vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Sjyst artikel i GFT!

See User information
Var det någon mer än jag som läste artikeln i senaste numret, första uppslaget i Göteborgs Fria Tidning? Inget dåligt sätt att inleda det nya året! Den tidningen kan jag för övrigt rekommendera. Den är fri från annonser och klart massmediakritisk.

Någon som vet om det funkar bra att slå sönder övervakningskameror bakifrån förresten? :P

Posted on: 2006/1/16 21:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Sjyst artikel i GFT!

See User information
Vad handlade den om?

Jag ska förbi stockholms fria tidning och snacka så snart jag får tid.

Posted on: 2006/1/17 0:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Unlabeled skrev:
Någon som vet om det funkar bra att slå sönder övervakningskameror bakifrån förresten? :P

Göran Persson mask istället.

Laser kanske förstör optiken ifall dom sitter högt uppe?

Fan, nu gjorde jag mig skyldig till uppvigling.

Umm... jag bara skojade...?

Posted on: 2006/1/17 16:31

See User information
Den handlade om att vi ska ta tillbaka makten från dom som tagit allt ifrån oss och om utmaningen som ligger i att inte sedan själv bli en "parasit" eller att tro att det hela är över. Försökte hitta den på deras hemsida men den verkade tyvärr inte finnas där.

Posted on: 2006/1/18 19:41

See User information
Jag var inne och gjorde en lite "research", på den där ligan och kan då göra en liten snabb-analys-sammanfattning, vad denna organisation, kan tänkas ha för uppgift i världen...

En viktig grej man kan se - är just - att de verkligen, har blivit duktigt "sponsrade" - men, vem vill inte det?

Och så verkar det vara i huvudsak - i alla fall för närvarande - en övervägande sk, "kvinno-grej" - varför - kan man ju undra? - Men, man förstår ju att när det då gäller -"sponsringen", så är detta ju en fördel - rent tidstypiskt...

Sedan, får vi nu se vart det "lutar åt" i framtiden -
Vad jag kunde se så var det bara rent traditionella "rättvise-frågor, som det mest lades "tyngpunkten" på - inte vad som vad jag i alla fall ,anser vara de verkliga problemen i världen och i våra samhällen och då kan man ju faktiskt börja fundera på vad denna organisation är till för... Ja?...

Undrar, då en misstänksam konspirations-teoretiker från Dalsland... Hö, hö...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/18 20:19
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Vad pratar du om shygets? Jag fattar inte ett ord. Är det SFT som är en del av konspirationen eller? En tidning som ligger på randen till att bli av med presstöd och utan annonsörer.

Posted on: 2006/1/19 0:06

See User information
kanske bara ett ytterligare trix- det kan man väl kunna tänka sig - jag kan det ju i alla fall - få liksom lite grus i sitt maskineri - som bevis för sin uppriktighet - Ungefär såsom man brukar göra då men sabbar sina egna gravar för att kunna skylla på den som man menar kan tjäna på det... Det är ju bara en dubbelt smarthet, liksom!

Ja, man kan ju alddrig vara helt säker - inte vet jag - jag bara gör den bedömningen utifrån det jag vet om organisationen...

Och du vill då mena - att detta du påpekar - skulle kunna få min bedömning annorlunda - kanske - men jag tror inte det!!!

Det är väl klart att du inte förstår - men en vacker dag kanske -

Kanske vi föresten, kan träffas uppe i Stockholm till helgen?
Jag skall vara med om en begravning då - Det vore väl kul!
Jag ringer...

samt: plus. (grymmlingen)

Posted on: 2006/1/19 0:33
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper