vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Västsverige välberikat...

See User information

Posted on: 2007/12/11 11:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Västsverige välberikat...

See User information

Posted on: 2007/12/11 11:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Sånt slipper man här. Här är till och med pizzabagarna svenska!!!

www.alingsas.se
www.vargarda.se
www.herrljunga.se
www.essunga.se
www.grastorp.se
www.vara.se

Anonym
Quote:
8 Dalaberg, Uddevalla

Åh. vilka fester vi hade på Dalaberg... det var tider det...
vin, kvinnor och Red Hot Chilipeppers...

Quote:
21 Kronogården, Trollhättan

...och här har jag bott och även på Lextorp. Gängkrig och skottlossning, brinnande bilar och mopeder, lösa kamphundar. Utsikt från första parkett, man tackar...

See User information
"– Det är inte så konstigt. Jag har tidigare jobbat i olika delar av Angered. Ofta är det samma kategori av människor som bor i de här områdena, säger Stefan Johannesson, inre befäl vid polisen i Trollhättan till GT...

– Det är folk som har det svårt, och då blir det också mer brottslighet"..

- Det vanliga politiskt korrekta dravlet som svar på varför brottsligheten är mycket högre i dessa "invandrartäta" områden!!

Jag har själv som mååånga andra "vanliga" svenskar långa perioder varit arbetslös, levandes på existensminimum, där jag tvingas köpa kläder på statsmissionen eller myrorna och på annat sätt levt på vatten och bröd, MEN inte f-n går dessa "utstötta" svenskar ut och rånar, våldtar och misshandlar invandrare för det.

Posted on: 2007/12/11 15:09

Anonym
Skulle han säga något annat så skulle det knappast tryckas i blaskan utan han skulle nog snarare bli åtalad som snutchefen i Malmö.

See User information
Quote:

HURENSOHN skrev:
Skulle han säga något annat så skulle det knappast tryckas i blaskan utan han skulle nog snarare bli åtalad som snutchefen i Malmö.

- Han gör väl som den gamle DN journalisten, Arne Ruth myntade under en kort sekund av klarhet, som svar på varför svenska journalister går i maktens ledband:

"De censurerar sin egen självcensur."

Alltså de är medvetna att de ljuger och bedrar folket med sitt journalistiska ordbajseri, MEN är tvugna att förneka att de gör detta inför sig själva för att överhuvudtaget kunna somna med gott samvete på nätterna.

"The lesser psychopaths." som Alan Watt uttrycker det.

- Förbannade kräk, enligt mig!

Posted on: 2007/12/11 15:28

Anonym
Hmm, Alan Watt uttrycker sig milt som vanligt. Trots att alla språk har så fina färgstarka uttryck som är synonyma med begreppet prostituerad.

Anonym
Ar ni rassar ????????????????????????????????????

Anonym
Quote:

ADOLF-HITLER skrev:
Ar ni rassar ????????????????????????????????????

Hejsan. Du har reggat dig idag och ställer en fråga.
Enligt mig, en Jävligt korkad fråga.

Du kan väl ta och presentera dig så kanske du kan få ett svar !!

Anonym
Min förort är nummer 6 på listan men jag har aldrig rånat eller våldtagit någon.
Hur förklaras förnedringsrån och förnedrande sexuella övergrepp i brist på pengar ????
Nej det är brist på empati.
Jag lever under exsistensminimum varje månad men tror inte jag får mer pengar av att våldta en tjej.
Min kussin är uppväxt i Hjällbo som toppar listan han är inte välkänd bland vare sig krimminela gäng eller hos polisen...
Trots att han bodde i hjällbo och var ensam svensk i sin klass tog han sig i kragen fixade utbildning och köpte nu en lägenhet på hisingen precis som många andra svenskar och invandrare.

Importerad intolerans är vad det är

Anonym
Personen ifråga är redan raderad.

Anonym
VOID det är detta ett skämt?Varför raderar du Adolfs konto ?Bara för att han tar upp ett känsligt ämne?

Anonym
Quote:
Micro_:
VOID det är detta ett skämt? Varför raderar du Adolfs konto? Bara för att han tar upp ett känsligt ämne?

Känsligt ämne? Du menar att det var en känslig fråga... för ämnet i tråden är väl fortfarande om VästSverige är välberikat eller ej.

Inte kan ämnesvalet i tråden ändras bara för att någon med ett klart provokativt alias ställer en tillika provokativt designad fråga.

Jag tror att Void rensade ut Adolf av hänsyn till Adolfs hälsotillstånd!

Hur tror du fortsättningen hade blivit om Adolf hade fått svar på frågan men ingen av de tillfrågade hade kunnat hålla samma låga nivå på kommunikationen utan istället förklarat vad de menade utan PK-svammel.

Adolf hade givetvis blivit mycket ledsen och det är ju ingenting som mein herr Micro förespråkar eller vill underbygga. Jag tycker istället att du skall tacka Void för att han på ett så skonsamt sätt skyddade Adolf från nervsammanbrott och tårdrypande översvämningar.

P.S. Måste säga att det där extra underscore-tecknet efter Micro får mig att undra om det verkligen var Microvågsugnen som sprakade!

Snyft! Snyft!

Anonym
Jag svarar gärna på frågan om jag skulle vara rasist eller ha högerextrema åsikter.

Vet man hur hela tillvaron verkligen fungerar så är blotta tanken på rasism skrattretande. Jag skrattar så jag nästan pissar på mig.

Jag vill ha frihet för mig själv och för hela mänskligheten. Alla fascistiska ideologier, ja, faktiskt alla ideologier överhuvudtaget är påhitt av makteliten.

Jag har inget mot förbud av nazistiska symboler. Helt ok.
Men då ska även kommunistiska symboler förbjudas! Hammaren och skäran, den röda stjärnan. Alla stjärnor över huvudtaget, det är satanistiska symboler. Förbjud EU-flaggan, USA-flaggan etc.

Judarna får gärna ha ett eget land som kompensation vad som nu hände under WW II.

Men då ska också romerna ha ett eget land!!!

Kurderna och samerna ska också ha ett eget land.
Varför får de inte det??????

Den mångkultur vi har i Sverige är ett diktat från stats- och regeringsmakten alias makteliten. Den är helt i linje med en rad andra samhällsutvecklingar, inte minst urbaniseringsprocessen som syftar på att fösa ihop folk i stora klungor, av flera skäl som gagnar elitens agenda.

I en annan slags mångkultur skulle vi kunna ta in dubbelt så många invandrare, om någon hade behövt komma hit ens.

Det hade inte varit några problem. Vår egen inhemska kultur hade inte påverkats.

Det gick i Irak 1850, det gick i det moriska Spanien på 1300-talet.

Varför inte här och nu???? Tycker både nynazisterna och AFA kan svara på det.

Nej, i denna frågan är inte en hund begraven - det är en hel kennel!!!

Edited by wikhall on 2007/12/12 8:50:55

Anonym
Wikhall!

Bra formulerat... kan bara instämma!

See User information
Quote:

wikhall skrev:
Jag svarar gärna på frågan om jag skulle vara rasist eller ha högerextrema åsikter.

Vet man hur hela tillvaron verkligen fungerar så är blotta tanken på rasism skrattretande. Jag skrattar så jag nästan pissar på mig.

Jag vill ha frihet för mig själv och för hela mänskligheten. Alla fascistiska ideologier, ja, faktiskt alla ideologier överhuvudtaget är påhitt av makteliten.

Jag har inget mot förbud av nazistiska symboler. Helt ok.
Men då ska även kommunistiska symboler förbjudas! Hammaren och skäran, den röda stjärnan. Alla stjärnor över huvudtaget, det är satanistiska symboler. Förbjud EU-flaggan, USA-flaggan etc.

Judarna får gärna ha ett eget land som kompensation vad som nu hände under WW II.

Men då ska också romerna ha ett eget land!!!

Kurderna och samerna ska också ha ett eget land.
Varför får de inte det??????

Den mångkultur vi har i Sverige är ett diktat från stats- och regeringsmakten alias makteliten. Den är helt i linje med en rad andra samhällsutvecklingar, inte minst urbaniseringsprocessen som syftar på att fösa ihop folk i stora klungor, av flera skäl som gagnar elitens agenda.

I en annan slags mångkultur skulle vi kunna ta in dubbelt så många invandrare, om någon hade behövt komma hit ens.

Det hade inte varit några problem. Vår egen inhemska kultur hade inte påverkats.

Det gick i Irak 1850, det gick i det moriska Spanien på 1300-talet.

Varför inte här och nu???? Tycker både nynazisterna och AFA kan svara på det.

Nej, i denna frågan är inte en hund begraven - det är en hel kennel!!!

Har invandring "fungerat", du talar om tex om Spanien på 1300-talet.

Om någon är på väg ut för ett stup, och får en extra knuff på vägen ned, så tänker ingen på det, så länge inte man har slått i backen. Det döljs alltid i tiden, och folk ser inte sammanhangen. Om Spanien som vi nu känner till det inte existerar om 10 år... kan man säga att invandringen fungerade då?

So far so good, skrek han som hoppat ut från 33:e våningen när han passerade våning 11.

Det är en HELT annan sak det som sker idag med som du säger är "diktat", och små gruppers flytt i historien.

Det har skrivits en del om det, att sådant som vi lärde oss i skolan (propagandaprogrammering för att tjäna syften idag) - där det stod om folkförflyttningar ner i Europa, eller någon annanstans, inte alls var fråga om några stora mängder, ingen massvandring - som vi ficks att tro, och som kanske vissa så kallade lärde inbillat sig och fört ut från början.

Det kunde vara så att en en grupp av människor, kanske bara en släkt, eller släktgrupper, flyttade över bergen... så blev det i våra historieböcker till enorma breda pilar som visade på dessa "folkströmningar".

Än viktigare är att det samhället som var där var det sammanhållning, hade ett inre beroende, generationerna var tillsammans osv. Det kan man inte på något sätt jämföras med dagens sjuka och sönderslagna samhällen, där människor bor i lådor, allienerade, matade med gift till kropp och själ, och knappast är human längre. Människor som inte vet om grundläggande basic saker, som inte har en förankring i tex naturen, etc. Där fungerar självfallet inte någon invandring att tala om.

En kultur som håller på att upplösas innan den försvinner tar gärna in annat som är i upplösning, eller som verkar som ett gift/katalysator för det. Så är det inom våra kroppar, celler.

Se gärna på http://ninecommentaries.com/ - videoarna finns länk till uppe till höger - del 6 (a+b) är om kultur.

Posted on: 2007/12/12 17:42

Edited by novax on 2007/12/12 18:02:33
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Hej jag vara ny på detta forum jag heter Ahmed och 38år jag såg er på stan ni har plakat säga 911 was a inside jobb.
Om inte Svensk folket göra något snabbt det blir krig i Sverige
melan olika etnisk gruppen.Jag skäms över alla invandrarae som inte
skötta sig och inte respekt Svensk folket.

See User information

Posted on: 2007/12/13 0:10

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Vad är rolig ?

See User information

Posted on: 2007/12/13 0:32

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Lite mer kulturberikning fast från Malmö.
http://sydsvenskan.se/malmo/article285275.ece

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper