vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vad ska man säga om nya National Treasure filmen?

See User information

Posted on: 2007/12/9 22:50
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vad ska man säga om nya National Treasure filmen?

See User information
det är ju snusk disney som gjort den.
Men ptja. Vetej vad man ska tycka.
Jag tror det är ännu ett försök att "förlöjliga" konspirationer genom att göra filmer om det för att vi konspiratörer ska få "du har bara sett för mycket film" stämplen på sig.

Posted on: 2007/12/9 22:52
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
precis, håller med emil.

Posted on: 2007/12/9 23:34

See User information
U gotta be kidding! Alltså jag tänkte inte så mycket på det hela men sedan fick jag syn på datumet när den är release. 21/12? Det är omega point.... Så hmm man släpper en film samtidigt med symbolen med ögat som många då ser....
Något är på gång jag lovar, jag ser nedräkningen. Det var fler attentat i usa idag med skottlossning. Inte en coincidence.
Strubens

Posted on: 2007/12/9 23:49

See User information
Ni ser att det är 21 vänt emot varann 12 21.
Fick ett anonymt tips om att hålla mig inomhus den 22.

Strubens

Posted on: 2007/12/9 23:51

See User information
Jag tror att en aspekt kan vara som emil säger.

Lite lurigt att de har med Eiffeltornet. Jag har hela tiden haft det och Paris i tanken sedan Arbiter och andra skriver det där om Duran etc, delvis ihop med det där med Y, och nuclear.

Profetior, som kan var ickegällande, eller överspelade, talar ju om attentat med kärnvapen i Paris. Gör inte Nostradamus det, tex?

Posted on: 2007/12/9 23:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
När jag såg National treasure tyckte jag att det var som en propagandafilm för frimurarna. De framställs som lite hemliga men jättesnälla och dessutom rika hjältar. Propaganda!

Posted on: 2007/12/10 12:05

See User information
Finns det någon torrent som inte är fake med den här filmen?känns som jag måste se den. Tydligen har den med alla aspekter som jag forskar om just nu med Kabbalah Washington d.c. och omega point. hmmmmmmm

Strubens

Posted on: 2007/12/10 13:23

See User information
I trailern nämner dom bland annat Area51, JFK konspirationen.. Den kommer nog bli rätt så intressant att se..

National Treasure 2: Book of Secrets Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=helCPxvbzIc

Posted on: 2007/12/10 14:05
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Jag tycker det luktar desinformation/störning, som den här siten - som jag tyckte var så intressant för typ fyra, fem år sedan, men som numera känns fantamig som om något datorprogram används för att skriva ingenting om en hel massa:

http://www.goroadachi.com/etemenanki/

(De äldre sakerna är rätt ok - men jag blir alltid misstänksam när man måste betala för "att komma åt de verkliga godsakerna"...)

Anonym
Quote:
emil:
Jag tror det är ännu ett försök att "förlöjliga" konspirationer genom att göra filmer om det för att vi konspiratörer ska få "du har bara sett för mycket film" stämplen på sig.

Påminner exakt om det jag skrev om första NT. Skall givetvis se denna med eftersom Hollywood fortfarande är mästare på denna genre.

Men är väl medveten om att det bästa sättet att avväpna någon är att få den att framstå som löjlig. Har du skrattarna på din sida är mycket vunnet. Därför är det återigen endast fakta, fakta och åter fakta som kan vinna över statistik, lögn och förbannad dikt.

Men "VI KONSPIRATÖRER" låter inte som min version! Vad är det? En grupp? En organisation? Ett hemligt sällskap? Lägg ner den tanken! Det handlar om ett uppvaknande på det individuella planet ingen masshypsnos!

Appendix:
Emil, är du skåning?

STÄMPLEN???

Det heter väl STÄMPELN?

Kan du annars säga mig hur du skriver eller säger detta i singularis?

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
emil:

Påminner exakt om det jag skrev om första NT. Skall givetvis se denna med eftersom Hollywood fortfarande är mästare på denna genre.

Men är väl medveten om att det bästa sättet att avväpna någon är att få den att framstå som löjlig. Har du skrattarna på din sida är mycket vunnet. Därför är det återigen endast fakta, fakta och åter fakta som kan vinna över statistik, lögn och förbannad dikt.

Men "VI KONSPIRATÖRER" låter inte som min version! Vad är det? En grupp? En organisation? Ett hemligt sällskap? Lägg ner den tanken! Det handlar om ett uppvaknande på det individuella planet ingen masshypsnos!

Appendix:
Emil, är du skåning?

STÄMPLEN???

Det heter väl STÄMPELN?

Kan du annars säga mig hur du skriver eller säger detta i singularis?

Bäste kalkon, emil säger det i singularis - stämplen är i singularis.

Så säger hallänningarna också, jag skojar ibland med vissa när de säger nycklen, cyklen, reglen etc.

Posted on: 2007/12/26 14:10
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:
Så säger hallänningarna också, jag skojar ibland med vissa när de säger nycklen, cyklen, reglen etc.

True story.

Posted on: 2007/12/26 14:14
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Novax! Bireal! Emil!

Var går landskapsgränsen för de där som säger:

LILLDAGSJULAFTON!

UACK! Fy fan vad det låter äckligt!

Som en läspande inavlad övergödd blåblodig tunnhudad prins som med svettig panna och jätteblöja när han desperat lever efter devisen:

Mycket vill ha mer!

Fram med spyspannen snabbt innan det hamnar en fet pizza i mitt keyboard!

Anonym
Quote:

kalkonmannen skrev:
Novax! Bireal! Emil!

Var går landskapsgränsen för de där som säger:

LILLDAGSJULAFTON!

UACK! Fy fan vad det låter äckligt!

Som en läspande inavlad övergödd blåblodig tunnhudad prins som med svettig panna och jätteblöja när han desperat lever efter devisen:

Mycket vill ha mer!

Fram med spyspannen snabbt innan det hamnar en fet pizza i mitt keyboard!

Ska du skruva isär tagentbordet och spy I den? Hinner du det?

Anonym
För sent!

Pizza över hela LCD:n!

Men det är ju enkelt att rengöra om man jämför med en keyboard, eller vad det nu kallas på halvdanska!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper