vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 »

Re: ZPZ Myten om "fotogenmotorer som SKAPAR vatten, och därigenom KONDENSATIONSPÅR"

See User information
du undviker hela tiden att svara på mina påståenden, ock saxar och klipper in annat från nätet. du får allt visa exakt hur det ligger till, ta reda på vilken luftfuktighet och temperatur det är på 10 000 meters höjd, inga TEORETISKA fantasier, om du inte erkänner det,

vilket du inte gör. Använd ingen kalkylator som du trillar in siffror i själv, om du hittar på, skall du stå för det, det gör jag som alla ser, om en siffra är estimerad, då

erkänner man det. Du kan inte hitta på en sak, och sedan använda dig själv som källa och bevis, som du gör om du använder teretiska kalkylatorer, där du puttar in siffror själv.

Vad är luftfuktigheten och vattenmängden på 10 000 meters höjd i VERKLIGHETEN?

Om man nu kan ha en mindre komplett förbränning, vi antar till och med att du har 50% av bränslet omvandlat till vatten, då får du 0,5 cl att dela på bägge motorerna.
Jag ser att du hela tiden undviker att svara på den verkliga frågan, hur kan man med 0,25cl per meter flygt skapa moln med hundratals kubikmeter i volym? Jag skall nu visa

bilder på verkligehetens moln produktion!Är det 2 motorer som sagt 0,25cl per meter är det fyra 0,125!! Sidan kan ta en stund att ladda, det är 48 bilder.... soory, men det finns mycket bevis för ditt skitsnack.

Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image

Posted on: 2007/11/7 14:09
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ZPZ Myten om "fotogenmotorer som SKAPAR vatten, och därigenom KONDENSATIONSPÅR"

See User information
på denna bild spekulerar de att det är en drone dvs förarlöst flygplan, alltså har nån hört nåt om detta? Ryktas på flera ställen att kemplanen flyger fort som satan, mycket snabbare än kommersiellt flyg, kan tro det, dom måste ju ränna runt om dom skall täcka alla områden, en del dagar vet man att dom är på annat håll, då är det inga chemspår över stockholm alls, sen kommer dom tillbaka, över stockholm brukar det vara 3 eller 4 som kommer tillsammans. Kan nån språket som talas på bilden, italienska?

Resized Image

Posted on: 2007/11/7 18:42
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Tack för Bilderna ! En bild säger mer än tusen ord.

Dom är sparade.

See User information
Quote:

Steffo skrev:
på denna bild spekulerar de att det är en drone dvs förarlöst flygplan, alltså har nån hört nåt om detta? Ryktas på flera ställen att kemplanen flyger fort som satan, mycket snabbare än kommersiellt flyg, kan tro det, dom måste ju ränna runt om dom skall täcka alla områden, en del dagar vet man att dom är på annat håll, då är det inga chemspår över stockholm alls, sen kommer dom tillbaka, över stockholm brukar det vara 3 eller 4 som kommer tillsammans. Kan nån språket som talas på bilden, italienska?

Resized Image

Heh, varför skulle det vara förarlöst?
Det ser ut som en sån här tycker jag:
http://www.airliners.net/open.file/1119811/M/

Gaston har förresten kommit fram till att de "chemtrailsplan" han har sett till största del går att identifiera som kommersiella plan. Speciellt Finnair "sprayar" mycket enligt honom.

Posted on: 2007/11/7 19:41

See User information
Quote:

void skrev:
Kondensationsspårs upplösning har man alltid kunnat följa med blicken så som jag minns det iaf. Har försökt tänka tillbaka till min bardom ganska mycket och hur man facinerades över flygplan, man stog med öppen mun och tittade rakt upp i luften. Kommer inte fram till minnen där jag ser dessa "trails" nästan från horisont till horisont i ett ihängande streck, som jag ser idag på flera ställen.

Men men, det är ju bara mina förvrängda konspirationsminnnen.
Så det är säkert "slump" som vanligt. Coincidence theories som alltid.

