vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Han vill ge Skåne till Danmark

See User information
Dansk politiker vill ha både Skåne, Halland och Blekinge

Han vill ha en rejäl bit av Tyskland.

Och dessutom både Skåne, Halland och Blekinge.

- Jag tror att en väsentlig del av befolkniningen där skulle gilla att bli en del av Danmark, säger politikern Søren Krarup.

Krarup tillhör Dansk Folkeparti och orsakar rabalder i både Danmark och grannländerna bara ett par dagar före jul.

Orsaken är hans mycket uttalade önskan att förstora Danmark genom att helt enkelt ta över delar av grannstaterna.
”Befolkningen vet”

I detta fall Skåne, Blekinge och Halland i Sydsverige och större delen av Schleswig–Holstein i norra Tyskland.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1514813.ab

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,31033,00.html

Posted on: 2007/12/22 21:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Han vill ge Skåne till Danmark

See User information
Absolut, stycka av skiten, maggot kommer gilla att slippa klaga på sverige nu, och om han kommer hit, kan han få känna på vad vi tycker om invandrare enligt hans eget recept.

Posted on: 2007/12/23 11:27
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Nej jag vill de flesta utomeuropiska invandrare lömnar europa

See User information
Quote:

maggot skrev:
Nej jag vill de flesta utomeuropiska invandrare lömnar europa

Vi säljer skåne till Kina, på det sättet kan vi får tillbaka tillverkningen av mobiltelefoner.

Posted on: 2007/12/23 11:57
Resized Image

See User information
I Skåne har vi tre flaggor, den Svenska, den Skånska och den Danska. När folk hissar flagga så har de nån av dem. När nån har den Danska flaggan uppe så brukar de ha en Skånsk flagga intill.

Att ge Skåne till Danmark skulle jag inte ha så mycket emot, men jag skulle hellre vilja se att Skåne blir ett eget land. Vi har allt som behövs för att vara ett självständigt land. Jordbruk, Industrier, Universitetet etc. Egentligen så är jag för all decentralisering av makt.

Många vet att när Svenska kungen med sin arme kom in i Skåne så gick det illa till för oss Skåningar. Många blev skjutna eftersom de kämpade emot det nya styret.
Se snapphanar.

Sen blev bl.a. tiotusentals intagna i armen och tiotusentals blev skickade över till intagna områden i Baltikum. Detta ledde till att befolkningen minskade drastiskt. Många Skåningar är inte helt medvetna att det gick så pass vilt till, men många gör och tycker ofta att det är en bra idé att separera Skåne och Sverige.

Posted on: 2007/12/23 13:06

See User information
skåne kan ni klippa av, men ge fan i halland.
enda jag skulle vilja spara från skåne skulle möjligtvist vara pepes persson.

Posted on: 2007/12/23 13:39
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Quote:

BiReal skrev:
skåne kan ni klippa av, men ge fan i halland.
enda jag skulle vilja spara från skåne skulle möjligtvist vara pepes persson.

ja det här är ju den enda bra låt han gjorde.

http://www.datordoktorn.nu/Peps%20Persson%20-%20Hyreskasern.mp3

Posted on: 2007/12/23 14:01
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:

Absolut, stycka av skiten, maggot kommer gilla att slippa klaga på sverige nu, och om han kommer hit, kan han få känna på vad vi tycker om invandrare enligt hans eget recept.

Vad är HIT. Har du ett eget land, eller?

Är ingen välkommen dit, eller?

Om du menar skåne, så kommer ju Skåne snart bli en muslimsk enklav om något tio-tal år om dagens riksdagspartier får bestämma och soffliggarna i valet fortsätter legetimera deras makt istället för att lägga en röst på SD..

Möjligtvis så skulle väl Danskt Folketparti kunna stoppa detta vansinne om Skåne blev danskt. och DET vore väl ingen dumn idé.

Posted on: 2007/12/23 20:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper