vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!

See User information
hehe jo det håller jag med dig om!

Det jag tycker blir långsökt och dumt är att det värkar som att du ibland lägger all skulde på just duran duran, dom är ju inte änsamma om att ha sybolik i sinna texter.

Du ger ju bilden av att du är helt insnöad på att det bara är dom.

Men jag är fult medveten om att det dom säger i texterna och som syns på videorna är väldigt misstänksamt och helt klart till 110% visar att det ligger stora krafter bakom allt osv att tex 9/11 var planerat 20 år innan det hände osv....

Jag tycker bara det är onödigt att snöa in sig på ett band och bara gräva om det när väldigt många stora artister inte är bättre på något vis och i princip varge hollywood film är knökfull med sybolik.

Men visst fan är duran duran texterna lite extra överfulla ibland...

Men när vi ändå är inne på ämnet.

Vad menar jay-z med "no clouds in my stones" när han pratar i början på låten "umbrella"?
Han pratar vidare om moln och rockerfeller sekunderna efter...

ca 16 sekunder in i låten.
http://www.youtube.com/watch?v=a4X7eFbP3u4

Men alla har ju sin plats i infokiget, din är kasnke att väcka folk och min kanske att räkna på lösnigar och någon annan att få oss motiverade att gräva djupare.

Det jag iriterar mig på är att du tydligen bara gräver på ett ställe, då kan ju folk tänka att det bara är duran duran som är konstiga och så skiter dom i det, men kan du visa att nästan all populärmusik och film har i samma budskap, då får din forskning bra mycket större genomslagskraft bland dom "sovande"

Posted on: 2007/11/15 19:21
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: dansande israeler utsända med förkunskap om 9/11 "vi skulle dokumentera händelsen" VIDEO bevis!

See User information
Vad menar jay-z med "no clouds in my stones

Mini jay-z skivbolag heter???Det visste du inte , Jo det heter rockerfeller records. skummt va, han är köpt, hörde det i söndags ,det finns flera som ägs av RR, kolla skall du se.

Posted on: 2007/11/15 19:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Mini skrev:
hehe jo det håller jag med dig om!

Det jag tycker blir långsökt och dumt är att det värkar som att du ibland lägger all skulde på just duran duran, dom är ju inte änsamma om att ha sybolik i sinna texter.

Du ger ju bilden av att du är helt insnöad på att det bara är dom.

Men jag är fult medveten om att det dom säger i texterna och som syns på videorna är väldigt misstänksamt och helt klart till 110% visar att det ligger stora krafter bakom allt osv att tex 9/11 var planerat 20 år innan det hände osv....

Jag tycker bara det är onödigt att snöa in sig på ett band och bara gräva om det när väldigt många stora artister inte är bättre på något vis och i princip varge hollywood film är knökfull med sybolik.

Men visst fan är duran duran texterna lite extra överfulla ibland...

Vad menar jay-z med "no clouds in my stones" när han pratar i början på låten "umbrella"?

Men alla har ju sin plats i infokiget, din är kasnke att väcka folk och min kanske att räkna på lösnigar och någon annan att få oss motiverade att gräva djupare.

Det jag iriterar mig på är att du tydligen bara gräver på ett ställe, då kan ju folk tänka att det bara är duran duran som är konstiga och så skiter dom i det, men kan du visa att nästan all populärmusik och film har i samma budskap, då får din forskning bra mycket större genomslagskraft bland dom "sovande"

Emil, har du koll på början där det även var om att Le Bon är son till Elvis?

Posted on: 2007/11/15 19:33
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...

See User information
Jo ja vet att han är köpt av dom, om ja inte minns fel så hette hans förra skiva nått med rockerfeller.... Men ja gillar inte hans musik så är vet inte säkert om det stämmer.... han höll händerna så det formades en trekant/pyramid genom att hålla ihop pekfingertopparna och tummarna på nån bild jag såg nånstans..

Hur som hellst så är det ju alltid nyttigt att bredda sin vy och inte bara konsentrera sig på en och samma sak.

Posted on: 2007/11/15 23:35
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

Anonym
Quote:

Mini skrev:

Jag är tämligen säker på att han pratar om sitt "bling outfit"

Ju renare ädelstenar du har, desto mer värdefulla är de.

Kan ju vara en metafor för att man är "ren" oxå.

Från droger eller brott eller svek, kanske?

Rockefeller Foundation har väl finansierat mycket väderforskning.

Och det är nog inte för ett gott syfte.

See User information
Det kan du nog har rätt i!

va finns det mer för artister som är köpta eller sjunger mycket symbolik?

Vet du vem som skriver durans texter och vem som jorde dom kända änu?

För att duranarna nämner mycket som väldigt lätt kan koplas till sånt som händer idag är ju ett faktum.

Posted on: 2007/11/22 0:37

See User information
Quote:

Mini skrev:

För att duranarna nämner mycket som väldigt lätt kan koplas till sånt som händer idag är ju ett faktum.

90-100% av artiester och filmstjärnor är mindkontroll offer, take ur pick....

Posted on: 2007/11/22 16:44
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

Mini skrev:

Men om du skriver mindkontroll offer - tyder inte det på en form av mind control?

Posted on: 2007/11/22 16:47
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

Mini skrev:

Men om du skriver mindkontroll offer - tyder inte det på en form av mind control?

exakt, dom är offer för mindoctol, och deras uppgift är att leverera mer av samma vara, senaste var britney spear som freakade ur totalt av sin programmering, finns mycket att läsa om det om du vill, andra kända, den kanske mest kände är ELVIS, bara han har skrivit massor av ockulta texter, Marilyn Monroe en annan, tekniken har gått framåt sen dess, kolla in Maroly Manson, och undra om han har alla siffror rätt..... Ace Freeley vart knightad för sina insatser om jag inte minns rätt. Man ser om man forskar lite i detta, att det är så mycket programmering med musik och film att man strax tar för givet att allt är mincontrol inom detta. Bara då kan man ha en chans att undkomma den, genom att avprogrammera sig själv, med den metod dom försöker programmera oss med.
Har du funderat på varför du kan se "program" på tv eller RADIO (RA =SOL DIO=GUD

Posted on: 2007/11/22 17:20
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

Mini skrev:

exakt, dom är offer för mindoctol, och deras uppgift är att leverera mer av samma vara, senaste var britney spear som freakade ur totalt av sin programmering, finns mycket att läsa om det om du vill, andra kända, den kanske mest kände är ELVIS, bara han har skrivit massor av ockulta texter, Marilyn Monroe en annan, tekniken har gått framåt sen dess, kolla in Maroly Manson, och undra om han har alla siffror rätt..... Ace Freeley vart knightad för sina insatser om jag inte minns rätt. Man ser om man forskar lite i detta, att det är så mycket programmering med musik och film att man strax tar för givet att allt är mincontrol inom detta. Bara då kan man ha en chans att undkomma den, genom att avprogrammera sig själv, med den metod dom försöker programmera oss med.
Har du funderat på varför du kan se "program" på tv eller RADIO (RA =SOL DIO=GUD

Hehe...jag tar det igen Steffo.

Jag visade vad du skrev:
"Men om du skriver mindkontroll offer - tyder inte det på en form av mind control?"

Jag tänkte då på att du talade om mind control, men skrev "mindkontroll offer" - det är en slag mind control, att inte vara kung över sitt sinne, utan man puttar in mellanslag och annat... det är en slags kontroll av en "förmågor", kropp.

Posted on: 2007/11/22 17:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper