Vakencorner
|
Har Alex Jones "otur" när han presenterar fakta?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/12/17 12:45
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Har Alex Jones "otur" när han presenterar fakta?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skulle du kunna förklara för mig att om det vore så att Zionisterna talar om för CFR vad dom ska göra varför Israel tvingades att lämna tillbaka Sinai halvön till Egypten?
http://en.wikipedia.org/wiki/Israel-Egypt_Peace_Treaty En ännu bättre fråga är varför har inte Israel förklarat krig emot Egypten, Jordanien, Syrien, Irak, Iran, Saudi Arabien, Lybien alla på en gång och låtit US Army göra jobbet åt dem? Och så här kan det gå för folk som inte gör vad CFR/Royal Insitute for Foreign Affairs säger åt dem att göra. http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/History/rabinass.html Har du fått judar på hjärnan eller är det kanske jesuiter? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Wiseguy? Vart är grodorna?
Det var ju bara en massa åsikter från DBS. Ska du kommentera sidor som du vill länka här så får du ta och läsa dem först. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tyckte det var roligt att dom tog att Bill Cooper har snackar skit om alex jones för 7 årsen som ett argument
![]() Bill har ju nazi marcher i början på sina radio program! ![]()
Posted on: 2007/12/17 13:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Al-CIAda skrev:
Skulle du kunna förklara för mig att om det vore så att Zionisterna talar om för CFR vad dom ska göra varför Israel tvingades att lämna tillbaka Sinai halvön till Egypten? http://en.wikipedia.org/wiki/Israel-Egypt_Peace_Treaty CFR berättar ju inte vem som skapade dem? Rotschilds, det är idag allmänt känt. det mesta av deras strategi bygger på att hemlighålla information. Troligen insåg de att pom de skall behålla Israel måste dom låtsas att dom sluter fred med Egypten, därav tvingades de lämna tillbaka territoriet. En ännu bättre fråga är varför har inte Israel förklarat krig emot Egypten, Jordanien, Syrien, Irak, Iran, Saudi Arabien, Lybien alla på en gång och låtit US Army göra jobbet åt dem? Dom har inte total makt, bara för att dom är Zionister, se bara hur det går för Zionisternas proxy krig i Iraq, inget vidare. Fast dom har redan försökt, genom att attackera ett amerikanskt krigsfartyg, (israel) för att sedan försöka skylla på egypten, ingen tog dock den "bluffen" Och så här kan det gå för folk som inte gör vad CFR/Royal Insitute for Foreign Affairs säger åt dem att göra. http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/History/rabinass.html Har du fått judar på hjärnan eller är det kanske jesuiter?[/quote]Jag verkar få på skallen av zionistkramare?
Posted on: 2007/12/17 13:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
void skrev:
Wiseguy? Vart är grodorna? Araberna Äger Hollywood....haha, till och med Hitler visste att judarna ägde Hollywood, har dom sålt det till Araberna nu? LOL Det var ju bara en massa åsikter från DBS. Ska du kommentera sidor som du vill länka här så får du ta och läsa dem först.[/quote] LOL jag bevisar ju ovan att du inte har läst,
Posted on: 2007/12/17 13:54
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Irak kriget går helt i enlighet med planen, bryta upp Irak i tre delar, vilket de defacto har gjort. Vidare så har de fixat sig 18 permanenta baser vilket de ville ifrån början. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja ja, dom har säkert lyckats med en del, men mitt tips är att de åker på ärslet ut ur Iraq, ganska snart. England drar sig ur, japan drar sig ur, ryssland vill inte stödja, inte heller frankrike, osv osv. Dom har inga allierade kvar längre, och deras moral sviker, soldaterna tar självmord osv osv. Iraqierna bygger dock hela tiden upp sitt försvar och utökar antalet attacker på Usas zionistarme. som kommer få stryk. Inga ockupationer har lyckats hittils, och inte heller denna kommer lyckas. Britterna vet sedan länge att man inte kan ockupera Iraq, dom fick ochså dra sig ur sin egna tidigare ockupation av Iraq.
Posted on: 2007/12/17 14:05
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tja, om du menar innan 2050 så har du säkert rätt. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ganska snart, inom ett par år....Kommer dom inte ur Iraq som segrare innan dess har "vi" vunnit redan, vi kommer dock vinna även om de går ur som förlorare, eftersom detta bevisar att dom ingenstans kommer med sin strategi, kan dom inte ockupera Iraq, kan dom inte ockupera nåt annat land heller. Och inte hela världen. Basta.
Posted on: 2007/12/17 14:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hmmm... glömde du att tex Sverige är ockuperat, via trojanska hästars aktiviteter. Tack Sahlin.
Posted on: 2007/12/17 16:51
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Wiseguy: "Araberna Äger Hollywood"
En groda säger vadå? Precis ingenting. En groda är ju en groda, inte en agenda att aldrig tala illa om zionisterna. Har du sett klippet off broadcast där alex inte visste att den var på och vad han säger om vilka som äger media? Populärt klipp på CC faktiskt, du borde skaffa det. Du verkar ha fått zionistsjukan? Dvs man läser bara texter där orden: "och även det ligger zionisterna bakom" finns på var 10:e rad ungefär. Zionisterna är ett av huvudena på hydran med många huvuden. Men att zionisthuvudet alldeles själva skulle stå för ordergivningen till alla andra entiteter är inget jag tror. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
De är nog psykopater eller vad säger void ?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot: Tack för att du frågar mig, kul att du vill veta min åsikt.
Jag tror att majoriteten i makteliten är psykopater. Vad tror du? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo enligt Alan watt så är det dessa människor som har lättast bli chefer,politiker och komma in i diverse sammanslutningar...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om man inte har kontakter så kan man inte ens få ett vanligt kneg utanför McDonalds, alla som har haft något med arbetsförnedringen vet det mycket väl. Tanken att de högsta politikerna inte är i förväg godkända utan det är bara en sk. tillfällighet är totalt löjeväckande.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
med en "groda" menas något som hoppar ur munnen okontrollerat, detta tog jag till för att vara trevlig, i själva verket vet han att det inte är sant att araberna äger hollywood, alltså blir grodan en kvasigroda, nu när ni vet att jag inte menar att det var en groda, utan med vett och vilja. Kvasigrodor är annourlunda, dom snackar alla språk. lol hydran själv är Rotschild. Khazar, inte det minsta Judisk, mer än att han säger det. visst är zionismen ett spöke dom håller upp, men det verkar vara för svårt för de flesta att knäclka sina illusioner. Jag tror dom flesta tror att G Buske ligger bakom, jag tror intye han får gå på toaletten utan att fråga. Resten är en smaksak.
Posted on: 2007/12/18 14:28
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Behöver man äns höra någon säga det för att komma fram till den slutsatsen? Är man snäll bryr man sig om mandra, och då går det aldrig att ta sig till toppen. Det gör man bara genom att slicka uppåt, sparka neråt och ha rätt kontakter. Lyckas man också sälja sig till någon som redan är på toppen av pyramiden är skansen stor att man lyckas.
Posted on: 2007/12/23 21:44
|
|||
|
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sverige har varit ockuperat av zionisterna sedan länge. det har vi inte glömt.
Posted on: 2008/1/5 13:29
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login