vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »

Re: Hakkorsring populär julklapp i Finland

See User information
Jo det är viktigt att kunna skilja på vi å dom.....ett av illuminatis genidrag.......men det är inte alla som gå på det...

Posted on: 2007/12/24 21:38
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

gaston skrev:
Jo det är viktigt att kunna skilja på vi å dom.....ett av illuminatis genidrag.......men det är inte alla som gå på det...

Så hur kan det då vara så att bland de som studerat illuminatin så går uppenbarligen väldigt många på det/fixerar sig vid det?

Posted on: 2007/12/24 21:44
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

kossan skrev:
Så varför är begrepp som ras eller "tillhörighet till land" osv.så dominerande här inne på forumet?

jag har inte varit här länge, men ingen kan missa det.

Det är ju inte direkt något utseendeforum?

Varför ska vi ha begrepp som ras?

Varken blå eller röd är "onda" eller "goda" men dom är ändå inte samma sak? eller?...
Jag gillar kultur, det finns inget bättre än att resa till ett annat land, lära sig nya saker och träffa nytt intresannt folk, om vi skulle ta bort alla kulturer (som dom "röda" så gärna vill) så skulle jag dels bli berövad dessa otroliga upplevelser, men dessutom skulle vi inte kunna ta lärdom av varandras misstag och frammsteg. Det skulle sluta i en global facist stat. Det vill jag inte, jag gillar frihet.

Jag tycker inte det är ett dominerande faktum här på forumet, och det är inget jag överlag brukar diskutera. Dessutom kan jag inte förstå vad min syn på vad en "ras" är har med forumets innehåll att göra.

Posted on: 2007/12/24 21:45
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Det är bra att du gillar att resa runt och studera kulturer.
Men så är det detta tråkiga med att det finns andra människor på tellus också, en del av dem hinner inte ens bli 2 år och få någon uppfattning om varesig egen eller annan kultur förrän de skjuts ihäl , svälter ihjäl eller liknande just pga. människan sätter så stort värde i separation.

Kultur rör på sig, utvecklas. Kultur har aldrig varit något statiskt (om vi ser mer än till näsan) och har aldrig varit det...i sådana fall är det inte kultur, det är stagnation/död.

Då jag skrev att jag undrade varför det här med "olika utseenden" har så stor dominans vad gäller fokus här på forumet så skrev jag det oberoende av hur du eller annan människa definierar dina gränser mellan folk.'

Hur kan det vara så att man överlag koncentrerar sig på "olikheter i utseende" så mycket här om man tagit till sig av information som menar på att det , i ett destruktivt syfte, är meningen att vi ska göra det?

Posted on: 2007/12/24 21:59
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem

See User information
Quote:

kossan skrev:
Quote:

gaston skrev:

Så hur kan det då vara så att bland de som studerat illuminatin så går uppenbarligen väldigt många på det/fixerar sig vid det?
Du må ju begripa att när den första svarta människan klev in på kirunas järnvägsstation så blev det ett tumult..eller hur.?
vi har inte kommit längre i vår kultur, det är ingen skillnad...toksvenne sitter bakom gardin och får det att låta exotiskt för att brevbärarn är färgad ( men har en utpräglag söderdialekt) det hela är bara ett utryck av inavel....du har väl sett "den sista färden" som den där killen med banjon är det måtygy6y( ursäkta, katten klev på tangenterna) många som är i vårt kära svedala....

Posted on: 2007/12/24 22:04

See User information
Det som verkligen är av betydelse är kulturen på tellus. Den har alltid och kommer alltid att vara avgörande för varje andetag en människa kan ta här.

Kulturen på tellus idag är fler och fler platser man förut kunde bo på blir obeboliga.
Kulturen är också att mellan 1-5 djurarter försvinner varje dag.
Och massa andra saker som är betydligt viktigare.

Om man behöver fokusera på vart gränserna går för olika etiska grupper, visst. men hur kan det vara dominerande i sammanhanget?

Posted on: 2007/12/24 22:05

See User information
Att folk svälter och krig är ju givetvis fruktansvärt, och enligt mig är det vad dom flesta av oss försöker motarbeta, på en (ännu mer) global skala, just genom att identifiera hur, och vilka det är som gör det.

Att folket i afrika svälter, det är ju inte för att dom är dåliga bönder, det är för att illuminati, bla med hjälp av NAFTA och andra "free trade" organisationer suger ut landets resurser utan att ge någonting tillbaka.

Att det är krig, handlar inte om att "andra raser" gillar att bråka, det handlar om att dom är dockor i illuminatis frammanipulerade "spel".

Om vi sätter stopp för illuminati sätter vi även stopp för krig, svält osv.

Det är välidigt viktigt att se felet, för att göra något åt det.
Som exempel kan jag ju ta att Mr.Blair fått enormt mycket beröm osv för att han "stöttade" insamlingar till afrika, som (hör och häpna) gav hela 16 miljarder pund, till svältande nere i afrika. Men sen kanske man kan nämna att han den första månaden av nästa år, skickade bomber till afghanistan för över 110 miljarder pund.

Altså

1 år 16 miljarder
1 månad 110 miljarder.

En sann hjälte och människo vän?

Posted on: 2007/12/24 22:05

See User information
Quote:

emil322 skrev:

Ja. jag förstår vad du skriver och har i stort sett samma tankar eller ännu rättare sagt; jag ser i stort sett samma mönster.
men att sätta stopp för illumatin måste väl handla om mer än att medvetandegöra strukturerna, tänker jag.

Man måste också fundera på hur man själv bidrar till att upprätthålla en hierarki...att klassificera människor (ex. efter etiskt ursprung, men också saker som arbete, kön, familj osv)
är en grundförutsättning och ett mycket effetivt verktyg för att stärka och upprätthålla hierarkin.

jag säjer allt annat än att du eller någon annan inte själv får bestämma hur och var ni ser gränser mellan olika folkslag och hur ni ser på saken...
jag säjer bara att jag är nästan chockad över hur stort fokus det får ta på ett forum som detta (överlag).

Posted on: 2007/12/24 22:18

See User information
Quote:

gaston skrev:

Du må ju begripa att när den första svarta människan klev in på kirunas järnvägsstation så blev det ett tumult..eller hur.?
vi har inte kommit längre i vår kultur, det är ingen skillnad...toksvenne sitter bakom gardin och får det att låta exotiskt för att brevbärarn är färgad ( men har en utpräglag söderdialekt) det hela är bara ett utryck av inavel....du har väl sett "den sista färden" som den där killen med banjon är det måtygy6y( ursäkta, katten klev på tangenterna) många som är i vårt kära svedala....

ja,ja...det har jag också stött på.

Min förvåning ligger i koncentratet av det på detta forum (fokus på gränser oberoende av bakgrund till det)
det går inte ihop för mig.

Posted on: 2007/12/24 22:20

See User information
Japps, jag tycker också det tar upp mycket plats, och att det messta är tjaffs och onödiga diskutioner som lätt kan kringås.

Men ptja, jag antar att det är ett "hett" ämne, som lätt leder till diskutioner, men om man kollar i "senaste inläggen" så ser jag bara två eller tre trådar som från början ska handla om detta.

Vaken ledningen har ju också gjort insattser för att det ska bli mindre fokus på allt detta, så man får se vad frammtiden har att bjuda.

Posted on: 2007/12/24 22:22

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Japps, jag tycker också det tar upp mycket plats, och att det messta är tjaffs och onödiga diskutioner som lätt kan kringås.

Men ptja, jag antar att det är ett "hett" ämne, som lätt leder till diskutioner, men om man kollar i "senaste inläggen" så ser jag bara två eller tre trådar som från början ska handla om detta.

Vaken ledningen har ju också gjort insattser för att det ska bli mindre fokus på allt detta, så man får se vad framtiden har att bjuda.
Med rätta.....det är allvarligare saker som kommer i vädret här....än att det skulle handla om min jävlahudfärg eller mitt tungomål......det är våra ungars framtid det handlar om..........så stick åt helvete med era hudfärger eller raser.... det är människan som ART det handlar om...

Posted on: 2007/12/24 22:29

See User information
Jag antar att i en värld av förtryck reagerar människor starkt på vad de uppfattar som orsaken till förtrycket..
och så länge mörkermänniskorna står för den (dolda?) agendan är det säkert med tillfredställelse som "Illuminati" ser olika intellektuella dissidenter måla in sig i ett hörn genom att envisas med att följa "jude-spåret" in absurdum.
De har lekt den leken med sin stackars boskap nu i hundratals år, sett pendeln svänga från det ena hållet till det andra; utnyttjat människors uselhet och litenhet för att hålla slavsamhällenas strukturer intakta.
Så länge vi ger efter för hat och uselhet kommer mörkermakternas välde bestå.
Den dagen vi lär oss att ifrågasätta programeringen i stället för att rapa upp de inplanterade fördomar vi kallar kunskap kanske vi kan göra något åt NWO i stället för att diskutera hur vi ska krossa den.
(Eller för den delen, diskutera ihjäl den med desinformatörer och tjuriga barnrumpor som vägrar se spökena som skrämmer dem till blind lydnad, får dem att stödja ett system som äter människor!)
Att mörkermakternas agenda sedan skulle vara dold är ju nästan ett skämt om man inte betänker att det faktiskt är ett av världens äldsta knep: att gömma kunskapen mitt för ögonen på människorna.
Världen påminner i mycket om japansk dockteater, där publiken instruerats att inte bry sig om de (fullt synliga) operatörerna utan i stället koncentrera sig på dockorna och vad de har för sig.
Eller som de säger i "Wizard of Oz": "Don´t mind the man behind the curtain!"
Feliz Navidad, todo el mundo,
y Paz, por Dios!

Posted on: 2007/12/24 22:41
Salvandorum Paucitas, Damnadorum Multitudo

See User information
Quote:

emil322 skrev:

Vaken ledningen har ju också gjort insattser för att det ska bli mindre fokus på allt detta, så man får se vad frammtiden har att bjuda.

ja, det är bra...för hur vi än vrider på saker och ting så måste det finnas en konstruktiv balans mellan kritiskt tänkande och framåtskridande.

Och den här fruktansvärda rädslan som på sina håll (ingen nämnd) ommaskeras till hat är allt annat än sunt kritiskt tänkande.

Posted on: 2007/12/24 22:50

See User information
Det håller jag till fullo med om.
Det viktigaste är att inte gå på deras spel och kasta bollen mot varandra...

Så, kanske, kanske det börjar bli dags, att skifta tyngden från vad ett tåg heter, till dom lite skarpare ämnena.
Chemtrails?
911?
7/7?
Black projects?

eller viktigaste av allt, att jag tagit 2 dagar extra ledigt och har lov tills den 2:dre!

Posted on: 2007/12/24 23:07

Anonym
Deras "Endgame" är den riktiga hårda bollen rakt upp i magen, att inse vad deras slut plan är.

Anonym
Kossan!
Först undrar jag om du hört min blurb där jag förklarar mina tankar kring detta ?
Länk
http://83.233.144.133/tankefrihet/nyhet_kommentarer.php?id=86

Du är ny på forumet du har själv sagt du är nybörjare så kom inte här och tro att du är nya "alan watt" eller så!
Frimurarna avskyr nationalister vilket de oxå skriver i deras tidningar massmedia propagarerar för mångkultur och blandrasbarn
Människar är ingen ras det är en art!

Beblanda oss med rätt människor ?

Om du tänker en färgpallet (såna som finns på dagis)
Så finns där en massa olika färger som tillsammans utgör mångfallden men blandar du färgerna kommer alla färger att dö ut.

Sedan framtsår du inte som mer kunnig när du skriver spaltmeter.

See User information
Quote:

emil322 skrev:
det finns bara en ras?

Varför skriver du sådär, varje fyraåring vet att det finns olka raser.

Posted on: 2007/12/25 12:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

kossan skrev:
Quote:

maggot skrev:
Kossan!
Du berättade väl att du inte läst så mycket om "konsirationen" och det roliga med detta är att de som erkänner detta alltid ändå är experter på ett område nämligen folkslag och raser och mångkultur

Det finns väldigt många sätt att närma sig/komma i kontakt med "konspirationen".
Berätta vad du vill och jag ska vara öppen, med det enda som du inte behöver berätta för just mig är hur bra välden skulle ha varit om alla "höll sig på plats" var "ordningssamma människor" (=var anpassningsbara)osv.
jag har en pappa som är Nazist (inte en sådan som rakar huvudet och läser kalle-tidningar, sådana garvar man åt om man är en verklig nazist) , hans pappa och farbröder osv. var alla nazister/pilkorsare, ss-generaler osv.
Så jag har, mot min vilja, fått sådan information som du försöker ge mig under hela mitt liv, alltifrån att ha tvingats läsa (och blivit förhörd på) hur man ser/märker att någon är jude till hur man ser/märker att någon är född kriminell (lombroso).
Om du tror att det är begränsat till att man ska vara nationalist/patriot så har du missat mycket, men absolut inte missat något som du inte bör missa enligt dem.
Det handlar mer om att blanda sig med "rätt människor" (människor med tillräckligt stort inflytande) och betydligt mindre om att blanda sig med landsfränder/ samma folkgrupp. Det är det viktiga för att kunna jobba. Och om man ska jobba så är det bra om "folket" koncentrerar sig på att läsa kalletidningar och hitta sin plats/trygghet i exempelvist nationalism. att akta sig för allt som är annorlunda än en viss norm tar väldigt mycket energi.
Att vara arg tar väldigt mycket energi. Det kommer finnas invandrare här så länge du lever, ska du vara arg resten av livet?
eller ska du släktforska för att se vart din mamma resp. pappa kom från för några hundra år sedan och bo halva tiden på det ena stället och halva tiden på det andra? och hoppas på att det bor mindre av "malplacerade folkgrupper" där?
Det är ett stort svart hål du söker trygghet och identitet i.
du kan ta en stor blågul flagga och bädda ner dig, men du vaknar till samma verklighet nästa dag.
Hela tellus är i gungning och din flagga funkar inte som fallskärm, syre eller vatten-föråd.

Lär mig något annat än att alla problem försvinner om vi bara ser till att ta avstånd från vissa folkslag, personer med sexuell minoritetsläggning osv. Den biten har jag redan fått blöja igenom sedan barnsben, det räcker!
Jag är inte intresserad av att se andra människor med ett filter bestående av ex. etisk bakgrund, jag vill se mer än så tack!

Bästa kossan i hagen - Vakna - mer hemläxa så blir du ändå klokare än vad du är.

Det finns inget sådant som sexuella läggningar - du ska veta vad sex är - att "läggningar" bara är (ego - non human beteende) - man/kvinna, yin/yang, polernas möte. Man får förstå att om man skriver som du gör då är du en megafon från de perverterade krafterna som är så sjuka och icke mänskliga - det är dom som vill vi ska prata just så, som att det finns sådant som att "människor" kan var lagda si eller så - så ihop med ordet "tolerans" så får de alla till att helt tappa fattningen - och det perverterade tar över helt. Inga läggningar finns, vem skulle göra sådana... när hela kosmos drivs/är "uppbyggt" av motsatserna, får det att gå vidare - så är det naturligtvis inte - utan det där är bara utanpåverk som dyker upp under upplösningen av mänskligheten, och individer. Det har inget med vår sanna natur att göra, utan hör till devolution och degenering.

Posted on: 2007/12/25 12:38

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Varför skriver du sådär, varje fyraåring vet att det finns olka raser.

Hört talas om ironi?
frammgick ganska tydligt tycker jag. Specíellet pga av att jag spenderat dom senaste 20 inläggen att förklara att det finns många olika raser..

Posted on: 2007/12/25 14:20

See User information
kossan skrev:

"jag säjer bara att jag är nästan chockad över hur stort fokus det får ta på ett forum som detta (överlag)."

"Min förvåning ligger i koncentratet av det på detta forum..."

emil skrev:

"Japps, jag tycker också det tar upp mycket plats, och att det messta är tjaffs och onödiga diskutioner som lätt kan kringås."

"Men ptja, jag antar att det är ett "hett" ämne, som lätt leder till diskutioner, men om man kollar i "senaste inläggen" så ser jag bara två eller tre trådar som från början ska handla om detta."

"Vaken ledningen har ju också gjort insattser för att det ska bli mindre fokus på allt detta, så man får se vad frammtiden har att bjuda."

Att det är emil ser man genom att det finns besynnerliga mellanslag i ord...

Är du inte chockad över hur stor plats 9/11 tar, eller fluor, eller roliga historier och skämt etc?

Varför är du chockad över just det - när du säger så säger du samtidigt mycket om din egen programmering.

Hur man än räknar så är det om raser något som inte alls "har stort fokus" på forumet, det har ett märkligt litet fokus. Invandring och det omkring agendan som det hör till, där kommer raser och annat in i bilden. Upprepa inte att det är hett ämne osv, för det är ju just vad de dåliga krafterna vill att vi ska tänka, och som en följd har detta forum sett ut som det gjort, med massa admintyckande om att inte skriva kring sådant, ansett det tabu. Vaken är ofta som den vanliga världen: bakvänd.

Jag har varit med här ett tag och vet att det inte alls är som du säger kossan om koncentrat om detta. Om det vore så, så är det ju bara som det är, om du kopplar det till din egen programmering som blir chockad, så får du ta hand om den, och inte projicera ut det, det är ovaket.

Posted on: 2007/12/25 15:13

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Novax, du kanske borde läsa igenom tråden innan du tycker till.
Jag tycker inte det tar upp en jätte stor del av forumet, jag tycker däremot det blir otroligt mycket tjaffs i trådar om det.

Vill du så hemskans gärna prata om det, kan du ju gå till tankefrihet...

Posted on: 2007/12/25 16:44

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Novax, du kanske borde läsa igenom tråden innan du tycker till.
Jag tycker inte det tar upp en jätte stor del av forumet, jag tycker däremot det blir otroligt mycket tjaffs i trådar om det.

Vill du så hemskans gärna prata om det, kan du ju gå till tankefrihet...

Det är ju du som tjafsar och tycker omkring det, se bara i denna tråd. Du skrev tex att du i denna tråd hade 20 inlägg om att det fanns raser.
Vakna.

Posted on: 2007/12/25 17:25

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Man måste vara svårt störd för att inte inse att de finns olika raser på planeten.

See User information
Quote:

Jag tycker inte det är ett dominerande faktum här på forumet, och det är inget jag överlag brukar diskutera. Dessutom kan jag inte förstå vad min syn på vad en "ras" är har med forumets innehåll att göra.

Ett av många exempel, där jag säger att det inte domminerar forumet..

Vart är det du vill komma novax? Att jag ska ändra mig och jätte gärna vill diskutera mohammed tåg?

Eller är detta ännu ett av dina meningslösa inlägg, där du försöker verka överlägsen, som garanterat snart kommer spåra ut och sluta i att du postar konstiga bilder och börjar prata om en anstallt?

Posted on: 2007/12/25 17:33

« 1 2 (3) 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper