Vakencorner
|
Hemlig kinesisk order ger illuminati ett ultimatum!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Intervju med Benjamin fulford på rense.com. japansk journalist som ger illuminati ett ultimatum. disinfo eller sant vet ej, men intressant iaf
http://rense.gsradio.net:8080/rense/s ... njamin_Fulford_070507.mp3
Posted on: 2007/7/16 18:57
|
|||
|
||||
|
Re: Hemlig kinesisk order ger illuminati ett ultimatum!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tanken är inte alls omöjlig, deras befolkningsreduktionsplaner borde vara ganska kända vid det här laget.
Posted on: 2007/7/16 22:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Instämmer. får vänta och se om något händer, är de sant så borde de ju märkas.
Posted on: 2007/7/17 4:27
|
|||
|
||||
|
Fulford rockar fett med Rockefeller... ( Re: Hemlig kinesisk order ger illuminati ett ultimatum!)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
jag såg denna videon nu. (den var länkad från redicecreations.com)
kul! http://video.google.com/videoplay?docid=-3704527408635856046 spännande och surrealistiskt. jag kan inte bedöma sanningshalten i detta, men det är ett gäng spännande hypoteser och uppiggande att se tycker jag. jag gillar fulfords inställning till saker och ting!
Posted on: 2007/12/6 8:51
|
|||
|
||||
|
Re: Fulford rockar fett med Rockefeller... ( Re: Hemlig kinesisk order ger illuminati ett ultimatum!)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Oh my god!
Han är ju fullkomligt bindgalen. Kolla in killens ögon. Han är ju otrolig. Han visar en video med en gammal gaggig Rockefeller som han spelat in under falska förevändningar om att han skulle vara en journalist. Han är ingen journalist, har en billig amatör mick med "press" skrivet på (oh my god 2) och kameramannen är en riktig amatör. Sedan klipper han in sig själv här och var och påstår att intervjun egentligen avslöjar en massa andra saker som inte sägs. Ni kan ju förfan inte vara sanna!? Är det så lätt att lura människor på Vaken? Kanske skall börja ta betalt för luften ni andas. Ni för ju all seriös research på skam. Problemet är att Fulford har ganska bra koll på läget med konflikten mellan Asien och USA/EU. Men han blandar ihop en massa annat skit i en enda röra. Vet inte om han hittat Frimurarsakerna på en loppis eller om han själv faktiskt varit medlem. Var väl så jävla tråkigt att han började fantisera ihop skit som det här.
Posted on: 2007/12/6 12:07
|
|||
|
||||
|
Re: Fulford rockar fett med Rockefeller... ( Re: Hemlig kinesisk order ger illuminati ett ultimatum!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/12/6 14:58
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Re: Fulford rockar fett med Rockefeller... ( Re: Hemlig kinesisk order ger illuminati ett ultimatum!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
=)
Cicero, jag menade inte att fulford nödvändigtvis har kommit med hela sanningen i ett youtube-klipp. Men är det ok att ge killen lite cred för att han får intervjua rockefeller?
Posted on: 2007/12/7 6:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
cicero, sedan när blev frimureriet en fantasi?
eller kan du kanske förklara vad du menar med Bindgalen..? dessutom är jag mer än gärna galen om du anser dig själv vara "normal" som går och röstar moderat och är stolt över att du sväljer den politiska paradoxen och sedan kallar oss andra lättlurade.. ![]() |
||||
|
||||
|
Re: Fulford rockar fett med Rockefeller... ( Re: Hemlig kinesisk order ger illuminati ett ultimatum!)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ja du verkar ju vara seriös, uppträder under fiktiv identitet, utbrister "oh my god" och kallar dig seriös researcher. Vad är detta för goja? Vem är du att döma honom. Precis som om det spelar roll vilken mikrofon han hade, han försökte väl improvisera för att verka trovärdig. När intevjiuvade du Rockefeller senast, skicka bild på din mikrofon, som bevis tack. Du påstår att han är galen, genom "att titta på hans ögon" har du referenser till din psykoanalys? Detta är givetvis ett försök av dig att skjuta budbäraren, du sköt dig själv i foten. Man kan undra om du egentligen heter zpz. Skäms!
Posted on: 2007/12/12 13:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag spelade in Reinfeldt med en bandspelare några stora medier var i början intresserade men efter att ha talat med redaktionen var nyheten "ointressant"
http://www.youtube.com/watch?v=t1kRxXEuZi8 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot, det är en sådan där tillfällighet. Du tror väl ändå inte på att det finns minst en gatekeeper på redaktionen?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hade missat den här med Fulford... http://video.google.com/videoplay?docid=-3704527408635856046 Vad är det han fantiserat ihop ?? Det är väl bra att Rockefeller och hans " Knähundar " börjar få lite motstånd och exponeras. Du undrar om det är så här lätt att lura människor på vaken. F-n är du en " knähund " till Bildt och grabbarna ?? Du har röstat efter din egen Plånbok , inget annat. Är du med i något hemligt sällskap ?? Du snackar som om du vore det. Du kanske var med och samlade in 30 miljoner till Moderaterna !!! ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Va detta en stor lögn? Inget verkar ju ha hänt.
Posted on: 2007/12/14 21:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kan du precisera vad du menar med lögn. Hur menar du och tänker då kring att inget händer? Det händer många saker hela tiden ju.
Posted on: 2007/12/14 23:04
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag tänkte mer på att han journalisten bara kom på en historia för att ha lite roligt eller nått, typ som phil Schneider. "Attentionseeker"
Posted on: 2007/12/14 23:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jodu, phil schneider måste har krävt mycket uppmärksammhet, han berättade ju att han hade blivit nära mördad av sina förföljare, och att han var ständigt hotad, till livet, och dog mycket riktigt strax efter sina avslöjanden, med en pianosträng runt halsen, och allt detta för att få uppmärksamhet? Är det inte du so,m vill ha uppmärksamhet nu? Lustigt ochså att Rockefeller är inblandad i denna av dig kallad attention seeker "lek" eftersom han ställer upp för att ge mannen creds. Är iinte lite väl otroliga faktorer inblandade i din "teori" nu?
Posted on: 2007/12/15 13:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Men herregud Wiseguy säg inte att du trodde på Phil Schneider?
Liksom säkert 99% av NWO, UFO o allt annat sånt är skitsnack och tror du på alla så blir du väldigt vilseledd. Titta på bevisen istället för vad du vill ska vara sant. MVH Nihlstorp
Posted on: 2007/12/16 12:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jag anser att han fortfarande är trovärdig, ja än mer nu än när han gav sina föredrag, jag har sett de flesta av dem, ca 10 st. sida om numera avlidne Phil http://www.philschneider.org/ brev från hans fru, som av Phil fick veta, om jag dör av självmord, har jag blivit mördad. Dödsorsaken? Självmord... http://www.apfn.org/apfn/ex_wifephil.htm
Posted on: 2007/12/16 12:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ok, det var inte bra att du gjorde de :( Aldrig varit med om mer uppenbara lögner eller disinfo. Kom igen "shapeshifting reptilians" som har makten över världen. Liksom inte trovärdigt för fem öre.
Posted on: 2007/12/16 12:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
vad babblar du om, han avslöjade underjordiska baser, tror du inte på underjordiska baser? Han avslöjade ochså kärnkraftdsrivna tunnelborrmaskiner , som kan borra 15 miles per dag, faktiskt jag grävde fram de amerikanska patenten idag. Men dessa skall jag posta i en annan tråd.
Posted on: 2007/12/16 12:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
"Avslöjade" han inte heller ödlor som när det vill gör om sig till människor när de vill och dessa individer styr också världen, avslöjade han inte heller att USA redan 1898 skapade en jordbävning i san francisco? Sedan har han också dödat två greys ;)
Jag vet att det finns löjliga konspirationsteorier men detta är lite väl om jag ska vara ärlig.
Posted on: 2007/12/16 12:51
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet inte vart du vill komma? Påstår du att vi är ensamma i ett oändligt universum?
Posted on: 2007/12/16 12:57
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nej, det gör jag absolut inte. Men det är löjligt och befängt att tro att "shapesifting reptilians" har makten över världen och tro detta helt utan bevis med.
Posted on: 2007/12/16 14:26
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login