"Persisting contrails" har varit föremål för forskning ända sedan andra världskriget, då de gav problem för bombflygarna eftersom att när de bildades så blev det väldigt lätt att upptäcka och jaga dem, bara att följa deras spår....

Här har du några exempel på kondensstrimmor från WWII och framåt.
http://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

Sen är det ju så att flygtrafiken ökat mycket på senare år, och därmed blir det mycket mer kondensstrimmor på himlen.

Posted on: 2007/11/7 19:47

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

Steffo skrev:

Resized Image

Heh, varför skulle det vara förarlöst?
Det ser ut som en sån här tycker jag:
http://www.airliners.net/open.file/1119811/M/

Gaston har förresten kommit fram till att de "chemtrailsplan" han har sett till största del går att identifiera som kommersiella plan. Speciellt Finnair "sprayar" mycket enligt honom.

jag är medveten om detta självklart,, det är ingen hemlighet att flygbränslet kan vara kontaminerat med aluminium. eftersom du inte "tror" på förarlösa flygplan, kan jag inte svara dig.

Posted on: 2007/11/7 20:00

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

void skrev:
Kondensationsspårs upplösning har man alltid kunnat följa med blicken så som jag minns det iaf. Har försökt tänka tillbaka till min bardom ganska mycket och hur man facinerades över flygplan, man stog med öppen mun och tittade rakt upp i luften. Kommer inte fram till minnen där jag ser dessa "trails" nästan från horisont till horisont i ett ihängande streck, som jag ser idag på flera ställen.

Men men, det är ju bara mina förvrängda konspirationsminnnen.
Så det är säkert "slump" som vanligt. Coincidence theories som alltid.

"Persisting contrails" har varit föremål för forskning ända sedan andra världskriget, då de gav problem för bombflygarna eftersom att när de bildades så blev det väldigt lätt att upptäcka och jaga dem, bara att följa deras spår....

Här har du några exempel på kondensstrimmor från WWII och framåt.
http://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

Sen är det ju så att flygtrafiken ökat mycket på senare år, och därmed blir det mycket mer kondensstrimmor på himlen.

ja de berömda fontän-motorerna fanns ju inte ens föränn i krigslutet, under hela kriget användes kolvmotorer. Mot slutet raket och dn sk fontän-motorn

Posted on: 2007/11/7 20:02

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Jag ser att du hela tiden undviker att svara på den verkliga frågan, hur kan man med 0,25cl per meter flygt skapa moln med hundratals kubikmeter i volym?

Eftersom att om luften är nästan mättad på fukt så kommer ytterligare en 0.25 cl att kunna mätta väldigt många kubikmeter luft, speciellt eftersom att luften är så kall.
Sen kan contrailsen växa i storlek genom att iskristallerna växer genom att ta upp omgivande fukt genom den s.k. Bergeronprocessen som jag skrev om.

Många av bilderna du postade är snodda från www.airliners.net

Resized Image
http://www.airliners.net/open.file/0239080/M/
KLM Cargo
Boeing 747-206B(SF/SUD)

Resized Image
http://www.airliners.net/open.file/0332946/M/
Pakistan International Airlines - PIA
Boeing 747-367

Resized Image
http://www.airliners.net/open.file/0698544/M/
Emirates
Airbus A340-541

Resized Image
http://www.airliners.net/open.file/0428117/M/
Boeing 747-2

Resized Image
http://www.airliners.net/open.file/0287638/M/
Northwest Airlines
Boeing 747-451
och
Singapore Airlines B777

Posted on: 2007/11/7 20:18

See User information
Quote:

du är mer upprörd över stöld (haha) än att du inget fattar, det är därför du inget fattar. Du kan alltid tipsa dem, men att länka till bilder är inte att "sno" dem LOL Newbie

du kan ju ta din kalkylator, och påstå att man kan skapa ett moln stort som globen, med resterna i ett snaps-glas sen gäller det bara att "tro" hårt på det, och posta det här.

Du har bara lurat dig själv här. snacka inte om Bergeronprocessen som om du visste om den innan du googlade.

Du leker kvasiintellektuell, men mig lurar du inte.

Berätta mer om hur du jobbar med "finansiella instrument" som jag bad dig om, jag ville veta om du kunde avslöja nån skit om bankvärlden, eftersom du jobbar åt dem som vill förslava oss?

Har detta slagit dig efter den information du kan läsa här?

Att du jobbar för Ruttenskjöld? (rotschild)

Posted on: 2007/11/7 20:26

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

du är mer upprörd över stöld (haha) än att du inget fattar, det är därför du inget fattar. Du kan alltid tipsa dem, men att länka till bilder är inte att "sno" dem LOL Newbie

du kan ju ta din kalkylator, och påstå att man kan skapa ett moln stort som globen, med resterna i ett snaps-glas sen gäller det bara att "tro" hårt på det, och posta det här.

Du har bara lurat dig själv här. snacka inte om Bergeronprocessen som om du visste om den innan du googlade.

Du leker kvasiintellektuell, men mig lurar du inte.

Berätta mer om hur du jobbar med "finansiella instrument" som jag bad dig om, jag ville veta om du kunde avslöja nån skit om bankvärlden, eftersom du jobbar åt dem som vill förslava oss?

Har detta slagit dig efter den information du kan läsa här?

Att du jobbar för Ruttenskjöld? (rotschild)

Som vanligt skall jag bara rätta lite av dina felaktiga och därtill nu ochså lögnaktiga påståenden.

Om man tittar på bilderna kan man nu se att iskristallerna växer "otroligt" fort planen håller normalt ca 800km/h alltså ca 220 meter per sekund, vi kan se att flygplanet har åkt ca 5 länder medans molnet har växt 3gr i storlek, planet ca 40 meter, alltså på 1 sekund "VÄXER" molnen 300% LOL Min förklaring är att luften expanderar på grund av motorns värme, och i värmen bildas ingen is, sist jag kollade i alla fall, men om man googlar hårt, hittar man säkert nån som "bevisar" det, med en kalkylator man kan välja egen fryspunkt med, dock kommer detta inte ordna is i din grogg, så lägg ner. Kondensen kan inte bildas redan inne i motorn, eftersom avgaserna är flera hundra grader varma, därför skall man på de plan som har normala kondensationsspår, se ett glapp på en flygplanslängd eller mer, innan avgaserna är kalla nog att bilda kondensation.

det kan du ju kolla upp. HA HA här ser man att det sprutar moln direkt från inne i motorn, skojare där, du postar motbevis själv, för att du inte vet detta. Vi kommer kunna hålla på så här hur länge som helst, lägg av, bara för att du vill ha Månen, kan du inte plocka ner den.

Resized Image

Här har du länknamnen till bilderna som du kan se kommer de inte alls därifrån du "påstår" (ljuger)

http://www.geocities.com/canadianchem ... /ChemtrailsFrontSmoke.jpg
http://phoenixandturtle.net/excerptmill/eximgs/haik23.jpg
http://www.illuminati-news.com/graphics/McKinlay022106/01.bmp
http://phoenixandturtle.net/excerptmill/eximgs/haik07.jpg
http://www.manataka.org/images/Major%20Rudy%20on%20Chemtrails.jpg

Jag ser att det börjar bli besvärande för dig det här, men du kommer inte se bättre ut efter att du ljuger heller.

Posted on: 2007/11/7 20:41

Anonym
Quote:

zpz2 skrev:
Japp, det man kallar kondensstrimmor består egentligen av iskristaller.

Om luften är fuktig kan iskristallerna växa genom att ta upp fukt från luften omkring, vattenmolekyler fäster på iskristallen som på så sätt växer.

Vänta lite här nu... Om det är extrem kyla så förstår jag inte var du hittar luftfuktighet som skulle växa på redan frysta iskristaller? För man kan väl inte ha både is och fukt i samma rum där det är extrem kyla? All den fukt som finns runt om kring har väl redan fryst till iskristaller inna frygplanet har passerat?

See User information
Quote:

Steffo skrev:

Som vanligt skall jag bara rätta lite av dina felaktiga och därtill nu ochså lögnaktiga påståenden.

Om man tittar på bilderna kan man nu se att iskristallerna växer "otroligt" fort planen håller normalt ca 800km/h alltså ca 220 meter per sekund, vi kan se att flygplanet har åkt ca 5 länder medans molnet har växt 3gr i storlek, planet ca 40 meter, alltså på 1 sekund "VÄXER" molnen 300% LO

Min förklaring är att luften expanderar på grund av motorns värme, och i värmen bildas ingen is, sist jag kollade i alla fall,
men om man googlar hårt, hittar man säkert nån som "bevisar" det, med en kalkylator man kan välja egen fryspunkt med, dock kommer detta inte ordna is i din grogg, så lägg ner. Kondensen kan inte bildas redan inne i motorn, eftersom avgaserna är flera hundra grader varma, därför skall man på de plan som har normala kondensationsspår, se ett glapp på en flygplanslängd eller mer, innan avgaserna är kalla nog att bilda kondensation.

Ja, jag vet att kondensen bildas allteftersom de fuktiga avgaserna svalnar, jag tror inte jag påstått motsatsen, så jag vet inte vad du är ute efter här.

Quote:
det kan du ju kolla upp. HA HA här ser man att det sprutar moln direkt från inne i motorn, skojare där, du postar motbevis själv, för att du inte vet detta. Vi kommer kunna hålla på så här hur länge som helst, lägg av, bara för a tt du vill ha Månen, kan du inte plocka ner den.

Resized Image

Om du tittar noga på bilden ser du nog att kondensen börjar bildas en liten bit bakom motorn. Men bilden är tagen nästan rakt framifrån så det perspektivet är ogynnsamt för att se det.

Quote:

Här har du länknamnen till bilderna som du kan se kommer de inte alls därifrån du "påstår" (ljuger)

Jag ser att det börjar bli besvärande för dig det här, men du kommer inte se bättre ut efter att du ljuger heller.

Som jag sa, de har snott bilderna ifrån www.airliners.net och lagt upp på sin egen hemsida.

Du sa
Quote:

De har alltså INTE länkat till www.airliners.net, utan dessa chemtrailssidor har snott bilderna därifrån och lagt upp på sin egen server utan att länka till originalbilden på www.airliners.net. Det var alltså du som ljög inte jag.
Det är dåligt av två anledningar, dels använder man bilden utan ägarens tillstånd, dels får inte den som tittar på bilden information om vilka plan det är som man ser på bilden vilket man får på airliners.net.

Posted on: 2007/11/7 20:56

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

zpz2 skrev:
Japp, det man kallar kondensstrimmor består egentligen av iskristaller.

Om luften är fuktig kan iskristallerna växa genom att ta upp fukt från luften omkring, vattenmolekyler fäster på iskristallen som på så sätt växer.

Vänta lite här nu... Om det är extrem kyla så förstår jag inte var du hittar luftfuktighet som skulle växa på redan frysta iskristaller? För man kan väl inte ha både is och fukt i samma rum där det är extrem kyla? All den fukt som finns runt om kring har väl redan fryst till iskristaller inna frygplanet har passerat?

Jo, extremt kall fukt kan fortfarande hålla innehålla fukt i avdunstad form (dvs gasform, man ser den inte), men inte speciellt mycket.
Det är på grund av att väldigt kall tunn luft på hög höjd bara kan hålla väldigt lite fukt innan det bildas kondens som det blir kondensstrimmor från flygplan.

Posted on: 2007/11/7 21:01

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

Steffo skrev:

Om man tittar på bilderna kan man nu se att iskristallerna växer "otroligt" fort planen håller normalt ca 800km/h alltså ca 220 meter per sekund, vi kan se att flygplanet har åkt ca 5 länder medans molnet har växt 3gr i storlek, planet ca 40 meter, alltså på 1 sekund "VÄXER" molnen 300% LO

Min förklaring är att luften expanderar på grund av motorns värme, och i värmen bildas ingen is, sist jag kollade i alla fall,
men om man googlar hårt, hittar man säkert nån som "bevisar" det, med en kalkylator man kan välja egen fryspunkt med, dock kommer detta inte ordna is i din grogg, så lägg ner. Kondensen kan inte bildas redan inne i motorn, eftersom avgaserna är flera hundra grader varma, därför skall man på de plan som har normala kondensationsspår, se ett glapp på en flygplanslängd eller mer, innan avgaserna är kalla nog att bilda kondensation.

Ja, jag vet att kondensen bildas allteftersom de fuktiga avgaserna svalnar, jag tror inte jag påstått motsatsen, så jag vet inte vad du är ute efter här.

Quote:
det kan du ju kolla upp. HA HA här ser man att det sprutar moln direkt från inne i motorn, skojare där, du postar motbevis själv, för att du inte vet detta. Vi kommer kunna hålla på så här hur länge som helst, lägg av, bara för a tt du vill ha Månen, kan du inte plocka ner den.

Resized Image

Om du tittar noga på bilden ser du nog att kondensen börjar bildas en liten bit bakom motorn. Men bilden är tagen nästan rakt framifrån så det perspektivet är ogynnsamt för att se det.

Quote:

Som jag sa, de har snott bilderna ifrån www.airliners.net och lagt upp på sin egen hemsida.

Du sa
Quote:

De har alltså INTE länkat till www.airliners.net, utan dessa chemtrailssidor har snott bilderna därifrån och lagt upp på sin egen server utan att länka till originalbilden på www.airliners.net. Det var alltså du som ljög inte jag.
Det är dåligt av två anledningar, dels använder man bilden utan ägarens tillstånd, dels får inte den som tittar på bilden information om vilka plan det är som man ser på bilden vilket man får på airliners.net.

Här kan du se ett flygplan med trasiga fontäner! Ingenting bildas, mycket konstigt!!!

Resized Image

Posted on: 2007/11/7 21:04

See User information
Quote:

Steffo skrev:

Här kan du se ett flygplan med trasiga fontäner! Ingenting bildas, mycket konstigt!!!

Resized Image

Är du dum eller? Det där är en datorgenererad bild.
Sen har jag aldrig sagt att kondensstrimmor alltid bildas, tvärtom, jag har alltid i debatten här försökt betona att huruvida det blir kondensstrimmor eller ej och hur stora de blir, hur länge de stannar, om de växer eller ej osv, beror på de meteorologiska förhållandena där planet flyger. Den mängd fukt ett som bildas i planets motorer varierar inte speciellt mycket, men det som varierar desto mer är de meteorologiska förhållandena som avgör hur mycket mer fukt luften kan ta emot innan kondens bildas.

Posted on: 2007/11/7 21:07

See User information
Quote:

Är du dum eller? Det där är en datorgenererad bild.
Sen har jag aldrig sagt att kondensstrimmor alltid bildas, tvärtom, jag har alltid i debatten här försökt betona att huruvida det blir kondensstrimmor eller ej och hur stora de blir, hur länge de stannar, om de växer eller ej osv, beror på de meteorologiska förhållandena där planet flyger. Den mängd fukt ett som bildas i ett plans motorer varierar inte speciellt mycket, men det som varierar desto mer är de meteorolgiska förhållandena som avgör hur mycket mer fukt luften kan ta emot innan kondens bildas.

du får skriva och klaga, att du vill ha ordentligt "sprut" om du skall vara nöjd, sök på jetliner i bilder på google, och du kan inte hitta en enda jävla bild med varken kondensationspår eller chemtrails. Alla fontäner trasiga. Men alla bilder är ju datorgenererade. Dom visas ju på din skärm. inte sant?

Posted on: 2007/11/7 21:11

See User information
"jag har alltid i debatten här försökt betona att huruvida det blir kondensstrimmor eller ej och hur stora de blir"

Jag väntar fortfarande på att få reda på hur bränslet kan skapa den enorma volymen vi talar om, på 0,25 cl vatten per meter flykt.

"du har alltid i den här debatten undvikit att förklara hur du kan skapa moln, i diameter som Globen, med den lilla mängden, slatten i ett snapsglas"

Posted on: 2007/11/7 21:19

See User information
Quote:

Steffo skrev:
du får skriva och klaga, att du vill ha ordentligt "sprut" om du skall vara nöjd, sök på jetliner i bilder på google, och du kan inte hitta en enda jävla bild med varken kondensationspår eller chemtrails. Alla fontäner trasiga.

Jag förstår inte vad du menar.
Här har du massor med contrails från vanliga flygplan:
http://www.airliners.net/search/photo ... ils=noinfo&page_limit=150
Quote:

Men alla bilder är ju datorgenererade. Dom visas ju på din skärm. inte sant?

Okej datorrenderad då om du nu ska märka ord på det viset. Dvs det är inget foto.

Posted on: 2007/11/7 21:20

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

Steffo skrev:
du får skriva och klaga, att du vill ha ordentligt "sprut" om du skall vara nöjd, sök på jetliner i bilder på google, och du kan inte hitta en enda jävla bild med varken kondensationspår eller chemtrails. Alla fontäner trasiga.

Jag förstår inte vad du menar.
Här har du massor med contrails från vanliga flygplan:
Quote:

Men alla bilder är ju datorgenererade. Dom visas ju på din skärm. inte sant?

Okej datorrenderad då om du nu ska märka ord på det viset. Dvs det är inget foto.

spelar ingen roll om det är en målning heller om man vet den speglar verkligheten.

Posted on: 2007/11/7 21:20

See User information
Quote:
Resized Image

Angående denna bild så är det bränsledumpning.

http://www.airliners.net/open.file/0691181/M/
"15 minutes after aircraft took off a woman had a stroke. As an EMT I offered medical assistance to her. Later captain decided to return to HKIA. But aircraft must dump fuel before it can be safe landed. Here is the picture showing the fuel"

Posted on: 2007/11/7 21:23

See User information
Quote:

Steffo skrev:
"jag har alltid i debatten här försökt betona att huruvida det blir kondensstrimmor eller ej och hur stora de blir"

Jag väntar fortfarande på att få reda på hur bränslet kan skapa den enorma volymen vi talar om, på 0,25 cl vatten per meter flykt.

Mängden vatten per volymenhet är inte stor i en kondensstrimma. Det rör sig om mycket små iskristaller/vattendroppar.

Hur förklarar du att det blir så stora "chemtrails" från planen om de består av kemikalier som är lastade på planet? Då måste det vara enorma mängder och hur gömmer man undan detta på kommersiella civila flygplan? Planet skulle inte kunna lyfta för startvikten skulle bli alldeles för hög.

Posted on: 2007/11/7 21:29

See User information
Quote:

Steffo skrev:

spelar ingen roll om det är en målning heller om man vet den speglar verkligheten.

Dessa bilder speglar verkligheten och vad kan du se på dessa?

Posted on: 2007/11/7 21:30

Anonym
Bina kan vara ett svar på vad som händer. Apropå det jag har sett de här stora spindelnäten när jag var ute och joggade för ett par veckor sen, de anknyter till chemtrails. Fullt med skiten i hela skogen, täckte allting, helt bisarrt.

http://www.youtube.com/watch?v=8ED0X98bVls

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:
Resized Image

Angående denna bild så är det bränsledumpning.

http://www.airliners.net/open.file/0691181/M/
"15 minutes after aircraft took off a woman had a stroke. As an EMT I offered medical assistance to her. Later captain decided to return to HKIA. But aircraft must dump fuel before it can be safe landed. Here is the picture showing the fuel"

Den där ventilen har jag aldrig sett på ett flygplan av alla gånger jag har flugit, kollar alltid in allt jag kan se varje gång jag flyger, eftersom jag redan är "kem aware" Hoppar dom ut på vingen och monterar den i luften, medans dom flyger, eller vaddå? HAHA

Posted on: 2007/11/8 12:13

« 1 (2) 3 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper