vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Oikofobin forsätter senast ut Maud Olofsson
"- Det var faktiskt inte vi svenskar som byggde Sverige. Det var människor som kom utifrån".(Östra Sörmlands-Posten, november 2007, sid 6) Så sa Maud Olofsson under ett föredrag hon höll under Trosa företagsvecka 22-26 okt.Det har nästan blivit en intern tävling bland våra politiker att vara så föraktfull och hånfull som möjligt mot alla etniska Svenskar samt vår kultur.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Oikofobin forsätter senast ut Maud Olofsson

See User information
Detta landet är ockuperat av främlingar och landsförrädare.

När skall folk fatta detta och ta ställning.

De som stödjer eller är tysta inför denna accelererande folk- och lulturförstörelse är inget annat än förbannade kräk, enligt min mening.

Posted on: 2007/11/16 14:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Halv guldstjärna fick du nu Bennybjörn...bra skrivet!

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Detta landet är ockuperat av främlingar och landsförrädare.

När skall folk fatta detta och ta ställning.

De som stödjer eller är tysta inför denna accelererande folk- och lulturförstörelse är inget annat än förbannade kräk, enligt min mening.

jag är inte tyst, men vad skall vi försvara dalatofflor i trä? Erkänn att det inte finns nån svensk kultur, till och med falu rödfärg, kom ifrån holländarna som jobbade med gruvdriften.

Posted on: 2007/11/16 16:29
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Naturligvis finns svensk kultur men det kanske är svårt att förstå det om man lever i det.
Invandrare som kommer hit känner ju av en "svensk kultur" eller turister!

Sedan har vi lixom alla andra länder influreats av andra länder och via det skapat vår kultur.

Sedan har vi i norden haft en mycket fin kultur men som i århundraden utsats för förstörelse.

Du får återigen ta och läsa på lite
Här är lite GAMLA böcker som du borde läsa

http://nordiskaforlaget.se/produkter/bok.asp?pID=BOK021

http://nordiskaforlaget.se/produkter/bok.asp?pID=BOK009

http://nordiskaforlaget.se/produkter/bok.asp?pID=BOK028

Har läst dom alla tre mycket intressanta böcker

Anonym
Kan även se att vi här i norden hade en otroligt jämställd syn på kvinnan fram till kristendomens hjärntvätt om "jungrufödsel" osv
Det finns flera gamla skrifter från såväl ansgars tid från romar-riket på danska och även på isländska där de beskrev att en "käftsmäl" mot en kvinna ofta var skäl nog till skillsmässa då kvinnan var en andlig varelse man inte fick härda

Anonym
sluta "spela svensk" masken..

det mest kända med svensk kultur idag världen över är väl den snedvridna kärleken till thailändska små pojkar ..

btw, sverige är en lika äkta nation/ur-kult/sekt som tex grekland, usa, chile, frankrike, england, tyskland osv..

när ska ni släppa storebrorsans hand någongång era anal ister..

hurra för Ur-kulten!

heil hitler på er era 90' vinklar.

Anonym
Bara för att exempelvis chile har influerats mycket av det vita europa och bla annat har spanska som sitt språk innebär det ju inte att det inte finns någon chilinsk kultur bara för att det funnits en inflytning dit.

Anonym
Quote:
Steffo:
... till och med falu rödfärg, kom ifrån holländarna som jobbade med gruvdriften.

Jag gick in i den här tråden med avsikt att fråga vad en "OIKOFOB" är för något! Tack Steffo för att du på ett sådant lysande sätt visat den totala innebörden av ordet "OIKOFOB"!

En OIKOFOB är en varelse som förnekar och förvränger alla reella, vedertagna fakta för att världen skall tro att lögner är sanning! Tack igen för den mentala frivolt du just gjorde för att utveckla lögnen till en orgie i humor!

Jag riktigt ser framför mig hur båtlast efter båtlast fullastad med FALU rödfärg kom seglande från Holland för att historieförnekarna med dig i spetsen en dag skulle kunna säga de bevingade orden:

TILL OCH FALU RÖDFÄRG KOM IFRÅN HOLLÄNDARNA!

Jag är intresserad av att lära mig nya saker och hungrar efter faktabaserad information! Idag har jag lärt mig två nya saker tack vare dig Steffo!

1. ATT EN OIKOFOB BYGGER SIN VÄRLD PÅ LÖGNER!

2. Att FALUN LIGGER I HOLLAND OCH ATT DE MINERALER JAG TIDIGARE TRODDE KOM FRÅN SVENSK BERGGRUND I SJÄLVA VERKET ÄR EN BLUFF! DE KOMMER FRÅN HOLLAND!

Anonym
Steffo när skall du avprogramera dig i från din PK?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper