , med efterlysning och allt. (EFTERLYST )

Särkilt den arga Maken var en j-gt dålig Skådespelare

Det här är början på ett försök att förlöjliga oss som genomskådat SYSTEMET:

Anonym
det roligaste i det hela är att micro och void känner dom "riktiga" personerna till sidan conspirare..

:D

jag undrar vart vaken.ze'z trovärdighet hamnar i all spindokrin...

Anonym
wake up donnie

Anonym
Jag såg bara slutet nämdes vaken i detta avsnitt och isf hur

See User information
Programmet kändes ungefär lika tråkigt och misslyckat som Blair Witch Project i samma genre.

Posted on: 2007/10/28 21:33

Anonym
Quote:

Banned4life skrev:
det roligaste i det hela är att micro och void känner dom "riktiga" personerna till sidan conspirare..

:D

jag undrar vart vaken.ze'z trovärdighet hamnar i all spindokrin...

Ja i så fall har dom blivit LURADE. Men jag kan ha fel.

Så ser jag på det

See User information
ja seriöst det var det sjukaste jag sett. debatten var ju helt overklig.
och dessa experter som ivrigt ska påtvinga att all konspiration är bara fantasi för våra liv är så tråkiga att vi måste hitta på nån alternativ verklighet som ger oss mening. kanske ska han ta ett steg ut i verkligheten och ist granska sin fantasi värld . säkerligen uppfostrad på tellitubbies.

bottom line svt är helt sjukt.

Posted on: 2007/10/28 21:35
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Jag såg bara slutet nämdes vaken i detta avsnitt och isf hur

Sidan var uppe i Början. Så nog har SVT koll på vaken.

See User information
Jo debatten var rent pinsam.
Sen tyckte jag att serien på nått sätt mest försöker "sälja" budskapet om hur förträffligt det skulle vara med massiv övervakning av alla dyngnet runt, för medborgarnas egen säkerhet förstås.

att serien var av tveksam kvalite, halvdåliga skådespelare (utom ett fåtal) och regi, gör inte saken bättre, nej lägger nog ner att följa detta...

Posted on: 2007/10/28 21:41

Anonym
Kan inte nån sedan lägga ut det på youtube när de nämner vaken.se

här kan ni nu starta trådar om 911 bilderberg mm
http://forum.svt.se/jive/svt/category.jspa?categoryID=106

Anonym
Sedan är inte all reklam bra reklam

Se på Nationaldemokraterna eller presenterandet av "konspirationsteorirer"

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper