vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Satanistisk symbol nu i var mans fönster

See User information
Är det fler än jag som har tänkt på att de femuddiga adventsstjärnorna oftast hänger upp och ner? När en udd pekar ner blir den ju en satansitisk symbol! Jag tror inte de flesta människor är medvetna om detta. Där för tycker jag vi bör göra vårt bästa för att övertala folk att vända stjärnorna rätt.

Sedan är det väl också så att denna stjärna missbrukas även som rättvänd, tex i den röda stjärnan eller på amerikanska stridsflygplan. Men det är väl delvis en annan historia...

Posted on: 2007/12/8 18:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Satanistisk symbol nu i var mans fönster

See User information
Dom gör sitt bästa på¨att så många vis som möjligt sända ut "dåliga" energier.

Posted on: 2007/12/8 21:59
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Har ni märkt om det någonstans i Sverige vänds några julgranar upp och ner? Det blev en trend för ett par år sen i usa men jag har inte sett något här än. I och för sig har jag själv ingen egen julgran, trött på jultjafs. Får väl börja julpynta en pyramid i ren illuminati anda, pillarmid. Jularmid.
Strubens

Posted on: 2007/12/8 23:52

See User information
Har ochså funderat över den femuddiga adventsstjärnornan och varför vi använder den när julen ska vara en kristen högtid och femuddiga stjärnor används inom hedendom magi(svart och vit). Men det kan ha sina förklaringar att julen var länge en hednisk högtid och kyrkan hade väldigt stora problem att få vänt den till en kristen högtid.

Den här killen vet en hel del om Christmas http://www.youtube.com/watch?v=8XG0TNkwc3s

Posted on: 2007/12/9 0:39
Resized ImageResized Image

See User information
Quote:

Strubens skrev:
Har ni märkt om det någonstans i Sverige vänds några julgranar upp och ner? Det blev en trend för ett par år sen i usa men jag har inte sett något här än. I och för sig har jag själv ingen egen julgran, trött på jultjafs. Får väl börja julpynta en pyramid i ren illuminati anda, pillarmid. Jularmid.
Strubens
Jo dom har på "COOP FORUM" julskyltat med julgranar som hänger precis som du säger upp och ner(se det själv)

hela köpcentrat var smyckat på detta sätt , detta var nu i dagarna, men dom lär hänga ett tag till . Jag fick en tanke att vem har kommit på denna ide?Men nu vet jag vad du menar med"trend" detta måste alla COOP ha i så fall så ut å titta er omkring.Har aldrig själv sätt detta fenomen innan, men så är det. Tack för tipset

Posted on: 2007/12/9 2:40

See User information
Tänkte faktist på samma sak här om dagen. Vissa går väl endast att hänga fast på så vis, inte sant?

Posted on: 2007/12/9 3:03

See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Tänkte faktist på samma sak här om dagen. Vissa går väl endast att hänga fast på så vis, inte sant?
Nä kan inte hålla med om det ,jag menar att så avancerat är det väl inte , en sladdklämma,fiskelina bara dra åt inga problem eller hur. Det skall vara så symboliskt ,dessutom kopierar sverige allt från usa:)

Posted on: 2007/12/9 3:27

See User information
Även bocken som ni säkert vet är ju symbol fär djävulen ..

det där med adventsstjärnan visste jag inte, får hem o vända o vrida , för jag tror att jag äger en sådan femuddig...röd dessutom!

Posted on: 2007/12/9 9:32
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "

See User information
Chuck Mistler snackar ju en hel del om det ockulta och kristendommen.
Har sagt en hel del bra saker om jul.

Sen finns det ju den "the pharmaceutical" någonting, som Zeitgeist tatt rätt mycket från.

Posted on: 2007/12/9 11:19
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

picasso skrev:
Även bocken som ni säkert vet är ju symbol fär djävulen ..

det där med adventsstjärnan visste jag inte, får hem o vända o vrida , för jag tror att jag äger en sådan femuddig...röd dessutom!

Bockens öde kan man se i direktsändning nu med två webbkameror....vadslagningen om branddatum pågår....hehe

http://www.merjuligavle.se/merjuligavle/mjig_Bocken.aspx?id=52

Posted on: 2007/12/9 12:22
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Jag tror inte det är något fel att använda den femuddiga stjärnan som symbol för julen. Den kände säkert även Jesus till. Kommer inte ihåg vad den står för riktigt men tror det är för människan eller något sådant. Steiner har sagt något om det har jag för mig. Det är något i grunden gott tror jag.

Att vända den upp och ner är något som används i satansitiska kretsar.

Men som sagt, ta bara och fäst sladden i en av uddarna bara så kommer de att hänga rätt sedan. Om du inte är satansit förstås...

Posted on: 2007/12/10 11:41

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper