vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

ENDGAME på video.google Top100

See User information
Igår låg den 7:a på top100 över hela världen ,
känns som att den är stoppad att nå högre , nu är den 12:a.

Posted on: 2007/10/30 15:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ENDGAME på video.google Top100

See User information
Den borde vara på top 10 på 'movers and shakers' om man jämför med andra klipp , den är 73:a där och den borde vara med på popular på förstasidan men så roligt får vi inte ha det.

Posted on: 2007/10/30 16:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Har kollat på ENDGAME nu. Den imponerar inte. Alex Jones imponerar inte heller. Han känns mer som en fanatisk idiot än journalist.

Börjar faktiskt tveka om det mesta nu.

Det kanske är tvärtom mot vad alla konspirationer säger, det kanske är dom "onda" som inte vill ha en enad värld...

Om inga länder finns, så kan det ju faktiskt inte bli några framtida regelrätta krig. Alltså inga pengar att tjäna för privata bolag.

FN kanske faktiskt bildades för att alla länder var krigströtta. Inte pga av någon konspiration.

Dock tror jag fortfarande på att 9/11 kan ha varit ett inside jobb.

Posted on: 2007/10/30 17:21

See User information
Jag kollade några minuter på endgame, jag menar videon som heter så på google men det är väl inte hans endgamevideo i sig.

Jag kom då att tänka på en annan herre...

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

Posted on: 2007/10/30 17:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

Du är villig att koppla in sladdarna i huvudet igen för att Alex jones inte imponerar på dig?, sanningsrörelsen är större en Jones.

9/11 kan inte, den var ett inside jobb.
wakie wakie.

Posted on: 2007/10/30 18:04
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
"FN kanske faktiskt bildades för att alla länder var krigströtta."

Då får du ta och studera lite böcker från tidigt 1900-tal. Samt kanske läsa i Alans Cuttingthrough vol 1,2,3 för fler källor. Så ser du nog att FN hade ett väldigt bestämt syfte. Läs även FN:s framtidsplaner och projekt för oss i den kommande världen. Habitat-areas osv.

Är det fler som uppfattar filmen som kass? Har inte sett den än, väntar lite, men är väldigt nyfiken.

See User information
Det finns en endgame som är från olika generalers synpunkter på misslycklande och ltyckanden i Irak. Dock är väl dom inte alltid införstådda i elitens olje planer med vinster på 666 miljarder 2003, Exxonś värde söndra härska verkar råda, låt sunni å shia strida...vi har säkrat kontrakten är skrivna med bp oil på 20 år...

Den andra är endgame med Alex Jones. Den är bra,hans retorik är överdriven, för regeringens retorik är överdriven, enda sättet att övertyga folket i USA som man lyckats förslöa på många håll. Kolla istället på argumenten, kolla upp Bertrand Russel, kolla huxley, kolla Rotschilds osv, kolla om läger finns i dokument, slå bara inte bakut och avfärda genom den asgggressiva retoriken..

Posted on: 2007/10/30 18:43

See User information
Quote:

pluto123 skrev:
Det finns en endgame som är från olika generalers synpunkter på misslycklande och ltyckanden i Irak. Dock är väl dom inte alltid införstådda i elitens olje planer med vinster på 666 miljarder 2003, Exxonś värde söndra härska verkar råda, låt sunni å shia strida...vi har säkrat kontrakten är skrivna med bp oil på 20 år...

Den andra är endgame med Alex Jones. Den är bra,hans retorik är överdriven, för regeringens retorik är överdriven, enda sättet att övertyga folket i USA som man lyckats förslöa på många håll. Kolla istället på argumenten, kolla upp Bertrand Russel, kolla huxley, kolla Rotschilds osv, kolla om läger finns i dokument, slå bara inte bakut och avfärda genom den asgggressiva retoriken..
Ville bara hjälpa till "ta och titta på FN`s loggotyp" vad ligger mitt punkten på detta emblem " det skall föreställa jordens mitt punkt, studera lite mera sådana saker, invisible $ visible ett tips bara så är det med allt i symboliken,,,

Posted on: 2007/10/30 18:47

See User information
Lite catoinspr.: "För övrigt anser jag att jag stavar som en kratta"
Ber om ursäkt, men dessa jävla datorer, dessa jävla teknokrater

Posted on: 2007/10/30 18:54

See User information
ENDGAME i bättre kvalitét:
http://stage6.divx.com/Lightyears/vid ... t-For-Global-Enslavement-(Alex-Jones-2007)

Posted on: 2007/10/30 19:11

See User information
Quote:

think4yourself skrev:
ENDGAME i bättre kvalitét:
http://stage6.divx.com/Lightyears/vid ... t-For-Global-Enslavement-(Alex-Jones-2007)
Detta gillar inte jag (hade en sida som var så innan men är nerlagd) VARFÖR passar inte 5 ST videospelare som redan finns , ni kan alla namn själva , utan skall behöva att instalera ytterliggare en till ,Ett tips från min dataexpert) denna är skum jag använder inte den mera divx, Varför är det så tror ni?Ni behöver inte svara men tänk effter själva.

Posted on: 2007/10/30 19:18

See User information
Quote:

novax skrev:
Jag kollade några minuter på endgame, jag menar videon som heter så på google men det är väl inte hans endgamevideo i sig.

Jag kom då att tänka på en annan herre...

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

Synd man inte kan tyska, men det är kul ändå:

http://video.google.com/videoplay?docid=-6057675053967345987

Posted on: 2007/10/30 20:21

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Quote:

Du är villig att koppla in sladdarna i huvudet igen för att Alex jones inte imponerar på dig?, sanningsrörelsen är större en Jones.

wakie wakie.

Sanningsrörelsen är en bluff, eftersom ordet sanning är en bluff, dock var endagame kass, det enda som står klart efter den filmen är att Alex "glömde" berätta att Rotchild ligger bakom skapandet av staten Israel, han kan inte ta i alla fakta, så man kan inte ta i Alex längre, fakta är fakta hur jävligt det än kan vara för en pro israel, pro zion kramare, som Alex definitivt är. endgame verkar stå för endgame för Alex trovärdighet, det allra sämsta var när han helt radikalt och modigt står och skriker på en järngrind om New world order, utan att nån kan höra, på Bilderbergermötet var han lamare än en totalförlamad, då kunde han ha skrikit, men han var väl tårögd då..

Posted on: 2007/10/31 14:56
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

BiReal skrev:
Quote:

wakie wakie.

Sanningsrörelsen är en bluff, eftersom ordet sanning är en bluff, dock var endagame kass, det enda som står klart efter den filmen är att Alex "glömde" berätta att Rotchild ligger bakom skapandet av staten Israel, han kan inte ta i alla fakta, så man kan inte ta i Alex längre, fakta är fakta hur jävligt det än kan vara för en pro israel, pro zion kramare, som Alex definitivt är. endgame verkar stå för endgame för Alex trovärdighet, det allra sämsta var när han helt radikalt och modigt står och skriker på en järngrind om New world order, utan att nån kan höra, på Bilderbergermötet var han lamare än en totalförlamad, då kunde han ha skrikit, men han var väl tårögd då..

Det är klart att de som tror sig tillhöra en "sanningsrörelse" är i illusion... men att säga att ordet sanning är en bluff är att säga att man helt lost i illusion.

Det är för att sanning finns som det finns Devolution och att det finns att kultivera tillbaka. Det för att det finns en Law, och kriterier/universums egenskap, eller vad man ska säga- det är det som metaforen med Theseus och labyrinten vill säga. Alla civilisationer/grupper har den slags metafor i olika varianter.
Det är Sanningen - alltså det som tråden i labyrinten innebär.

Vad kommer det sig att somliga inte ser det som skrivs FRAMFÖR ögonen? Tala om att vara kapad av något...

Vakna, tiden krymper.

Posted on: 2007/10/31 15:22

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

BiReal skrev:
Quote:

wakie wakie.

