vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »

Anonym
Re: Tåg i STHLM döpt till Muhamed
Quote:
Det är som det därmed läpparnas bekännelse. Man måste ha insikt om vad man ska följa - det där som jag ständigt tar upp - jag tar ständigt upp om detta på olika sätt, men du tex har det lite trögt... - man måste alltså ha lite insikt om det där med tråden, sin natur/kosmos natur/kriterie etc - annars kan man aldrig veta om det man gör är bra eller dåligt. Hade vissa vetat det så hade de förstått att de tjänar det ondas syfte väldigt väl, genom att tex promota filmen The Secret, och Reality Portal mm

Lång text utan innehåll lyckas du sätta ihop. Det enda konkreta du får fram är att det är fel att promota the secret och reality P. Din kritik mot vaken går ut på att the secret och RP funnits på nyhetssidan? SNACKA OM STRAW-MAN.

1. Jag gillar inte the secret.
2. Ta reda på vem som lade upp the secret istället för att flumma.
3. INGEN har kommenterat relatiy portal övht. Jag har inte lyckats
se den en enda gång för den är väldigt surrealistiskt klippt och man hinner inte med varken text och bild. Jag blir bara snurrig. Bara för den är på vaken så promotar vi inte den, det är upp till ER ATT VÄLJA vad ni kände när ni såg den. Vi litar på att folk själv hittar vägen och kan välja vad som är bra och dåligt. Fattar du inte det?. Vi visar att någon gör någonting, ett projekt. Kevin brinner för sin sak och gjorde sitt bästa med RP. Det ger en nyhet.

Varför svarar du här i forumet övht novax? Den enda du kan förändra är ju dig själv. Det har du skrivit om och om igen.
Tränar du på att bli mer paradoxal och konstig eller? Herre gud vilket flum...

Edited by void on 2007/12/15 9:58:57
Edited by void on 2007/12/15 9:59:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Crush:

Hela din text är ju genomdålig. Den innehåller massor av felaktiga slutsatser. Alla här vet redan allt du säger, du berättar inget nytt, inget som ger insikt, du berättar ingen ny kunskap. Du bara mantrar på ditt snack där du om och om igen blandar ihop personerna på botten med eliten.

Ex:

Quote:
Men detta tar ju inte och ursäktar visa ej etniska Svenskars ockupations beteende?För du kan väl inte ha missat att det pågår en ockupation av Sverige likt den Sovjet utsatte de baltiska länderna för och som tex Kina förstör Tibet med .Det hela gjordes och görs med hjälp att förflytta människor till ett land dom vill förstöra.Man bryter helt enkelt upp landet inifrån.

Så det är individerna själva som tagit sig till sverige och occuperat?
Vem är det som skapat lagarna och gav tillåtelse till denna occupation? Vem är det som hjälper till att denna occupation ska fortsätta? Vem är det som ligger bakom occupationen?

Du blandar ihop eliten och småfolket och du tror småfolket som sitter i samma båt som du är de som ligger bakom alltihopa.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

void skrev:
Quote:
Det är som det därmed läpparnas bekännelse. Man måste ha insikt om vad man ska följa - det där som jag ständigt tar upp - jag tar ständigt upp om detta på olika sätt, men du tex har det lite trögt... - man måste alltså ha lite insikt om det där med tråden, sin natur/kosmos natur/kriterie etc - annars kan man aldrig veta om det man gör är bra eller dåligt. Hade vissa vetat det så hade de förstått att de tjänar det ondas syfte väldigt väl, genom att tex promota filmen The Secret, och Reality Portal mm

Lång text utan innehåll lyckas du sätta ihop. Det enda konkreta du får fram är att det är fel att promota the secret och reality P. Din kritik mot vaken går ut på att the secret och RP funnits på nyhetssidan? SNACKA OM STRAW-MAN.

1. Jag gillar inte the secret.
2. Ta reda på vem som lade upp the secret istället för att flumma.
3. INGEN har kommenterat relatiy portal övht. Jag har inte lyckats
se den en enda gång för den är väldigt surrealistiskt klippt och man hinner inte med varken text och bild. Jag blir bara snurrig. Bara för den är på vaken så promotar vi inte den, det är upp till ER ATT VÄLJA vad ni kände när ni såg den. Vi litar på att folk själv hittar vägen och kan välja vad som är bra och dåligt. Fattar du inte det?. Vi visar att någon gör någonting, ett projekt. Kevin brinner för sin sak och gjorde sitt bästa med RP. Det ger en nyhet.

Varför svarar du här i forumet övht novax? Den enda du kan förändra är ju dig själv. Det har du skrivit om och om igen.
Tränar du på att bli mer paradoxal och konstig eller? Herre gud vilket flum...

Det ni visar upp promotar ni, alltså vaken - då ligger flummet hos vaken, inte hos den som pekar ut det. Så behöver jag inte säga hos vilken sida paradoxer finns.

Posted on: 2007/12/15 10:06
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

void skrev:

Maggot: Så det är "gäng i förorterna" som är det största problemet i sverige idag? Hur hade du tänkt och lösa det då? Och vad gör du för att lösa konflikten i förorterna? Hur kommunicerar du med dessa individer? För du måste väl ha gjort försök till kontakt med dessa i förorterna? Eller går all tid åt till "aktivism på vaken.se där jag ska övertyga vaken.se-folket om att allt är skit i sverige pga invandringen".

Varför är du här på vaken.se? Vem är det du försöker övertyga?
Varför går du inte ut och gör något själv som du tror på?

Jag skulle inte säga att gängen i förorterna är det största problemet i sverige idag men när människor i sverige inte längre vågar gå ut på gatorna efter klockan sex med rädsla för att bli rånade eller våldtagna är det något sjukt i samhället.
Vad jag gör åt detta är att aktivt prata om dessa ämnen både i skolan,med grannar och vänner och sprider information om mångkulturen det är en helhet precis som 9/11 eller något annat.
mer invandrare till sverige = mer brott = mer övervakningskameror.
Vad jag gör på vaken är antagligen samma sak som alla andra här.
Du har ju blivit väre en micro han ville bara att visa skulle lämna vaken nu vill du ha ut alla "new agare" och nationella.

Quote:

void skrev:
Jag har inte tid att sitta här längre, för jag har annat att stå i här ikväll. Men ni kan fortsätta debbattera på internet, hoppas er online-aktivism leder till att ni får något gjort förutom knutna nävar i fickan och tillsammans sitta och gnälla på invandrarna över ett par öl.

Jaha vad är fel med öl nu då eller vara arg ?

Quote:

void skrev:
Muhammed är på botten, jag är på botten, du är på botten. Ska du kriga med muhammed istället för att berätta om den globala makteliten för honom så kommer du ingen vart. Hela svenska folket måste utbildas om makteliten och deras agendor. Allt annat leder bara till "lågnivåkonflikter" som ligger i linje med elitens agendor om etniska grupper som ska bråka med varandra istället för att de tillsammans ska bråka med eliten. Upplys de (gäng i förorterna?/invandrare) du är så arg på istället för att fortsätta spela elitens agenda och bråka med dem

Elitens agneda inkluderar mångkultur.
Men jag kanske ska berätta för mohamed om zetgeist och islam istället....
Mohamed gör bäst nytta i mellanöstern där han kan kämpa mot kroknäszky....
FOLKET SKITER I DENNA JÄVLA AGENDA JAG HAR VARIT AKTIV I DENNA "RÖRELSE" I ÖVER 4 ÅR.
Folk får höra om 911 och säger "vem bryr sig det kan vara ett insiderjobb so what"

Quote:

void skrev:
Novax: Du följer ju den exakta definitionen på new-age:are. Dvs att socialt engagemang är onödigt för man kan inte ändra på någonting och allt går enligt "the grand plan of things". Du är ett offer för det du så mycket ogillar, dvs new-age. Du är paradoxernas huvudman verkligen. Om du nu lever enligt principen att du inte kan påverka någonting alls och man bara kan ändra sig själv. Vad gör du här på detta forum? Vem är det du pratar med när du säger till folk om dina åsikter? Pratar du med dig själv då eller?

Jaså nu ska även novax lämna vaken...
ett offer intressant...

Quote:

void skrev:
Så det är individerna själva som tagit sig till sverige och occuperat?
Vem är det som skapat lagarna och gav tillåtelse till denna occupation? Vem är det som hjälper till att denna occupation ska fortsätta? Vem är det som ligger bakom occupationen?

Det är naturligtvis en generös invandringspolitik som gjort så att INVANDRARNA lyckats ockupera sverige med hjälp av oikofobiska politiker.
Sverige har inte direkt tvångshämtat hit invandrare utan de har sökt sig hit.
Som en intergrationsminister sade på 90talet
"Idag söker sig många till sverige inte för att det är framtidslandet utan för det är bidragslandet"

Quote:

void skrev:
Du blandar ihop eliten och småfolket och du tror småfolket som sitter i samma båt som du är de som ligger bakom alltihopa.

Jag blandar inte ihop något men alla har ett ansvar och det är inte bara "eliten" har monopol på agendor och onda gärningar.

Anonym
Novax: Straw-man svar från din sida igen. Du bygger straw-man genom att hålla fram secret och RP. SOm är två små små mså saker som varit nyheter på vaken, men du vet inte ens vem som lagt upp den ena, eller varför den andra är uppe. Ditt new-age:iga svar ovan är sparat som en jpg till framtiden, för det var bland det flummigaste jag någonsin läst.

Varför fortsätter du att skriva på vaken.se? ÄR det inte dags att du fortsätter prata med dig själv istället och lämnar vaken.se? Du kan ju inte förändra någon förutom dig själv har du förklarat.

Maggot: Konstigt. När jag tar upp 911 så säger dom inte oftast whatever. Är dom muslimer så vill dom definitivt veta mer, men även svensson är intresserade. Du kanske använder fel metoder/tekniker för att få ut informationen? Annars förstår jag det du skriver, och vi har uppenbarligen olika taktiker för att rätta till världen. Det är nog bäst att vi fortsätter här på vaken.se och ni fortsätter någonannanstans kanske. Det skulle nog vara bäst så. Så slipper vi lägga tid på debatter, agree?

Anonym
Quote:

void skrev:
Maggot: Konstigt. När jag tar upp 911 så säger dom inte oftast whatever. Är dom muslimer så vill dom definitivt veta mer, men även svensson är intresserade. Du kanske använder fel metoder/tekniker för att få ut informationen? Annars förstår jag det du skriver, och vi har uppenbarligen olika taktiker för att rätta till världen. Det är nog bäst att vi fortsätter här på vaken och ni fortsätter någonannanstans kanske. Så slipper vi lägga tid på debatter, agree?

Jag Bennybear och A73 var ute och delade 9/11 flygblad för ett tag sedan och det var EN person som stannade och diskuterade saken men sade att "detta skulle ni gjort för 6 år sedan idag är det inte aktuellt"
Är dom muslimer har dom även en annan andledning till att förneka dessa terrordåd för att sprida islam över världen står i koranen att det är okej att ljuga för att sprida profeten mohameds ord.
Men du menar att det går som på räls i denna 9/11 truth-rörelse i sverige ?
Varför strömmar då inte folk till vaken.se istället är det samma gamla gäng som gnager här år ut och år in.
Vanliga svensson kan fatta 9/11 men är mer intresserade av fotboll,sin ekonomi och TVn

Vilka "ni" och vilka "vi" borde lämna vaken.se ?
Har du någon lista på människor ?

See User information
Quote:

void skrev:
Novax: Straw-man svar från din sida igen. Du bygger straw-man genom att hålla fram secret och RP. SOm är två små små mså saker som varit nyheter på vaken, men du vet inte ens vem som lagt upp den ena, eller varför den andra är uppe. Ditt new-age:iga svar ovan är sparat som en jpg till framtiden, för det var bland det flummigaste jag någonsin läst.

Varför fortsätter du att skriva på vaken.se? ÄR det inte dags att du fortsätter prata med dig själv istället och lämnar vaken.se? Du kan ju inte förändra någon förutom dig själv har du förklarat.

Maggot: Konstigt. När jag tar upp 911 så säger dom inte oftast whatever. Är dom muslimer så vill dom definitivt veta mer, men även svensson är intresserade. Du kanske använder fel metoder/tekniker för att få ut informationen? Annars förstår jag det du skriver, och vi har uppenbarligen olika taktiker för att rätta till världen. Det är nog bäst att vi fortsätter här på vaken.se och ni fortsätter någonannanstans kanske. Det skulle nog vara bäst så. Så slipper vi lägga tid på debatter, agree?

Ja du få se det som du vill, jag har ofta tagit upp om The Secret och RP. Prata mig dig är ju inte så lätt alltid, för var är du... det är där det kommer in som fr3D sa i Nytt flygblad-tråden, och som jag konstant tar upp, om språk och jargong. Då hoppar du ur dig slälv ändå mer, tar det inte som en vaken ska ta det, utan får taggton och yta med fånig aggressiv ton. Barnsligt som precis som Micro, tala om lämna forum, så fort det pickas på brister.
Lågt, i öppen dager.

Posted on: 2007/12/15 10:36

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Läs om orsakerna till all dålig stämning och bråk på vaken.se
och förstå vad vi måste göra omedelbart för att lyckas på båda sidor.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=72051#forumpost72051

Anonym
Quote:
Void:
Enkelt förklarat: Jag är längst ned, du är längst ned, mohammed är längst ned. Sluta sitt och knyt handen i fickan och gnäll på honom och så gör vi något tillsammans istället.

Jag förstår vad du menar med att vi är många längst ner!

Men om en av killarna längst ned råkar heta Mohammed och behandlar andra människor illa så skall han få ett tunnebanetåg uppkallat av sig.

Skämt åsido så känner jag många som heter Mohammed och Johannes, Alain och Igor med för den delen, en del är ganska justa men en del uppför sig som riktiga svin.

Skillnaden är att jag inte kan kalla killen som heter Mohammed och uppträder som ett svin för det han egentligen är utan att samtidigt bli kallad högerextremist och rasist.

Mycket märkligt tycker mina andra vänner som heter Mohammed, Johannes, Alain och Igor.

Sluta att generalisera utan att ta med epitetet fårskock. Hälsningar från de "FRIA" individerna Kalkonmannen, Mohammed, Johannes, Alain och Igor, som inte tycker att tunnelbanetåg, spårvagnar eller bussar skall ha mänskliga namn överhuvudtaget.

Det är bara ett förtäckt sätt att få fårskocken att vänja sig vid en framtid där maskinerna tagit över och där vi skall underordna oss genom att inte använda känslor eller förnuft.

Anonym
TILL VOID.

Jag trodde att jag gjort klart för dig att jag vet om att den globala makteliten med hjälp av mångkultur och massinvandring vill krossa nationalstaten Sverige,vår kultur och spela olika etniska folkgrupper mot varandra likt schakpjäser.
Detta har jag sagt många ggr .Men att inte ta upp problem som faktist ej etniska Svenskar är överrepresenterade i är för mig
att hyckla.Jag har själv haft många bekanta och klasskamrater som är ej etniska Svenskar, vissa har varit revliga och vissa har varit idioter,.Tror du inte att jag vill att alla skall komma överens ?
Tyvär så se verkligheten anorlunda ut ,jag tycker att alla har ett eget ansvar Svensk som icke Svensk dom som agerar svinnaktigt skall kritiseras oavsätt etnisk bakgrund.Hade etniska Svenskar varit överrepresenterade i tex våldtäkter ,så hade jag tyckt dom var svinn.Jag tycker lika mycket illa om en över/medelklass Svensson som är med i AFA och är ute och förstör som en förortsungdom som är ute och rånar ,alla har ett eget ansvar för sin handling.Det med ockupation är faktist sant man kan även kalla det för revirmärkning och det pågår oavsätt om du vill se det eller inte.Void kan du för en gångs skull bemöta min kommentar seriöst utan att slingra dig som en orm?

See User information
Quote:

void skrev:
Läs om orsakerna till all dålig stämning och bråk på vaken.se
och förstå vad vi måste göra omedelbart för att lyckas på båda sidor.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=72051#forumpost72051

Mår man dåligt, kanske för att man förlorat fajter man aldrig skulle ha gett sig in i?

Vad är det för fel med att må dåligt då? Då får ni väl börja knarka prosac eller nått, bli en smiling deppresive HAHA

Att man mår dåligt är bara ett tecken på att man är något på spåren, man bör rätta till, detta kan man inte skylla på att nån annan har nåt ansvar för.

Fortsätt må dåligt tills ni inser att det är er det är fel på, man kan inte vara glad pga av nån annan heller, omvänt. Man kan bara ha sin EGEN lycka eller olycka.

Inse att om ni mår dåligt, kan det vara mindcontrol som gör det. men det kan man ju förneka, som "konspiration", så sug i er istället, det kunde vara jävligare, vi har bara sett början i vart fall, så sluta gnäll.

Posted on: 2007/12/15 15:44
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
VOID,först så går du på som en ångvält för att sedan tiga i hjäl
alla svar du får . Eller du har också tagit semester?

Anonym
Crush: Nope, jag tiger inte och slingarar inte som en orm, finns inget att slinga sig för, för det är bara dina åsikter du presenterar inte några fakta eller sanningar. Sluta fjanta dig med sånt larv som "tiger" bara för du inte får svar när du tycker det passar dig, jävla larv, gör något vettigt med din tid. Jag jobbar med uppdateringar, skriver en nyhet för i EM, mailar folk, samlar ny adresser till infopak, utskick av dvdbeställning, zeitgesit till SWE, en annan dvd till SWE och fixar annat som krävs för att driva den här sidan vilket är min huvuduppgift som admin.

Kan inte lägga evigt med tid i forumet. Jag läser igenom senare ikväll. Du borde heller inte waesta hela din tid i forumet utan göra din aktivism istället, vad hjälper det att försöka övertyga mig, om din å s i k t i frågan?. Alla diskussioner leder ändå fram till tråden om som jag startade igår då det uppenbarligen finns en grupp som vill göra 911aktivism och en som vill göra Sverige/National-aktisim och de kommer inte överrens och båda grupper SLÖSAR sin TID i ENDLESS DEBATES.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=8945&forum=3

Jag har ej läst den heller, för då fastnar man bara. Jag läser sedan och svarar när jag har tid från de viktigare uppgifter som ska göras, hoppas jag inte måste radera hälften av inlägg för de bara var skit, larv, bajs, fjanterier, gnäll, attacker osv.

Anonym
Konstigt att en sådan här tråd som redan utdömts av Void är så pass populär?

Void, om du nu är ansvarig så tycker jag att du ska förpassa era "rätt eller fel" till mail istället för att svärta ner denna tråden med åsikter en hit en dit.

Åter till ämnet!

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Deras motivering till valet av namn är

"Eftersom det är ett av de mest kända namnen i världen!"
http://www.sl.se/templates/Page.aspx?id=1634

I see what you mean.

Good post, thanks for letting us see that TACTIC the globalist agenda is manifesting...

Very strange.

Very strange that a moderator would bother to comment, feels like some kind of bloody MORAL police here sometimes.

Free and open forums are JUST that:

Free and Open.

Wake up and smell the facism at your keyboard, online, from day to day.

Work on yourself, and avoid patterns of learned behaviour that would silence others.

; )

Posted on: 2007/12/16 21:45
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
jag tycker faktiskt att det finns viktigare saker att uppmärksamma än att en av hundratals t-banevagnar i Stockholm döps till Muhammed. Vagnarna har alla möjliga olika namn och nu är så att det bor rätt många Muhammed i Stockholm. Då kan väl en vagn få heta det då, bland alla Kajsa och Benny eller vad de heter.

Sen tycker jag det är onödigt att dela upp vaken i två läger, 911 och invandring. Det är ju den dualism som vi vill bort ifrån. Sådana förenklingar hjälper oss inte. Om denna fälla har det skrivits hundratals trådar om på Vaken!

Posted on: 2007/12/16 22:05

Anonym
Crush: Nope, jag tiger inte och slingarar inte som en orm, finns inget att slinga sig för, för det är bara dina åsikter du presenterar inte några fakta eller sanningar.

Void ,det jag skrev om ockupation är faktist en sanning.Muslimer används som nyttiga idioter på liknade sätt som bla Mexikanska illegala invandrare i USA.La Raza anhängare i USA är ett hot skall inte dom heller kritiseras?

Muslimer blir uppmanade av sina förmodligen NWO kontrollerade ledare &Imaner att invandra till Europa för att sprida Islam &göra oss till en Muslimsk kontinent. Dom som beteer sig som svin skall inte komma undan med det.På dig låter det som att man inte skall kritisera invandrare även om dom som beteer sig som svin bara för att, som du skrev "vi alla är längst ner i pyramiden".

Som jag sagt tidigare har alla ett eget ansvar .Därför kan man inte som du Void bara blunda för den ockupation som pågår i Sverige och Europa bara för att dom är "nyttiga idioter".Varför tror du rika Saudier sponsrar Moské byggen i Sverige &Europa?

Void ,hur har du tänkt att du skall övertyga Muhamed att överge sin tro för att han&hans tro avänds som ett verktyg för att skapa kaos i Europa?Jag har här nedan samlat några citat från ett tal från Muammar al-Gaddafi.
Han är väldigt possitiv till Afrikanska Unionen och har varit diktator i Libien under en längre tid.Han kallar sin idelogi för Islamistisk Socialism och har skrivit en bok
som heter gröna boken,vilket direkt får mig att tänka på Maos lilla röda.Han är garanterat en NWO-marionett.Innebörden i talen är inget man kan blunda för .

Regrettably, the history we currently read is false. It lacks truth. They wrongly assume that Mohammad is the Prophet of Arabs and Muslims alone. Wrong. Mohammad is the Prophet of all people; his message superseded earlier faiths. Had Jesus been alive when the message was revealed to Mohammad he would have been one of his followers? Everyone must be Muslim. This is what God wants, and this is not easily achievable.

We heard that some people insulted the Prophet…Muslims were angry. They believed that this action was a defamation of their prophet. Nevertheless, whoever insulted Mohammad was in fact slandering his own prophet, because Mohammad is the prophet of those who live in Scandinavia, Europe, America, Asia and Africa. The curriculum they read in Scandinavia is flawed, and it incites hatred. They thought that Mohammad is not their prophet; Mohammad is the prophet of all the people.

If we truly want to set humanity’s record straight, and to live in the global village that was brought about by globalization, we have to search for the true Bible because the Bible that we currently have is a forged.

If they wanted to live in Peace with us, they have to establish committees to reconsider the Western approach and the Bible itself because it is forged.

.

You should not be upset because God says: “It is He Who hath sent His Messenger with guidance and the Religion of Truth, to proclaim it over all religion, even though the Pagans may detest (it)”.

God repeated this verse twice in two of the Koran Surahs to “to proclaim it over all religion, even though the Pagans may detest (it)”.

Do not get upset because Mohammad’s faith will conquer all other religions whether they like that or not. God said so.

We do not need the sword or the bomb to spread Islam. We have fifty million Muslims in Europe and there are signs that God will proclaim Islam in Europe without a gun and without conquest. The fifty million Muslims in Europe will change Europe in the years and make it an Islamic continent. God ordained that an Islamic nation, Turkey would now join the European Union. These fifty million Muslims will multiply into a hundred million Muslims in Europe. Bosnia is a member of the EU, it is a Muslim country; rather, at least fifty percent of its people are Muslims. Statistics show that there are thousands of mosques in Europe. We have thousands of Islamic organizations and societies in Europe.

Both Europe and America are cornered. They either have to accept the fact that they will be Muslim in due course, or they should declare war against Muslims. As long as Muhammad is a Prophet for all people as the Koran has it, then all the people are called upon to heed the call of Muhammad. God told Muhammad: "And proclaim unto mankind the Pilgrimage. They will come unto thee on foot and on every lean camel; they will come from every deep ravine. “. He asked him to invite all the people to undertake the pilgrimage to Mecca, not only the Arabs, not only the Muslims. He did that because Mohammad is a prophet of all the people and because Mecca is the first house in which God was worshiped on earth.

Muammar al-Gaddafi

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Crush: Nope, jag tiger inte och slingarar inte som en orm, finns inget att slinga sig för, för det är bara dina åsikter du presenterar inte några fakta eller sanningar.

Void ,det jag skrev om ockupation är faktist en sanning.Muslimer används som nyttiga idioter på liknade sätt som bla Mexikanska illegala invandrare i USA.La Raza anhängare i USA är ett hot skall inte dom heller kritiseras?

Muslimer blir uppmanade av sina förmodligen NWO kontrollerade ledare &Imaner att invandra till Europa för att sprida Islam &göra oss till en Muslimsk kontinent. Dom som beteer sig som svin skall inte komma undan med det.På dig låter det som att man inte skall kritisera invandrare även om dom som beteer sig som svin bara för att, som du skrev "vi alla är längst ner i pyramiden".

Som jag sagt tidigare har alla ett eget ansvar .Därför kan man inte som du Void bara blunda för den ockupation som pågår i Sverige och Europa bara för att dom är "nyttiga idioter".Varför tror du rika Saudier sponsrar Moské byggen i Sverige &Europa?

Void ,hur har du tänkt att du skall övertyga Muhamed att överge sin tro för att han&hans tro avänds som ett verktyg för att skapa kaos i Europa?Jag har här nedan samlat några citat från ett tal från Muammar al-Gaddafi.
Han är väldigt possitiv till Afrikanska Unionen och har varit diktator i Libien under en längre tid.Han kallar sin idelogi för Islamistisk Socialism och har skrivit en bok
som heter gröna boken,vilket direkt får mig att tänka på Maos lilla röda.Han är garanterat en NWO-marionett.Innebörden i talen är inget man kan blunda för .

Regrettably, the history we currently read is false. It lacks truth. They wrongly assume that Mohammad is the Prophet of Arabs and Muslims alone. Wrong. Mohammad is the Prophet of all people; his message superseded earlier faiths. Had Jesus been alive when the message was revealed to Mohammad he would have been one of his followers? Everyone must be Muslim. This is what God wants, and this is not easily achievable.

We heard that some people insulted the Prophet…Muslims were angry. They believed that this action was a defamation of their prophet. Nevertheless, whoever insulted Mohammad was in fact slandering his own prophet, because Mohammad is the prophet of those who live in Scandinavia, Europe, America, Asia and Africa. The curriculum they read in Scandinavia is flawed, and it incites hatred. They thought that Mohammad is not their prophet; Mohammad is the prophet of all the people.

If we truly want to set humanity’s record straight, and to live in the global village that was brought about by globalization, we have to search for the true Bible because the Bible that we currently have is a forged.

If they wanted to live in Peace with us, they have to establish committees to reconsider the Western approach and the Bible itself because it is forged.

.

You should not be upset because God says: “It is He Who hath sent His Messenger with guidance and the Religion of Truth, to proclaim it over all religion, even though the Pagans may detest (it)”.

God repeated this verse twice in two of the Koran Surahs to “to proclaim it over all religion, even though the Pagans may detest (it)”.

Do not get upset because Mohammad’s faith will conquer all other religions whether they like that or not. God said so.

We do not need the sword or the bomb to spread Islam. We have fifty million Muslims in Europe and there are signs that God will proclaim Islam in Europe without a gun and without conquest. The fifty million Muslims in Europe will change Europe in the years and make it an Islamic continent. God ordained that an Islamic nation, Turkey would now join the European Union. These fifty million Muslims will multiply into a hundred million Muslims in Europe. Bosnia is a member of the EU, it is a Muslim country; rather, at least fifty percent of its people are Muslims. Statistics show that there are thousands of mosques in Europe. We have thousands of Islamic organizations and societies in Europe.

Both Europe and America are cornered. They either have to accept the fact that they will be Muslim in due course, or they should declare war against Muslims. As long as Muhammad is a Prophet for all people as the Koran has it, then all the people are called upon to heed the call of Muhammad. God told Muhammad: "And proclaim unto mankind the Pilgrimage. They will come unto thee on foot and on every lean camel; they will come from every deep ravine. “. He asked him to invite all the people to undertake the pilgrimage to Mecca, not only the Arabs, not only the Muslims. He did that because Mohammad is a prophet of all the people and because Mecca is the first house in which God was worshiped on earth.

Muammar al-Gaddafi

Ja borde inte detta med vad Sahlin och andra gjort med Sverige, det med EU osv, vara minst lika viktigt fokus på som 9/11 - det är knappast vaket att blunda för dessa frågor, då Sverige är ett speciellt utvalt land för detta. Bör det inte vara High Alert - alternativet är att vaken läggs ned, eller döper om sig till slummer.

Posted on: 2007/12/17 21:01

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
luta fjanta dig med sånt larv som "tiger" bara för du inte får svar när du tycker det passar dig, jävla larv, gör något vettigt med din tid. Jag jobbar med uppdateringar, skriver en nyhet för i EM, mailar folk, samlar ny adresser till infopak, utskick av dvdbeställning, zeitgesit till SWE, en annan dvd till SWE och fixar annat som krävs för att driva den här sidan vilket är min huvuduppgift som admin.

Kan inte lägga evigt med tid i forumet. Jag läser igenom senare ikväll. Du borde heller inte waesta hela din tid i forumet utan göra din aktivism istället, vad hjälper det att försöka övertyga mig, om din å s i k t i frågan?. Alla diskussioner leder ändå fram till tråden om som jag startade igår då det uppenbarligen finns en grupp som vill göra 911aktivism och en som vill göra Sverige/National-aktisim och de kommer inte överrens och båda grupper SLÖSAR sin TID i ENDLESS DEBATES.

Vad jag gör och inte gör med min tid behöver du inte bekymra dig över Void. .Att översätta zeitgesit
till Svenska ser jag inte direkt som en huvud priotering,att fixa nya adresser till era sk infopaket som inte verkar komma någonstans tycker jag inte heller är så viktigt.Att jag skall göra min aktivism istället ,vad skall tolka det som en order från ledningscentralen ?
Jag ägnar inte mer tid här än du gör Void.Jag trodde att det var upp till var och en att själva avgöra hur vida man kommer fram till något eller ej i sina debatter?Dom som tycker det är meningslöst kan ju bara skita i att skriva och hjälpa dig med dina livsviktiga uppgifter istället..

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
luta fjanta dig med sånt larv som "tiger" bara för du inte får svar när du tycker det passar dig, jävla larv, gör något vettigt med din tid. Jag jobbar med uppdateringar, skriver en nyhet för i EM, mailar folk, samlar ny adresser till infopak, utskick av dvdbeställning, zeitgesit till SWE, en annan dvd till SWE och fixar annat som krävs för att driva den här sidan vilket är min huvuduppgift som admin.

Vad jag gör och inte gör med min tid behöver du inte bekymra dig över Void. .Att översätta zeitgesit

till Svenska ser jag inte direkt som en huvud priotering,att fixa nya adresser till era sk infopaket som inte verkar komma någonstans tycker jag inte heller är så viktigt.Att jag skall göra min aktivism istället ,vad skall tolka det som en order från ledningscentralen ?

Jag ägnar inte mer tid här än du gör Void.Jag trodde att det var upp till var och en att själva avgöra hur vida man kommer fram till något eller ej i sina debatter?Dom som tycker det är meningslöst kan ju bara skita i att skriva och hjälpa dig med dina livsviktiga uppgifter istället..

Good points.

I am more and more unimpressed with such policing behaviour.

It is REALY fucking unnecessary and an insulting waste of time to even deal with.

I appareciate the effort, but, do not FUCKING moralise to people and put in efforts to somehow DECIDE what and how we will discuss things, ie SUBJECTS relevant to Vaken for me or others.

That is not your responsibility.

Your responsibility is the FUNCTIONALITY of the forum within the context of its rules.

Posted on: 2007/12/21 22:24
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Crushnwo: Jepp, jag hör dig och hur du känner. Jag ska se till att inte skriva i trådar som jag tycker är meningslösa och allmänt dåliga, jag ska bara låta bli istället för att klaga. Så fortsätter vi med vår aktivism och det som är viktigt för oss på våra egna håll.

Thelorax: Who are you talking to, and what are you trying to say? Its not obvious in your post actually... You are talkin between the lines.
Please be more specific and read all posts befor makin analysis.

See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

CrushNWO skrev:

.

Muammar al-Gaddafi

Ja borde inte detta med vad Sahlin och andra gjort med Sverige, det med EU osv, vara minst lika viktigt fokus på som 9/11 - det är knappast vaket att blunda för dessa frågor, då Sverige är ett speciellt utvalt land för detta. Bör det inte vara High Alert - alternativet är att vaken läggs ned, eller döper om sig till slummer.

En del sänder heling/new age:)på distans med symboler som ANDRAhittat på.

Kan finnarna leva på Hitlers symbol å Novax lika så ,Varför inte världens mest effter sökta (tilltalande )namn när dom ändå är på g.En ring eller ett tåg elller´moske vad är skillnaden i det stora hela .

911 är dessutom färsk å ligger i tiden -Det lyssnar folk på om man ger dom en dvd som är fiffigt snygg,gjord detta tar dom till sig .

Men prova att säga till en medmäniska "att ett tåg heter si eller så Svensk eller Dansk skall jag säga dig att det skiter dom i, prova med att fråga era grannar om 911?

Jag frågade 10 helt okännda, 911 vann stort så vet ni det.

Muslimer blir uppmanade av sina förmodligen NWO kontrollerade ledare &Imaner att invandra till Europa för att sprida Islam &göra oss till en Muslimsk kontinent.

Trodde du visste detta men så är det å så kommer det att vara ,med anndra ord"som att pissa i mot vind"

Posted on: 2007/12/22 1:27

Edited by sale on 2007/12/22 1:55:30
Edited by sale on 2007/12/22 2:01:34

Anonym
SALE

911 är dessutom färsk å ligger i tiden -Det lyssnar folk på om man ger dom en dvd som är fiffigt snygg,gjord detta tar dom till sig .

Så massinvandring och mångkultur ligger inte i tiden?

Men prova att säga till en medmäniska "att ett tåg heter si eller så Svensk eller Dansk skall jag säga dig att det skiter dom i, prova med att fråga era grannar om 911?

Sale har du provat att prata med dina grannar om mångkultur och massinvandring?

Jag frågade 10 helt okännda, 911 vann stort så vet ni det.

Ok Sale det övertygar mig ju väldigt .Vad exakt frågade du dom ?Var det på stan?

Trodde du visste detta men så är det å så kommer det att vara ,med anndra ord"som att pissa i mot vind"

Ja det det gör jag också .Så enligt dig så skall man ge upp allt och
välkommna det med öppna armar?

Anonym
Att översätta zeitgist tycker jag är fel val ¨då sverige redan tyvär är sekulariserat

« 1 2 (3) 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper