vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

När började Chemtrails?

See User information
Jag undrar när började egenteligen Chemtrails enligt vissa teorier så började dom 1984. Jag vill minnas att jag såg mitt första Chemtrail när jag typ var 5-6 år och det var i mitten av 80 talet. Är det nån här som är så gammal att dom minns om det fanns Chemtrails redan på 70 talet?

Posted on: 2007/11/17 13:55
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: När började Chemtrails?

See User information
I Vietnam i slutet av 1960 talet användes "agent orange" för avlövning av skog "sa" dom

http://sv.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange

Posted on: 2007/11/17 21:36
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Under andra världskriget var nog första gången man kunde observera contrails i stor skala. De var då ett stort problem för bombplanen då de avslöjade dem för angripande luftvärn och jaktflyg.

http://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

Posted on: 2007/11/18 15:09

See User information
Men vi pratar inte om contrails nu zpzpzpz, vi pratar om Chemtrails!!

Posted on: 2007/11/18 15:17
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

TeBe skrev:

Ja, men det folk kallar chemtrails är i princip uteslutande contrails.

Bilderna på contrails från andra världskriget fyller alla krav på utseende och uppförande för att en chemtrailstroende skall kalla en strimma för en chemtrail (stannar kvar länge och växer och sprids ut), så så borde det väl vara chemtrails som spreds under andra världskriget?

Posted on: 2007/11/18 15:23

See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
Jag undrar när började egenteligen Chemtrails enligt vissa teorier så började dom 1984. Jag vill minnas att jag såg mitt första Chemtrail när jag typ var 5-6 år och det var i mitten av 80 talet. Är det nån här som är så gammal att dom minns om det fanns Chemtrails redan på 70 talet?

runt 1995 sager veteranerna i detta.

Posted on: 2007/11/18 15:37
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

TeBe skrev:

Ja, men det folk kallar chemtrails är i princip uteslutande contrails.

Bilderna på contrails från andra världskriget fyller alla krav på utseende och uppförande för att en chemtrailstroende skall kalla en strimma för en chemtrail (stannar kvar länge och växer och sprids ut), så så borde det väl vara chemtrails som spreds under andra världskriget?

som vi vet fanns kunskapen om kemkrigsforing redan under forsta varldskriget, man kan aldrig utesluta att dom spridit gifter over fienden medvetet, med flygplan, detta borde vara ett av de forsta metoderna nan nansin kan rakna ut, att anvanda sig av flygplan. jag fattar inte heller hur du kan kategoriskt forneka detta? det maste vara nat valdigt fel med dina resonemang, eftersom miljontals manniskor kan forsta detta, och inte har "problem" att fa ihop det? Ar det sa svart att forsta? Ar du inte smart nog att knacka detta? Jag tror nog att du ar smart nog, det har jag forstatt, du kanske inte vill att det skall vara sant, ar du radd for sanningen? eller ar det sa enkelt som jag ocksa kan foresla, att du vill hindra sanningen om detta?

Posted on: 2007/11/18 15:43
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

Steffo skrev:
som vi vet fanns kunskapen om kemkrigsforing redan under forsta varldskriget, man kan aldrig utesluta att dom spridit gifter over fienden medvetet, med flygplan, detta borde vara ett av de forsta metoderna nan nansin kan rakna ut, att anvanda sig av flygplan.

Men det verkar isåfall väldigt idiotiskt att sprida ut kemiska stridsmedel från bombplan på väldigt hög höjd, och på ett sådant sätt så att strimmorna efter planet avslöjar bombplanet för fienden.

Det är inga större problem att sprida ut kemiska stridsmedel så att de inte syns, och alla fall jag känner till så har man släppt ut kemiska stridsmedel nära marken, för släpper man ut dem på hög höjd har man ingen aning om var de hamnar, och de blir alldeles för utspädda.

För övrigt, släpper man ut gift på fienden så vill man ju att det ska ramla ner, inte stanna kvar uppe i luften, så släpper man ut gift som bildar strimmor som stannar kvar så har man misslyckats totalt.
Då är det mer troligt att strimmor som försvinner är giftutsläpp.

Posted on: 2007/11/18 15:54

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

Steffo skrev:
som vi vet fanns kunskapen om kemkrigsforing redan under forsta varldskriget, man kan aldrig utesluta att dom spridit gifter over fienden medvetet, med flygplan, detta borde vara ett av de forsta metoderna nan nansin kan rakna ut, att anvanda sig av flygplan.

Men det verkar isåfall väldigt idiotiskt att sprida ut kemiska stridsmedel från bombplan på väldigt hög höjd, och på ett sådant sätt så att strimmorna efter planet avslöjar bombplanet för fienden.

Det är inga större problem att sprida ut kemiska stridsmedel så att de inte syns, och alla fall jag känner till så har man släppt ut kemiska stridsmedel nära marken, för släpper man ut dem på hög höjd har man ingen aning om var de hamnar, och de blir alldeles för utspädda.

För övrigt, släpper man ut gift på fienden så vill man ju att det ska ramla ner, inte stanna kvar uppe i luften, så släpper man ut gift som bildar strimmor som stannar kvar så har man misslyckats totalt.
Då är det mer troligt att strimmor som försvinner är giftutsläpp.

Får du hålla på ett tag till så har du väl snart upphävt tyngdlagen.
Fast den gäller väl inte här heller.
fattar inte varför folk ska ge Isaac Newton så mycket credit för något som bara gäller i matteböcker men inte in reel life.

Posted on: 2007/11/18 16:16
Resized Image

See User information
Dom här har kanske svaret på frågan...

Chemtrails or aerosol spraying has been reported as early the late 70's. Since around 1998-99 chemtrail operations increased and reported sightings have climbed world wide. The early reported sightings were sparse and located in remote North Western United States and southern Canada. Today the spraying occurs almost daily depending on your location.

http://this-must-stop.com/about.htm

Posted on: 2007/11/18 16:57

See User information
Det är väl bara att titta på när patenten skrevs och gå bakåt 10 år, för man testar ju innan eller hur.

Några säger 70talet, helt ok för mig, man sprayar ju ännu, spelar det roll då när man började??????????????????????????????

Posted on: 2007/11/18 17:30

See User information
Quote:

monitor skrev:
Det är väl bara att titta på när patenten skrevs och gå bakåt 10 år, för man testar ju innan eller hur.

Några säger 70talet, helt ok för mig, man sprayar ju ännu, spelar det roll då när man började??????????????????????????????
74- är det reggat på patent och regverket i USA då men upphovsmannen bakom Vätebomben som inlämnare.

Posted on: 2007/11/19 15:44

See User information
På spiken Gaston
Tror man testade redan innan och förfinade det hela upp till nuvarande sparayings.

Posted on: 2007/11/19 16:37

See User information
Quote:

monitor skrev:
På spiken Gaston
Tror man testade redan innan och förfinade det hela upp till nuvarande sparayings.

Tekniken i sig är inte svår, funkar som en färgspruta, så man slipper extra pumpar,luftflödet har dom ju, pissbaggis hahahaha

Posted on: 2007/11/19 17:33

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper