vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

MINI NUKES IN 911 WTC?

See User information
text: ----------------- Bulletin Message -----------------
From: Pamela's Protest
Date: Nov 9, 2007 5:06 AM

ANTI.. ALWAYS HAS THE FRESH STUFF ..DEBUNKERS EAT THIS...
----------------- Bulletin Message -----------------
From: Anti-NWO
Date: Nov 9, 2007 4:53 AM

WTC NUKES IN 911 WTC
http://www.youtube.com/watch?v=j_H3XzLUijA

I TOLD U THIS WAS COMMING!!
http://www.youtube.com/watch?v=PBKbYsdlDGU

STILL THINK CAP..CAVEMAN BIN LADDEN DID IT?
ONCE AND 4 ALL
STAND UP AND SCREAM 911 WAS AN INSIDE JOB!!

http://www.youtube.com/watch?v=zxRpYpVL9bE

SINCE TRYING TO PERFORM TESTING, DR BILL HAS HAD SPECIMENS AND LABS IN THE US TRY TO PERFORM INCORRECT TESTING PROTOCOLS -- HIS CONTACT DR ASAF DURAKOVICS MD PhD - NUCLEAR PHYSICIAN AND HIS WORK WITH DR YAMAMOTO RE JAPANESE TROOPS IN SOUTHER IRAQ POISONED WITH DU.

AFTER DR DEAGLE MD'S REQUEST, DR DURAKOVIC'S FAMILY AND DR YAMAMOTO PhD IN JAPAN RECEIVED DEATH THREATS FOR EVEN ATTEMPTING TO PERFORM --> GAMMA SPECTROSCOPY WITH GERMANIUM DETECTORS & NEUTRON ACTIVATION STUDIES THAT REQUIRE THE PRESENCE OF A NEUTRON SOURCE FROM A NUCLEAR REACTOR.

TESTING WILL PROCEED DESPITE DEATH THREATS!

</SPAN>

Posted on: 2007/11/9 13:28
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: MINI NUKES IN 911 WTC?

See User information
Jaa.. det löser ju meteoritfrågan för min del!

Posted on: 2007/11/9 15:03
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

beerman skrev:

Ja det förklarar även de urbrända fordonen kvartersvis där ifrån också, eller var det en löpeld från torntoppen som spred dessa bränder...hahahahaha

Posted on: 2007/11/9 15:28

See User information
Quote:

gaston skrev:
Quote:

beerman skrev:

Ja det förklarar även de urbrända fordonen kvartersvis där ifrån också, eller var det en löpeld från torntoppen som spred dessa bränder...hahahahaha

Neeej nu har du fel igen det var flygfotogen som droppade ut och från den höjden värmde upp all pulveriserad murbruk som sen antände alla bilar i hela kvarteret. för att inte prata om allt smält stål som flög omkring, Varför skulle det annars börja brinna i WCT7?

(obs om Maggot läser det här så är det "IRONI")

Posted on: 2007/11/9 21:09
Resized Image

See User information
Den explosionen i WTC6 har jag aldrig sett förut. Konstigt att man inte hört nåt om det?

Posted on: 2007/11/9 21:45
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

See User information
Bush tal i natt Vi misslykades i Irak nu tar vi Iran, vi provar !!

På tal om effekten i wtc: gammal men tål att upprepas.En zinksågzzz

http://www.saunalahti.fi/wtc2001/military.htm

Posted on: 2007/11/9 22:00

Anonym
Quote:

Killawife skrev:
Den explosionen i WTC6 har jag aldrig sett förut. Konstigt att man inte hört nåt om det?

Om du menar explosionen och röken som är ca1:54 in på detta klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=j_H3XzLUijA
Så är det enligt mig en uppenbar felaktighet i klippet? Jag tycker att det ser ut som att tornet bakom just rasar och att det är damm från den som stiger upp? alltså INTE damm från 6:an...

Men av översiktsbilder att döma från 6:an så ser det ut som att det har varit en kraftig explosion där med...

Jag tror till och med att Steven Ejones nämde 6:an på en föreläsning för länge sedan:
"I have looked at pictures from building 6 as well, but it's too early to say something about it at this stage"
Något i den stilen vill jag minnas?

Om man jämför bilderna från 6:an och Oklahoma bombing med wtc7 så kan man ju fråga sig varför inte dom byggnaderna rasade på samma sätt som 7:an? Och varför rasade inte 3:an och 5:an också på samma sätt som 7:an trots att de hade betydligt större skador och att bränderna var betydligt större än 7:ans...

See User information
Det där har jag undrat över också. Byggnaden i oklahoma city fick ju halva sidan bortsprängd men var aldrig ens i närheten att rasa. Men byggnad sju trilla ner som ett korthus. Konstigt att 911-nekare aldrig ser det sambandet?

Posted on: 2007/11/13 19:33

See User information
Quote:

Killawife skrev:
Det där har jag undrat över också. Byggnaden i oklahoma city fick ju halva sidan bortsprängd men var aldrig ens i närheten att rasa. Men byggnad sju trilla ner som ett korthus. Konstigt att 911-nekare aldrig ser det sambandet?
Den hade ju inte samma stålskelett jö....

Posted on: 2007/11/13 20:02

See User information
Byggnad sju var ju inte byggd som tornen utan som en vanlig byggnad. Iofs var den avsevärt större än Oklahoma city byggnaden och borde därför byggts starkare. Ännu mer anledningar till att den INTE borde rasat ner så enkelt.

Posted on: 2007/11/15 21:10

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper