vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Nibiru numera ett faktum
#1
Nibiru, även kallad "planet X" och "planet of the crossing" verkar numera vara ett faktum som göms av eliten.


Are you Ready part I

Are you ready part II

Are you ready part III

tredje delen samanfattar bäst.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#2


See User information
eliten och nu även du, har länge promotat Planet X om du inte visste det är X deras favvo symbol och tal, speciellt för generation X vilka vi är. Skål för desinformationen, skål, vi dricker oss lite xxx Brandy, hick hick... vi kan minnas Cross (X) of Malta, Jesus on the Cross (X), RosiCRUSians (Crux=Cross)(X) lets get doublecrossed, lurade, haha, hick hick...

Posted on: 2007/11/21 15:21
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#3
jag är fullt medveten om symboliken, samt bedrägeriet.

Nibiru är en himlakropp som saknats i vårat solsystem för att få ihop matematiken för hur alla kroppar relaterar till varandra.


kolla in del 3 och spola fram till 06:06 och se den bilden.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#4


See User information
Quote:

supergoy skrev:
jag är fullt medveten om symboliken, samt bedrägeriet.

Nibiru är en himlakropp som saknats i vårat solsystem för att få ihop matematiken för hur alla kroppar relaterar till varandra.


kolla in del 3 och spola fram till 06:06 och se den bilden.


sitter på för svag lina för video, men jag har bildat mig den uppfattning jag redan har, läst en massa tjafs om detta, dricker lite mer xxx.....hick hick skall vi ha nya planeter vill jag ha tillbaka PLUTO först, maila illuminati eller frimurare om det plz

Posted on: 2007/11/21 15:53
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#5
yea det kan jag hålla med om, pluto är en såkallad "dvärg" planet nu tillsammans med en ny rackare som hittats mitt i asteroid bältet.

denna "ceres" är oxå en "dvärg"planet och består mestadels av vatten.

ännu en pusselbit i det kaos som nibiru lämnade efter sig..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#6


See User information
Det där med att mycket kallas för X-något är intressant. Alister Crowley har skrivit i en bok jag tittade i att X står för obelisken. (En obelisk sedd från ovan skulle jag gissa...) Det kan ju vara ett tecken på att det är något lurt med det hela...

Posted on: 2007/11/21 22:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#7
På tal om böcker. Om vi ska fortsätta i samma spår så kan jag rekomendera Barbra hand clow´s - Visioner från Plejaderna och del 2 "De 9 dimensionernas alkemi" handlar mycket om Nibiru, Annuaki ovh allt som hör där till!

Kan varmt rekomenderas

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#8
vem pratade om böcker..?


jag trro dina rekommenderade böcker skulle passa bättre i voids bokhylla brevid harrypotter serien..


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#9


See User information
Historien om annunaki är fascinerande iallafall och vem vet i slutänden. Enligt den så går ju irak kriget ut på att hitta en device som ska nollställa tiden, en artefakt som också saddam ska ha letat efter. Enligt de källor som jag har läst om ämnet så måste nollställningen ske under 2008 annars är det domedag som kommer.
Enligt en annan så är det ett krig och där ska annunaki redan ha blivit mördade, de lever ju inne i nibiru.

Drömde i natt här att jag såg en planet på avstånd, typ som månens storlek fast dagtid. Man såg en massa explosioner på ytan. Jag får ganska mycket deja vu och de senaste två drömmarna har handlat om två starka ljus på himlen, ett ljus till som månen fast jag såg tyvärr inga detaljer bara ljus. Allt det uppspelar sig också på ett ställe där jag kommer att vara om en månad, skumt som fan, det här var den andra drömmen i natt.

faipe de oiad
Strubens

Posted on: 2007/11/22 11:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#10
vart kommer du vara om en månad?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#11


See User information
Quote:

Strubens skrev:
Historien om annunaki är fascinerande iallafall och vem vet i slutänden. Enligt den så går ju irak kriget ut på att hitta en device som ska nollställa tiden, en artefakt som också saddam ska ha letat efter. Enligt de källor som jag har läst om ämnet så måste nollställningen ske under 2008 annars är det domedag som kommer.
Enligt en annan så är det ett krig och där ska annunaki redan ha blivit mördade, de lever ju inne i nibiru.

Drömde i natt här att jag såg en planet på avstånd, typ som månens storlek fast dagtid. Man såg en massa explosioner på ytan. Jag får ganska mycket deja vu och de senaste två drömmarna har handlat om två starka ljus på himlen, ett ljus till som månen fast jag såg tyvärr inga detaljer bara ljus. Allt det uppspelar sig också på ett ställe där jag kommer att vara om en månad, skumt som fan, det här var den andra drömmen i natt.

faipe de oiad
Strubens

skumma drömmar kan vara artificiella, jag varnar dig, mindcontrol....och det tyngre historikerna avfärdar planet x, Jordan Maxwell Tsarion och andra, dödförklara Sacharia Sitchin och hans pro orwellian think om detta, finns massor av UFO skallar som försöker tvinga fram detta, kan vara en del av project bluebeam, att man kommer påstå denna planet, kommer krocka med oss, attackera oss osv, tro inte på sån skit, finns inget hot.
Ta dina drömmar med 1000 nypor salt, har själv råkat ut mindcontroll drömmar, känner andra som ochså VET att det är manipulation.
Skaffa dig kunskap om mindcontrol så du förstår att du kan vara utsatt för detta, är du exponerad måsgte du lära dig förstå detta, och jobba emot det, annars kan du vara i början på en lång snirklig stig av upplevelser och influenser nån vill lura dig att tro på. Beware!

Posted on: 2007/11/22 17:29
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#12


See User information
Quote:
vart kommer du vara om en månad?


kommer bo hos mina föräldrar ett tag tills jag ska ta mig vidare, det utspelade sig där.

Steffo, kan vara att jag spelar upp mig för omega point men något kommer hända tror jag, kan inte vara säker dock men vi får se.
Strubens

Posted on: 2007/11/22 20:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#13
Tycker topicen är missvisande. Vi får inga hard evidence presenterade i filmen. Bilderna övertygar inte mig.
Vart är bevisen?

Hur känner man igen mind-controldrömmar?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#14


See User information
Gå in på www.zetatalk.com och botanisera där lite kanske det kan bredda vyerna om planet X


Posted on: 2007/11/25 18:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#15
Vart hittar jag hard evidence på zetatalk.com?

Är det ingen som får dåliga vibbar av Zetavarelserna?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#16


See User information
Quote:

raybeam skrev:
Vart hittar jag hard evidence på zetatalk.com?

Är det ingen som får dåliga vibbar av Zetavarelserna?


Självklart, varför sprida new age, alien och kanaliserat demonish strunt - ALLT det är för att pucko ska missa möjligheten att "räddas" in i det nya.

Vakna.


"For eight solid years, Zeta Talk stuck to that prediction and didn't waver from it by one iota. In the last two weeks of May 2003, Zeta Talk was posting photos that claimed to show Planet X in the corona of the sun and it was still sticking to their story that Planet was now within mere hours of passage. But it didn't happen.

Both May and June of 2003 passed peacefully and life went on as usual. I expected that Zeta Talk would quickly disappear from the internet following the non appearance of Planet X, but it didn't. I haven't attempted to read any new information posted at Zeta Talk since May 2003 because I can no longer view that web site as credible. I also have no idea what Zeta Talk is claiming today as an excuse for the failure of Planet X to show up in May/June 2003 when Zeta Talk so staunchly claimed it would appear."

Ursäkten var att amerikanska myndigheter hade träffat en överenskommelse med nuberianerna, så de tog en liten annan väg förbi oss, så vi inte skulle drabbas så hårt...


Resist the flood of New Age.

Posted on: 2007/11/25 18:50
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#17


See User information
Det enda som behövs är öppna ögon.

Vem gör vad = ganska så jävla uppenbart.

Så vem i mängden du är avseende handlingar utgör din vakenhet.

"Mindcontrol" hit och dit... Sluta lura er själva snarast

Posted on: 2007/11/25 19:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#18


See User information
På denna länk
http://www.zetatalk.com/theword/tword232.htm
hittar du det mesta som zetatalk har förutspått och annat
läs och gråt eller skratta
vad vet jag mitt gamla fnask sa prostinnan,.

Posted on: 2007/11/25 19:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#19


See User information
monitor, min gamle vapendragare.

Att på en internetsida lista saker som redan hänt och sammanställa det som vad man själv förutspått är inte så värst imponerande.

Låt oss fatta varandras händer och gemensamt inse:

Det är bara massa text på internet.

Dock jävligt intressant sådan

Posted on: 2007/11/25 21:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#20


See User information
You right Bro
men intressant som du sa, man har nu inte listat detta efteråt
tror jag väl iallafall inte eller vad tror jag................


Posted on: 2007/11/25 21:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nibiru numera ett faktum
#21
Quote:
Historien om annunaki är fascinerande iallafall och vem vet i slutänden. Enligt den så går ju irak kriget ut på att hitta en device som ska nollställa tiden, en artefakt som också saddam ska ha letat efter. Enligt de källor som jag har läst om ämnet så måste nollställningen ske under 2008 annars är det domedag som kommer.


Intressant. Har du någon källa att ange här?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#22


See User information
yep det har jag, här är länken:

http://www.bibliotecapleyades.net/sum ... lt;i>atu-waa</i>

Strubens

Posted on: 2007/11/26 11:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#23


See User information
snyft någon mer som saknar Steffo?

Nibiru:
http://www.youtube.com/watch?v=r1be5mpldW0

Strubens

Posted on: 2007/11/28 23:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nibiru numera ett faktum
#24


See User information
Quote:

Strubens skrev:
snyft någon mer som saknar Steffo?

Nibiru:
http://www.youtube.com/watch?v=r1be5mpldW0

Strubens


Nejdå inte alls.... hehe - jag har har under vård på Avdelningen, och kommer inte att sakna honom heller när han försöksutskrivs...



Vakna.




/Dr Klot

Posted on: 2007/11/28 23:24
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS