Vakencorner
|
Re: Bush prepares another September 11 terror act to transform America into dictatorship
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är ju uppenbarligen så att de av Illumininati präglade tokarna i regeringen Bush helt klart har en massa astrologiskt mumbo jumbo för sig och drivs av en hel drös av "profetior", som de helt säkert själva tänker bidra till uppfyllelsen av...(Projekt Lucifer kanske? Project Lucifer at Google Video)... Allting är en illusion, allting. Men just nu lever människan i en styrd illusion, för vi alla lever på samma frekvens av vibrationer. Detta är för att allting är energi, som har en gemensam intelligens. Kvantfysiken visar på detta, och många myter, religioner osv visar på det, genom att man ska finna sig själv och inte ha någon rädsla. Du kan bara känna till din egen erfarenhet som sanning. Allt annat kan vara en illusion. Många filmer och filmskapare, låtskrivare osv har förståelse för fantasin. Man ser på livet på ett annat sätt, man har ett högre medvetande genom att man känner till mer. Kunskap/INformation är makt. När man dör så blir allting bra, du kommer till ett högre medvetande där du förstår mer än du förstår idag. Man är en förlänging av käll-energin. Men det går inte att bevisa, och inte heller förklara. Men allting behöver inte en förklaring. T.ex. Law of Attraction (se wikipedia) fungerar, det finns bevis för det genomm att folk får det dem vill ha, och dem är lyckliga. Det gäller att ha en tro som gör att man mår bra, samtidigt som man är öppen inför andras åsikter och tankar, eftersom man inte vet vad som är sant eller inte. Jag är säker på att vi lever i en matrix liknande miljö, men bara för att matrix är en enkel förklaring som dem flesta förstår. Det kan lika gärna vara utomjordingar som styr allt. Samtidigt så lever dem också i en liknande miljö eftersom allting bara är en manifestation av otrolig intelligens. Vad kommer idéer och tankar ifrån? Vartifrån får man fantasin? Varför kan liknande idéer komma från flera olika människor utan att dem vet att någon annan fått idén? Allting som inte går att förklara går att förklara genom att kvantfysiken inte längre kan förklara vad som händer med atomerna. Parallela universum, olika dimensioner och att hjärnan projicerar verkligheten. Har ni tänkt på att vetenskapsmän påstår att ca 90-95% av DNA är skräp-dna.. Varför skulle det finnas skräp dna? Dem kan bara inte tyda det.. än.. Samtidigt så fungerar våra hjärnor som en hårddisk och processor, där vi lagrar information och kopplar samman det med känslor såsom kärlek, ilska osv. Jag är själv php programmerare och började för ett tag sedan tänka att människokroppen är ockå programmerbar, eftersom allting har olika funktioner. Det var när jag började lära mig om hur hjärnan fungerarde genom neurlogi, och hur vi fysiskt var uppbyggda eftersom jag behövde svar på hur allting egentligen fungerar.. 9/11 var allra högst troligt ett inside job, och för att världen ska bli bättre måste vi sprida budskapet till alla att finns sig själva. Och att inse att när en orsak leder till något negativt så måste vi ändra så orsaken gör så effekten av det blir positiv. Enkel matematik! Saker och ting är krångliga för att vi har ett system som är uppbyggt på att göra allt så krångligt som möjligt för att hålla oss i status quo, att leva som slavar. Det är ganska enkelt att se det utan någon egentlig förklaring, så förklaringen spelar ingen roll, det räcker att se att det finns hat och krig. Och när någon säger, "det är så det är". Så finns det ALLTID en lösning, det går ALLTID att lösa saker, om man VILL det dvs. Så dem som styr vill oss små människor inte väl, vilket betyder att vi måste informera massan om att rösta på den som vill oss väl, oavsett religioner, troer osv.. Alla får vara så olika dem vill så länge folk är glada och fyllda med positivitet. Jag älskar att diskutera olika saker om livet, även om jag inte håller med så finns det ju alltid ALLTID en möjlighet. Men jag väljer att hålla fast vid den tro och ideologi som får mig att må bra och gör så mitt liv blir lyckligt och roligt! Sen ändrar jag mina åsikter om jag får information som är bättre, det är simpelt. Allt man behöver är ett öppet sinne, förståelse och kärlek! - seilon
Posted on: 2007/12/6 9:56
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login