Vakencorner
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
http://www.youtube.com/watch?v=MVc9GX5K_As
http://www.youtube.com/watch?v=9Wy-hgorBmU The TV news report states that “the military planes of the German Federal Army are manipulating our climate; this is what the weather researchers are presuming and their suspicions are confirmed… “We can state with a 97% certainty that we have on our hands chemical trails (chemtrails) comprised by fine dust containing polymers and metals, used to disrupt radar signals.” “This is their main purpose, but I was surprised that this artificial cloud was so wide-spread. The radar images are stunning considering the needed tons of dispersed elements -- although, the federal army claims that only small amounts of material were propagated. The military heads claim that the substances used are not harmful.” “In the United States of America there are protest after protest for many years now, against these military operations and now people are mobilising in Germany as well. Per example JOHANNES REMMEL of the Greens. “It's obvious that enormous regions are being polluted with clandestine actions, but all of this has to be made public. The government must provide explanations to the unsuspecting population.” This is a very significant development in the battle to find out why our governments are spraying chemicals into our atmosphere, however it is only the tip of the iceberg. As far as researchers have been able to conclude, chemical spraying by our governments have been in full operation since mid-to-late 1990’s (possibly earlier). The following video presentation is a great introduction to chemtrails and some of its possible implication: Aerosol Crimes (1:39:23). Right now we can only speculate as to what type of chemicals are used in these operations, however one thing is certain, if we saw a car driving down the road, spewing out a plume of smoke the way these planes are doing we would be very concerned. Considering that half the species in the world could be wiped out due to global warming, the least we could do is to demand that our governments explain what it is that they are spraying us with, specially if military heads are claiming “that the substances used are not harmful”. As we know, when the militaries of the world say we have nothing to be concerned about then we have everything to be concerned about. Keep in mind that chemtrails have been categorized as an “exotic weapons systems” by the 107th CONGRESS of the United States in House Bill H. R. 2977. Further information on chemtrails at educate-yourself.org
Posted on: 2007/11/5 22:34
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Anonym
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
Gaston har skrivit i diskussion med mig att alla stimmor är chemtrails. Al-CIAda skriver ofta när han svarar mig så man inte riktig får klarhet i vad han menar och detta är inte så konstigt för enligt honom förolämpar jag hans intelligens. Men att han lagt in ett hämnd inlägg till denna diskussion talar för att han är för chemtrails om jag nu inte igen har förolämpat hans intelligens. |
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Joru, en jumbojet drar 100 liter bränsle per landmil, detta gör 1 cl per meter flygsträcka, hur mycket MOLN eller trails kan du skapa med 1 cl?
Och de har 2 st motorer blir det 0,5 cl per meter, strimmorna har stort omfång, hundra kubikmeter eller mer efter flkygplanen, och kan inte förklaras med den löjliga vattenmängden! Och du sa att det skapades vatten, nu förklarar du att vattnet alltid var där, kom igen nu kemimästaren, hur skapas vatten? Det var det som var frågan, i en rymdfärja skapar man vatten, inte i en fotogenmotor. Basta!
Posted on: 2007/11/5 22:45
|
|||
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
ZPZ--->dessutom, kanske så mycket som 25% av bränslet bränns aldrig ens upp ordentligt, utan bildar något så konstigt, som "avgaser", en märklig sak som framkallar cancer och sjukdomar och för alla andra motorer är reglerat i lag hur mycket skit de får släppa ut, men verkar ha inga begränsningar när det gäller flygmotorer.
detta lämnar bara 75% kvar att bilda "vatten" (som inte ens sker, om vattnet var där från början) Visa mig en flygmotor, som bränner "kolväten" i en fullstädig process?
Posted on: 2007/11/5 22:55
|
|||
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag kan trösta dig med att du kan inte förolämpa nåns intelligens, man kan bara förolämpa sin egen intelligens, dvs bete sig som en idiot. Om nån annan kallar en idiot, blir man inte det, om man inte redan var det. det är bättre att kalla sig själv idiot, än nån annan, då kan man vara säker på om man har rätt eller fel
Posted on: 2007/11/5 23:02
|
|||
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och du sa att det skapades vatten, nu förklarar du att vattnet alltid var där, kom igen nu kemimästaren, hur skapas vatten? Det var det som var frågan, i en rymdfärja skapar man vatten, inte i en fotogenmotor. Basta! Eh, nej, fattade du inte? Kolväten (t.ex. flygbränsle) som förbränns blir till vatten och koldioxid efter förbränningen, det var inte vatten före förbränningen. Dags för dig att repetera högstadiets kemi tror jag... Quote:
Nu blir det inte exakt lika mycket vatten efter förbränningen som man hade flygbränsle, men låt gå. Om vi antar 10000 meters höjd och -50 grader så är luftens densitet 0,41 kg/m^3 enligt http://hurri.kean.edu/~yoh/calculations/standatm/StdAtm.html Vid -50 grader och 100 % luftfuktighet innehåller luften 0.19 g vatten per kg luft enligt http://www.lenntech.com/calculators/relative-humidity.htm Det betyder att mängd vatten per kubikmeter luft blir 0,19*0,41 = = ca 0,08 g 1 cl väger ca 10 gram, vilket alltså mättar 10/0,08 = ca 125 kubikmeter luft. På en meters längd motsvarar 125 kubikmeter en tvärsnittsyta på ca 11 gånger 11 meter. Och då har vi antagit att luften var fri från fukt från början. Om luften nästan var mättan på fukt redan innan så kommer 10 cl vatten kunna göra mycket mer än 125 kubikmeter mättat på fukt.
Posted on: 2007/11/5 23:09
|
|||
|
Anonym
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
Då är ALCIAda ett undantag för om du söker på intelligens på detta forum hittar du att han skrivit att jag förolämpat hans intelligens. Det finns inget annat forum jag varit på där "idiot" nämnts så mycket som på detta forum. |
||||
|
Anonym
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
|||
---|---|---|---|---|
Men snälla människa. Nu är du onödigt dum och det hoppas jag att du vet. I annat fall så är du jäklit korkad
|
||||
|
Anonym
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
Detta har vi reda diskuterat och meteorologen Karsten Brandt som talar om detta är helt ute och cyklar då tyska armén inte hade några övningar de dagar han påstod att de hade påverkat hans väderradar. http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=8000&forum=24 Quote:
Det är otroligt att jetmotorerna inte sätts igen. Quote:
Jag har last igenom det som påstås har gjorts av militären om chemtrails men jag har bara hittat att de var planerat aldrig satt i verket. Har du några bevis på att chemtrails aktivt sprids av US militären? Hur skulle det vara om de som tror på chemtrails lärde sig allt om moln och molnbildning. |
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/11/5 23:38
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är inte expert på jetmotorer, men nog förbränns bra mycket mer än 75 % av bränslet, jag tror att det är rätt så nära 100 %, även om det till viss del förbränns ofullständigt, om det är det du menar. Men vid s.k. ofullständig förbränning blir det lika mycket vatten som vid fullständig förbränning såvitt jag vet, alla väteatomer i kolvätet bildar vattenmolekyler. Skillnaden mot fullständig förbränning är att kolatomerna inte alltid bildar koldioxid, utan också t.ex. kolmonoxid och sotpartiklar. Quote: Incomplete combustion (where there isn't enough oxygen present) can lead to the formation of carbon or carbon monoxide. Sen, har du fortfarande inte fattat att vattnet BILDAS i och med förbränningen, det FANNS INTE I TANKEN FRÅN BÖRJAN! Det var bara väteatomerna som fanns i tanken i form av kolväten, dessa reagerar med syret i luften och bildar då vatten som består av väte och syre. Förstår du nu? Som jag nyss skrev: "The simple word equation for the combustion of a hydrocarbon in air is: Fuel + Air -> Heat + WATER + Carbon dioxide + Nitrogen" http://en.wikipedia.org/wiki/Combustion
Posted on: 2007/11/5 23:40
|
|||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/11/5 23:44
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Det måste finnas nån annan här än jag och zink som vet att vatten bildas vid förbränning av kolväten, och kan berätta det för Steffo, eftersom han uppenbarligen inte tror på mig?
Posted on: 2007/11/5 23:48
|
|||
|
Anonym
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
Jag frågade efter bevis och inte spekulationer. Man kan räkna till allt för många frågetecken efter meningarna på den webbsidan. |
||||
|
Anonym
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
|||
---|---|---|---|---|
Till de som tror att det finns vatten i flygfotogen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Flygfotogen Citat från sidan om just det: Bränslet får inte komma i kontakt med vatten och lagras oftast i stora tankar under jord vid flygplatser. Till de som tror att de släppa ut olika metaller och liknande kemikalier. Visa på den jetmotor som klarar av det. Om chemtrails släpps ut är inga flygmotorer inblandade utan dessa chemtrails måste finnas i särskilda behållare. Hur många har bevis på dessa behållare? |
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Här du inte lärt dig detta att vatten+flygbränsle =högexplosivt och ännu värre MARKEN BLIR MJUK.
Posted on: 2007/11/6 0:02
|
|||
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och fan det var det enda som inte exploderade WCT utan brann och brann hahahhahahahahha (snacka så det går börja med telesex)
Posted on: 2007/11/6 0:06
|
|||
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Denna diskussion handlar inte om vem som har rätt eller fel utan om att misskreditera de som hävdar att chemtrails existerar, det är bara ett spel för galleriet och inför "intittare" på sidan, men jag tror inte att det fungerar för folk har egen förmåga att följa de trådar som läggs in och kan genom dom skapa en egen uppfattning utifrån det som framkommer i en allt stridare ström...länge leve sanningen.... Det spelar ingen som helst betydelse vad zzzz folket skriver, det trigger bara folk att söka vidare vilket vi tackar för...
Posted on: 2007/11/6 0:14
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Håller med föregående talare.Kan bara se dom förändringar som har inträffat på utsläppen på senare tid.Och tror inte att det beror på någon v-effekt
Posted on: 2007/11/6 0:21
|
|||
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Vi får väl se när gänget äntrar scenen med bildspel å vassa tungor till nästa år.... http://www.myspace.com/chemtrailswe hahahaha här ska marknadsföra, vi får väl se vem som vinner det kriget.....
Posted on: 2007/11/6 0:31
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Germany becomes first country to ADMIT CHEMTRAIL OPS!
Germany becomes the First Country to admit Clandestine Chemtrails Operation --> begin content --> For all those activists who have been investigating and reporting on clandestine government operations around the world to manipulate our weather patterns, this news from Germany is groundbreaking. The TV news report states that "the military planes of the German Federal Army are manipulating our climate; this is what the weather researchers are presuming and their suspicions are confirmed… "We can state with a 97% certainty that we have on our hands chemical trails (chemtrails) comprised by fine dust containing polymers and metals, used to disrupt radar signals."
Posted on: 2007/11/6 1:38
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
||||
---|---|---|---|---|
|
: [DOCID: f:sr202.109]
From the Senate Reports Online via GPO Access [wais.access.gpo.gov] 109th Congress 1st Session SENATE Report 109-202 _______________________________________________________________________ Calendar No. 319 WEATHER MODIFICATION RESEARCH AND TECHNOLOGY TRANSFER AUTHORIZATION ACT OF 2005 __________ R E P O R T OF THE COMMITTEE ON COMMERCE, SCIENCE, AND TRANSPORTATION on S. 517 <GRAPHIC(S) NOT AVAILABLE IN TIFF FORMAT> <greek-l>DATE deg.December 8, 2005.--Ordered to be printed Filed under authority of the order of the Senate of November 18, 2005 SENATE COMMITTEE ON COMMERCE, SCIENCE, AND TRANSPORTATION one hundred ninth congress second session TED STEVENS, Alaska, Chairman DANIEL K. INOUYE, Hawaii, Co-Chairman JOHN McCAIN, Arizona JOHN D. ROCKEFELLER IV, West CONRAD BURNS, Montana Virginia TRENT LOTT, Mississippi JOHN F. KERRY, Massachusetts KAY BAILEY HUTCHISON, Texas BYRON L. DORGAN, North Dakota OLYMPIA J. SNOWE, Maine BARBARA BOXER, California GORDON H. SMITH, Oregon BILL NELSON, Florida JOHN ENSIGN, Nevada MARIA CANTWELL, Washington GEORGE ALLEN, Virginia FRANK LAUTENBERG, New Jersey JOHN E. SUNUNU, New Hampshire E. BENJAMIN NELSON, Nebraska JIM DeMINT, South Carolina MARK PRYOR, Arkansas DAVID VITTER, Louisiana Lisa Sutherland, Staff Director Christine Drager Kurth, Deputy Staff Director David Russell, Chief Counsel Margaret Cummisky, Democratic Staff Director and Chief Counsel Samuel Whitehorn, Democratic Deputy Staff Director and General Counsel Calendar No. 319 109th Congress Report SENATE 1st Session 109-202 ====================================================================== WEATHER MODIFICATION RESEARCH AND TECHNOLOGY TRANSFER AUTHORIZATION ACT OF 2005 _______ December 8, 2005.--Ordered to be printed Filed under authority of the order of the Senate of November 18, 2005 _______ Mr. Stevens, from the Committee on Commerce, Science, and Transportation, submitted the following R E P O R T [To accompany S. 517] The Committee on Commerce, Science, and Transportation, to which was referred the bill (S. 517) to establish the Weather Modification Operations and Research Board, and for other purposes, having considered the same, reports favorably thereon with an amendment (in the nature of a substitute) and recommends that the bill (as amended) do pass. Purpose of the Bill The purpose of S. 517, as set forth in section 2 of the bill is, ....to develop and implement a comprehensive and coordinated national weather modification research policy and a national cooperative Federal and State program of weather modification research and development.'' Background and Needs Weather modification refers to the intentional modification of atmospheric processes by human activities. For a number of years the Federal government supported research for weather modification. Federal support for weather modification research and development peaked in the mid-1970s and has since declined due in part to both a lack of a statistical confirmation of hail suppression and rain enhancement seeding experiments and a shift from federally funded in-house weather modification research and development to cooperative Federal/State weather modification research. Currently, there is no Federal funding for weather modification activities. Summary of Provisions The bill would create a subcommittee in the Office of Science and Technology Policy (OSTP) to coordinate a national weather modification research program. The subcommittee would be co- chaired by representatives from the National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) and the National Science Foundation (NSF), and would have representation from the National Aeronautics and Space Administration (NASA) and other appropriate Federal agencies. The subcommittee would be required to submit a plan for weather modification research that describes goals and activities, evaluates existing programs, makes suggestions on coordination with existing programs, and provides an estimation of Federal funding for weather modification research. The program would include activities to improve the understanding of processes related to weather modification and the potential negative impacts of weather modification. The bill also would establish an advisory board in OSTP to make recommendations to the subcommittee. This advisory board would be composed of outside experts including scientists, engineers and State officials involved in weather modification operations. The advisory board would examine potential uses for weather modification research and evaluate the efficacy of weather modification research. Legislative History The Weather Modification Research and Technology Transfer Authorization Act of 2005 (S. 517) was introduced by Senator Hutchison on March 3, 2005 and referred to the Senate Committee on Commerce, Science, and Transportation. The Subcommittee on Disaster Prevention and Prediction and the Subcommittee on Science and Space held a joint hearing on S. 517 on November 10, 2005. On November 17, 2005, the Committee considered the bill in an open Executive Session. Senator Hutchison offered an amendment in the nature of a substitute. The Committee, without objection, adopted the substitute and ordered S. 517 be reported with the amendment. Estimated Costs In accordance with paragraph 11(a) of rule XXVI of the Standing Rules of the Senate and section 403 of the Congressional Budget Act of 1974, the Committee provides the following cost estimate, prepared by the Congressional Budget Office: December 1, 2005. Hon. Ted Stevens, Chairman, Committee on Commerce, Science, and Transportation, U.S. Senate, Washington, DC. Dear Mr. Chairman: The Congressional Budget Office has prepared the enclosed cost estimate for S. 517, the Weather Modification Research and Development Policy Act of 2005. If you wish further details on this estimate, we will be pleased to provide them. The CBO staff contact is Matthew Pickford. Sincerely, Douglas Holtz-Eakin. Enclosure. S. 517--Weather Modification Research and Development Policy Act of 2005 S. 517 would establish within the Office of Science and Technology Policy (OSTP) a new Weather Modification Subcommittee and a Weather Modification Research Advisory Board. Weather modification is the general term that refers to any human attempt to alter the weather. The subcommittee would consist of representatives from the National Oceanic and Atmospheric Administration, the National Science Foundation, and the National Aeronautics and Space Administration and would be responsible for coordinating a national research program on weather modification. The advisory board would consist of nine members with weather expertise from outside the federal government, appointed by the Director of OSTP to advise the work of the subcommittee. Within 180 days of enactment, the legislation would require the Weather Modification Subcommittee to report to the Congress goals and priorities for federal weather modification research over the next 10 years. In addition, the subcommittee would annually report on weather modification research achievements, progress, budgets, and recommendations. (This legislation would not specifically authorize any such research.) The advisory board would work with the subcommittee to make recommendations on weather modification issues. Based on information from OSTP, CBO expects that the new subcommittee and advisory board would require a small increase in staff and overall administrative expenses to coordinate a national research program on weather modification. We estimate that implementing S. 517 would cost about $1 million annually, assuming appropriation of the necessary amounts. Enacting the legislation would not affect direct spending or revenues. S. 517 contains no intergovernmental or private-sector mandates as defined in the Unfunded Mandates Reform Act;. any costs to state, local, or tribal governments would result from complying with conditions of federal assistance. The CBO staff contact for this estimate is Matthew Pickford. This estimate was approved by Peter H. Fontaine, Deputy Assistant Director for Budget Analysis. Regulatory Impact Statement In accordance with paragraph 11(b) of rule XXVI of the Standing Rules of the Senate, the Committee provides the following evaluation of the regulatory impact of the legislation, as reported: NUMBER OF PERSONS COVERED The bill would require OSTP to develop a national weather modification policy. The bill would not authorize any new regulations and, therefore, would not subject any individuals or businesses to new regulations. ECONOMIC IMPACT S. 517 would not have an adverse economic impact on the nation's economy. The Act would not authorize any new spending. PRIVACY The reported bill would have little, if any, impact on the personal privacy of U.S. citizens. PAPERWORK The reported bill would not increase paperwork requirements significantly for individuals and businesses. Section 4 of the Act would require OSTP to submit a 10-year plan to Congress and an annual report to the President and Congress. Section-by-Section Analysis Section 1. Short title Section 1 would establish the short title of the bill as the ....Weather Modification Research and Development Policy Authorization Act of 2005.'' Section 2. Purpose Section 2 would establish the purpose of the bill to develop a comprehensive national weather modification research policy. Section 3. Definitions Section 3 would define various terms in the act, including ....Board'', ....Research and Development'', and ....Weather Modification.'' Section 4. Weather Modification Subcommittee Section 4 would create a subcommittee in OSTP to coordinate a national weather modification research program. The subcommittee would be co-chaired by NOAA and NSF, and would have representation from NASA and other appropriate Federal agencies. The section would require the Subcommittee to submit a plan for weather modification research that would describe goals and activities, evaluate existing programs, make suggestions on coordination with existing programs, and provide an estimation of Federal funding for weather modification research. The section states that the program may include activities to improve the understanding of processes related to weather modification including cloud seeding, cloud modeling, improved forecast technologies, as well as the potential negative impacts of weather modification. Finally the section would require the Board to submit an annual report on the activities conducted pursuant to this section. Section 5. Weather modification research advisory board established Section 5 would establish an advisory board in OSTP to make recommendations to the Weather Modification Subcommittee. The board would be composed of outside experts including scientists, engineers and State officials involved in weather modification operations. The board would examine potential uses for weather modification research and would evaluate the efficacy of weather modification research. Section 6. Cooperation with Weather Modification Subcommittee Section 6 would instruct Federal agencies to cooperate with the Weather Modification Subcommittee. Changes in Existing Law In compliance with paragraph 12 of rule XXVI of the Standing Rules of the Senate, the Committee states that the bill as reported would make no change to existing law. http://frwebgate.access.gpo.gov/cgi-b ... reports&docid=f:sr202.109 Vad kan man förvänta när denne man är inblandad...JOHN D. ROCKEFELLER IV, West
Posted on: 2007/11/6 2:11
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Anonym
|
Re: Inga chemtrails eller contrails
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
Då tar jag det igen Gaston. Detta har vid kontroll visat sig vara felaktigt. Gör du själv aldrig några källkontroller om källorna går emot din uppfattning? Jag kollar dina källor så länge de är vettiga men att länka till en hårdrocksgrupp som heter Chemtrails visar att en seriös debatt är inte ditt starkaste kort. Ta och länka till bevis i fortsättningen om du vill bli tagen på allvar. Hur skulle du se på det om jag länkade till en popgrupp som hette ”Only contrails”? |
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Vilka är Online
Nya medlemmar
test_user |
01/01/2020 |
brifrida | 09/05/2019 |
Turbozz | 08/15/2019 |
Fr4nzz0n | 07/30/2019 |
Egenerfarenhett | 05/19/2019 |
Bloggar o Länkar
I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska