vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Ron Paul pins!

See User information
Jag lät göra ett gäng pins med "Ron Paul 2008 - Hope for America" på. Har nu ett tiotal över och tänkte någon på forumet kanske ville ha en att pryda vinterjackan med?!

Maila namn + adress till: m [at] seulcontretous.com, så skickar jag en på posten.

Såhär ser dom ut:
Resized Image

Om ni känner för det kan ni donera valfri summa till Vaken på Plusgiro: 30 06 87-1

/Anti

Ps. Först till kvar gäller! En per person.

Posted on: 2007/12/5 18:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ron Paul pins!

See User information
Quote:

anti skrev:
Jag lät göra ett gäng pins med "Ron Paul 2008 - Hope for America" på. Har nu ett tiotal över och tänkte någon på forumet kanske ville ha en att pryda vinterjackan med?!

Maila namn + adress till: m [at] seulcontretous.com, så skickar jag en på posten.

Såhär ser dom ut:
Resized Image

Om ni känner för det kan ni donera valfri summa till Vaken på Plusgiro: 30 06 87-1

/Anti

Ps. Först till kvar gäller! En per person.

I USA har de Bob Hope och Ron Paul - i Sverige har vi No Hope och Mona Sahlin.

Posted on: 2007/12/5 19:17
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
En ifrån påvetecknet:
Resized Image

coola pins dock
Strubens

Posted on: 2007/12/5 19:26

See User information
hmm alternativ om inte bild funkar övanför....hmmm....hnmm...host.
Resized Image

Posted on: 2007/12/5 19:30

See User information
Nice gjort anti.

Jag får dock hoppa över själv, men ett bra initiativ!
Och om ni ska ha så skänk till vaken era snåljåpar!

Posted on: 2007/12/5 20:35
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Yo! Har åtta kvar :)

Posted on: 2007/12/7 16:30

See User information
skicka över en hit då så ger jag ett litet bidrag.

Posted on: 2007/12/7 16:52
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Cool :) Du får maila över din adress

Posted on: 2007/12/7 17:42

Anonym
det känns som folk har tappat greppet om verkligheten här inne nu..

alltså ska folk här göra reklam för amerikanska president kandidater.. skämtar ni eller har ni börjat käka lyckopilleR??

See User information
Well.. Jag och många med mig gillar det han står för och vill gärna sprida hans budskap om frihet, så varför inte?

Du kanske skulle föredra en pin med Gudrun Schyman på? Jag kan göra en sån åt dig om du vill ;)

Posted on: 2007/12/7 18:03

See User information
Strubens, det där är den andra skumma bilden jag ser med nån typ av handsignal, den förra var en handskakning som såg skum ut i Jay Leno show.. Ska bli intressant att se hur detta går under kommande år..

Dom flesta vet väl att det står i bibeln att folket skall erhållas en Messias, en falsk sådan.. Även George Bush har ju fått för sig att han för nåt korståg för Jesus, det enda korståget han för är nog för sina kompisriddare på Malta..

"Mathew 24:24 For there shall arise false Christs, and false prophets, and shall show great signs and wonders; insomuch that, if it were possible, they shall deceive the very elect."

2Th 2:9 Even him, (anti-Christ) whose coming is after the working of Satan with all power and signs and lying wonders.

Posted on: 2007/12/7 20:05

Edited by TeBe on 2007/12/7 21:19:44
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information

Posted on: 2007/12/7 20:09

See User information
NEOCON Republican Threatens to Hurt Ron Paul Supporter
http://www.abovetopsecret.com:80/forum/thread318750/pg1

Posted on: 2007/12/7 20:13

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Det var ju sött Anti..
Ron Paul står ju för allt det goda så, kärlek och frihet..

Posted on: 2007/12/7 21:21
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

anti skrev:
Liknande handtecken betyder "kärlek" på teckenspråk.

http://images.google.se/images?hl=sv& ... um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Och även inom buddismen!

Tvivlar på att det finns sådant som handtecken för kärlek inom buddism...

Sådana där handtecken/gester/mudras är inget sådant ytligt som vi nu tänker. Det hör heller knappast ihop med något så ytligt som dagens yogatrams för att stärka hälsan eller må bra, där de lägger in massa hand- och fingergrejer.

Det är väl ursprungligen som ett slags språk, som innehåller mer än vad ord kan uttrycka - inte vanligt språk. Ytligt sett, eller som en liten aspekt, så sägs att det tecknet har med att banna att göra, eller driva ut orena saker, demoniskhet, besättande saker.

Hur folk nu gör alla möjliga varianter är ganska löjligt, och det betyder ingenting, mer än att sådana som Berlusconi skojar med menigheten och får dem till att spilla sin tid.

Det kan stå så här ytligt, där man inte ens inser att det spelar roll hur man gör med oilka fingrar, etc, om de ny tycker att det står för något speciellt...

http://www.whale.to/b/hand.html

Posted on: 2007/12/7 21:51

Edited by novax on 2007/12/7 22:30:02

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

anti skrev:
Well.. Jag och många med mig gillar det han står för och vill gärna sprida hans budskap om frihet, så varför inte?

Stöd Klassiskt Liberala Partiet istället. Vi har mycket mer av utav skatter och ekonomisk ofrihet här i Sverige. Det är lite märkligt tycker jag när svenska USA-kritiker bryr sig mer om vilken politik som förs i USA än den som förs i Sverige.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Klassiskt_liberala_partiet

Posted on: 2007/12/7 22:27

See User information
Tebe, ser ut lite som påvetecknet tycker jag fast utan långfingret

Posted on: 2007/12/7 23:02

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

anti skrev:

Stöd Klassiskt Liberala Partiet istället. Vi har mycket mer av utav skatter och ekonomisk ofrihet här i Sverige. Det är lite märkligt tycker jag när svenska USA-kritiker bryr sig mer om vilken politik som förs i USA än den som förs i Sverige.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Klassiskt_liberala_partiet

Apropå skatter...

Resized Image

Resized Image

Posted on: 2007/12/7 23:03

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Synd att han som gjorde bilderna med David Rockefellers citat inte mer tydliggjorde källförteckningen till uttalandena. Skulle jag gillat mer iaf, då hade dom varit mer powerful. Bra bilder ändå. Finns det fler sådana snyggingar med citat? SKa nog göra några själv i reklamsyfte. Med svenska politiker osv? Vad säger ni? Har ni några citat som vi borde börja visualisera som banners? Det kan bli fett kul att sprida.

See User information
Innom buddhismen används "djälvuls"-mudrat som ett tecken för att skydda sig mot ondska.

Man kan rikta det mot faran och därmed skydda sig mot dess inverkan.

Om anti vill göra fler pins med vaken.se logga på så skulle det vara uppskattat.

Posted on: 2007/12/8 8:27
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Kan inte nègon hàr gòra en sèndàr 911 insidejob tròja ???
Det hade varit hur bra som helst jag skulle ha den hela tiden fòr jag skulle kòpa 2

See User information
Det kan du göra alldeles själv! Bara att göra på: http://attitude.se

Posted on: 2007/12/8 10:55

Anonym
Den hade sàtt fàrjàvlig ut om jag skulle gòra en tròja

See User information
Du kan säkert sno ngn sån 911 nerd tröja av sale :D

Men man borde ju trycka upp lite knappar på. kanske.
:)

Posted on: 2007/12/8 15:42
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper