Vakencorner
|
Anonym
|
Folk som inte gillar att bli filmade
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Re: Folk som inte gillar att bli filmade
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag såg en dokumentär på TV4 Sport ( Tror jag det var ) som handlade om olika "Ultra" Fotbollsupportrar runt om i olika Europeiska fotbollsmetropoler.
Killen som åkte runt och bevistade olika supporterklubbar var i ett av programmen i Belgrad ( Röda Stjärnan ) och Zagreb ( Dynamo Zagreb ) "Supportarna" i dessa städer var fullständigt skogsstokika. De viftade med laddade revolvrar och andra vapen, berättade hur de bl.-a våldtagit andra supportar och mördat dem. Jag anser likt antropologen, Michael Bradley ( www.michaelbradley.info ) att balkanfolken, khazarjudarna, araberna och folken i kaukasusområdet är mer benägna att utöva aggresiva handlingar och ät mer allmänt obalanserade pga deras höga andel Neanderthalgener i sin arvsmassa.
Posted on: 2007/12/4 20:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/12/4 21:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
NU är det för alla som delar synen på medias roll i hur vår supporterkultur behandlas, oavsett vad vi internt tycker om saker och ting gällandes våra egna beteenden.
Känns som att vissa är osäkra för att de inte är garanterade att initiativet kommer från någon extremt rumsren, politiskt korrekt och vatten-drickande supporter i stickad tröja. Nu kommer det inte från någon sådan. Men det kommer från riktiga . Skit i att komma om det svider så hårt att alla supportrar inte är likadana och att det här inte handlar om våld eller icke våld, utan bara om medias snedvridna bild över oss. Media har kränkt oss olika supportrar på olika sätt. Vissa indivder genom att bli uthängda på ett sätt som inte ens sexbrottslingar på barn blir. Vissa genom att få sitt gruppnamn nämnas som huliganfirma. ALLA genom att framförallt kvällstidningar genom sin totalbild av oss gör att konsekvenserna för vår supporterkultur blir hårdare än vad verkligheten kräver! VI SES I PARKEN sjunger dom här.. Jag anser likt antropologen, Michael Bradley ( www.michaelbradley.info ) att balkanfolken, khazarjudarna, araberna och folken i kaukasusområdet är mer benägna att utöva aggresiva handlingar och ät mer allmänt obalanserade pga deras höga andel Neanderthalgener i sin arvsmassa. Först å främst så är dom rödhåriga (Neanderthal) alla rödhåriga har denna gen du talar om , sen kan man inte skilja på family inte ens Michael Bradley vet det, han kommer garanterat att säga på sin dödsbädd "ATT NU VET JAG ATT JAG INTE VET NÅGONTING" http://www.light1998.com/Family_Photo494.jpg Viking:: http://www.thechumslick.com/media/blo ... /viking_train_whistle.jpg
Posted on: 2007/12/5 16:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
????????????
Vad vill du säga människa? Du har tydligen INTE läst vad Michael Bradley menar om det jag skrev tidigare. Gör det INNAN du kritiserar hans hypoteser, annars gör du bara bort dej själv.
Posted on: 2007/12/5 16:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Detta lärs inte ut i skolorna eftersom vikingarna förlorade kriget emot katolska kyrkan.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Exakt. Sanningen är inte svårare än så. Folket ser inte skogen för alla trä´n som de lärt sig stirra blint på.
Posted on: 2007/12/5 16:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Exakt. Sanningen är inte svårare än så. Folket ser inte skogen för alla trä´n som de lärt sig stirra blint på.[/quoteKanske gick han i denna skola vem vet din guru Mickel: http://rexcurry.net/pledge-of-allegiance-images.html
Posted on: 2007/12/5 16:44
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login