Det är klart att de som tror sig tillhöra en "sanningsrörelse" är i illusion... men att säga att ordet sanning är en bluff är att säga att man helt lost i illusion.

Det är för att sanning finns som det finns Devolution och att det finns att kultivera tillbaka. Det för att det finns en Law, och kriterier/universums egenskap, eller vad man ska säga- det är det som metaforen med Theseus och labyrinten vill säga. Alla civilisationer/grupper har den slags metafor i olika varianter.

Vad kommer det sig att somliga inte ser det som skrivs FRAMFÖR ögonen? Tala om att vara kapad av något...

Vakna, tiden krymper.

Eftersom du inte kan ha en absolut sanning, kan du inte ens definera ordet sant, eftersom det alltid till viss del kommer bestå av dess motsats, lögn, inte heller lögn kan defineras, eftersom det om man skulle kunna definera det, vara sant, och därmed inte en lögn. Så lägg ner, detta är sant, detta är lögn, allt är ett perspektiv, fakta är fakta, och den del fakta kan inte förstås vid ett visst givet tillfälle, därför betraktas det vid detta tilfälle som em lögn, och man förkastar det som en lögn. Dock ofta visar sig saker komma i annat ljus, när man har annan information, och man ser att man hade fel, hur kan då något, skifta färg, från att ha varit lögn, till att bli sant, just det, därför att det är en fiktion,. kan det virtuellt ändras, som man behagar, eftersom det bara är en ide inne i huvet.

Ta tex 9/11 det var ju sant från början, när man trodde på det, sedan blir det "sant " en gång till när man tror att det är en lögn?
Hur kan det hänga ihop?
Eftersom jag personligen på dagen 9/11 när jag så spektaklet på tv, inte trodde på det, behövde jag aldrig ändra mig, men hur är det för andra, som trodde på det?

Dom gick från att tro att det var sant, till att upptäcka att det var sant, detta är fel ord, folk kan inte veta vad som är sant, det enda dom kan veta är att dom är ignoranta, då blir den korrekta benämningen, "upplyst vs ignorant", då stämmer det rent filosofiskt, man erkänner att man är en idiot, och att man inget vet, sen kan man lära sig fakta, som kan vara mer eller mindre korrekta från tillfälle till tillfälle, detta spelar inte så stor roll, eftersom det enda man behöver förstå om konspirationer och världen, det är att det mesta är man helt okunnig, ignorant om.

dvs att man är en stor idiot.

det är en lycka att upptäcka vilken stor idiot man är eftersom detta är det första steget mot visdom, något som man inte skall blanda ihop med kunskap, som är fakta, blandat felaktig och mer korrekt.

Bra va?

Posted on: 2007/10/31 15:39
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

novax skrev:

Vakna, tiden krymper.

Måste få kommentera, man kan inte "Vakna"
Tiden kan inte krympa
Däremot andelen val, man kan göra innan man inte kan välja mer, dessa minskar i antal. Det som gör att de upphör, kallas döden.
du kan inte be en död, leva, på samma sätt kan inte en död vakna, folk som inte bryr sig är döda, inte sovandes.
Köttfärs, kanonmat, kreatur, osv allt får ett nytt perspektiv när man förstår varför de flesta inget förstår, därför att de aldrig har brytt sig.
Jag nber att få tillstå det Jesus påstogs ha sagt, låt de döda ta hand om de döda.
Detta är en stor sanning, låt de döda vara döda, och ta hand om de levande.
Eftersom du säger till mig, vakna, anser du mig vara död, men jag säger inte till dig, lev, eftersom om du kunde det, skulle ha gjort det.
Ta detta som exempel, du säger "VAKNA"
Det är som att säga till en hungrig "ÄT" istället för att ge honom en fisk.
Du får allt ta och förklara dig, du som alla andra, om du vill mig nåt, du kan ju förklara processen och bevis för processen du talar om att man skall genomföra.
Tycker överlag att detta ord Vaken, vakna, att vara vaken eller som jag läst "ovaken" detta är Orwellian double speak, precis som sanning / osanning. Men det var ju jag som sa det, detta betyder inte att du kan förstå det, så berätta inte för mig om det är rätt eller fel, eftersom jag har redsan sagt det, och om du vill veta, så stämmer allt jag säger, om jag inte vill ändra mig.

Posted on: 2007/10/31 15:52

See User information
Det där du pratar om låter som Sokrates ,typ, ju mer jag förstår desto mer förstår jag att jag inget förstår.
Vissa är rationalister, de som tror att man kan använda förnuftet för att rationalisera sig fram till saker utifrån givna axiom. Andra är totala irrationalister som inte tror att man kan komma fram till något, typ relativister. Den kritiska rationalismen säger att om det är så att man inte kan komma fram till någonting så måste man basera sin värld i alla fall på ett "irrationellt" påstende av typ att man har ett förnuft som kan komma fram till något. Efter man har gjort det får man kritiskt granska sina fakta för att komma fram till något. Se Popper och den kritiska rationalismen. Annars är du för alltid dömd att gå i cirklar, trivs du där så cirkla vidare runt, om inte så försök bygga upp något du tror på, oavsett om det är irrationellt. Det är det som kallas att leva för många.

Posted on: 2007/10/31 15:59

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

BiReal skrev:
Quote:

wakie wakie.

Vakna, tiden krymper.

Eftersom du inte kan ha en absolut sanning, kan du inte ens definera ordet sant, eftersom det alltid till viss del kommer bestå av dess motsats, lögn, inte heller lögn kan defineras, eftersom det om man skulle kunna definera det, vara sant, och därmed inte en lögn. Så lägg ner, detta är sant, detta är lögn, allt är ett perspektiv, fakta är fakta, och den del fakta kan inte förstås vid ett visst givet tillfälle, därför betraktas det vid detta tilfälle som em lögn, och man förkastar det som en lögn. Dock ofta visar sig saker komma i annat ljus, när man har annan information, och man ser att man hade fel, hur kan då något, skifta färg, från att ha varit lögn, till att bli sant, just det, därför att det är en fiktion,. kan det virtuellt ändras, som man behagar, eftersom det bara är en ide inne i huvet.

Ta tex 9/11 det var ju sant från början, när man trodde på det, sedan blir det "sant " en gång till när man tror att det är en lögn?
Hur kan det hänga ihop?
Eftersom jag personligen på dagen 9/11 när jag så spektaklet på tv, inte trodde på det, behövde jag aldrig ändra mig, men hur är det för andra, som trodde på det?

Dom gick från att tro att det var sant, till att upptäcka att det var sant, detta är fel ord, folk kan inte veta vad som är sant, det enda dom kan veta är att dom är ignoranta, då blir den korrekta benämningen, "upplyst vs ignorant", då stämmer det rent filosofiskt, man erkänner att man är en idiot, och att man inget vet, sen kan man lära sig fakta, som kan vara mer eller mindre korrekta från tillfälle till tillfälle, detta spelar inte så stor roll, eftersom det enda man behöver förstå om konspirationer och världen, det är att det mesta är man helt okunnig, ignorant om.

dvs att man är en stor idiot.

det är en lycka att upptäcka vilken stor idiot man är eftersom detta är det första steget mot visdom, något som man inte skall blanda ihop med kunskap, som är fakta, blandat felaktig och mer korrekt.

Bra va?

Det är ju fullständigt tokigt, hur kan du tro på "Bra va"???

Jag funderar lite på om du driver med mig?

För det första, vem är den där "du"?

Varifrån har du tagit antagandet "...inte kan ha en absolut sanning" ifrån - vem har programmerat dig med det?

Försök att inse de enklaste tänket som finns... du resonerar befängt, faktiskt. Det är tankar tagna utifrån, från illusionslabyrinten - som just går utpå att inget är sant, att alla ska "söka"... därför har de alla skyltar i labyrinten, religionen som trycker dom är oftast Science.

Men du är på vaken, och borde vid det här laget har återtaget eget tänk och tvättat bort eoners falskhet och strunt.

Så jag måste/vill utgå från att du någonstans har någon true pollett kvar. Isåfall vet du att människan inte är av denna världen - det innebär som "alla" med lite eget förnuft i behåll alltid vetat - att man inte är kvar där man "utgick" ifrån, ens sanna natur. Man har avvikit från den = böjt av = perverterat >>>fallet = Devolution... - vakna...

Hur skulle det annars finnas det med karma om det inte finns NÅGOT att avvika från - måttet på avvikelsen är som att säga "ens karma(-mängd). Kan det där som man avviker från vara föränderligt, lite hipp som happ... om det vore så, så finns det ju inget att avvika från... inget att följa, hålla sig till, eller kultivera enligt - eller hur. Du måste väl,om du är äldre än två år... the Law är principer/lagar, och att det finns kriterier - finns det inte, då finns ingen karma - och då finns inte heller frågan om rätt/gott kontra fel/ont. Är det i enlighet med universums kriterie (ens egen sanna inre natur, ens ursprungliga natur) då är det gott, det ger ingen karma. Det är avvikelse från NÅGOT- och det är universums kriterier - precis som en etta är en etta - och inte cirka ett, kanske att den kan vara två, eller minus ett... nej... avviklens kallas ju "skuld", tar man bort en halv från ett då är det en halv kvar - och man har en skuld på en halv - det har man som karma. Så hur skulle man då kunna återvända... varför finns det det med att "upplysas", om det inte finns något sant... = att återfå det man förlorat i fallet/devolution - the Law är Sanning, och ABSOLUT - och har inget med historiens litterära personer att göra, eller new age-profeters eller psykologisnack... ditt resonemang är från deras hink - se det lätt.

Se på vad du skrev - du som alla ser direkt att du skriver ju svart på vitt - om vad människor trodde den dagen - och du verkar tro att vad människor säger eller har för åsikter, eller för ut för propaganda - skulle inverka på hur det det hela förhåller sig, hur sanningen om detta ÄR. Hur kan du skriva så? Jag ser det faktiskt som att du driver med mig och vill ta upp min tid.
Du pratar ju om tro och sådant... så vakna.

Posted on: 2007/10/31 16:42

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Till alla som vill vakna.

Tror ni att man kan tänka ut hur allt är och sedan vakna och bli befriad från dessa tankar?

Tror ni man kan lyssna, känna och lukta på nuet och vakna upp?

Testa.

Posted on: 2007/11/1 10:10
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

pluto123 skrev:
Det där du pratar om låter som Sokrates ,typ, ju mer jag förstår desto mer förstår jag att jag inget förstår.

Jo det är klart, det är inte lätta att kliva in i en annans paradigm, det är bättre att förstå sitt eget paradigm istället för att förstå andras, förstår man sitt eget, blir man vis, förstår man nån annan, kan man vara lurad.

Och vem sa att Sokrates, skulle litas på? Skulle inte jag säga, mycken filosofi är bedräglig, och osann, så om sanningen ligger i en räcka citat från olika proffs filosofer, ja då luktar det kvasifilosofi, man snackar filosofi för att verka filosofisk istället för att vara det.

Posted on: 2007/11/1 13:30

See User information
Quote:

micro skrev:
Till alla som vill vakna.

Tror ni att man kan tänka ut hur allt är och sedan vakna och bli befriad från dessa tankar?

Tror ni man kan lyssna, känna och lukta på nuet och vakna upp?

Testa.

det är omöjligt att "vakna" av viss typ av information, man måste "vara" vaken för att inse viss typ av information, att ens säga sig vara "vaken" ger bevis om kvasivakenhet, eftersom ett begrepp vaken, alltid är relaterat till dess motsats, sömn, dess djupare de sovande sover, desto större är vakenheten, så hur kan då ignoransen ge större värde till insikten, så är det givetvis inte, eftersom insikt är en konstant om man har insikt har man insikt, varken mer eller mindre värderad av ignorans eller andra faktorer.
Men man skall inte blanda ihop kunskap och intelligens, något man gör med ordet "vaken" eftersom det är något de flesta tar för givet är att vara vaken är att vara skärpt, på och vaksam, intelligent osv, vilket inte stämmer. Bara för att man inte sover är man knappast Einstein.

Man kan tydligt se detta fenomen, när folk som skulle kalla sig vakna "tror" på 9/11 på ett visst sätt, men inte "litar" på annan typ av information, och "förnekar" andra typer av "fakta", detta eftersom dom inte har gjort sig av med tryggheten att lita till sitt gamla tankesystem, de orkar helt enkelt inte med att allt kan vara osannt, utan behåller det mesta av sitt felaktiga paradigm, vaken är bara den som konfronterar allt han tror på en gång i timmen eller mer.

Kan man inte förkasta allt en gång till, kan man kanske aldrig komma ur sina illusioner, efterson det är lager på lager på lager på lager, har personligen ändrat asikter i min egen "värld" så många gånger att jag inte längre kan minnas, kaninhålet är hela tiden djupare och djupare, man inser till slut att man aldrig kan få se slutet på det, ftersom när man har kommit djupare har man ändrats själv, och därmed den ursprungliga frågan man ville ha svar på ochså ändrad, och omöjlig att få svar på, det är det som är Alkemi, att rena sig själv, och omformas, att gå från att vara Bly till att bli Guld.

Posted on: 2007/11/1 13:45

Anonym
dock var endagame kass, det enda som står klart efter den filmen är att Alex "glömde" berätta att Rotchild ligger bakom skapandet av staten Israel, han kan inte ta i alla fakta, så man kan inte ta i Alex längre, fakta är fakta hur jävligt det än kan vara för en pro israel, pro zion kramare, som Alex definitivt är. endgame verkar stå för endgame för Alex trovärdighet, det allra sämsta var när han helt radikalt och modigt står och skriker på en järngrind om New world order, utan att nån kan höra, på Bilderbergermötet var han lamare än en totalförlamad, då kunde han ha skrikit, men han var väl tårögd då..

Sluta gnäll på AJ ,gör en egen dokumentär där du visar all vem som styr världen. För övrigt är det förmodligen en blandning av folk som styr inte bara zionister eller jesuiter etc.Vem har väckt flest människor du Steffo eller AJ ?

See User information
Steffo skrev:

det är omöjligt att "vakna" av viss typ av information, man måste "vara" vaken för att inse viss typ av information,
quote]
menar du denna oxo??Mohamed Atta and Marwan Alshehhi move into Apartment 122 in the Tara Gardens Condominiums complex in Coral Springs, a suburb of Fort Lauderdale in southeast Florida. Atta rents the apartment using his own name and they pay $840 per month in rent. Atta will list the apartment as his address when he applies for a driver’s license in May. According to the London Times
?
Eller Bush eget citat;

September 20, 2001

“Americans should not expect one battle, but a lengthy campaign, unlike any other we have ever seen. It may include dramatic strikes, visible on TV, and covert operations, secret even in success. We will starve terrorists of funding, turn them one against another, drive them from place to place, until there is no refuge or no rest. And we will pursue nations that provide aid or safe haven to terrorism. Every nation, in every region, now has a decision to make. Either you are with us, or you are with the terrorists. From this day forward, any nation that continues to harbor or support terrorism will be regarded by the United States as a hostile regime.” [US President, 9/24/2001]

Posted on: 2007/11/2 3:54

See User information
ja, Stefan, går inte in på den teori,om vaken etc....men jag gör det hela enkelt...de flesta nötter e så jävla programmerade att de skyddar sin egen värdsbild mot allt som kan störa den, om de inte gör det så förstörs de. Därför gör de ett jävla motstånd, å lipar för deras inre värld faller ihop, deras psyke faller isär helt enkelt. Det svåra är inte att lära folk nåt nytt utan att få dom att överge det gamla.

Posted on: 2007/11/2 7:09

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper